Huh? Nu al?quote:Op vrijdag 2 september 2005 10:51 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ach het enige wat we doen is examenbundels doorbladeren.
Daar was ik altijd een kei inquote:Op vrijdag 2 september 2005 10:53 schreef Bupatih het volgende:
Het is ook slechte cijfers scoren voor geschiedenis
Ik heb wiskunde cijfers waarmee ik het tegendeel kan bewijzen.quote:
Maar jullie hebben allemaal VWO gedaan hierquote:Op vrijdag 2 september 2005 10:57 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik heb wiskunde cijfers waarmee ik het tegendeel kan bewijzen.
* meldtquote:Op vrijdag 2 september 2005 10:59 schreef Svensational het volgende:
Maar jullie hebben allemaal VWO gedaan hier. Jij, Bupa, Airelle, Tania, Tom....
maikel?!quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:01 schreef Bupatih het volgende:
Zitten er onder de SHO-SC'ers trouwens VMBO'ers?
Alleen Orgi () toch? Of Nano ook?
Volgens mij is er bij mij zes jaar lang niks goed gegaan, maar op de een of andere manier is het uiteindelijk toch allemaal goedgekomen.quote:Op vrijdag 2 september 2005 10:58 schreef Bupatih het volgende:
Wiskunde ging juist de laatste twee jaar opvallend goed.!
Ik meldde me aanwezig.quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Melden voor wat?
VWO, havo, VMBO...
Dat had ik met geschiedenis.quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:04 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Volgens mij is er bij mij zes jaar lang niks goed gegaan, maar op de een of andere manier is het uiteindelijk toch allemaal goedgekomen.
Min of meer.
Ik had een onvoldoende op GS en AK met na m'n examens. Ik moest geloof ik een 5.7 hebben voor AK en ik had een 5.2 gehaad. En met m'n herexamen had ik een 5.8.quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat had ik met geschiedenis.!
Het ging slecht, tot aan de herexamens![]()
Op het examen zelf een 4.9 gehaald (had een 5.2 nodig), maar met de herexamens ongeveer twee punten hoger, een 6,8 gehaald
Dat mogen ze idd afschaffenquote:Op vrijdag 2 september 2005 11:11 schreef babette21 het volgende:
waarom is er altijd een hittegolf tijdens de eindexamens??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |