quote:Op vrijdag 2 september 2005 09:43 schreef SCH het volgende:
Ze hebben echt hun best gedaan op de kleding
[afbeelding]
in ieder geval beter danquote:Op vrijdag 2 september 2005 09:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Het wordt deze voor golfer vrees ik
[afbeelding]
Dat is leuker voor het verhaal lieverdquote:Op vrijdag 2 september 2005 10:14 schreef Bluezz het volgende:
We kennen elkaar helemaal niet via Fok!
zo, dan kan het topique op slotquote:Op vrijdag 2 september 2005 10:14 schreef Bluezz het volgende:
We kennen elkaar helemaal niet via Fok!
Tsjongejonge zegquote:Op vrijdag 2 september 2005 09:46 schreef ChrisJX het volgende:
Min of meer of helemaal via FOK! leren kennen?
Want in het eerste geval zie ik nog kansen om het eerste echte officiële getrouw FOK!paar te worden
Maarre, gefeliciteerd jullie bijtjes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Danny en Knorquote:Op vrijdag 2 september 2005 11:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tsjongejonge zeg
Let eens op, ze zijn geen FOK!paar.
Ga je schamen dat je niet weet wie het eerste FOK!paar zijn.
Graag gedaanquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:05 schreef golfer het volgende:
Lieve mensen, bedankt voor al jullie gelukwensen.
We zijn weer terug van ons afsluitende intieme etentje met ons tweetjes.
We hebben een superdag gehad
En heel veel leuke reakties gekregen en heel veel lieve, mooie en ontroerende cadeaus gekregen, maar het toppunt van verrassing was toch wel het Fok!--ABCboek dat door SCH de laatste maanden is samengesteld met allerlei bijdrages en gedichten van allerlei Fokkers die wij kennen uit de diverse fora.
Foto's heb ik nog niet zelf, maar BE en just me mogen wat mij betreft wel een tipje van de (bruids)sluier oplichten en alvast een fotootje plaatsen van ons in de trouw-outfit.
quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:24 schreef Bluezz het volgende:
kijkje alvast.. en de DVD komt binnenkort via Korea op de markt![]()
ok danquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:24 schreef Bluezz het volgende:
http://www.mijnalbum.nl/Album=CSXT6OKU
kijkje alvast.. en de DVD komt binnenkort via Korea op de markt![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |