Masage-expert meldquote:Op dinsdag 6 september 2005 10:01 schreef DearPrudence het volgende:
Had ik ook last van,kreeg echt zwaar kramp in mijn nek.
Meesterlijke zinquote:Op dinsdag 6 september 2005 13:27 schreef DearPrudence het volgende:
Mensen kijken je alleen maar na, of nét iets langer dan normaal
Ik heb ook alle boeken waarvan ik het nodig vond dat ze gekaft moesten worden gekaftquote:Op dinsdag 6 september 2005 16:54 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Net 35 (!) boeken gekaft en nu vind ik het wel weer leuk geweest.
Dat zijn er vast geen 35..quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:03 schreef il_mostro het volgende:
[..]
Ik heb ook alle boeken waarvan ik het nodig vond dat ze gekaft moesten worden gekaft
Nee gelukkig nietquote:
Strand was goed.quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:45 schreef DearPrudence het volgende:
ik had vanmiddag maar cadeaupapier bij de Hema gekocht.En ik was nog lekker naar het strand geweest. Ik ben der skimboard pro.
![]()
en ik kan eindelijk (soms) een handstand!!
Ik had het ook gelezen, maar ik dacht, neh, dat post ik maar niet.quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:51 schreef -Mzraki- het volgende:
Hey Esmé, goed nieuws:
'Discriminatie vanwege dreadlocks verboden'
Ja, doh, wat denk jij dan, massamoordenaar dat je d'r rond huppeld, tss.quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:21 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Net circa 20 muggen geëlectrocuteerd (we hadden de deur open laten staan). Moet ik me nu schuldig voelen?
Kees, ik ben trots op je.quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:21 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Net circa 20 muggen geëlectrocuteerd (we hadden de deur open laten staan). Moet ik me nu schuldig voelen?
Oh en ik ben geen fascist.quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:34 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Kees, ik ben trots op je.
En voel je beter, het stelselmatig uitroeïen van een lagere levensvorm is een voorrecht.
teehee,,quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:51 schreef -Mzraki- het volgende:
Hey Esmé, goed nieuws:
'Discriminatie vanwege dreadlocks verboden'
Ik ben ook blij dat ik kan staan.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:24 schreef DearPrudence het volgende:
Ik ook.Ik moet maar eens nodig die electodinges van zolder halen.
btw. Ali, 10 jaar dansen pays off, lenig.En nee, ik kan nog niet lopen op mijn handen tsskk, ik ben al blij dat ik kan staan.
Ruben in sarcastic-moodquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:31 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik ben ook blij dat ik kan staan.
Stel je eens voor zeg, steeds omvallen.
Auw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |