Voor beide partijen ook nog. De baby heeft vaker opstartmoeilijkheden (ademhaling!) en het herstel van de baarmoeder is pas na 5 jaar voltooid (iets wat veel mensen niet weten). Normaal is dit een week of 6 ("vloeien") en na een jaar is je lichaam weer in oude staat en dus in staat een nieuwe zwangerschap op te vangen.quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:20 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Shocking dat je daar blijkbaar kan kiezen voor een keizersnee.
Zo'n ingreep is veel risicovoller dan een natuurlijke bevalling onder begeleiding.
Voor haar carriere is een gehecht kutje toch minder schadelijk dan een groot litteken op haar buik.quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:27 schreef BobRooney het volgende:
[..]
De verloskundige vertelde mij dat ze in Amerika niet moeilijk doen met een ruggeprik, dus met die pijn zal het wel meevallen. Ze is gewoon bang om uit te scheuren denk ik dan...
Die litteken zit heel laag, horizontaal over de buik, die zie je niet. Tenminste, mijn vriendin kan gewoon in haar bikini lopen...en je ziet niets. En de litteken zelf is niet zo groot.quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:38 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Voor haar carriere is een gehecht kutje toch minder schadelijk dan een groot litteken op haar buik.
Ik heb Brit nog NOOIT gezien ZONDER ontbloot buikje![]()
Ja je hebt idd gelijk ik las dat ze de buik opensnijden in de plooi die elke vrouw heeft, nl. waar haar 'buikje' overgaat in de venusheuvel zeg maar.quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:43 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Die litteken zit heel laag, horizontaal over de buik, die zie je niet. Tenminste, mijn vriendin kan gewoon in haar bikini lopen...en je ziet niets. En de litteken zelf is niet zo groot.
Uhhmm! JoeHoe ....quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:27 schreef BobRooney het volgende:
[..]
De verloskundige vertelde mij dat ze in Amerika niet moeilijk doen met een ruggeprik, dus met die pijn zal het wel meevallen. Ze is gewoon bang om uit te scheuren denk ik dan...
Hoe je het uitspreekt is een tweede, maar feit is dat de auto van Daimler en Benz destijds vernoemd was naar een nichtje van Daimler of van Benz. De vrouwennaam was er dus eerder.quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:11 schreef Pearly het volgende:
[..]
Ik heb vroeger een Duitse vriendin gehad die Mercedes heet! spreek uit Mércedés
meercedees?quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:11 schreef Pearly het volgende:
Ik heb vroeger een Duitse vriendin gehad die Mercedes heet! spreek uit Mércedés
Bedenk jij die streepjes toch fijn de andere kant op knuL!quote:
Streepje naar rechts zorgt toch voor een 'lange' e? Esmée bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 2 september 2005 13:27 schreef Pearly het volgende:
[..]
Bedenk jij die streepjes toch fijn de andere kant op knuL!
meer voor minder zeg maarquote:
Die gaat vaak gepest worden op schoolquote:Op vrijdag 2 september 2005 11:12 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Hendrik Ido Ambacht.. Lijkt me wel wat..
Theerese krijg je dan toch? Met de eerste lettergreep klinkend als thee (wat je drinkt) en niet als thè, met de e van hek..quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:38 schreef Pearly het volgende:
en wat denk je dan van Thérese ???? Da's echt geen lange E maar je schrijft het wel zo.
Nou ja, doet er niet. Het ging hier om iets anders!
tblijft beter dan Rochestershire, probeer dat maar eens 10 keer achter elkaar te zeggenquote:Op vrijdag 2 september 2005 13:42 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Theerese krijg je dan toch? Met de eerste lettergreep klinkend als thee (wat je drinkt) en niet als thè, met de e van hek..
Maar het doet er idd niet toe...
Ontopic: Londen vind ik een domme naam.
1 keer lukte al amperquote:Op vrijdag 2 september 2005 13:51 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
tblijft beter dan Rochestershire, probeer dat maar eens 10 keer achter elkaar te zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |