Heb ik wat gemist?quote:Op donderdag 1 september 2005 21:18 schreef Renesite het volgende:
RUUD VERAAD DE CLUE!!!
WAT EEN EIK0L!
Idd en van mij hoeft ze er ook niet uit trouwens, net wat je zegt..zij krijgt veel sympathie stemmen denk ik.quote:Op donderdag 1 september 2005 21:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ongeveer 80% van de fokkers zei dat ze hetr met haar eens waren.
ja dat denk ik ook!quote:Op donderdag 1 september 2005 21:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL... geen kans op. Ralph is nog 0% in beeld geweest. Die is zeker de klos. Lieske krijgt nu al zeer veel sympathie stemmen.
dat zal een klap voor hem zijnquote:Op donderdag 1 september 2005 21:17 schreef Tobbes het volgende:
En joost maar denken dat ie de man is
Zo zal het wel gaan.quote:Op donderdag 1 september 2005 21:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL... geen kans op. Ralph is nog 0% in beeld geweest. Die is zeker de klos. Lieske krijgt nu al zeer veel sympathie stemmen.
Dat denk ik ook. Ze speelt nu nog teveel toneel, ook met dat nomineren.quote:Op donderdag 1 september 2005 21:19 schreef cpcpb het volgende:
ralf moet er ook maar inblijven.
dan komt de ware aard van nathalie ook nog boven.
volgens mij is ze nog stapelgek van ralf
nee, hoor, Lieske, dat kan je heleeeeeeeeeemaaaaaaal nietquote:
wat is dat toch allemaal met de telegraaf?? die lees ik nietquote:
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 1 september 2005 21:16 schreef Asskicker14 het volgende:
Lieske, Ralph en Joost. Dat zijn juist 3 bewoners die ik erin wil houden.
Tanja niet genomineerd?
Talpa loopt uitquote:Van 21:38 uur tot 22:08 uur gaat de Big Brother Live-uitzending door op internet!!
Preciesquote:Op donderdag 1 september 2005 21:21 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat zitten hier Fok!kers hypocriet te doen, ik denk dat iedereen in die situatie voor het geld zou hebben gekozen. Wat stelt 4 dagen noodrantsoen nou voor als iemand er financieël nog maanden baat van kan hebben.
Maar ik welquote:Op donderdag 1 september 2005 21:22 schreef Sassefras het volgende:
[..]
wat is dat toch allemaal met de telegraaf?? die lees ik niet
ZE heeft het tegen Rickert verteld.quote:Op donderdag 1 september 2005 21:22 schreef LuukBes het volgende:
Nu die zus en die moeder van Lieske nog eens erbij roepen. Die vond het toch ook helemaal geweldig dat ze het geld aannam.
Maar wie heeft ze het nou gezegd ? Waarom verliest ze het geld en de opdracht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |