andersomquote:Op donderdag 1 september 2005 23:07 schreef Blue Thunder het volgende:
Rob is niet genomineerd
De genomineerde moeten fietsen tot maandag om 50.000 euro in de totaalpot te krijgen.
Rob is wel genomineerd en de niet-genomineerden moeten fietsen, bedoel je.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:07 schreef Blue Thunder het volgende:
Rob is niet genomineerd
De genomineerde moeten fietsen tot maandag om 50.000 euro in de totaalpot te krijgen.
Waar moet het heen ?quote:Op donderdag 1 september 2005 23:09 schreef diamondvoodoo het volgende:
Wil iemand beweren dat het allemaal echt geld is... zal toch niet daarzo rondslingeren??
De genomineerden hoeven juist niet te fietsen en Rob is wel genomineerd en hoeft niet te fietsen.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:07 schreef Blue Thunder het volgende:
lieske is zielug
Ingrid was aan het hyperventileren
Rob is niet genomineerd
En er is weer drank en sigaretten
tuurlijk is het echtquote:Op donderdag 1 september 2005 23:09 schreef diamondvoodoo het volgende:
Wil iemand beweren dat het allemaal echt geld is... zal toch niet daarzo rondslingeren??
Maar Bridget zei: allemaal briefjes van 1000, 500, 20 etc... maarre 1000 euro briefjes... is dat nieuw?quote:Op donderdag 1 september 2005 23:11 schreef D.Rose het volgende:
[..]
tuurlijk is het echt
Vals geld is strafbaar
Lijkt mij wel..om nou 100k aan nepgeld neer te leggen is ook veel moeite. Daarnaast zouden de bewoners het zeker gemerkt hebben, en was de kans dat er eurobilltracker.com op stond al helemaal nihil.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:09 schreef diamondvoodoo het volgende:
Bridget, daar noem je ook iemandquote:Op donderdag 1 september 2005 23:12 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Maar Bridget zei: allemaal briefjes van 1000, 500, 20 etc... maarre 1000 euro briefjes... is dat nieuw?
Vandaar mijn vraag
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^quote:Op donderdag 1 september 2005 23:10 schreef milagro het volgende:
Wat zegt Dido nu : Ik lik graag konten, ik wil winnen
Chantal : Ik ook en ik ben er goed in
Neeheeee maf wijfquote:Op donderdag 1 september 2005 23:14 schreef milagro het volgende:
HALLO
[..]
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
lees nouhou
Schat, ik heb het gelezen, maar ik laat mijn kont toch echt niet door haar likken.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:14 schreef milagro het volgende:
HALLO
[..]
lees nouhou
Ja, tenzij je vrijwillig vertrektquote:Op donderdag 1 september 2005 23:15 schreef b0ng het volgende:
rikkert "ik hou sowieso 4500 euro over aan bb"
4500euro startgeld dus?
Niks mis meequote:Op donderdag 1 september 2005 23:14 schreef milagro het volgende:
HALLO
[..]
lees nouhou
*gelezen heeftquote:Op donderdag 1 september 2005 23:14 schreef milagro het volgende:
HALLO
[..]
lees nouhou
Tja, wat moet ik zeggen? Het verbaast me niet.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:14 schreef milagro het volgende:
HALLO
[..]
lees nouhou
zeg, ik ben aan het stoken, jaquote:Op donderdag 1 september 2005 23:15 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Neeheeee maf wijf
Ze had het over rimmen, niet winnen.
Liefurts, nogmaals een fantastische dag gewenst morgen!quote:Op donderdag 1 september 2005 23:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Schat, ik heb het gelezen, maar ik laat mijn kont toch echt niet door haar likken.
quote:Op donderdag 1 september 2005 23:18 schreef Isabeau het volgende:
Wat wel cool is voor de genomineerden is dat ze BB best kunnen winnen en dan zijn er nu een paar zich aan het afbeulen om voor jou 50,000 te verdienen![]()
Zie Met z'n allen fietsen voor de winnaar.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:18 schreef Isabeau het volgende:
Wat wel cool is voor de genomineerden is dat ze BB best kunnen winnen en dan zijn er nu een paar zich aan het afbeulen om voor jou 50,000 te verdienen![]()
Slaap lekkerquote:Op donderdag 1 september 2005 23:20 schreef Isabeau het volgende:
En nu ga ik echt![]()
*klik* *klik* en ik lees alles morgen wel weer (als ik tijd hebik moet eerst naar Groningen en daarna naar mijn ouders en kom dan laat thuis en moet vroeg naar bed)
Ze hebben alleen gezegd welke 3 (van de 6 ) er de meeste stemmen hebben gekregen. En verder was het proefnomineren, dus het ging nergens om (behalve onrust zaaien).quote:Op donderdag 1 september 2005 23:22 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Wat is er nou eigenlijk veranderd? heeft er iemand veel stemmen gekregen? en ok ze fietsen voor extra geld wat uiteindelijk bij de winaar terecht komt?
Dan is Rikkert ook dom. Of hij denkt dat Lieske het is (goed mogelijk natuurlijkquote:Op donderdag 1 september 2005 23:22 schreef scanman01 het volgende:
Rikkert denkt dat Lieske maar 1 stem heeft, terwijl het er 4 waren. Hij staat niet stil bij de 'haat' onder vrouwen.
Shit ik wilde net gaan slapenquote:Op donderdag 1 september 2005 23:24 schreef CartWOman het volgende:
Dido en Natalie gaan de opdracht niet afmaken.
Vertel maar eens tegen de fietsers dat het nergens om gaatquote:Op donderdag 1 september 2005 23:23 schreef Jojogirl het volgende:
En verder was het proefnomineren, dus het ging nergens om (behalve onrust zaaien).
Dat bedenken ze nu zelf al...quote:Op donderdag 1 september 2005 23:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vertel maar eens tegen de fietsers dat het nergens om gaat(kijk, ik ben er nog steeds
)
Ja, ik ook. Kutzooi.quote:
SCHEER JE WEGquote:Op donderdag 1 september 2005 23:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vertel maar eens tegen de fietsers dat het nergens om gaat(kijk, ik ben er nog steeds
)
Totdat de volgende complot theorie boven komt drijven en ze weer als idioten te keer gaan.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:26 schreef milagro het volgende:
Jezus, wijven ook altijd... ze kunnen nu toch rustiger aan doen?
Ingrid
Roel was al mijn favoriet en dat is ie nog steeds.... samen met Lieskequote:Op donderdag 1 september 2005 23:26 schreef golfer het volgende:
De dozen gaan het opgeven.
Roel is trouwens best wel slim als ik hem zo hoor praten.
500 euro per uur, ruim.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:27 schreef Ethel het volgende:
Leuk, discussie tussen Nathalie en Roel. Nathalie wil stoppen met de fietsopdracht, en Roel niet, want ze fietsen nu voor 200 euro per uur. Ben benieuwd hoe dit afloopt...![]()
Ik had jou hoger ingeschat.quote:
Yep maar Chantal heeft dollartekens in haar ogenquote:Op donderdag 1 september 2005 23:27 schreef milagro het volgende:
Nathalie wilt gewoon zuipen en Dido ook en Linda sowieso dus dan kunnen ze niet fietsen.
Tjonge jonge dames, doe eens gek, en zet je eens in en door.
quote:Op donderdag 1 september 2005 23:29 schreef Isabeau het volgende:
Heerlijk dit(ik kàn toch niet op dit punt gaan slapen?)
Same herequote:Op donderdag 1 september 2005 23:28 schreef scanman01 het volgende:
Roel was al mijn favoriet en dat is ie nog steeds.... samen met Lieske
Ralph lijkt me ook wel een geschikte peer, maar die gaat er als eerste uitvliegen, gewoon omdat hij echt totaal niets van zich laat horen.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:29 schreef Ethel het volgende:
Zie ik het nou goed dat Ralph zo ontzettend buiten de groep valt?
Best zielig voor hem, hij komt zo timide over, maar dat is hij volgens mij niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |