200 ofzo, maar op het laatst nog zo'n 50 hardcorepilsgastenquote:Op zondag 4 september 2005 13:45 schreef errrrr het volgende:
[..]
hoeveel man ongeveer?
En we hebben je gemist hoor
Psst, lekke band, dus here you didn't come!quote:
Het leven heeft ook zo z'n minder leuke kanten...quote:Op zondag 4 september 2005 18:26 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Psst, lekke band, dus here you didn't come!
Here I come to pick you up!.
Wat ging je doen op Vlieland? Zomaar een dagje uit?quote:Op zondag 4 september 2005 18:57 schreef DearPrudence het volgende:
Zo, net terug van Vlieland.Was leuk.
quote:Op zondag 4 september 2005 19:16 schreef MrAli het volgende:
[..]
Wat ging je doen op Vlieland? Zomaar een dagje uit?
quote:Op zondag 4 september 2005 19:16 schreef MrAli het volgende:
[..]
Wat ging je doen op Vlieland? Zomaar een dagje uit?
hehe.quote:
Ik vond het ook leuk op het strand hiero, maar als je op Vlieland zit heb je nog zo'n Ik-zit-op-Vlieland-gevoel, dat doet het hem waarschijnlijkquote:
ik-heb-toch-nog-even-vakantie-gevoel.quote:Op zondag 4 september 2005 19:29 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik vond het ook leuk op het strand hiero, maar als je op Vlieland zit heb je nog zo'n Ik-zit-op-Vlieland-gevoel, dat doet het hem waarschijnlijk.
Het morgen-wordt-het-weer-mooi-weer-gevoel.quote:Op zondag 4 september 2005 19:34 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
ik-heb-toch-nog-even-vakantie-gevoel.
yay.quote:Op zondag 4 september 2005 19:35 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Het morgen-wordt-het-weer-mooi-weer-gevoel.
Onbetaalbaar.
Ik was hem ook half aan het kijken, de humor is goedquote:Op zondag 4 september 2005 22:39 schreef DearPrudence het volgende:
Voor jou, niet voor mij, ik heb nog 2 mooie (bijna-hele) vakantiedagen voor me.
Net Oceans 11 voor het eerst gezien, wel leuk.
Nouja, dinsdag kaften hequote:Op zondag 4 september 2005 22:39 schreef DearPrudence het volgende:
Huh, hoe kom je daar bij?quote:Op zondag 4 september 2005 22:55 schreef errrrr het volgende:
[..]
Nouja, dinsdag kaften he
En woensdag hebben we de eerste 3 uur vrij dacht ik, dus dat is ook al mooi
Ik ook (alleen niet voor het eerst), met m'n pa, en hij is nogal 'van vroeger' zegmaar, alle films en muziek van tegenwoordig vind ie maar baggershit, en vaak kan ik hem daarin wel gelijk geven, alleen 2 dingen doet ie fout: hij zeikt alles af, dus ook het goede, en hij zeikt het al af voordat ie er 5 min van gezien heeft. Oceans 11 vond ie 'een redelijke B-film', toen lag ik wel even in een deuk.quote:Op zondag 4 september 2005 22:39 schreef DearPrudence het volgende:
Heb jij je rooster al ofzo? Net even op de site gekeken maar dat lijkt nog te veel op het rooster van vorig jaar.quote:Op zondag 4 september 2005 22:55 schreef errrrr het volgende:
[..]
Nouja, dinsdag kaften he
En woensdag hebben we de eerste 3 uur vrij dacht ik, dus dat is ook al mooi
Ik vind oceans 11 ook niet geweldig ofzo hoor.quote:Op maandag 5 september 2005 08:23 schreef MrAli het volgende:
[..]
Ik ook (alleen niet voor het eerst), met m'n pa, en hij is nogal 'van vroeger' zegmaar, alle films en muziek van tegenwoordig vind ie maar baggershit, en vaak kan ik hem daarin wel gelijk geven, alleen 2 dingen doet ie fout: hij zeikt alles af, dus ook het goede, en hij zeikt het al af voordat ie er 5 min van gezien heeft. Oceans 11 vond ie 'een redelijke B-film', toen lag ik wel even in een deuk.
Nee doh, hij is lang niet geweldig, maar is wel leuk om te zien.quote:Op maandag 5 september 2005 11:34 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ik vind oceans 11 ook niet geweldig ofzo hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |