Rot op, spekzwijn, ga eensch de McDonald's bezoeken enzo, walgelijke vetbergquote:
En wat hebben we hiervan geleerd?quote:
Begin jij nou ook al?quote:Op vrijdag 2 september 2005 18:25 schreef petre86 het volgende:
iemand trouwens Wiz nog gezien de afgelopen dagen?
Zijn laatste date was met Rockyquote:Op vrijdag 2 september 2005 18:38 schreef petre86 het volgende:
[..]
waarmee? ik vindt het raar dat ie er al een paar dagen niet is, en ook niet op msn etc.
quote:Op vrijdag 2 september 2005 18:57 schreef creno het volgende:
rocky heeft hem doodgenuekt !
'k Ben nu overgeleverd aan de genade van Casema, die op m'n nieuwe adres de internet-knop moet aanklikken...quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:15 schreef petre86 het volgende:
rest van het jaar mag je van je meester (![]()
) niet meer na 18:00u online komen?
Nou dat issie (nog) niet hoorquote:
Ik heb ook geen idee wat die kinderen hier overdag bespreken. En vroeger hè, vroeger, toen wist je tenminste nog zeker dat na een uur of twaalf ze braaf lagen te slapen, zodat je hier als volwassenen onder elkaar een goed gesprek kon voeren over je-weet-wel-achtige dingen enzo, maar zelfs dat is er niet meer bij. Die kleuters blijven tot laat op! Niet te geloven.quote:
Dan werd het zeker een smerige sexchat hier. Maar goed ook dat we opblijven.quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:33 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee wat die kinderen hier overdag bespreken. En vroeger hè, vroeger, toen wist je tenminste nog zeker dat na een uur of twaalf ze braaf lagen te slapen, zodat je hier als volwassenen onder elkaar een goed gesprek kon voeren over je-weet-wel-achtige dingen enzo, maar zelfs dat is er niet meer bij. Die kleuters blijven tot laat op! Niet te geloven.
wie zegt iets over smerig?quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:36 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Dan werd het zeker een smerige sexchat hier. Maar goed ook dat we opblijven.
zoalng je Waxxer maar niet achterna gaat met de internetperikelen...quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:27 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
'k Ben nu overgeleverd aan de genade van Casema, die op m'n nieuwe adres de internet-knop moet aanklikken....
o ja! bahquote:Op vrijdag 2 september 2005 19:39 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hij vind sex kennelijk nog iets vies..
quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:39 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hij vind sex kennelijk nog iets vies..
damn dat mis ik dan weer; ik heb geen stierquote:Op vrijdag 2 september 2005 19:40 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
penis in je stier, wat een pret.
en mike! wacht! er is meer!quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:40 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
penis in je stier, wat een pret.
| 1 |
Gastquote:Op vrijdag 2 september 2005 19:42 schreef petre86 het volgende:
[..]
en mike! wacht! er is meer!
gewelidig he?!!
nou vertel! vertel!
je krijgt niet alleen een "penis in je stier" maar nee, er is ook genegenheid, liefde, romantiek, lekker knuffelen, strelen etc. vraag de telefoniste's naar de speciale aanbiedingen.
maar nee. we fucussen ons op 1 ding wat we niet zien zitten..
benoem dan wat je bedoelt.. 'tis niet te ruiken wat je bedoelde hoorquote:Op vrijdag 2 september 2005 19:44 schreef TehRockstar het volgende:
[ code verwijderd ]
[..]
GastIk vind "seks" iets anders dan "vrijen" En ik bedoel alleen het anale gedeelte.
quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:42 schreef error het volgende:
[..]
damn dat mis ik dan weer; ik heb geen stier
quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:48 schreef petre86 het volgende:
[..]
benoem dan wat je bedoelt.. 'tis niet te ruiken wat je bedoelde hoor
quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:42 schreef petre86 het volgende:
[..]
en mike! wacht! er is meer!
gewelidig he?!!
nou vertel! vertel!
je krijgt niet alleen een "penis in je stier" maar nee, er is ook genegenheid, liefde, romantiek, lekker knuffelen, strelen etc. vraag de telefoniste's naar de speciale aanbiedingen.
maar nee. we fucussen ons op 1 ding wat we niet zien zitten..
Dag Bief! Heb je ook geen stier en/of fuckkussen?quote:
Dat hoeft voor mij ook niet zo nodig, maar ik ben dan ook niet zo onschuldig dat ik denk dat anale seks het enige is wat twee jongens met elkaar kunnen uitspoken. Maar ja. Verder zal ik maar niet te veel op de details ingaan, want voor je het weet staat er een FBI agent op de stoep.quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:40 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
penis in je ster, wat een pret.
Ik weet wel wat je nog meer kan doen. Echt waar.quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:04 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dat hoeft voor mij ook niet zo nodig, maar ik ben dan ook niet zo onschuldig dat ik denk dat anale seks het enige is wat twee jongens met elkaar kunnen uitspoken. Maar ja. Verder zal ik maar niet te veel op de details ingaan, want voor je het weet staat er een FBI agent op de stoep..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |