Lachen, hèquote:Op vrijdag 2 september 2005 09:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tijd voor het psycho-analyse topic
Dat is vast een goede bevestiging in haar ogen...quote:Op vrijdag 2 september 2005 09:32 schreef fantastrick het volgende:
[..]
Ach daarna wordt ze, zoals idd hier al eerder gesteld, vast gevraagd door verschillende bladen om te poseren. Met dat geld kan ze zeker wel haar studie gaan bekostigen
mwoah, ms te weinig bevestiging gekregen als kind, van de ouders dus, te weinig complimenten, te veel horen wat je fout doet, en te weinig geprezen als je iets goed doet.quote:
Mee eens...quote:Op vrijdag 2 september 2005 09:34 schreef milagro het volgende:
[..]
mwoah, ms te weinig bevestiging gekregen als kind, van de ouders dus, te weinig complimenten, te veel horen wat je fout doet, en te weinig geprezen als je iets goed doet.
Maar als je 19 jaar bent weet je sowieso zeker dat het gaat gebeuren als je 100 dagen in een huis zit. Ze is net krap aan uit de puberfase en gaat direct in een huis zitten met oudere mensen. Zal haar eigen schuld wel zijn (als haar moeder haar tenminste niet heeft opgegevenquote:Op vrijdag 2 september 2005 09:32 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Nee... Er zijn ook oudere mensen die met alles bevestigd moeten worden...
Ben het helemaal met je eens.quote:Op vrijdag 2 september 2005 09:26 schreef milagro het volgende:
[..]
Idd.
Lieske probeert in de smaak te vallen op een wanhopige manier, en toevallig lukt dat, om obvious reasons, bij mannen het beste.
Ik denk dat het zo werkt, ze is geen femme fatale of zo, maar dodelijk onzeker en heeft chronisch bevestiging nodig lijkt wel, en waar haal je dat als je een leuk lijfje hebt het makkelijkst?
Dus, daaaaaaarom![]()
Dat nonstop over zichzelf lullen is geen egocentrisme, maar ook bevestiging zoeken.
Een permanente peiling van alles wat ze doet of gedaan heeft.
quote:Op vrijdag 2 september 2005 09:36 schreef Rica het volgende:
[..]
Ben het helemaal met je eens.
Die Tanja & familie lijkt me ietwat van het slag white trash. Ik zie haar ook zo hoogzwanger met een sigaretje op het opstapje van een kamper zitten. Afgeragde BMW ernaast. Piercing in dr neus, tong en navel. Zo'n plaatje.
en zelfs daarover is ze onzeker..quote:Op vrijdag 2 september 2005 09:33 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Dat is vast een goede bevestiging in haar ogen...![]()
**Grinnik**quote:Op vrijdag 2 september 2005 09:39 schreef gebruikersnaam het volgende:
Ach die wijven daar zijn allemaal stuk voor stuk jaloers op het lichaam van lieske, en worden erg onzeker over hun eigen lichaam als ze in de buurt is.
Het valt gewoon op dat ze voornamenlijk genomineerd is door de lelijkste vrouwen daar in huis.
dat kan geen toeval zijn
Al zou je het denken (wat al erg genoeg is) dan zeg je het toch niet luidop! Zegt iets over wat zij als "normaal" beschouwen.quote:Op vrijdag 2 september 2005 09:39 schreef milagro het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik was echt verbaasd histeren, blij zijn dat je zwangere dochter in huis zit omdat ze dan tenminste goed eet/ te eten krijgt...
Lieske had hem in vertrouwen genomen. Deels echter.quote:Op vrijdag 2 september 2005 09:25 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Dat verandert nog wel denk ik als iedereen zich begint te realiseren hoe of wat. Ik vond Rikkepik wel erg boos kijken tijdens de live uitzending...
wordt tijd dat ze wat anders gaat strelen...quote:Op vrijdag 2 september 2005 09:45 schreef milagro het volgende:
[..]
Lieske had hem in vertrouwen genomen. Deels echter.
Hij heeft haar dus gesteund niet wetende wat ze nu precies gedaan heeft, en niet wetende natuurlijk dat haar keuze gevolgen had en heeft voor de groep, een week op rantsoen en nu weer de opdracht mislukt , terwijl iedereen zich de tyfus gefietst heeft.
Ik denk dus dat hij zich daarom even een beetje genaaid voelde, zij op oneigenlijke wijze alvast zijn steun binnengehaald heeft, maar dat hij haar al snel weer vergaf, omdat hij haar zo leuk , lekker vindt.
Bij alle mannen in het huis, behalve Rob, werkt dat zo, vooralsnog dan, Lieske ziet er niet alleen leuk uit, lekker lijf, maar ze is ook goed voor hun ego, ze streelt het immers konstant.
Hoho, mag ze niet van haar moeder hequote:Op vrijdag 2 september 2005 09:47 schreef fantastrick het volgende:
[..]
wordt tijd dat ze wat anders gaat strelen...
Ik ben haar moeder nietquote:Op vrijdag 2 september 2005 09:49 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Hoho, mag ze niet van haar moeder he![]()
![]()
allow...quote:Op vrijdag 2 september 2005 09:52 schreef clauwheee het volgende:
Morguh!
Ze zijn gestopt, had ik wel verwacht
Iedereen in diepe rust nog zie ik? Stream 1 doet het niet bij mij.
Ja jammer dat iedereen slaapt.. erg saai zoquote:Op vrijdag 2 september 2005 09:52 schreef clauwheee het volgende:
Morguh!
Ze zijn gestopt, had ik wel verwacht
Iedereen in diepe rust nog zie ik? Stream 1 doet het niet bij mij.
We vallen hier ook bijna in slaap... maar ja... we kunnen er niets aan doen.... bepalen wij niet he...quote:Op vrijdag 2 september 2005 09:55 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ja jammer dat iedereen slaapt.. erg saai zo![]()
eens isquote:Op vrijdag 2 september 2005 09:56 schreef Isabeau het volgende:
Kijk nou eens hoe vaak we het over Lieske hebben? Die wil je er toch niet uit hebben!! Ik bedoel, we lullen nauwelijks over Linda, dus die kunnen we missen![]()
Nee, beetje actie zou leuk zijnquote:Op vrijdag 2 september 2005 09:55 schreef fantastrick het volgende:
[..]
We vallen hier ook bijna in slaap... maar ja... we kunnen er niets aan doen.... bepalen wij niet he...
zal eens kijken wat we kunnen doen...quote:Op vrijdag 2 september 2005 09:57 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Nee, beetje actie zou leuk zijnmaarja..
Sommige slapen toch al redelijk lang? Dus hopelijk worden die wel wakker zo
Ja ze zijn idd gestopt..quote:Op vrijdag 2 september 2005 09:57 schreef diamondvoodoo het volgende:
ik lees net pas dat ze gestopt zijn met fietsen...?
Verzin eens een leuke actiequote:Op vrijdag 2 september 2005 09:58 schreef fantastrick het volgende:
[..]
zal eens kijken wat we kunnen doen...
BB heeft ze verteld dat het niet te doen isquote:Op vrijdag 2 september 2005 09:57 schreef diamondvoodoo het volgende:
ik lees net pas dat ze gestopt zijn met fietsen...?
quote:Op vrijdag 2 september 2005 09:59 schreef milagro het volgende:
Ja meer alcohol en dan...
"ooooh, liefie toch, ik vind jou zo sterk, hè, kirkir, zo'n sterke vrouw, echt, weetje, alles is zo lastig hier, allemaal stress denk ik , kirkir, ben zo blij voor je, echt, het is gewoon zo, nou ja , dat je dus kweenie, helemaal leuk gewoon, begrijp je? kirkir denk ik, gewoon, weet je, toch?"
quote:Op vrijdag 2 september 2005 09:59 schreef milagro het volgende:
Ja meer alcohol en dan...
"ooooh, liefie toch, ik vind jou zo sterk, hè, kirkir, zo'n sterke vrouw, echt, weetje, alles is zo lastig hier, allemaal stress denk ik , kirkir, ben zo blij voor je, echt, het is gewoon zo, nou ja , dat je dus kweenie, helemaal leuk gewoon, begrijp je? kirkir denk ik, gewoon, weet je, toch?"
Tuurlijk, maar dat heeft die ook wel eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 2 september 2005 10:03 schreef Darklight het volgende:
Dat die Ralf zo hard aan het fietsen was ook alleen maar omdat hij dacht dat er een complot was
En Roel.... die ziet in alles een complot!quote:Op vrijdag 2 september 2005 10:04 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dat heeft die ook wel eerlijk gezegd![]()
Ze is gewoon mega naief... Overigens vind ik Dido niet onzeker. Ze is heel erg handig bezig de mannen op een slinkse wijze om haar vinger te winden. Ze gaat niet alleen voor Menno, maar houdt de andere mannen ook warm...quote:Op vrijdag 2 september 2005 10:05 schreef Isabeau het volgende:
Het probleem met Lieske is dat ze een flapuit is en gewoon alles zegt wat ze denkt, voelt tot aan geheimen toe. Ze kan niets voor zich houden.
Je bedoelt die slipper met Rob zijn been?quote:Op vrijdag 2 september 2005 10:07 schreef Isabeau het volgende:
Maf gezicht hoor, dat been van Rob met die slipper.
Jaquote:Op vrijdag 2 september 2005 10:07 schreef Isabeau het volgende:
Maf gezicht hoor, dat been van Rob met die slipper.
eigenlijk wel hequote:Op vrijdag 2 september 2005 10:11 schreef Isabeau het volgende:
Triest dat we 'bijna stilstaande' zwart-wit beelden zitten te bestuderen
we kunnen ook galgje gaan doen? of raad het woord?quote:Op vrijdag 2 september 2005 10:11 schreef Isabeau het volgende:
Triest dat we 'bijna stilstaande' zwart-wit beelden zitten te bestuderen
White Trash?¿quote:Op vrijdag 2 september 2005 09:36 schreef Rica het volgende:
Die Tanja & familie lijkt me ietwat van het slag white trash. Ik zie haar ook zo hoogzwanger met een sigaretje op het opstapje van een kamper zitten. Afgeragde BMW ernaast. Piercing in dr neus, tong en navel. Zo'n plaatje.
Zo te horen was dat Lindaquote:Op vrijdag 2 september 2005 10:13 schreef J-net het volgende:
Er hoest er eentje..... nu hoor ik pas hoe hard mn geluid staat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |