Ja. Dit. En Robert Downey jr.quote:Op donderdag 1 september 2005 20:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zwart-wit-films.
George Clooney.
Strathairn. Clarkson
.
Links.
En de rest is ook wel tof.
23 februari.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:56 schreef California het volgende:
Oh ja, een releasedatum is er nog niet, maar in januari kunnen we wel alvast naar Syriana, ook een (semi-)politieke film met Clooney.
nice, dan ga ik `m eens checken deze weekquote:
Ok. Dat idee had ik ook tijdens het kijken, dus dan zijn we het ver eens.quote:Op zondag 8 januari 2006 14:34 schreef SaintOfKillers het volgende:
Met droog bedoel ik vooral dat het soms meer weg heeft van een docu dan van een echte film.
Dat komt mede zoals SaintofKillers zei omdat de karakters van Downey en Clarkson die voor de emotionele impact lijken te moeten zorgen, eigenlijk totaal overbodig zijn.quote:George Clooney levert weer een zeer goede film af, met een boodschap die zo duidelijk is als.... iets dat heel duidelijk is. En omdat de film maar een schamele 90 minuten duurt was die voorbij, voordat ik door had dat die begonnen was. En daardoor wordt de boodschap ook niet al te veel je de strot door geduwd.
Maar ik ben het wel met Sokolsky eens dat de film weinig emotionele impact heeft. Je leeft niet echt met de karakters mee, maar meer met de hele situatie ansich.
Je moet denk ik vooral bekend zijn met het heel het McCarthy gebeuren, omdat je anders denk ik delen van de film niet snapt.quote:Op zondag 19 februari 2006 15:51 schreef PM-girl het volgende:
Net gezien, voorpremiere, maar ik vond hem vrij verwarrend. Je moet echt weten wat je gaat zien, ik wist dat niet!
Waar?quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:06 schreef Dada het volgende:
Vanmiddag in de bioscoop gezien en vond het een hele sterke film.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:50 schreef SCH het volgende:
Waar?
vast omdat ie bijna nergens draait, zoals gewoonlijk. Hier iig niet als ik t goed hebquote:
Ik heb hem in het Louis Hartlooper Complex gezienquote:Op maandag 27 februari 2006 10:57 schreef Timo20 het volgende:
vast omdat ie bijna nergens draait, zoals gewoonlijk. Hier iig niet als ik t goed heb
waar ligt die?quote:Op maandag 27 februari 2006 21:59 schreef Dada het volgende:
[..]
Ik heb hem in het Louis Hartlooper Complex gezien
Louis Hartlooper Complexquote:Op maandag 27 februari 2006 23:04 schreef Timo20 het volgende:
waar ligt die?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |