andersomquote:Op donderdag 1 september 2005 23:07 schreef Blue Thunder het volgende:
Rob is niet genomineerd
De genomineerde moeten fietsen tot maandag om 50.000 euro in de totaalpot te krijgen.
Rob is wel genomineerd en de niet-genomineerden moeten fietsen, bedoel je.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:07 schreef Blue Thunder het volgende:
Rob is niet genomineerd
De genomineerde moeten fietsen tot maandag om 50.000 euro in de totaalpot te krijgen.
Waar moet het heen ?quote:Op donderdag 1 september 2005 23:09 schreef diamondvoodoo het volgende:
Wil iemand beweren dat het allemaal echt geld is... zal toch niet daarzo rondslingeren??
De genomineerden hoeven juist niet te fietsen en Rob is wel genomineerd en hoeft niet te fietsen.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:07 schreef Blue Thunder het volgende:
lieske is zielug
Ingrid was aan het hyperventileren
Rob is niet genomineerd
En er is weer drank en sigaretten
tuurlijk is het echtquote:Op donderdag 1 september 2005 23:09 schreef diamondvoodoo het volgende:
Wil iemand beweren dat het allemaal echt geld is... zal toch niet daarzo rondslingeren??
Maar Bridget zei: allemaal briefjes van 1000, 500, 20 etc... maarre 1000 euro briefjes... is dat nieuw?quote:Op donderdag 1 september 2005 23:11 schreef D.Rose het volgende:
[..]
tuurlijk is het echt
Vals geld is strafbaar
Lijkt mij wel..om nou 100k aan nepgeld neer te leggen is ook veel moeite. Daarnaast zouden de bewoners het zeker gemerkt hebben, en was de kans dat er eurobilltracker.com op stond al helemaal nihil.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:09 schreef diamondvoodoo het volgende:
Bridget, daar noem je ook iemandquote:Op donderdag 1 september 2005 23:12 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Maar Bridget zei: allemaal briefjes van 1000, 500, 20 etc... maarre 1000 euro briefjes... is dat nieuw?
Vandaar mijn vraag
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^quote:Op donderdag 1 september 2005 23:10 schreef milagro het volgende:
Wat zegt Dido nu : Ik lik graag konten, ik wil winnen
Chantal : Ik ook en ik ben er goed in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |