Andersom. Eén minuut pauze, paar seconden fietsen, één minuut pauze.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zucht.
Dat doe jij ook he, als je lang moet fietsen. 1 minuut fietsen, pauze, 1 minuut fietsen.
Hm, leuke vraag.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:46 schreef Tourniquet het volgende:
Wat ik me afvraag: als Lieske niets tegen Rikkert had gezegd, had BB dan welz'n mond gehouden over het geld?
En? Let gewoon op je woorden.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat krijgt ze hier toch om de 5 minuten te horen
Klinkt al een stuk beterquote:Op donderdag 1 september 2005 22:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Andersom. Eén minuut pauze, paar seconden fietsen, één minuut pauze.
quote:Op donderdag 1 september 2005 22:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Andersom. Eén minuut pauze, paar seconden fietsen, één minuut pauze.
Nat is aangeschoten.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:53 schreef Tamaartje het volgende:
wat een kinderachtig stemmetje van Nathalie
De drank komt hard bij haar aan zo te zien en te horen.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:53 schreef Isabeau het volgende:
Wat is Nathalie kinderachtig aan het praten tegen Joost zeg!
Consistente moderatiequote:Op donderdag 1 september 2005 22:52 schreef schatje het volgende:
[..]
En? Let gewoon op je woorden.
Vriendelijke bedankt.
Wel ergerquote:
wel leuk zo even... is er weer wat te beleven en te zeikenquote:Op donderdag 1 september 2005 22:54 schreef golfer het volgende:
[..]
De drank komt hard bij haar aan zo te zien en te horen.
Thanks ik ga ze testen.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:51 schreef J-net het volgende:
[..]
Miss Bliss ik vond deze link hier vandeweek en hier doen de streams het beter dan op de site
en je kan alle4 kijken en 3 op stil zetten...
http://www.gillesdesmit.com/bb/
groetjes, J.
En Nathalie twijfelde nu juist heel erg of mensen haar wel leuk genoeg vonden en die heeft bevestiging nu ze niet genomineerd is dat ze blijkbaar wel goed in de groep valtquote:Op donderdag 1 september 2005 22:54 schreef LuukBes het volgende:
Chantal geilt op de jackpot en zit zich rijk te rekenen nu ze niet genomineerd is. "Kans op 1 op 12 dat je het wint, zo dichtbij ben ik nog nooit gekomen."
dat hebben ze nu ook gedaan, eigenlijkquote:Op donderdag 1 september 2005 22:48 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dan misschien alleen gezegd hadden dat IEMAND 5000 euro had verdiend door de groep op noodrantsoen te zetten, maar niet wie.
Ik zit niet te kijken, maar ik vond al dat ze zo aanstellerig praatte bij die nominaties. Ik wil er niet eens aan dénken hoe erg het nu dan moet zijn.quote:
Ja, het valt ook niet op omdat ie al dagen met een hoofd als een depressieve ui rondlooptquote:Op donderdag 1 september 2005 22:54 schreef Falco het volgende:
Joost pakt zijn nominatie ook niet goed op. Alleen Ralph lijkt me er totnutoe relaxed mee omgaan.
quote:Op donderdag 1 september 2005 22:56 schreef KonnieKipke het volgende:
Nat kleedt zich ui!
Heus, haar moeder vond dat ze er nu véél beter uitzag als thuisquote:Op donderdag 1 september 2005 22:56 schreef Stereotomy het volgende:
Wie vindt Tanja hier ook nog meer op een doodskop lijken?
Echt niet gezond
half nederland zit er nu opquote:Op donderdag 1 september 2005 22:57 schreef MissBliss het volgende:
Ik leg me er maar bij neer dat geen enkele stream het goed wil doen bij mij
Jammer dat de meeste morgen gewoon moeten werken..quote:Op donderdag 1 september 2005 22:57 schreef BONG4002 het volgende:
Word nog wel leuk vannacht denk ik met al die drank
quote:Op donderdag 1 september 2005 22:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heus, haar moeder vond dat ze er nu véél beter uitzag als thuismoet je nagaan.
Ik niet, maar ga wel optijd naarbed ookal is het superverslavendquote:Op donderdag 1 september 2005 22:58 schreef Tamaartje het volgende:
Jammer dat de meeste morgen gewoon moeten werken..
weet Ralph veelquote:Op donderdag 1 september 2005 22:54 schreef Falco het volgende:
Joost pakt zijn nominatie ook niet goed op. Alleen Ralph lijkt me er totnutoe relaxed mee omgaan.
Ik hoop hetquote:Op donderdag 1 september 2005 22:57 schreef BONG4002 het volgende:
Word nog wel leuk vannacht denk ik met al die drank
Oh Chantal kan goed zwijgen hoor! Vooral s'nachts...quote:Op donderdag 1 september 2005 22:58 schreef Rica het volgende:
Linda wil niet de 100 dagen volmaken zegt ze tegen Chan en Tan.
Ik hoop dat ze het de rest van de groep ook nog even vertelt.
Ja je moet ook wel een beetje normaal leven hebben hequote:Op donderdag 1 september 2005 22:59 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik niet, maar ga wel optijd naarbed ookal is het superverslavend
dat denk ik ook welquote:Op donderdag 1 september 2005 23:00 schreef D.Rose het volgende:
tanja denkt dat ze tot de bevalling mag blijven
Welterustenquote:Op donderdag 1 september 2005 23:00 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ja je moet ook wel een beetje normaal leven hebben he
Ik ga er ook vandoor.. morgen weer om 7:15 op
Fijne nacht voor de mensen die opblijven
Slaap lekker voor degene die gaan slapen
Een andere Joost.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:01 schreef Ethel het volgende:
Nathalie en Joost waren toch degenen die allebeide een relatie hebben?![]()
Daar leek het dus niet op hoe ze samen in de badkamer stonden te praten.![]()
zij stelde zich enorm aan en wilde de hele tijd aan hem zitten, en hij vond het ook maar als te leuk.
Joost = Ralphquote:Op donderdag 1 september 2005 23:01 schreef Ethel het volgende:
Nathalie en Joost waren toch degenen die allebeide een relatie hebben?![]()
Daar leek het dus niet op hoe ze samen in de badkamer stonden te praten.![]()
zij stelde zich enorm aan en wilde de hele tijd aan hem zitten, en hij vond het ook maar als te leuk.
Ehhh... 'onze' Joost heeft toch ook een vriendin?quote:
Nee, deze Joost ook.quote:
Wie doet er mee ?quote:Op donderdag 1 september 2005 23:02 schreef Tourniquet het volgende:
De mogelijkheid dat een inbreker het huis binnenkomt en de koffer meeneemt kwam net langs. Roel: "Respect!!" Met 40 camera's in het huis
quote:Op donderdag 1 september 2005 23:03 schreef Peekaboo het volgende:
Ik dacht dat je naar bed zou Isabeau
moeilijk he![]()
lees maar terugquote:Op donderdag 1 september 2005 23:06 schreef surferr het volgende:
ik heb heel wat gemist zo te zien, vanaf een uur of 7 heb ik niks meer van BB gezien, en ik heb net de FOK weblog gelezen. Kan iemand me de rest even vertellen in een korte samenvatting?
Hehe ik ken het... verslavend een beetje zoietsquote:Op donderdag 1 september 2005 23:07 schreef Peekaboo het volgende:
Ik zit hier met pijn in mijn kop, ben moe..wil op bed, maar toch blijf ik kijken![]()
en er gebeurd gewoon niks!
en er zal waarschijnlijk ook niks gebeuren.....
![]()
beetje wel he....quote:Op donderdag 1 september 2005 23:08 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Hehe ik ken het... verslavend een beetje zoiets
Stiekem hopen dat nathalie lieske nog zoent oidquote:Op donderdag 1 september 2005 23:08 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Hehe ik ken het... verslavend een beetje zoiets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |