Daar nemen de zwervers de tas mee ;')quote:Op zondag 11 september 2005 14:49 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik vertrek zo richting Rdam Centraal, als ik een goeie kans krijg drop ik hem
Ik heb geen camera bij het gemeentehuis gezienquote:Op zondag 11 september 2005 14:49 schreef 0 het volgende:
Ik hoop dat jullie begrijpen dat er genoeg camera's hangen op stations e.d. en dat je zwaar de lul bent als je zo'n geintje uithaald.
Dat zou cool zijn met een echte bomquote:Op zondag 11 september 2005 14:51 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Daar nemen de zwervers de tas mee ;')
Ik moest lachenquote:Op zondag 11 september 2005 14:56 schreef SeLang het volgende:
[..]
Dat zou cool zijn met een echte bom
Owned !
Mij wij zijn slim wij worden niet gepakt !quote:Op zondag 11 september 2005 14:57 schreef SeLang het volgende:
Overigens vallen die grapjes van jullie in de catagorie poedersuikerbrieven en je weet dat dat soort mensen soms redelijk zwaar zijn gestraft.
nou dan komt fok wel in het nieuwsquote:Op zondag 11 september 2005 15:33 schreef the_legend_killer het volgende:
Nee geen aanslagen we laten gewoon de tas achter met een bericht
Precies, daarom hebben jullie dit ook allemaal op Fok! gepostquote:Op zondag 11 september 2005 14:58 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Mij wij zijn slim wij worden niet gepakt !
juh, net weer terug, gelukt, ik zal n nieuw topic openen met de foto'squote:Op zondag 11 september 2005 14:46 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
gemeentehuis ! duh
En ja dat kan 3 uur duren misschien moet hij zich nog voorbereiden
Alez hop: [11-SEPT-2005] Tassendump, de nabeschouwingquote:
Ja dat het op Fok! komt kan ik ook wel verzinnenquote:Op zondag 11 september 2005 17:44 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Alez hop: [11-SEPT-2005] Tassendump, de nabeschouwing
sssjjjtttt !quote:Op zondag 11 september 2005 15:55 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
Username: the_legend_killer
Beroep: Op de tv komen.
![]()
Heb jij een tas geplaatst?quote:
Ja, Kijk veel nieuws, volg veel politiek en zie er nog steeds geen reden in om zo actie te doen.quote:Op zondag 11 september 2005 13:07 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Kijk jij wel eens het nieuws, danwel openbare commissievergaderingen van de Tweede Kamer?
Als je al ziet dat men met loze onderzoeken gaat lopen zwaaien, waar debattechnisch niets tegenin te brengen valt, dan vind ik het tijd om dit even te doen. Eerlijk gezegd.
Het wordt wel steeds geloofwaardigerquote:Op zondag 11 september 2005 14:51 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb geen camera bij het gemeentehuis gezien
En ik had nog mijn bivakmuts op zak
He t is al na twaalfen...dan kakt t een beetje in jaquote:Op maandag 12 september 2005 00:12 schreef LintuxCx het volgende:
't Is alleen jammer dat je grammatica zo rammelt.
Je hebt duidelijk nooit in mijn sig gegekeken.quote:Op zondag 25 september 2005 20:34 schreef KARLOOWTJUH het volgende:
geen berichten uiteindelijk heh
Ik klik ook nooit op links in mensen hun sigsquote:Op zondag 25 september 2005 20:37 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk nooit in mijn sig gegekeken.
Ik ook niet op rechtsquote:Op zondag 25 september 2005 20:42 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Ik klik ook nooit op links in mensen hun sigs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |