ze neemt afentoe een trekje van iemandquote:Op donderdag 1 september 2005 22:34 schreef vw_caddy het volgende:
Krijg nou wat, zie nog geen sigaret bij Tanja in de bek![]()
Alleen van Rikkertquote:Op donderdag 1 september 2005 22:34 schreef Poison-Ivy het volgende:
Waarom hebben ze niet laten zien wie de mannen hebben genomineerd?
Ze hebben toch niet gezegd dat iedereen die MAG ook MOET fietsen?quote:Op donderdag 1 september 2005 22:34 schreef b0ng het volgende:
linda gaat niet fietsen, de opdracht is dan toch gewoon mislukt?
'ik kan niet liegen'quote:Op donderdag 1 september 2005 22:36 schreef Tamaartje het volgende:
hoevaak heeft Lieske vanavond gezegd "Ik kan niet liegen" ?
quote:Op donderdag 1 september 2005 22:37 schreef Jane het volgende:
[..]
Ze hebben toch niet gezegd dat iedereen die MAG ook MOET fietsen?
Dat is niet nodig.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:32 schreef LuukBes het volgende:
Als gangsta-NL meekijkt dan kunnen die best op ideeen komen zo ja. Zien we vannacht wellicht live de overval. Trouwens, lijkt me echt iets voor deze BB om dat in scene te zetten.
Tja, daar houden mannen van, he?quote:Op donderdag 1 september 2005 22:36 schreef AiaS het volgende:
Wat is Dido weer lekker nietszeggend vandaag.
Begin me met de dag meer te ergeren aan haar. Dit is BB Dido ....doe iets!!! Zeg wat je geil vind.. Zet iemand eens een hak ......
Maar ja.... ze is populair![]()
Dido is invoelend en analyserendquote:Op donderdag 1 september 2005 22:36 schreef AiaS het volgende:
Wat is Dido weer lekker nietszeggend vandaag.
Begin me met de dag meer te ergeren aan haar. Dit is BB Dido ....doe iets!!! Zeg wat je geil vind.. Zet iemand eens een hak ......
Maar ja.... ze is populair![]()
Klopt.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:37 schreef Jane het volgende:
Ze hebben toch niet gezegd dat iedereen die MAG ook MOET fietsen?
...met massagesquote:Op donderdag 1 september 2005 22:37 schreef eborn het volgende:
Lieske probeert zichzelf te profileren
Heb op alle vier perfect beeld hierquote:Op donderdag 1 september 2005 22:37 schreef Steve.Porter het volgende:
die internet streams doen het nu toch niet?
Oh?quote:Op donderdag 1 september 2005 22:38 schreef Jane het volgende:
Tja, daar houden mannen van, he?
Dat gaan ze straks toch ook doen?quote:Op donderdag 1 september 2005 22:38 schreef Wokkel het volgende:
Best dom van die 2 gasten dus om nu tegelijk te gaan fietsen. Ze kunnen beter altijd 1 man standby hebben voor als de dames omvallen.
Diegene wordt dan gelynched door Sjon. Weglopen mag, maar dan krijg je 0,0 money. Eruitgestemd worden is waarschijnlijk iets van 5000 euro ofzo.quote:Dat is niet nodig.
Misschien pakt één van de bewoners het geld wel en loopt vannacht het BB huis uit...
Die mag niet fietsen, want er is op hem gestemdquote:Op donderdag 1 september 2005 22:38 schreef Coos het volgende:
Die Rob kan toch ook fietsen met één poot?
Als de dames dronken zijn? Of erger nog: bezetquote:Op donderdag 1 september 2005 22:39 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Dat gaan ze straks toch ook doen?
Ik heb haar alleen maar achterover zien liggen, het geslijm van diverse heren tevreden aanhorend.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:38 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dido is invoelend en analyserend![]()
Dat ie op haar gestemd hadquote:Op donderdag 1 september 2005 22:40 schreef schatje het volgende:
Wat zie Menno tegen Nat?
Dat breekt hem nog wel op.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:41 schreef Falco het volgende:
Die Menno is niet te stoppen met fietsen he!
Dat is net ook al voorgesteld door Menno, maar Roel vond het geen goed idee omdat je dan uit je ritme raakt.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:42 schreef Dynabite het volgende:
Ik vind dat ze sowieso "dom" fietsen...lamp mag 1 minuut knipperen en moet daarna binnen 1 minuut weer branden....je kunt dus "pauzes" genoeg nemen.
Zucht.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:42 schreef Dynabite het volgende:
Ik vind dat ze sowieso "dom" fietsen...lamp mag 1 minuut knipperen en moet daarna binnen 1 minuut weer branden....je kunt dus "pauzes" genoeg nemen.
Dido pakt het mij wat te slim aan momenteel, ze ontwijkt momenteel alles en geeft overal een sociaal wenselijk antwoord op. Hou ik niet van.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:38 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dido is invoelend en analyserend![]()
http://www.free4all.nl/bb5/index.htmlquote:Op donderdag 1 september 2005 22:44 schreef Steve.Porter het volgende:
hej hoe kijken jullie? via Versatel ofzo? please zeg ff iemand
Zoals ik net al zei: gewoon via de streams. Ze werken perfect hier.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:44 schreef Steve.Porter het volgende:
Gewoon via BB streamquote:Op donderdag 1 september 2005 22:44 schreef Steve.Porter het volgende:
gewoon BBstream, ze doen het alle vier hierquote:Op donderdag 1 september 2005 22:44 schreef Steve.Porter het volgende:
Tuurlijk nietquote:Op donderdag 1 september 2005 22:46 schreef Tourniquet het volgende:
Wat ik me afvraag: als Lieske niets tegen Rikkert had gezegd, had BB dan welz'n mond gehouden over het geld?
De drank is voor Linda!quote:Op donderdag 1 september 2005 22:41 schreef Isabeau het volgende:
Nathalie zegt dat ze wel kan fietsen, ze voelt nu toch niets meer door de drank.
Naat: "De drank is voor de fietsploeg!"
Nee, dan hadden ze alleen gezegd dat iemand de keuze had en verder geen namenquote:Op donderdag 1 september 2005 22:46 schreef Tourniquet het volgende:
Wat ik me afvraag: als Lieske niets tegen Rikkert had gezegd, had BB dan welz'n mond gehouden over het geld?
Ik denk dat ze dan misschien alleen gezegd hadden dat IEMAND 5000 euro had verdiend door de groep op noodrantsoen te zetten, maar niet wie.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:46 schreef Tourniquet het volgende:
kiezenquote:Op donderdag 1 september 2005 22:47 schreef Steve.Porter het volgende:
en dat geluid dan, welke hoor je nu?
De reden van Tanja was wel zo dom, echt ongelooflijkquote:Op donderdag 1 september 2005 22:47 schreef scanman01 het volgende:
Wel heel erg opvallend dat Lieske door alleen maar vrouwen is genomineerd.. Wel 4 of 5 vrouwen geloof ik...
Zolang Lieske er nog in zit zullen we wel elk uur een keer horen vanquote:Op donderdag 1 september 2005 22:40 schreef Poison-Ivy het volgende:
Dat verhaal van Lieske & haar geld zullen we vast de hele komende week nog horen joh![]()
Doe ff normaal zeg.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:47 schreef Stereotomy het volgende:
*meldt student
LIESKE JIJ VUILE TERINGHOER
ligt eraan welke geluid je open zegt, kan 2 verschillende gesprekeen volgen nu van de kamer en van het fietsenquote:Op donderdag 1 september 2005 22:47 schreef Steve.Porter het volgende:
en dat geluid dan, welke hoor je nu?
Die zien hoeveel aandacht Lieske van hun mannen krijgt.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:47 schreef scanman01 het volgende:
Wel heel erg opvallend dat Lieske door alleen maar vrouwen is genomineerd.. Wel 4 of 5 vrouwen geloof ik...
Uhm zet een godsnaam die streams en tv uitquote:Op donderdag 1 september 2005 22:47 schreef Stereotomy het volgende:
*meldt student
LIESKE JIJ VUILE TERINGHOER
Ik kan wel streamen vannacht, ben morgen toch vrijquote:Op donderdag 1 september 2005 22:47 schreef Dr_Greene het volgende:
Ja, wie gaat er cappen vannacht??
Nee dat krijgt ze nietquote:Op donderdag 1 september 2005 22:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat krijgt ze hier toch om de 5 minuten te horen
Miss Bliss ik vond deze link hier vandeweek en hier doen de streams het beter dan op de sitequote:Op donderdag 1 september 2005 22:49 schreef MissBliss het volgende:
Pfffft, die streams op de talpa site bufferen alleen maar bij mij.
Andersom. Eén minuut pauze, paar seconden fietsen, één minuut pauze.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zucht.
Dat doe jij ook he, als je lang moet fietsen. 1 minuut fietsen, pauze, 1 minuut fietsen.
Hm, leuke vraag.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:46 schreef Tourniquet het volgende:
En? Let gewoon op je woorden.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat krijgt ze hier toch om de 5 minuten te horen
Klinkt al een stuk beterquote:Op donderdag 1 september 2005 22:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Andersom. Eén minuut pauze, paar seconden fietsen, één minuut pauze.
quote:Op donderdag 1 september 2005 22:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Andersom. Eén minuut pauze, paar seconden fietsen, één minuut pauze.
Nat is aangeschoten.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:53 schreef Tamaartje het volgende:
wat een kinderachtig stemmetje van Nathalie
De drank komt hard bij haar aan zo te zien en te horen.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:53 schreef Isabeau het volgende:
Wat is Nathalie kinderachtig aan het praten tegen Joost zeg!
Consistente moderatiequote:Op donderdag 1 september 2005 22:52 schreef schatje het volgende:
[..]
En? Let gewoon op je woorden.
Vriendelijke bedankt.
Wel ergerquote:
wel leuk zo even... is er weer wat te beleven en te zeikenquote:Op donderdag 1 september 2005 22:54 schreef golfer het volgende:
[..]
De drank komt hard bij haar aan zo te zien en te horen.
Thanks ik ga ze testen.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:51 schreef J-net het volgende:
[..]
Miss Bliss ik vond deze link hier vandeweek en hier doen de streams het beter dan op de site
en je kan alle4 kijken en 3 op stil zetten...
http://www.gillesdesmit.com/bb/
groetjes, J.
En Nathalie twijfelde nu juist heel erg of mensen haar wel leuk genoeg vonden en die heeft bevestiging nu ze niet genomineerd is dat ze blijkbaar wel goed in de groep valtquote:Op donderdag 1 september 2005 22:54 schreef LuukBes het volgende:
Chantal geilt op de jackpot en zit zich rijk te rekenen nu ze niet genomineerd is. "Kans op 1 op 12 dat je het wint, zo dichtbij ben ik nog nooit gekomen."
dat hebben ze nu ook gedaan, eigenlijkquote:Op donderdag 1 september 2005 22:48 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dan misschien alleen gezegd hadden dat IEMAND 5000 euro had verdiend door de groep op noodrantsoen te zetten, maar niet wie.
Ik zit niet te kijken, maar ik vond al dat ze zo aanstellerig praatte bij die nominaties. Ik wil er niet eens aan dénken hoe erg het nu dan moet zijn.quote:
Ja, het valt ook niet op omdat ie al dagen met een hoofd als een depressieve ui rondlooptquote:Op donderdag 1 september 2005 22:54 schreef Falco het volgende:
Joost pakt zijn nominatie ook niet goed op. Alleen Ralph lijkt me er totnutoe relaxed mee omgaan.
quote:Op donderdag 1 september 2005 22:56 schreef KonnieKipke het volgende:
Nat kleedt zich ui!
Heus, haar moeder vond dat ze er nu véél beter uitzag als thuisquote:Op donderdag 1 september 2005 22:56 schreef Stereotomy het volgende:
Wie vindt Tanja hier ook nog meer op een doodskop lijken?
Echt niet gezond
half nederland zit er nu opquote:Op donderdag 1 september 2005 22:57 schreef MissBliss het volgende:
Ik leg me er maar bij neer dat geen enkele stream het goed wil doen bij mij
Jammer dat de meeste morgen gewoon moeten werken..quote:Op donderdag 1 september 2005 22:57 schreef BONG4002 het volgende:
Word nog wel leuk vannacht denk ik met al die drank
quote:Op donderdag 1 september 2005 22:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heus, haar moeder vond dat ze er nu véél beter uitzag als thuismoet je nagaan.
Ik niet, maar ga wel optijd naarbed ookal is het superverslavendquote:Op donderdag 1 september 2005 22:58 schreef Tamaartje het volgende:
Jammer dat de meeste morgen gewoon moeten werken..
weet Ralph veelquote:Op donderdag 1 september 2005 22:54 schreef Falco het volgende:
Joost pakt zijn nominatie ook niet goed op. Alleen Ralph lijkt me er totnutoe relaxed mee omgaan.
Ik hoop hetquote:Op donderdag 1 september 2005 22:57 schreef BONG4002 het volgende:
Word nog wel leuk vannacht denk ik met al die drank
Oh Chantal kan goed zwijgen hoor! Vooral s'nachts...quote:Op donderdag 1 september 2005 22:58 schreef Rica het volgende:
Linda wil niet de 100 dagen volmaken zegt ze tegen Chan en Tan.
Ik hoop dat ze het de rest van de groep ook nog even vertelt.
Ja je moet ook wel een beetje normaal leven hebben hequote:Op donderdag 1 september 2005 22:59 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik niet, maar ga wel optijd naarbed ookal is het superverslavend
dat denk ik ook welquote:Op donderdag 1 september 2005 23:00 schreef D.Rose het volgende:
tanja denkt dat ze tot de bevalling mag blijven
Welterustenquote:Op donderdag 1 september 2005 23:00 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ja je moet ook wel een beetje normaal leven hebben he
Ik ga er ook vandoor.. morgen weer om 7:15 op
Fijne nacht voor de mensen die opblijven
Slaap lekker voor degene die gaan slapen
Een andere Joost.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:01 schreef Ethel het volgende:
Nathalie en Joost waren toch degenen die allebeide een relatie hebben?![]()
Daar leek het dus niet op hoe ze samen in de badkamer stonden te praten.![]()
zij stelde zich enorm aan en wilde de hele tijd aan hem zitten, en hij vond het ook maar als te leuk.
Joost = Ralphquote:Op donderdag 1 september 2005 23:01 schreef Ethel het volgende:
Nathalie en Joost waren toch degenen die allebeide een relatie hebben?![]()
Daar leek het dus niet op hoe ze samen in de badkamer stonden te praten.![]()
zij stelde zich enorm aan en wilde de hele tijd aan hem zitten, en hij vond het ook maar als te leuk.
Ehhh... 'onze' Joost heeft toch ook een vriendin?quote:
Nee, deze Joost ook.quote:
Wie doet er mee ?quote:Op donderdag 1 september 2005 23:02 schreef Tourniquet het volgende:
De mogelijkheid dat een inbreker het huis binnenkomt en de koffer meeneemt kwam net langs. Roel: "Respect!!" Met 40 camera's in het huis
quote:Op donderdag 1 september 2005 23:03 schreef Peekaboo het volgende:
Ik dacht dat je naar bed zou Isabeau
moeilijk he![]()
lees maar terugquote:Op donderdag 1 september 2005 23:06 schreef surferr het volgende:
ik heb heel wat gemist zo te zien, vanaf een uur of 7 heb ik niks meer van BB gezien, en ik heb net de FOK weblog gelezen. Kan iemand me de rest even vertellen in een korte samenvatting?
Hehe ik ken het... verslavend een beetje zoietsquote:Op donderdag 1 september 2005 23:07 schreef Peekaboo het volgende:
Ik zit hier met pijn in mijn kop, ben moe..wil op bed, maar toch blijf ik kijken![]()
en er gebeurd gewoon niks!
en er zal waarschijnlijk ook niks gebeuren.....
![]()
beetje wel he....quote:Op donderdag 1 september 2005 23:08 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Hehe ik ken het... verslavend een beetje zoiets
Stiekem hopen dat nathalie lieske nog zoent oidquote:Op donderdag 1 september 2005 23:08 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Hehe ik ken het... verslavend een beetje zoiets
andersomquote:Op donderdag 1 september 2005 23:07 schreef Blue Thunder het volgende:
Rob is niet genomineerd
De genomineerde moeten fietsen tot maandag om 50.000 euro in de totaalpot te krijgen.
Rob is wel genomineerd en de niet-genomineerden moeten fietsen, bedoel je.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:07 schreef Blue Thunder het volgende:
Rob is niet genomineerd
De genomineerde moeten fietsen tot maandag om 50.000 euro in de totaalpot te krijgen.
Waar moet het heen ?quote:Op donderdag 1 september 2005 23:09 schreef diamondvoodoo het volgende:
Wil iemand beweren dat het allemaal echt geld is... zal toch niet daarzo rondslingeren??
De genomineerden hoeven juist niet te fietsen en Rob is wel genomineerd en hoeft niet te fietsen.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:07 schreef Blue Thunder het volgende:
lieske is zielug
Ingrid was aan het hyperventileren
Rob is niet genomineerd
En er is weer drank en sigaretten
tuurlijk is het echtquote:Op donderdag 1 september 2005 23:09 schreef diamondvoodoo het volgende:
Wil iemand beweren dat het allemaal echt geld is... zal toch niet daarzo rondslingeren??
Maar Bridget zei: allemaal briefjes van 1000, 500, 20 etc... maarre 1000 euro briefjes... is dat nieuw?quote:Op donderdag 1 september 2005 23:11 schreef D.Rose het volgende:
[..]
tuurlijk is het echt
Vals geld is strafbaar
Lijkt mij wel..om nou 100k aan nepgeld neer te leggen is ook veel moeite. Daarnaast zouden de bewoners het zeker gemerkt hebben, en was de kans dat er eurobilltracker.com op stond al helemaal nihil.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:09 schreef diamondvoodoo het volgende:
Bridget, daar noem je ook iemandquote:Op donderdag 1 september 2005 23:12 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Maar Bridget zei: allemaal briefjes van 1000, 500, 20 etc... maarre 1000 euro briefjes... is dat nieuw?
Vandaar mijn vraag
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^quote:Op donderdag 1 september 2005 23:10 schreef milagro het volgende:
Wat zegt Dido nu : Ik lik graag konten, ik wil winnen
Chantal : Ik ook en ik ben er goed in
Neeheeee maf wijfquote:Op donderdag 1 september 2005 23:14 schreef milagro het volgende:
HALLO
[..]
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
lees nouhou
Schat, ik heb het gelezen, maar ik laat mijn kont toch echt niet door haar likken.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:14 schreef milagro het volgende:
HALLO
[..]
lees nouhou
Ja, tenzij je vrijwillig vertrektquote:Op donderdag 1 september 2005 23:15 schreef b0ng het volgende:
rikkert "ik hou sowieso 4500 euro over aan bb"
4500euro startgeld dus?
Niks mis meequote:Op donderdag 1 september 2005 23:14 schreef milagro het volgende:
HALLO
[..]
lees nouhou
*gelezen heeftquote:Op donderdag 1 september 2005 23:14 schreef milagro het volgende:
HALLO
[..]
lees nouhou
Tja, wat moet ik zeggen? Het verbaast me niet.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:14 schreef milagro het volgende:
HALLO
[..]
lees nouhou
zeg, ik ben aan het stoken, jaquote:Op donderdag 1 september 2005 23:15 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Neeheeee maf wijf
Ze had het over rimmen, niet winnen.
Liefurts, nogmaals een fantastische dag gewenst morgen!quote:Op donderdag 1 september 2005 23:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Schat, ik heb het gelezen, maar ik laat mijn kont toch echt niet door haar likken.
quote:Op donderdag 1 september 2005 23:18 schreef Isabeau het volgende:
Wat wel cool is voor de genomineerden is dat ze BB best kunnen winnen en dan zijn er nu een paar zich aan het afbeulen om voor jou 50,000 te verdienen![]()
Zie Met z'n allen fietsen voor de winnaar.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:18 schreef Isabeau het volgende:
Wat wel cool is voor de genomineerden is dat ze BB best kunnen winnen en dan zijn er nu een paar zich aan het afbeulen om voor jou 50,000 te verdienen![]()
Slaap lekkerquote:Op donderdag 1 september 2005 23:20 schreef Isabeau het volgende:
En nu ga ik echt![]()
*klik* *klik* en ik lees alles morgen wel weer (als ik tijd hebik moet eerst naar Groningen en daarna naar mijn ouders en kom dan laat thuis en moet vroeg naar bed)
Ze hebben alleen gezegd welke 3 (van de 6 ) er de meeste stemmen hebben gekregen. En verder was het proefnomineren, dus het ging nergens om (behalve onrust zaaien).quote:Op donderdag 1 september 2005 23:22 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Wat is er nou eigenlijk veranderd? heeft er iemand veel stemmen gekregen? en ok ze fietsen voor extra geld wat uiteindelijk bij de winaar terecht komt?
Dan is Rikkert ook dom. Of hij denkt dat Lieske het is (goed mogelijk natuurlijkquote:Op donderdag 1 september 2005 23:22 schreef scanman01 het volgende:
Rikkert denkt dat Lieske maar 1 stem heeft, terwijl het er 4 waren. Hij staat niet stil bij de 'haat' onder vrouwen.
Shit ik wilde net gaan slapenquote:Op donderdag 1 september 2005 23:24 schreef CartWOman het volgende:
Dido en Natalie gaan de opdracht niet afmaken.
Vertel maar eens tegen de fietsers dat het nergens om gaatquote:Op donderdag 1 september 2005 23:23 schreef Jojogirl het volgende:
En verder was het proefnomineren, dus het ging nergens om (behalve onrust zaaien).
Dat bedenken ze nu zelf al...quote:Op donderdag 1 september 2005 23:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vertel maar eens tegen de fietsers dat het nergens om gaat(kijk, ik ben er nog steeds
)
Ja, ik ook. Kutzooi.quote:
SCHEER JE WEGquote:Op donderdag 1 september 2005 23:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vertel maar eens tegen de fietsers dat het nergens om gaat(kijk, ik ben er nog steeds
)
Totdat de volgende complot theorie boven komt drijven en ze weer als idioten te keer gaan.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:26 schreef milagro het volgende:
Jezus, wijven ook altijd... ze kunnen nu toch rustiger aan doen?
Ingrid
Roel was al mijn favoriet en dat is ie nog steeds.... samen met Lieskequote:Op donderdag 1 september 2005 23:26 schreef golfer het volgende:
De dozen gaan het opgeven.
Roel is trouwens best wel slim als ik hem zo hoor praten.
500 euro per uur, ruim.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:27 schreef Ethel het volgende:
Leuk, discussie tussen Nathalie en Roel. Nathalie wil stoppen met de fietsopdracht, en Roel niet, want ze fietsen nu voor 200 euro per uur. Ben benieuwd hoe dit afloopt...![]()
Ik had jou hoger ingeschat.quote:
Yep maar Chantal heeft dollartekens in haar ogenquote:Op donderdag 1 september 2005 23:27 schreef milagro het volgende:
Nathalie wilt gewoon zuipen en Dido ook en Linda sowieso dus dan kunnen ze niet fietsen.
Tjonge jonge dames, doe eens gek, en zet je eens in en door.
quote:Op donderdag 1 september 2005 23:29 schreef Isabeau het volgende:
Heerlijk dit(ik kàn toch niet op dit punt gaan slapen?)
Same herequote:Op donderdag 1 september 2005 23:28 schreef scanman01 het volgende:
Roel was al mijn favoriet en dat is ie nog steeds.... samen met Lieske
Ralph lijkt me ook wel een geschikte peer, maar die gaat er als eerste uitvliegen, gewoon omdat hij echt totaal niets van zich laat horen.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:29 schreef Ethel het volgende:
Zie ik het nou goed dat Ralph zo ontzettend buiten de groep valt?
Best zielig voor hem, hij komt zo timide over, maar dat is hij volgens mij niet.
Ja dat geld is met zijn blowtjes verminderd hequote:Op donderdag 1 september 2005 23:29 schreef teamlead het volgende:
4 jaar fulltime werken voor 50.000....?? Roel... denk jij serieus dat er mensen zijn die full time werken voor 965,- per maand (bruto)>??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |