Brooklyn, Lourdes, Philedelphia,quote:
Lourdes heet het kindje van Madonna....Dat is helemaal geen mooie naamquote:Op vrijdag 2 september 2005 10:54 schreef Flibble het volgende:
[..]
Brooklyn, Lourdes, Philedelphia,![]()
Maar ik moet zeggen, London spant de kroon!!
Mwa, beter dan apple (kind van Coldplay zanger)quote:Op vrijdag 2 september 2005 10:56 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Lourdes heet het kindje van Madonna....Dat is helemaal geen mooie naam![]()
quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:05 schreef BobRooney het volgende:
Ik wilde me kind ook Alkmaar noemen...
APPLE??? Dat is bijna sadistisch...quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:05 schreef harlingen het volgende:
[..]
Mwa, beter dan apple (kind van Coldplay zanger)
Winschoten klinkt wel deftigquote:Op vrijdag 2 september 2005 11:06 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
![]()
Winschoten Lelystad, omdat 2 namen nou eenmaal meer aanzien geeft
doortastend zelfsquote:
Bezemkastquote:Op vrijdag 2 september 2005 10:53 schreef Gunner het volgende:
Oh ik dacht dat ze het wou noemen naar de plaats waar het verwekt was
precies, zo zou je je hond noemen als je zo'n beest in huis zou willenquote:Op vrijdag 2 september 2005 11:09 schreef Roskoo het volgende:
Leuk je kind naar je favo stad noemen. Voorbeeld: Elspeet. Urk, Staphorst, Nieuw Lekkerland.
Die artiesten doen ook maar wat. Martijn Krabbé schijnt een zoon te hebben die Bikkel heet. Wannee krijgen we weer gewonen namen zoals: Bart, Jan, Gerrit en Henk.
Hmmm, zou ze teveel Jackass gekeken hebben?quote:Preston
quote:Ik denk dat ik ga voor een keizersnee. Ik zie enorm op tegen de pijn van een natuurlijke bevalling
vind apple ook wel een mooie naam...quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:07 schreef Flibble het volgende:
[..]
APPLE??? Dat is bijna sadistisch...
Apple iPodquote:Op vrijdag 2 september 2005 11:28 schreef _Etter_ het volgende:
[..]
vind apple ook wel een mooie naam...
Gaaf toch? Zo'n geil litteken op d'r lichaamquote:Op vrijdag 2 september 2005 11:14 schreef Jape het volgende:
Ik weet niet wat ik nou schokkender vindt, die namen of dit:
[..]
Met een naam als bv Roos ga je toch ook niet denken aan Head and Shoulders?quote:
Dat maakt het misschien alleen nog maar erger...quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:38 schreef _Etter_ het volgende:
[..]
Met een naam als bv Roos ga je toch ook niet denken aan Head and Shoulders?
Apple kan je ook nog plakken aan het platenlabel van de Beatles...
ja en het kan ook gewoon een appel zijn...quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:38 schreef _Etter_ het volgende:
[..]
Met een naam als bv Roos ga je toch ook niet denken aan Head and Shoulders?
Apple kan je ook nog plakken aan het platenlabel van de Beatles...
Triest dat het kind maar één teelbal heeftquote:Op vrijdag 2 september 2005 11:09 schreef Roskoo het volgende:
Die artiesten doen ook maar wat. Martijn Krabbé schijnt een zoon te hebben die Bikkel heet.
Shocking dat je daar blijkbaar kan kiezen voor een keizersnee.quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:30 schreef Pearly het volgende:
Een keizersnede omdat mevrouw een natuurlijke bevalling te pijnlijk vindt?
GestoorD
Misschien ligt haar kindje in stuit...quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:20 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Shocking dat je daar blijkbaar kan kiezen voor een keizersnee.
Zo'n ingreep is veel risicovoller dan een natuurlijke bevalling onder begeleiding.
Helemaal te gekke naar een automerk noemen je kids.quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:21 schreef Flibble het volgende:
Wat dacht je dan van Rolls en Royce Ratelband?
Hm nee hoor ik begreep uit het bericht dat ze er bewust voor kiest omdat ze bang is voor de pijn van een vaginale bevalling.quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:21 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Misschien ligt haar kindje in stuit...
Els-Peet. Is het dan een jongen of een meisje?quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:09 schreef Roskoo het volgende:
Leuk je kind naar je favo stad noemen. Voorbeeld: Elspeet. Urk, Staphorst, Nieuw Lekkerland.
Die artiesten doen ook maar wat. Martijn Krabbé schijnt een zoon te hebben die Bikkel heet. Wannee krijgen we weer gewonen namen zoals: Bart, Jan, Gerrit en Henk.
De verloskundige vertelde mij dat ze in Amerika niet moeilijk doen met een ruggeprik, dus met die pijn zal het wel meevallen. Ze is gewoon bang om uit te scheuren denk ik dan...quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:24 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Hm nee hoor ik begreep uit het bericht dat ze er bewust voor kiest omdat ze bang is voor de pijn van een vaginale bevalling.
Natuurlijk niet, dat is ordinair hé zoals je ook je kind lulletje noemtquote:Op vrijdag 2 september 2005 12:24 schreef cinnamongirl het volgende:
Zou er 'n kindje bestaan met de naam Amsterdam?
De burgerlijke stand verbiedt alleen 'onbehoorlijke' namen.
Je kan je kindje dus geen 'kutje' noemen.
Voor beide partijen ook nog. De baby heeft vaker opstartmoeilijkheden (ademhaling!) en het herstel van de baarmoeder is pas na 5 jaar voltooid (iets wat veel mensen niet weten). Normaal is dit een week of 6 ("vloeien") en na een jaar is je lichaam weer in oude staat en dus in staat een nieuwe zwangerschap op te vangen.quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:20 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Shocking dat je daar blijkbaar kan kiezen voor een keizersnee.
Zo'n ingreep is veel risicovoller dan een natuurlijke bevalling onder begeleiding.
Voor haar carriere is een gehecht kutje toch minder schadelijk dan een groot litteken op haar buik.quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:27 schreef BobRooney het volgende:
[..]
De verloskundige vertelde mij dat ze in Amerika niet moeilijk doen met een ruggeprik, dus met die pijn zal het wel meevallen. Ze is gewoon bang om uit te scheuren denk ik dan...
Die litteken zit heel laag, horizontaal over de buik, die zie je niet. Tenminste, mijn vriendin kan gewoon in haar bikini lopen...en je ziet niets. En de litteken zelf is niet zo groot.quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:38 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Voor haar carriere is een gehecht kutje toch minder schadelijk dan een groot litteken op haar buik.
Ik heb Brit nog NOOIT gezien ZONDER ontbloot buikje![]()
Ja je hebt idd gelijk ik las dat ze de buik opensnijden in de plooi die elke vrouw heeft, nl. waar haar 'buikje' overgaat in de venusheuvel zeg maar.quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:43 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Die litteken zit heel laag, horizontaal over de buik, die zie je niet. Tenminste, mijn vriendin kan gewoon in haar bikini lopen...en je ziet niets. En de litteken zelf is niet zo groot.
Uhhmm! JoeHoe ....quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:27 schreef BobRooney het volgende:
[..]
De verloskundige vertelde mij dat ze in Amerika niet moeilijk doen met een ruggeprik, dus met die pijn zal het wel meevallen. Ze is gewoon bang om uit te scheuren denk ik dan...
Hoe je het uitspreekt is een tweede, maar feit is dat de auto van Daimler en Benz destijds vernoemd was naar een nichtje van Daimler of van Benz. De vrouwennaam was er dus eerder.quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:11 schreef Pearly het volgende:
[..]
Ik heb vroeger een Duitse vriendin gehad die Mercedes heet! spreek uit Mércedés
meercedees?quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:11 schreef Pearly het volgende:
Ik heb vroeger een Duitse vriendin gehad die Mercedes heet! spreek uit Mércedés
Bedenk jij die streepjes toch fijn de andere kant op knuL!quote:
Streepje naar rechts zorgt toch voor een 'lange' e? Esmée bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 2 september 2005 13:27 schreef Pearly het volgende:
[..]
Bedenk jij die streepjes toch fijn de andere kant op knuL!
meer voor minder zeg maarquote:
Die gaat vaak gepest worden op schoolquote:Op vrijdag 2 september 2005 11:12 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Hendrik Ido Ambacht.. Lijkt me wel wat..
Theerese krijg je dan toch? Met de eerste lettergreep klinkend als thee (wat je drinkt) en niet als thè, met de e van hek..quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:38 schreef Pearly het volgende:
en wat denk je dan van Thérese ???? Da's echt geen lange E maar je schrijft het wel zo.
Nou ja, doet er niet. Het ging hier om iets anders!
tblijft beter dan Rochestershire, probeer dat maar eens 10 keer achter elkaar te zeggenquote:Op vrijdag 2 september 2005 13:42 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Theerese krijg je dan toch? Met de eerste lettergreep klinkend als thee (wat je drinkt) en niet als thè, met de e van hek..
Maar het doet er idd niet toe...
Ontopic: Londen vind ik een domme naam.
1 keer lukte al amperquote:Op vrijdag 2 september 2005 13:51 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
tblijft beter dan Rochestershire, probeer dat maar eens 10 keer achter elkaar te zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |