Dat zal me verbazen. Geen van beide zijn namelijk dik.quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:44 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
je zal je dikke buik en kont wel houden haha![]()
quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:18 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
is ook niet altijd nodig hoor! je kan ook gewoon in een portiekje![]()
Ja duhquote:Op vrijdag 2 september 2005 13:00 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Het moet wel iets van beschutting hebben
quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja duh
por·tiek (het, de ~ (v.), ~en)
1 ingebouwde ruimte voor een straatdeur.
Ik bedoelde wat meer natuurlijke beschutting......quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja duh
por·tiek (het, de ~ (v.), ~en)
1 ingebouwde ruimte voor een straatdeur.
Van 4 muren in plaats van 2 plus een deur.quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:12 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ik bedoelde wat meer natuurlijke beschutting......
Ik ga dit niet winnen he?quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:15 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Van 4 muren in plaats van 2 plus een deur.
Winnen van mij?quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:17 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ik ga dit niet winnen he?
*Sudoku maak*
Was ik al bang voorquote:Op vrijdag 2 september 2005 13:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Winnen van mij?
Geen kans.
Uhuh, net als vannachtquote:Op vrijdag 2 september 2005 13:28 schreef Weemz het volgende:
Hoi. Het is eindelijk čcht lekker weer: niet te warm, niet te koud, niet benauwd
Schijnt dat dat een broodje aap is. Pas nog hier ergens op FOK gelezen... oh ja, hier Dingen die je pas jaaaaaaren later begrepen hebt 17quote:Op vrijdag 2 september 2005 08:00 schreef DennisMoore het volgende:
Schijnt dat mensen in hun slaap regelmatig spinnen doorslikken...
Nou, inderdaad zeg...quote:
Poederbrief, anyone?quote:Nou ik ben Sven Menges geboren op 12 september 1987 aan het Mesdaghout in Nunspeet.
Toen ik klein was heb ik me strik- & jasdiploma behaald en verder ben ik niet echt gekomen.
Naam : Sven Menges
Adres : Ligusterweg 2
Postcode + plaats : 8072 XX Nunspeet
Geboortedatum : 12 september 1987
Geboorteplaats : Nunspeet
Nationaliteit : Nederlandse
Burgerlijke staat : ongehuwd
Naah, 'k kom wel met 'n stel vriendenquote:
Nou Rocky tochquote:
Profijt aan die bolle vetlap?quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:27 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Naah, 'k kom wel met 'n stel vrienden
'k bedoel, als je ergens moeite voor doet moet je er ook profijt van hebben natuurlijk.
Stiekem wel.quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:34 schreef wonderer het volgende:
Ik hoop dat dit niet slechts getriggerd wordt door die ene post...
To see him tremble under my feetquote:Op vrijdag 2 september 2005 15:30 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Profijt aan die bolle vetlap?
Tuurlijk....op zo'n vrijdag moet je het toch ergens over hebben.quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:34 schreef wonderer het volgende:
Ik hoop dat dit niet slechts getriggerd wordt door die ene post...
Sinds wanneer isquote:Op vrijdag 2 september 2005 16:20 schreef SvenM het volgende:
Ik had verwacht dat jullie wel tegen enige kritiek zouden kunnen
Tuurlijk kunnen we tegen kritiek vetklep.quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:20 schreef SvenM het volgende:
Ik had verwacht dat jullie wel tegen enige kritiek zouden kunnen
oei, echt overwerkt, in plaats van wijzigen dus op quote knop gekliktquote:Op vrijdag 2 september 2005 16:56 schreef Stroekie het volgende:
Jippi we gaan sluiten en weekend houden
zo nu vlug even boodschappen doen, dan plonsje maken en dan pas thuis
okay tot 22.00 uur dus geen last meer van mij![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |