abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30204220
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 15:43 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

De FP, dat geeft een goed beeld van de gemiddelde nederlander
Precies, dan is de gemiddelde nederlander ook een moslimhater of negerhater.
Allah Al Watan Al Malik
  vrijdag 2 september 2005 @ 15:48:54 #202
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_30204349
Hmm, de ontplofte fabriek waar de brand is zou geen schadelijke stoffen bevatten, aldus de eigenaar van het gebouw...
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_30204404
Tja, het is voor de Amerikaanse regering natuurlijk veel lekkerder en makkelijker om een illegale oorlog te voeren dan met het zelfde genot en efficiëntie de eigen bevolking in New Orleans te helpen.
A disgrace for America, very very upset, we did it in Iraq we can do it here. Om maar wat uitspraken op Fox News te citeren.
De Postcodeloterij helpt!........mensen de vernieling in.
pi_30204409
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 15:42 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Er is geen sprake geweest van een echte "evacuatie". Het was meer zo van "Mensen, jullie kunnen maar beter weggaan want er komt een storm aan". Voor de rest heeft geen enkel persoon aan de armen, de zieken of gehandicapten gedacht. Nu jij het ook zegt, waarom hebben ze in GODSNAAM de ziekenhuizen NIET geevacueerd?
Dat bedoel ik. Je zult maar overgeleverd zijn aan andere (incompetente) mensen zoals dit oudje, zodat er voor jou beslist wordt of jij geëvacueerd moet worden of niet. En dan zit je ineens in je rolstoel dood te gaan tussen 20.000 mensen die gek worden. En niemand denkt aan jou.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_30204515
quote:
President Bush bezoekt rampgebied

WASHINGTON President Bush bezoekt later vanmiddag het gebied dat overstroomd is na de orkaan Katrina. Verder heeft hij zijn vader, oud-president Bush, en Bill Clinton gevraagd een inzamelingsactie voor de slachtoffers te leiden.

Bush zal praten met de burgemeester van New Orleans, en per helikopter over de getroffen gebieden vliegen. Hij zal in elk geval landen in de stad Biloxi om de situatie daar te bekijken.

Bush trekt 10,5 miljard dollar uit om de eerste nood te lenigen. Het Congres is daarmee akkoord. Zodra er een beter beeld is van de ramp, wordt opnieuw bij het Congres aangeklopt voor geld.
pi_30204529
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 15:50 schreef Mikrosoft het volgende:
Tja, het is voor de Amerikaanse regering natuurlijk veel lekkerder en makkelijker om een illegale oorlog te voeren dan met het zelfde genot en efficiëntie de eigen bevolking in New Orleans te helpen.
A disgrace for America, very very upset, we did it in Iraq we can do it here. Om maar wat uitspraken op Fox News te citeren.
Tis toch ook veel stoerder om aan je vriendjes te vertellen dat je zoveel miljard hebt besteed aan een oorlog, als dat je zou moeten vertellen dat je geld hebt besteed aan dijken omdat er misschien ooit wel eens een orkaan zou kunnen komen.
Je vrienden zullen je uitlachen met de woorden; waarneer komt er nou zo'n zware orkaan? noooooit toch.

als ik me even inleef in Bush
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_30204536
Tuurlijk land ie in Biloxi, een volledig blanke stad...
Allah Al Watan Al Malik
pi_30204539
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 15:42 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Er is geen sprake geweest van een echte "evacuatie". Het was meer zo van "Mensen, jullie kunnen maar beter weggaan want er komt een storm aan". Voor de rest heeft geen enkel persoon aan de armen, de zieken of gehandicapten gedacht. Nu jij het ook zegt, waarom hebben ze in GODSNAAM de ziekenhuizen NIET geevacueerd?
er reden bussen naar de Superdome voor die mensen die wilden, maar ja moet je wel weten of zij weten dat er bussen reden om ze op te halen en waarom ze dat deden etc., het was allemaal een haastklus
  vrijdag 2 september 2005 @ 15:54:45 #209
111863 JackyVie
No shit, Sherlock?
pi_30204551
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 15:41 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Dat zijn allemaal bendes. Denk je nou echt dat die geen wapens hadden hiervoor? En denk je echt dat die in bedwang gehouden kunnen worden? Dat kon in bepaalde wijken voor deze hele zooi al niet, laat staan in zo'n chaos.
Komt ervan, stadje zwarten, nou daar kijken we niet naar om, laat ze maar arm, tis toch hun eigen fout. Sja, nu heb je een situatie waarvoor je daarvoor afgestraft wordt. Hoe kut het ook is.
pi_30204554
Volgens mij hebben ze de meeste ziekenhuizen ( 22 stuk) wel geevacueerd, alleenn diegen die noodval. medisch zorg krijgen niet.
pi_30204560
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 15:54 schreef Mutant01 het volgende:
tja, in New Orleans staan ze met geladen wapens op 'm te wachten.
  vrijdag 2 september 2005 @ 15:56:08 #212
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_30204588
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 15:54 schreef Mutant01 het volgende:
Wat dacht jij dan... Dat hij de guts zou hebben om door die wijken te lopen/varen waar het één grote puinzooi is? Waar er geschoten wordt? Geplunderd? Hij kijkt wel link uit. Waarschijnlijk wordt 'ie gelyncht zodra 'ie daar 1 stap zet.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_30204590
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 15:55 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

tja, in New Orleans staan ze met geladen wapens op 'm te wachten.
Niet geheel onterecht
Allah Al Watan Al Malik
pi_30204637
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 15:37 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

achgossie, wordt er te weinig aandacht besteed aan het jou zo geliefde america?

Het is voor NL gewoon niet zo belangrijk, er zijn geen nederlanders bij betrokken.
De Natalee Holloway/Joran vd Sloot case is hier ook zwaar onderbelicht gebleven.
So you're talking out of your arse.
pi_30204688
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 15:56 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Wat dacht jij dan... Dat hij de guts zou hebben om door die wijken te lopen/varen waar het één grote puinzooi is? Waar er geschoten wordt? Geplunderd? Hij kijkt wel link uit. Waarschijnlijk wordt 'ie gelyncht zodra 'ie daar 1 stap zet.
Als ie ene echte vent was..
Ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg!
pi_30204712
Jeutermina, die burgemeester scheld wel veel zeg. Hoor alleen piepgeluiden op CNN.
Allah Al Watan Al Malik
  vrijdag 2 september 2005 @ 16:00:27 #217
2618 Beezz
Criticaster
pi_30204732
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 14:22 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Ff wat water en voedsel brengen voor 100.000 mensen verspreid over een hele stad terwijl de kogels om je oren vliegen? Lijkt me niet heel erg gemakkelijk (om niet te hoeven zeggen onmogelijk).
Tuurlijk, maar ondertussen staan er wel al tig journalisten. Al lang voordat er nu eindelijk militiairen komen binnendruppelen.
  vrijdag 2 september 2005 @ 16:00:31 #218
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_30204734
Ray Nagin is pissed off Hij word herhaaldelijk weggepiept vanwege z'n krachttermen. Wist trouwens niet dat hij ook zwart is..
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_30204739
ja, die zal onderhand wel oververmoeid zijn, net als vele anderen
pi_30204741
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 15:57 schreef halion het volgende:

[..]

De Natalee Holloway/Joran vd Sloot case is hier ook zwaar onderbelicht gebleven.
bullshit, die zaak is gewoon overtrokken in de VS omdat het een rijk blond kind was.
  vrijdag 2 september 2005 @ 16:01:01 #221
111863 JackyVie
No shit, Sherlock?
pi_30204745
Ow fuck, dat interview. Als het waar is wat die burgemeester allemaal zegt, en waarom zou het niet zo zijn, dan mogen ze Bush echt wel ter plekke beginnen lynchen.
  vrijdag 2 september 2005 @ 16:01:15 #222
2618 Beezz
Criticaster
pi_30204750
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 15:59 schreef Mutant01 het volgende:
Jeutermina, die burgemeester scheld wel veel zeg. Hoor alleen piepgeluiden op CNN.
Hij zegt een paar keer dat de mensen van hun "ass" moeten komen. Dus dat schelden valt wel mee.
pi_30204761
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 16:00 schreef Beezz het volgende:

[..]

Tuurlijk, maar ondertussen staan er wel al tig journalisten. Al lang voordat er nu eindelijk militiairen komen binnendruppelen.
Logisch die doen alles op eigen houtje en daarbij komt geen enkele vorm van organisatie aan te pas.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_30204770
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 15:57 schreef halion het volgende:

[..]

huhhh???? wie praat er nou uit z'n kont.

D'r was toch regelmatig wat nieuws over, meer in ieder geval als een gemiddelde moordzaak in NL.
Daarnaast zag ik het belang van dat nieuws niet zo heel erg in, er is een moord daar gepleegd, en er wordt een nederlander van verdacht. that's it volgens mij hoor.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_30204779
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 16:00 schreef SEMTEX het volgende:
Ray Nagin is pissed off Hij word herhaaldelijk weggepiept vanwege z'n krachttermen. Wist trouwens niet dat hij ook zwart is..
Hij is inderdaad flink pissig.. en terecht..
Ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')