Inderdaad, waarom niet! Hoewel ik van bijna alles hou wat Tom uitbrengt, is deze periode toch wel mijn favoriete periode. Ik kan er geen genoeg van krijgen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:46 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Koel!![]()
Ook even een oud filmpje. Heeft er niets mee te maken, maar ach, waarom niet?
Bedankt voor dit filmpjequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:46 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Koel!![]()
Ook even een oud filmpje. Heeft er niets mee te maken, maar ach, waarom niet?
Dat hele optreden is inderdaad fantastisch!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:31 schreef kuifkrullen het volgende:
[..]
Inderdaad, waarom niet! Hoewel ik van bijna alles hou wat Tom uitbrengt, is deze periode toch wel mijn favoriete periode. Ik kan er geen genoeg van krijgen.
Dat hele optreden, waar je dit filmpje van linkt, is overigens fantastisch
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:13 schreef Norrage het volgende:
[..]
Bedankt voor dit filmpjeIk ken eigenlijk maar heel weinig live performances van Tom, zijn er nog meer geniale?
Het hele rockpalast concert uit 1977 staat op youtube. Is fantastisch!quote:
Thanks, die ga ik straks even in zijn totaliteit bekijken dan!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:19 schreef kuifkrullen het volgende:
[..]
Het hele rockpalast concert uit 1977 staat op youtube. Is fantastisch!
dit is het eerste nummer, de rest kan je zo erbij zoeken. Schitterend.
Klopt, het is ook erg moeilijk te zeggen. Maar Closing Time heeft net dat speciale plekje, if you know what I mean.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:58 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik heb op MP3 wat van de nieuwere concerten dat is ook smullen
Bij tom ben ik eigenlijk van alle periodes ik heb net zo'n zwak voor swordfishtrombones als alice...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |