700 euro voor een cupra? Waar!!!!quote:Op vrijdag 30 december 2005 10:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:
moet nog 700 euro aan mijn ouders betalen vanwege me cupra
in je dromen.... de andere 7000 heb ik al afbetaaldquote:Op vrijdag 30 december 2005 10:28 schreef sanger het volgende:
[..]
700 euro voor een cupra? Waar!!!!
dat is nog wel te overzien denk ik.
ik zeg nergens in dat topic dat schulden hebben gelijk staat aan armoede. Dus nogmaals, citeer mij nou maar eens exact ipv een link, wat in die link staat het nergens. Lul er maar over heen, want je weet dat je het toch niet vindenquote:Op vrijdag 30 december 2005 10:24 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik heb je die link allang laten zien, even goed kijken kereltje of gewoon eens inhoudelijk bijdragen. Mensen met het verstand van een grindtegel mogen wel wegblijven, zo ook jij.
Lees het topic nog maar eens na. Begrijpend lezen is niet voor je weggelegd, maar lees het toch nog maar eens. Enerzijds melken over schulden en nu hier deze post. Tja...quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:52 schreef Broodbeleg het volgende:
[..]
ik zeg nergens in dat topic dat schulden hebben gelijk staat aan armoede. Dus nogmaals, citeer mij nou maar eens exact ipv een link, wat in die link staat het nergens. Lul er maar over heen, want je weet dat je het toch niet vinden![]()
hahaha, je kunt het niet. Wat een afgang, beetje lopen blaten en vervolgens niet hard makenquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:54 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Lees het topic nog maar eens na. Begrijpend lezen is niet voor je weggelegd, maar lees het toch nog maar eens. Enerzijds melken over schulden en nu hier deze post. Tja...
Luister eens even, gek. Of beter nog, lees even waar het omgaat voor je begint te melken als een demente dorpsgek die net in zijn aars gepoeperd is door de lokale pastoor.quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:53 schreef Notoire_Gek het volgende:
Ik wilde alleen even melden dat gebiedende wijs 1ste persoon enkelvoud is.......dus of de TT even aangepast kan worden door één van de modjes.
Maar toen zag ik weer wat posts van CherrymoonTraxx. Ik heb zelfs de moeite genomen om de discussie hier terug te lezen. Jongen toch, kun je werkelijk niet begrijpen wat Broodbeleg je vertelt?
Je bent totaal de weg kwijt omdat je hoe dan ook je "tegenstander" eruit wilt flamen, waardoor je posts steeds dommer worden........echt ongelofelijk
Als je elkaar 7 dagen per week ligt te irritteren aan zo'n klein pokkebed dan is dat wel degelijk van levensbelangquote:Op woensdag 28 december 2005 11:39 schreef freud het volgende:
Ten eerste vind ik het dom als je geld leent voor zaken die niet direct van levensbelang zijn, zoals een bed. Maar goed, iedereen moet dat voor zichzelf uitmaken.
Ja maar wij hebben wel even iets anders gekocht dan een bed van de Leenbakkerquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:27 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik heb mijn grote 2p bed destijds bij de Leen Bakker gekocht nieuw voor 200 gulden. een matras was 100 gulden. Is gemaakt van oerdegelijk bouwschuim. (dus slijt nooit) Ook tweedehands kun je vaak gratis, of voor een paar tientjes bedden ophalen.
Ik heb geen idee of het een reeel salaris is omdat ik dus niet weet om wat voor een baan het gaat.quote:Op zaterdag 31 december 2005 21:40 schreef Devilnl het volgende:
of niet studeren en toch een baan krijgen met 1.600+ bruto per maand op je 20ste
---
Oh ja.. we hadden het over schulden & lenen![]()
---
Nog iets..
dat gaf mijn oom aan ter indicatie als ik daar ook ga werken (als minimum)
wel een fucking reis afstand voor mij.. leeuwarden -> amsterdam
Ik hoop voor je dat je huis wat langer meegaat. Tenminste wanneer je je duurzame investering in harde contanten wil verzilverenquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:53 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Huis is wel iets wat een duurzame investering is. Hypotheek los je ook in 30 jaar af als het goed is en 'n huis moet zeker 30 jaar meekunnen.
Soms moeten mensen buiten hun schuld schulden maken. Denk bijvoorbeeld dat je werkgever je loon niet meer kan betalen maar nog niet failliet is. Je hebt dat namelijk nog geen recht op een uitkering van het UWV (want loon wordt door het UWV pas overgenomen wanneer WG failliet is) en loon krijg je ook niet meer. Terwijl de vaste lasten wel gewoon doorlopen verdwijnen de spaarcenten als sneeuw voor de zon en zal je toch iets van een krediet moeten aanspreken.quote:Op zondag 1 januari 2006 06:05 schreef Steijn het volgende:
Ik heb nog nooit schulden gehad, en dat houden we zo.Kwestie van tering naar de nering zetten, fluitje van een cent. Ik heb dus ook weinig op met mensen die klagen over hun schulden.
Een huis kun je de rest van je leven in wonen, op het moment dat je voldoende verzekerd bent en er gebeurd wat met je huis (brand) dan wordt de schade gewoon vergoed en mag je je hypothecaire geldlening boetevrij aflossen. Of je kunt cashen als je nu een huis koopt, durf ik niet te zeggen. De huizen zijn in Nederland al redelijk duur als je dat vergelijkt met andere landen en 'n waarde-explosie zoals de afgelopen 30 jaar zie ik de komende 30 jaar niet meer gebeuren.quote:Op zondag 1 januari 2006 10:41 schreef csar het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je huis wat langer meegaat. Tenminste wanneer je je duurzame investering in harde contanten wil verzilveren![]()
wat betreft het te weinig verdienen. hij kan de cao van zijn bedrijfstak erbij pakken en de vergelijking gaan maken of zijn salaris reeel is.quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:20 schreef Devilnl het volgende:
vriend van me heeft het ook mooi voor elkaar *kuch*
altijd verwend zeg maar.. (enigst kind).. moeder gaf hem alles wat ie maar wou.
nu zit z'n moeder in de schulden.. en hij gaat er achter aan omdat ie uiteraard nu mee moet betalen om uberhaubt nog eten te krijgen.
hij verdient (in mijn ogen) veelste weinig als spuiter bij een vrachtauto carrosserie bedrijf.
hij loopt nu ook lekker in de schulden.. en aan de baas vragen om opslag doet ie niet![]()
uiteraard toen der tijd ook nog een lening aangevraagt voor een fucking rijbewijs.. hij woont nog geen 5kilometer er vandaan.. majah. zover ik weet moet ie dat ook nog terug betalen..
majah het grootste probleem is om hem zover te krijgen dat hij om opslag vraagt..
Fok is toch nog ergens goed voorquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:23 schreef -J-D- het volgende:
Was vorig jaar afgestudeerd en kreeg deze maand een brief met mn studieschuld overzicht.
2000 euro moeten betalen, waarvan de helft ongeveer binnen is gehaald via Het online wedden topic en Het online Poker topic op fok
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |