Psst, lekke band, dus here you didn't come!quote:
Het leven heeft ook zo z'n minder leuke kanten...quote:Op zondag 4 september 2005 18:26 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Psst, lekke band, dus here you didn't come!
Here I come to pick you up!.
Wat ging je doen op Vlieland? Zomaar een dagje uit?quote:Op zondag 4 september 2005 18:57 schreef DearPrudence het volgende:
Zo, net terug van Vlieland.Was leuk.
quote:Op zondag 4 september 2005 19:16 schreef MrAli het volgende:
[..]
Wat ging je doen op Vlieland? Zomaar een dagje uit?
quote:Op zondag 4 september 2005 19:16 schreef MrAli het volgende:
[..]
Wat ging je doen op Vlieland? Zomaar een dagje uit?
hehe.quote:
Ik vond het ook leuk op het strand hiero, maar als je op Vlieland zit heb je nog zo'n Ik-zit-op-Vlieland-gevoel, dat doet het hem waarschijnlijkquote:
ik-heb-toch-nog-even-vakantie-gevoel.quote:Op zondag 4 september 2005 19:29 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik vond het ook leuk op het strand hiero, maar als je op Vlieland zit heb je nog zo'n Ik-zit-op-Vlieland-gevoel, dat doet het hem waarschijnlijk.
Het morgen-wordt-het-weer-mooi-weer-gevoel.quote:Op zondag 4 september 2005 19:34 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
ik-heb-toch-nog-even-vakantie-gevoel.
yay.quote:Op zondag 4 september 2005 19:35 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Het morgen-wordt-het-weer-mooi-weer-gevoel.
Onbetaalbaar.
Ik was hem ook half aan het kijken, de humor is goedquote:Op zondag 4 september 2005 22:39 schreef DearPrudence het volgende:
Voor jou, niet voor mij, ik heb nog 2 mooie (bijna-hele) vakantiedagen voor me.
Net Oceans 11 voor het eerst gezien, wel leuk.
Nouja, dinsdag kaften hequote:Op zondag 4 september 2005 22:39 schreef DearPrudence het volgende:
Huh, hoe kom je daar bij?quote:Op zondag 4 september 2005 22:55 schreef errrrr het volgende:
[..]
Nouja, dinsdag kaften he
En woensdag hebben we de eerste 3 uur vrij dacht ik, dus dat is ook al mooi
Ik ook (alleen niet voor het eerst), met m'n pa, en hij is nogal 'van vroeger' zegmaar, alle films en muziek van tegenwoordig vind ie maar baggershit, en vaak kan ik hem daarin wel gelijk geven, alleen 2 dingen doet ie fout: hij zeikt alles af, dus ook het goede, en hij zeikt het al af voordat ie er 5 min van gezien heeft. Oceans 11 vond ie 'een redelijke B-film', toen lag ik wel even in een deuk.quote:Op zondag 4 september 2005 22:39 schreef DearPrudence het volgende:
Heb jij je rooster al ofzo? Net even op de site gekeken maar dat lijkt nog te veel op het rooster van vorig jaar.quote:Op zondag 4 september 2005 22:55 schreef errrrr het volgende:
[..]
Nouja, dinsdag kaften he
En woensdag hebben we de eerste 3 uur vrij dacht ik, dus dat is ook al mooi
Ik vind oceans 11 ook niet geweldig ofzo hoor.quote:Op maandag 5 september 2005 08:23 schreef MrAli het volgende:
[..]
Ik ook (alleen niet voor het eerst), met m'n pa, en hij is nogal 'van vroeger' zegmaar, alle films en muziek van tegenwoordig vind ie maar baggershit, en vaak kan ik hem daarin wel gelijk geven, alleen 2 dingen doet ie fout: hij zeikt alles af, dus ook het goede, en hij zeikt het al af voordat ie er 5 min van gezien heeft. Oceans 11 vond ie 'een redelijke B-film', toen lag ik wel even in een deuk.
Nee doh, hij is lang niet geweldig, maar is wel leuk om te zien.quote:Op maandag 5 september 2005 11:34 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ik vind oceans 11 ook niet geweldig ofzo hoor.
Onvoorstelbaar, één grote ravage. Heeft jullie huis ook blank gestaan?quote:Op maandag 5 september 2005 12:52 schreef DearPrudence het volgende:
Om 5.52 pm
[afbeelding]
Om 6.01 pm
[afbeelding]
Vriend in zijn tuin (6.24 pm)
[afbeelding]
6.31 pm
[afbeelding]
6.43 pm
[afbeelding]
6.46 pm
[afbeelding]
6.48 pm
[afbeelding]
En uiteindelijk 9.39 pm, rotsen en troep voor een brug
[afbeelding]
Er zijn dus ook 3 mensen verdronken (een indier, een ex-leerling van mijn vader, een onbekend) en waarschijnlijk heel veel ongeregistreerde Haitanen.
quote:Naar een ander kijken
‘Maar ik mag toch wel naar een ander kíjken?’
‘Jij kijkt niet naar een ander, jij geilt naar een ander.’
‘Ik geil helemaal niet. Ik houd geen tijd meer over als ik zou geilen naar iedereen die...’
‘Iedereen die wát?’
‘Iedereen die het geilen waard is.’
‘En waarom denk jij dat vooral anderen het geilen waard zijn?’
‘Omdat anderen in de meerderheid zijn. Als jij in de meerderheid was, dan zou ik wel naar jou geilen.’
‘Zie je wel, je geeft het gewoon toe.’
‘Ik geef niks toe.’
‘Je zegt net dat je alleen naar mij zou geilen als ik in de meerderheid was.’
‘Ik geil ook best af en toe naar jou.’
‘Mooi is dat. Ben ik ineens een lustobject.’
‘Soms wel.’
‘Zou jij dat niet eerst eens met mij overleggen?’
‘Wat?’
‘Of ik wel bereid ben om jouw lustobject te zijn.’
‘Ik kan toch niet aan iedereen in drievoud permissie gaan vragen?’
‘Aan iedereen? We hebben het nu over mij.’
‘Natuurlijk hebben we het over jou. We hebben het al heel de avond over jou.’
‘En wat is daar mis mee? Doe eens niet net alsof je dat vervelend vindt.’
‘Reken maar dat ik dat vervelend vind.’
‘Wat is daar nou weer vervelend aan?’
‘Van alles. Je kunt ook best eens wat interesse tonen in mij.’
‘Hoezo toon ik nou weer geen interesse in jou? Ik wil nota bene weten waarom jij denkt dat anderen meer het geilen waard zijn dan ik.’
‘Dat bedoel ik toch helemaal niet.’
‘Heb ik dat gevraagd of heb ik dat niet gevraagd?’
‘Dat heb je gevraagd.’
‘Nou dan?’
‘Je kunt ook informeren hoe ik me voel. Bijvoorbeeld.’
‘Hoe voel je je?’
‘Nee, spontaan.’
‘Hoe kan ik nou spontaan iets vragen als jij er eerst op zo’n manier over begint?’
‘Op wat voor manier begin ik er over?’
‘Zo beladen.’
‘Zo beladen?’
‘Je doet zo verongelijkt. Hebben we het een pietepeuterig minuutje niet over jou, ben je meteen op je teentjes getrapt. En als ik dan informeer naar hoe het met je gaat, dan noem jij dat ineens niet spontaan.’
‘Misschien heb je gelijk.’
‘Niet doen.’
‘Wat niet doen?’
‘Je moet niet zo over je laten heenlopen. Dat is niet aantrekkelijk.’
‘Maar als ik nu echt vind dat je gelijk hebt?’
‘Dan lieg je.’
‘Is dat dan niet aantrekkelijk?’
‘Misschien wel.’
‘Leuk.’
‘Leuk?’
‘Ja.’
‘Kijk niet steeds naar anderen.’
‘Ik kijk niet naar anderen, ik geil naar anderen.’
‘Voila.’
‘Wil jij mijn lustobject zijn?’
‘Best.’
‘Hoe heet je?’
quote:Op maandag 5 september 2005 08:26 schreef MrAli het volgende:
[..]
Heb jij je rooster al ofzo? Net even op de site gekeken maar dat lijkt nog te veel op het rooster van vorig jaar.(En ook de roosterwijzigingen zijn nog van 08-07-05.
)
De afsluiter is redelijkquote:Op maandag 5 september 2005 13:09 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Aardige column van Spunk.nl, stond zaterdag ook in het NRC.
[..]
nee, helemaal niet. Ons huis staat gelukkig ver op een heuvel.quote:Op maandag 5 september 2005 13:06 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar, één grote ravage. Heeft jullie huis ook blank gestaan?
Wel, dat scheelt.quote:Op maandag 5 september 2005 13:38 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
nee, helemaal niet. Ons huis staat gelukkig ver op een heuvel.
Ik snap dat niet, dat je wat te eten zoekt is tot daar aan toe, want je moet wel in leven blijven natuurlijk, maar een beetje misbruik gaan maken van zo'n situatie, zielig.quote:Op maandag 5 september 2005 12:27 schreef DearPrudence het volgende:
trouwens ik hoorde dit op mijn vakantie op sxm, dat toen orkaan Luis voorbij was geraasd (1995) dat de directeur van mijn school (MPC) ook mee had gedaan aan het looten. Wat een lulletje is het toch, en ook een klootzak.
btw. ik heb ook nog foto's gevonden van de overstroming opsxm, toen wij er waren, ik post er zo wel een paar.
Dat ziet er niet al te best uit, flinke troep. Dan zit je hier op Texel beter, ook wel water, maar geen orkanen.quote:Op maandag 5 september 2005 12:52 schreef DearPrudence het volgende:
Om 5.52 pm
[afbeelding]
Om 6.01 pm
[afbeelding]
Vriend in zijn tuin (6.24 pm)
[afbeelding]
6.31 pm
[afbeelding]
6.43 pm
[afbeelding]
6.46 pm
[afbeelding]
6.48 pm
[afbeelding]
En uiteindelijk 9.39 pm, rotsen en troep voor een brug
[afbeelding]
Er zijn dus ook 3 mensen verdronken (een indier, een ex-leerling van mijn vader, een onbekend) en waarschijnlijk heel veel ongeregistreerde Haitanen.
Heb ik nou nooit last van als ik naar het strand ben geweest...quote:Op maandag 5 september 2005 19:04 schreef -Mzraki- het volgende:
Beh, ik word gek van die zandbagger, ik ga douchen, puh!
Zo kun je de echte klootzakken onderscheiden van de decent mensen.quote:Op maandag 5 september 2005 18:37 schreef MrAli het volgende:
[..]
Ik snap dat niet, dat je wat te eten zoekt is tot daar aan toe, want je moet wel in leven blijven natuurlijk, maar een beetje misbruik gaan maken van zo'n situatie, zielig.
hehe, true, ook al zaten we daar op een heuvel.quote:[..]
Dat ziet er niet al te best uit, flinke troep. Dan zit je hier op Texel beter, ook wel water, maar geen orkanen.
Past dat? Dacht dat je al moeite had met je bureauquote:Op dinsdag 6 september 2005 02:46 schreef NerdoNielso het volgende:
Ik heb trouwens sinds vandaag een 2 persoonsbed in m'n kamer. Relaxed groot!
Kees, lul!quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:53 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Lieuwe heeft het boeken ophalen alweer gemist, niet zo'n goed begin. Al was het meer mijn schuld. Had gezegd dat ie pas om 13:00 uur hoefde, alleen ik was vergeten dat ie niet meer in de brugklas zit.
Had ik ook last van,quote:Op dinsdag 6 september 2005 02:46 schreef NerdoNielso het volgende:
Kan niet slapen
Net 3 uur geprobeert te slapen, maar het wil nietNouja, dan morgen maar school een beetje brak beginnen
Ik heb trouwens sinds vandaag een 2 persoonsbed in m'n kamer. Relaxed groot!
hehe, stoute kees.quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:53 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Lieuwe heeft het boeken ophalen alweer gemist, niet zo'n goed begin. Al was het meer mijn schuld. Had gezegd dat ie pas om 13:00 uur hoefde, alleen ik was vergeten dat ie niet meer in de brugklas zit.
Tja, hij had ook zelf even kunnen kijken natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:58 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Kees, lul!
Ik werd net heel slaperig wakker, wankel zo naar beneden, staat m'n broertje alweer braaf beneden met twee tassen in z'n hand prepared voor het boekenkaften.
Je mijn ontvangen bestanden directory beluisteren is ruig,quote:Op dinsdag 6 september 2005 10:12 schreef DearPrudence het volgende:
eh.. wat?
quote:Op dinsdag 6 september 2005 10:13 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Tja, hij had ook zelf even kunnen kijken natuurlijk.
Eh, ja, sure it is..quote:Op dinsdag 6 september 2005 10:13 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Je mijn ontvangen bestanden directory beluisteren is ruig,.
Valt erg mee, staat alleen een prelude van Chopin in.quote:Op dinsdag 6 september 2005 10:13 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Je mijn ontvangen bestanden directory beluisteren is ruig,.
Because I'm just a teenage dirtbag babeeehquote:Op dinsdag 6 september 2005 10:14 schreef DearPrudence het volgende:
[..]of aan betrouwbare klasgenootjes vragen
[..]
Eh, ja, sure it is..![]()
he! die ken ik!quote:Op dinsdag 6 september 2005 10:15 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Because I'm just a teenage dirtbag babeeeh.
Staan allemaal leuke nummers in die ik bijna nooit luister.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |