Ze mocht niets vertellen over het geld en ze zei dat ze een dilemma had ofzo tegen rikkertquote:Op donderdag 1 september 2005 21:10 schreef Sassefras het volgende:
wat is er dan mislukt?? (dat zei iemand??)
Ze vertelde het tegen Rikkerdepik.quote:Op donderdag 1 september 2005 21:10 schreef Sassefras het volgende:
wat is er dan mislukt?? (dat zei iemand??)
Ze wil voorkomen dat ze r uit moet.quote:Op donderdag 1 september 2005 21:11 schreef HAL9000S het volgende:
Dat ze uberhaupt nog de moeite neemt!!
Nou ik zag ogen die vuur spuugdenquote:Op donderdag 1 september 2005 21:11 schreef Tetraktys het volgende:
de groep neemt het zo op het eerste gezicht veel te goed op...
Ik nietquote:Op donderdag 1 september 2005 21:12 schreef Toad het volgende:
Ik heb een beetje medelijden metLiesjeO+!
Ja, het is wel sterksneu!quote:Op donderdag 1 september 2005 21:13 schreef scanman01 het volgende:
Zéér vals van BB. Deze missie MOCHT dus duidelijk niet lukken. Ze heeft het dus niet eens echt verteld maar is wel het geld kwijt. Zeer valse actie van BB!
Ironie ten topquote:Op donderdag 1 september 2005 21:14 schreef milagro het volgende:
dat vindt Tanja, of all people, te snel gaan
Die moet heel ver onder een steen kruipen. Heel ver!quote:Op donderdag 1 september 2005 21:14 schreef milagro het volgende:
dat vindt Tanja, of all people, te snel gaan
quote:Op donderdag 1 september 2005 21:16 schreef diamondvoodoo het volgende:
Lieske, Joost en Ralph zijn de meest genomineerde
1 | [b] vetgedrukt [/b] |
Eens..quote:
Wel sneu hoor.quote:Op donderdag 1 september 2005 21:17 schreef tong80 het volgende:
Lieske was genomi neerd bij de proef.Moeten ze het over doen krijgt ze alle stemmen.
Ja hallo met de eerste de beste het bed in duiken mzonder condoom en je aanstaande kindje vergiftigen met sigarettenrook is heel wat anders dan een naief meisje dat over sex praat hoor.quote:Op donderdag 1 september 2005 21:16 schreef Stroekie het volgende:
Tanja die niet tegen de sexpraatjes kan van Lieske en Roel.....
maar zelf al wel na anderhalve maand zwanger was.....
iets begrijp ik hier niet.
LOL... geen kans op. Ralph is nog 0% in beeld geweest. Die is zeker de klos. Lieske krijgt nu al zeer veel sympathie stemmen.quote:Op donderdag 1 september 2005 21:17 schreef diamondvoodoo het volgende:
hahaha lieske vliegt er toch uit..... als NL moet stemmen.
Ongeveer 80% van de fokkers zei dat ze hetr met haar eens waren.quote:Op donderdag 1 september 2005 21:17 schreef Noca het volgende:
Ik geef Lieske trouwens groot gelijk, ik was ook voor het geld gegaan
Heb ik wat gemist?quote:Op donderdag 1 september 2005 21:18 schreef Renesite het volgende:
RUUD VERAAD DE CLUE!!!
WAT EEN EIK0L!
Idd en van mij hoeft ze er ook niet uit trouwens, net wat je zegt..zij krijgt veel sympathie stemmen denk ik.quote:Op donderdag 1 september 2005 21:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ongeveer 80% van de fokkers zei dat ze hetr met haar eens waren.
ja dat denk ik ook!quote:Op donderdag 1 september 2005 21:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL... geen kans op. Ralph is nog 0% in beeld geweest. Die is zeker de klos. Lieske krijgt nu al zeer veel sympathie stemmen.
dat zal een klap voor hem zijnquote:Op donderdag 1 september 2005 21:17 schreef Tobbes het volgende:
En joost maar denken dat ie de man is
Zo zal het wel gaan.quote:Op donderdag 1 september 2005 21:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL... geen kans op. Ralph is nog 0% in beeld geweest. Die is zeker de klos. Lieske krijgt nu al zeer veel sympathie stemmen.
Dat denk ik ook. Ze speelt nu nog teveel toneel, ook met dat nomineren.quote:Op donderdag 1 september 2005 21:19 schreef cpcpb het volgende:
ralf moet er ook maar inblijven.
dan komt de ware aard van nathalie ook nog boven.
volgens mij is ze nog stapelgek van ralf
nee, hoor, Lieske, dat kan je heleeeeeeeeeemaaaaaaal nietquote:
wat is dat toch allemaal met de telegraaf?? die lees ik nietquote:
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 1 september 2005 21:16 schreef Asskicker14 het volgende:
Lieske, Ralph en Joost. Dat zijn juist 3 bewoners die ik erin wil houden.
Tanja niet genomineerd?
Talpa loopt uitquote:Van 21:38 uur tot 22:08 uur gaat de Big Brother Live-uitzending door op internet!!
Preciesquote:Op donderdag 1 september 2005 21:21 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat zitten hier Fok!kers hypocriet te doen, ik denk dat iedereen in die situatie voor het geld zou hebben gekozen. Wat stelt 4 dagen noodrantsoen nou voor als iemand er financieël nog maanden baat van kan hebben.
Maar ik welquote:Op donderdag 1 september 2005 21:22 schreef Sassefras het volgende:
[..]
wat is dat toch allemaal met de telegraaf?? die lees ik niet
ZE heeft het tegen Rickert verteld.quote:Op donderdag 1 september 2005 21:22 schreef LuukBes het volgende:
Nu die zus en die moeder van Lieske nog eens erbij roepen. Die vond het toch ook helemaal geweldig dat ze het geld aannam.
Maar wie heeft ze het nou gezegd ? Waarom verliest ze het geld en de opdracht.
quote:Op donderdag 1 september 2005 21:25 schreef LuukBes het volgende:
Zet hem op...ennuhh......zet hem op !!!
Ik geloof er geen flikker van. Ze weet nu al niet meer wat 'ie heeft gezegd.quote:Op donderdag 1 september 2005 21:25 schreef clauwheee het volgende:
Misschien neemt ze het van hem wel aan?
Als ze praat heb ik echt de neiging om die schorre stem weg te hoestenquote:Op donderdag 1 september 2005 21:26 schreef Dementor het volgende:
Linda moet haar mond eens dichthouden.
Die schore breezah stem
quote:Op donderdag 1 september 2005 21:26 schreef tong80 het volgende:
Ze zag hem voor het eerst bij daglicht
als ze niet huilt dan.quote:Op donderdag 1 september 2005 21:27 schreef HAL9000S het volgende:
En bah! wat is ze lelijk als ze huilt.
ja, en dat heeft ze jou verteldquote:Op donderdag 1 september 2005 21:25 schreef SunChaser het volgende:
Onze baby
Het is alleen jouw zaad, loser. Je hebt haar geneukt en toevallig per ongeluk werd ze zwanger en ze wil niet eens met je verder.
Wat lijkt ze normaal gesproken op een crack verslaafde.quote:Op donderdag 1 september 2005 21:27 schreef HAL9000S het volgende:
En bah! wat is ze lelijk als ze huilt.
Het defensief van Lieskequote:Op donderdag 1 september 2005 21:28 schreef HAL9000S het volgende:
Lelijke huilende wijven en dramaaaaaa!!!!het offensief van Lieske!!
Krijg medelijden met Lieske. Die Tanjaquote:
ja da's dus ongeveer 10 maanden geleden geweest dat Tanja zwanger raakte, en al die tijd zijn de Oma's nog niet aan elkaar voorgesteldquote:Op donderdag 1 september 2005 21:24 schreef SunChaser het volgende:
De vader: ik sta achter haar
Die hoer had hem niet eens verteld dat ze zwanger van m was.
LOLquote:Op donderdag 1 september 2005 21:29 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Jezus..wat stelt die Lieske zich aan zeg...van mij mogen jullie allemaal een jaar op rantsoen voor 5.000 Euro![]()
quote:Op donderdag 1 september 2005 21:29 schreef tong80 het volgende:
We zijn pas 5 dagen onderwegDit wordt mijn favo BB. Alle grenzen zijn weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |