abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 30 december 2005 @ 10:28:05 #101
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_33531657
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 10:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:
moet nog 700 euro aan mijn ouders betalen vanwege me cupra
700 euro voor een cupra? Waar!!!!

dat is nog wel te overzien denk ik.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  vrijdag 30 december 2005 @ 10:29:42 #102
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_33531690
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 10:28 schreef sanger het volgende:

[..]

700 euro voor een cupra? Waar!!!!

dat is nog wel te overzien denk ik.
in je dromen.... de andere 7000 heb ik al afbetaald

gaat vrij snel hoor... heb goed werk en woon nog thuis dus betaal zon 700 a 1000 euro per maand
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  vrijdag 30 december 2005 @ 10:29:55 #103
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_33531695
Ik neem aan dat ie 700 euro te kort kwam, en dat z'n ouders die voorgeschoten hebben... 700 voor een cupra kan natuurlijk nooit
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  vrijdag 30 december 2005 @ 10:39:11 #104
65960 sanger
pi_33531894

[ Bericht 100% gewijzigd door sanger op 30-12-2005 10:41:11 (dubbel post) ]
  vrijdag 30 december 2005 @ 10:40:20 #105
65960 sanger
pi_33531913
Ik dacht al, doe mij er drie ofzow

Wel lekker dat je ouders zo flexibel zijn. Heb dat ook een keer gehad, ook gewoon per maand wat ik kon missen, was er wel in 4 maanden vanaf.

Dat is ook het voordeel van lang thuis blijven wonen. Ik was 17 toen ik het huis uit ging, maar als ik zie wat mij tweelingbroer llemaal bespaart heeft door nu pas op zichzelf te gaan.
pi_33533995
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 10:24 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Ik heb je die link allang laten zien, even goed kijken kereltje of gewoon eens inhoudelijk bijdragen. Mensen met het verstand van een grindtegel mogen wel wegblijven, zo ook jij.
ik zeg nergens in dat topic dat schulden hebben gelijk staat aan armoede. Dus nogmaals, citeer mij nou maar eens exact ipv een link, wat in die link staat het nergens. Lul er maar over heen, want je weet dat je het toch niet vinden
pi_33534055
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 11:52 schreef Broodbeleg het volgende:

[..]

ik zeg nergens in dat topic dat schulden hebben gelijk staat aan armoede. Dus nogmaals, citeer mij nou maar eens exact ipv een link, wat in die link staat het nergens. Lul er maar over heen, want je weet dat je het toch niet vinden
Lees het topic nog maar eens na. Begrijpend lezen is niet voor je weggelegd, maar lees het toch nog maar eens. Enerzijds melken over schulden en nu hier deze post. Tja...
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_33534579
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 11:54 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Lees het topic nog maar eens na. Begrijpend lezen is niet voor je weggelegd, maar lees het toch nog maar eens. Enerzijds melken over schulden en nu hier deze post. Tja...
hahaha, je kunt het niet. Wat een afgang, beetje lopen blaten en vervolgens niet hard maken Goed, deze discussie is voor mij afgelopen... wat een nerd ben jij Ga maar lekker blaten hier, het zal me niets boeien

en ook nog als enige het geloven, in het armoede topic keek men je ook al raar aan waar je het over had. Maar goed, geloof maar in je eigen gelijk!
pi_33535098
Je bent er in dat andere topic al flink uitgeluld en hier gewoon weer. Maar wel gewoon doorgaan met je geblaat.

Goed, ga maar weg als je het niet kunt winnen, jankerdje.

Je bent de zwakste schakel
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_33536252
Ik wilde alleen even melden dat gebiedende wijs 1ste persoon enkelvoud is.......dus of de TT even aangepast kan worden door één van de modjes.

Maar toen zag ik weer wat posts van CherrymoonTraxx . Ik heb zelfs de moeite genomen om de discussie hier terug te lezen. Jongen toch, kun je werkelijk niet begrijpen wat Broodbeleg je vertelt?

Je bent totaal de weg kwijt omdat je hoe dan ook je "tegenstander" eruit wilt flamen, waardoor je posts steeds dommer worden........echt ongelofelijk
GIRO 800800
pi_33536343
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 12:53 schreef Notoire_Gek het volgende:
Ik wilde alleen even melden dat gebiedende wijs 1ste persoon enkelvoud is.......dus of de TT even aangepast kan worden door één van de modjes.

Maar toen zag ik weer wat posts van CherrymoonTraxx . Ik heb zelfs de moeite genomen om de discussie hier terug te lezen. Jongen toch, kun je werkelijk niet begrijpen wat Broodbeleg je vertelt?

Je bent totaal de weg kwijt omdat je hoe dan ook je "tegenstander" eruit wilt flamen, waardoor je posts steeds dommer worden........echt ongelofelijk
Luister eens even, gek. Of beter nog, lees even waar het omgaat voor je begint te melken als een demente dorpsgek die net in zijn aars gepoeperd is door de lokale pastoor.

Broodbeleg vertelt hele tegenstrijdige zaken in twee verschillende topics, daar wijs ik hem op. Misschien dat je gewoon op kan bokken als je niets te melden hebt en ergens hysterisch weer over de huizenmarkt kan gaan posten? Iets waar je overigens ook al totaal geen verstand van hebt.
pi_33536456
ik heb een flinke studieschuld, na mijn studie ben ik gaan promoveren, hetgeen ook geen vetpot is. Nu uiteindelijk een lekker salaris, dus die lening ga ik nu in een of twee jaar aflossen. En ik heb er geen moment spijt van dat ik er voor heb gekozen om niet op een houtje te gaan zitten bijten tijdens mijn studie.

[ Bericht 1% gewijzigd door Byte_Me op 30-12-2005 13:04:41 ]
pi_33536562
.......hij zit er weer bovenop .................haal eerst eens even rustig adem, voodat je als een blind paard weer mensen gaat beledigen.

Je begrijpt het verschil niet tussen 2 verschillende vormen van schuld. Dat is niet zo best hoor

Dat jij de ondertoon van mijn posts over de huizenmarkt niet begrijpt, is een gebrek aan inschattingsvermogen van je.

Jij mag het laatste woord hebben.....post maar weer iets leuks....dag CherrymoonTraxx
GIRO 800800
pi_33536669
Ga gewoon door, halve gare.

Jouw posts over de huizenmarkt kloppen gewoon niet, dat heeft niets te maken met inschattingsvermogen. Daarnaast zijn ze vaak ook heel erg simplistisch, zoals je laatste topic over de gestegen huizenprijzen.

Jij moet eens lezen voor je begint te blaten.
  vrijdag 30 december 2005 @ 15:51:45 #115
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_33543119
Nog heeeeel even Geen schulden
en dalijk een heeeeele grote schuld (huis gekocht )

Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_33543199
Huis is wel iets wat een duurzame investering is. Hypotheek los je ook in 30 jaar af als het goed is en 'n huis moet zeker 30 jaar meekunnen. Toch een wat andere schuld van een kredietje om op vakantie te kunnen.
  vrijdag 30 december 2005 @ 20:10:33 #117
61288 Duna
Still Going Strong
pi_33553646
quote:
Op woensdag 28 december 2005 11:39 schreef freud het volgende:
Ten eerste vind ik het dom als je geld leent voor zaken die niet direct van levensbelang zijn, zoals een bed. Maar goed, iedereen moet dat voor zichzelf uitmaken.
Als je elkaar 7 dagen per week ligt te irritteren aan zo'n klein pokkebed dan is dat wel degelijk van levensbelang
Met mijn gedachten ergens anders ben ik altijd overal.
  vrijdag 30 december 2005 @ 20:27:38 #118
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_33554373
Ik heb mijn grote 2p bed destijds bij de Leen Bakker gekocht nieuw voor 200 gulden. een matras was 100 gulden. Is gemaakt van oerdegelijk bouwschuim. (dus slijt nooit) Ook tweedehands kun je vaak gratis, of voor een paar tientjes bedden ophalen.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  zaterdag 31 december 2005 @ 17:39:03 #119
61288 Duna
Still Going Strong
pi_33586183
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 20:27 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik heb mijn grote 2p bed destijds bij de Leen Bakker gekocht nieuw voor 200 gulden. een matras was 100 gulden. Is gemaakt van oerdegelijk bouwschuim. (dus slijt nooit) Ook tweedehands kun je vaak gratis, of voor een paar tientjes bedden ophalen.
Ja maar wij hebben wel even iets anders gekocht dan een bed van de Leenbakker
Na 25 jaar wilde ik eindelijk eens ECHT een fatsoelijk nest kopen.
En dat werd dus een Boxspring
Met mijn gedachten ergens anders ben ik altijd overal.
  zaterdag 31 december 2005 @ 21:40:03 #120
25079 Devilnl
The bigger the better!
pi_33591978
of niet studeren en toch een baan krijgen met 1.600+ bruto per maand op je 20ste

---
Oh ja.. we hadden het over schulden & lenen
---
Nog iets..
dat gaf mijn oom aan ter indicatie als ik daar ook ga werken (als minimum)

wel een fucking reis afstand voor mij.. leeuwarden -> amsterdam
pi_33597161
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 21:40 schreef Devilnl het volgende:
of niet studeren en toch een baan krijgen met 1.600+ bruto per maand op je 20ste

---
Oh ja.. we hadden het over schulden & lenen
---
Nog iets..
dat gaf mijn oom aan ter indicatie als ik daar ook ga werken (als minimum)

wel een fucking reis afstand voor mij.. leeuwarden -> amsterdam
Ik heb geen idee of het een reeel salaris is omdat ik dus niet weet om wat voor een baan het gaat.

Wta ik je wel kan zeggen is dat studeren wel degelijk loont. J eopmerking doet me denken aan een klasgenoot o pde middelbare school.
hij: " ik ga lekker stoppen met school, heb een baan gevonden waar ik iets meer dan 10 gulden per uur ga verdienen!!

Ik: "dat klinkt leuk, maar klinkt dat over 10 jaar nog steeds leuk ? want veel zal er dan niet zijn bijgekomen..."
ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime...
pi_33597166
Ik heb nog nooit schulden gehad, en dat houden we zo. Kwestie van tering naar de nering zetten, fluitje van een cent. Ik heb dus ook weinig op met mensen die klagen over hun schulden.
  zondag 1 januari 2006 @ 10:41:28 #123
29690 csar
Rock On With Yo Bad Self
pi_33597821
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 15:53 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Huis is wel iets wat een duurzame investering is. Hypotheek los je ook in 30 jaar af als het goed is en 'n huis moet zeker 30 jaar meekunnen.
Ik hoop voor je dat je huis wat langer meegaat. Tenminste wanneer je je duurzame investering in harde contanten wil verzilveren
Freedom is a road seldom traveled by the multitudes
  zondag 1 januari 2006 @ 10:47:12 #124
29690 csar
Rock On With Yo Bad Self
pi_33597853
quote:
Op zondag 1 januari 2006 06:05 schreef Steijn het volgende:
Ik heb nog nooit schulden gehad, en dat houden we zo. Kwestie van tering naar de nering zetten, fluitje van een cent. Ik heb dus ook weinig op met mensen die klagen over hun schulden.
Soms moeten mensen buiten hun schuld schulden maken. Denk bijvoorbeeld dat je werkgever je loon niet meer kan betalen maar nog niet failliet is. Je hebt dat namelijk nog geen recht op een uitkering van het UWV (want loon wordt door het UWV pas overgenomen wanneer WG failliet is) en loon krijg je ook niet meer. Terwijl de vaste lasten wel gewoon doorlopen verdwijnen de spaarcenten als sneeuw voor de zon en zal je toch iets van een krediet moeten aanspreken.
Freedom is a road seldom traveled by the multitudes
pi_33597972
quote:
Op zondag 1 januari 2006 10:41 schreef csar het volgende:

[..]

Ik hoop voor je dat je huis wat langer meegaat. Tenminste wanneer je je duurzame investering in harde contanten wil verzilveren
Een huis kun je de rest van je leven in wonen, op het moment dat je voldoende verzekerd bent en er gebeurd wat met je huis (brand) dan wordt de schade gewoon vergoed en mag je je hypothecaire geldlening boetevrij aflossen. Of je kunt cashen als je nu een huis koopt, durf ik niet te zeggen. De huizen zijn in Nederland al redelijk duur als je dat vergelijkt met andere landen en 'n waarde-explosie zoals de afgelopen 30 jaar zie ik de komende 30 jaar niet meer gebeuren.

Met geld lenen is niet zoveel mis, mits het niet te zwaar op je budget drukt en je de lening kunt aflossen voor dat het product wat je er mee gekocht hebt niet meer bruikbaar is of de economische waarde heeft verloren. Ik zou geen geld lenen voor 'n vakantie. Dan ben je in 2008 wellicht nog aan het afbetalen voor een vakantie van 2006.
pi_33694418
nee ik heb geen schulden,nooit gehad ook en rood staan hou ik ook niet van,wil altijd minstens 2000 euro op mijn rekening hebben,voor je weet maar nooit.
Maar ja mijn ouders betaalden mijn school,spaarde mee voor meubels en een auto enzo dus ik heb makkelijk praten.Kan me voorstellen dat als je dat niet hebt je soms geen keus hebt.
  woensdag 4 januari 2006 @ 17:20:04 #127
25079 Devilnl
The bigger the better!
pi_33700062
vriend van me heeft het ook mooi voor elkaar *kuch*
altijd verwend zeg maar.. (enigst kind).. moeder gaf hem alles wat ie maar wou.
nu zit z'n moeder in de schulden.. en hij gaat er achter aan omdat ie uiteraard nu mee moet betalen om uberhaubt nog eten te krijgen.
hij verdient (in mijn ogen) veelste weinig als spuiter bij een vrachtauto carrosserie bedrijf.

hij loopt nu ook lekker in de schulden.. en aan de baas vragen om opslag doet ie niet
uiteraard toen der tijd ook nog een lening aangevraagt voor een fucking rijbewijs.. hij woont nog geen 5kilometer er vandaan.. majah. zover ik weet moet ie dat ook nog terug betalen..

majah het grootste probleem is om hem zover te krijgen dat hij om opslag vraagt..
  donderdag 5 januari 2006 @ 14:26:05 #128
134583 JohanV.
De hakkelaar.
pi_33728267
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 17:20 schreef Devilnl het volgende:
vriend van me heeft het ook mooi voor elkaar *kuch*
altijd verwend zeg maar.. (enigst kind).. moeder gaf hem alles wat ie maar wou.
nu zit z'n moeder in de schulden.. en hij gaat er achter aan omdat ie uiteraard nu mee moet betalen om uberhaubt nog eten te krijgen.
hij verdient (in mijn ogen) veelste weinig als spuiter bij een vrachtauto carrosserie bedrijf.

hij loopt nu ook lekker in de schulden.. en aan de baas vragen om opslag doet ie niet
uiteraard toen der tijd ook nog een lening aangevraagt voor een fucking rijbewijs.. hij woont nog geen 5kilometer er vandaan.. majah. zover ik weet moet ie dat ook nog terug betalen..

majah het grootste probleem is om hem zover te krijgen dat hij om opslag vraagt..
wat betreft het te weinig verdienen. hij kan de cao van zijn bedrijfstak erbij pakken en de vergelijking gaan maken of zijn salaris reeel is.
zoniet, dan zou hij zijn werkgever kunnen confronteren met de cao en alsnog om opslag kunnen vragen.
houd er wel rekening mee dat voor jonge mensen de salarissen niet hoog liggen en dat je als starter vaak al blij mag zijn met een 6 a 7 euro.
Ik haat moslims alleen al omdat ze ritueel slachten.
  donderdag 5 januari 2006 @ 14:33:23 #129
25079 Devilnl
The bigger the better!
pi_33728476
thanks
zal eens ff wat sneupen voor hem
  zaterdag 4 februari 2006 @ 21:20:55 #130
45460 Pearly
Mi Na Pritpangi
pi_34741015
off topic !! Ha Guppie <- collega!
Vanishing like a thought brushing up against a sigh ....... vanishing like a cyan sunday ..........
pi_34741115
Was vorig jaar afgestudeerd en kreeg deze maand een brief met mn studieschuld overzicht.
2000 euro moeten betalen, waarvan de helft ongeveer binnen is gehaald via Het online wedden topic en Het online Poker topic op fok
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_34741335
Behalve mijn hypotheek...... -> geen schulden
  zondag 5 februari 2006 @ 12:29:13 #133
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_34754758
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 21:23 schreef -J-D- het volgende:
Was vorig jaar afgestudeerd en kreeg deze maand een brief met mn studieschuld overzicht.
2000 euro moeten betalen, waarvan de helft ongeveer binnen is gehaald via Het online wedden topic en Het online Poker topic op fok
Fok is toch nog ergens goed voor
Vampire Romance O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')