abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30712164
quote:
Op zondag 18 september 2005 22:53 schreef TRiXeS het volgende:
Site is down?

edit: nu niet meer
Was even de server aan het upgraden, dus hij lag er inderdaad even uit
pi_30732320
Nog aan het upgraden?
Ik kan nog steeds niet mijn nominaties aanpassen.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_30739428
quote:
Op maandag 19 september 2005 18:05 schreef svann het volgende:
Nog aan het upgraden?
Ik kan nog steeds niet mijn nominaties aanpassen.
Je kunt er weer bij. Het systeem was gisteren dermate ver heen dat ik het wijzigen uit had gezet. Maar iedereen kan zijn gang weer gaan Er volgt van dinsdag op woensdagnacht nog een kleine 'outage', omdat ik dan wat wijzigingen online gooi.
pi_30784664
De update duurt nog even voort. Vanavond komt het systeem weer beschikbaar, op tijd voor de laatste nominatiewijzigingen.
pi_30800717
En we zijn er weer! Er kan weer genomineerd worden!

Vanaf nu is het tot op het moment van de live uitzending mogelijk om de huisverlater te kiezen. Op die manier kan er ook na de nominaties nog een week gegokt worden

Uiteraard staan de nominatiekeuzes wel gewoon morgenavond vast.

Vanaf donderdag kun je tevens je eigen keuzes openbaar maken. Hiervoor vind je onderaan de pagina een vinkje. Zet je dit aan, dan kunnen mensen in de overzichten op je naam klikken om je nominatiekeuzes te bekijken. Standaard staat dit bij iedereen uit.

Heb je nog vragen of opmerkingen? Gooi het dan hier neer
  woensdag 21 september 2005 @ 20:08:22 #206
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_30801206
Puike update eborn !
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_30801475
quote:
Op woensdag 21 september 2005 20:08 schreef Falco het volgende:
Puike update eborn !
Dat misschien wel, maar het duurt allemaal te lang Maar goed, gelukkig nog wel op tijd voor het sluiten van de database. Ik hoop dat iedereen nog genoeg tijd heeft voor zijn keuzes. En zoniet, dan tellen uiteraard de keuzes van de vorige ronde mee.
pi_30805977
Gaaf Eborn

Bij sommigen heb ik dit keer echt totaal geen idee, ze maken gewoon te weinig ruzie
pi_30811540
Van spelers die een vinkje hebben gezet bij 'publiek profiel' worden morgen de nominatiekeuzes openbaar gemaakt. Alle spelers waarvan de naam in de scorelijst gelinkt is hebben een publiek profiel. Uiteraard wordt de keuze voor huisverlater morgen nog niet publiek gemaakt, dit gebeurd pas als ook daarvan de inschrijftijd is verstreken.

Ik zie ook dat er een aantal spelers uit ronde 1 nog geen keuzes hebben gemaakt voor ronde 2. Dit zijn er 20 om precies te zijn. Ook zijn er een aantal spelers die nog nooit iets hebben ingevuld (22 in totaal). Vanaf de volgende ronde komt er een optioneel mailsysteem, zodat je een seintje krijgt als er weer gewijzigd kan worden. Op dit moment bestaat dat systeem nog niet, dus ken je nog iemand die meedoet: vraag even of hij of zij al zijn wijzigingen heeft doorgevoerd

Overigens kun je al wel vinkjes zetten bij de vier verschillende AutoMailers. Ze treden echter pas vanaf de volgende ronde in werking.

[ Bericht 7% gewijzigd door eborn op 22-09-2005 01:01:23 ]
pi_30821226
Ik kan nu m'n nominaties niet meer wijzigen? Had ze vorige week al ingevuld...
een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
pi_30821632

* melonovy baalt enorm, kan niets meer invullen....
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_30823488
quote:
Op donderdag 22 september 2005 13:15 schreef melonovy het volgende:

* melonovy baalt enorm, kan niets meer invullen....
Je kunt er weer bij De sluitingstijd is nu 19.00 uur vanavond.
pi_30824957
quote:
Op donderdag 22 september 2005 14:10 schreef eborn het volgende:

[..]

Je kunt er weer bij De sluitingstijd is nu 19.00 uur vanavond.

Ik heb gestemd hoor, fijn dat het nog even kon, ik had nog niets ingevuld en ik moet mijn 1e plaats wel behouden he
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_30827039
quote:
Op donderdag 22 september 2005 14:54 schreef melonovy het volgende:

[..]

Ik heb gestemd hoor, fijn dat het nog even kon, ik had nog niets ingevuld en ik moet mijn 1e plaats wel behouden he
Mij netzo .
een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
pi_30829392
quote:
Op donderdag 22 september 2005 16:01 schreef mark_03 het volgende:

[..]

Mij netzo .
Gelukkig maar

Er zijn inderdaad meer mensen die nog even snel wat wijzigingen wilden maken
pi_30831315
Tanja stijgt enorm de laatste dagen, ten gunste van Ralp.

Jouw site maakt BB extra leuk, eborn!
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_30831914
quote:
Op donderdag 22 september 2005 18:14 schreef svann het volgende:
Tanja stijgt enorm de laatste dagen, ten gunste van Ralp.
Klopt, de top 3 zie je per uur veranderen
quote:
Jouw site maakt BB extra leuk, eborn!
Dank je Uiteindelijk maken alle spelers het natuurlijk extra leuk! Al bijna 110 mensen die zich ingeschreven hebben. Dan ontstaat er ook meteen een leuke strijd

Ik heb nog geprobeerd om de site bij de fansites op Talpa.tv te krijgen, maar ik gok dat ze hem niet zomaar accepteren Misschien moeten een paar andere mensen hem ook aanmelden
pi_30834660
Baal baal... wil al drie dagen een paar dingen veranderen en steeds als ik kom kijken is hij niet beschikbaar... en nu ben ik ook weer net te laat. Maar ach... misschien wilde ik wel fout veranderen .

En de site is voor een 'goed doel' soms niet beschikbaar: hij wordt steeds beter! Mijn complimenten! Ben het helemaal met svann eens (en tel de commentaar op de streams topics daar bij op... zonder die twee dingen zou ik volgens mij nauwelijks naar BB kijken )
  donderdag 22 september 2005 @ 20:06:18 #219
17316 Nugget
Pas de poulet
pi_30834661
quote:
Op donderdag 22 september 2005 14:54 schreef melonovy het volgende:

[..]

Idem
  donderdag 22 september 2005 @ 20:14:40 #220
128313 BBscanner
Niets is wat het lijkt
pi_30834944
Het is echt een leuk spel. , bedankt Eborn!..... wordt er wel een beetje gestressed van Wissel me helemaal suf!

Het is in iedergeval spannender dan zo'n dom sms'je sturen!
  donderdag 22 september 2005 @ 20:16:06 #221
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_30834997
Nou ben benieuwd of ik ga stijgen in het klassement vanavond....
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_30837283
Heuj, al 5 out of 6

Op naar de volgende 6

Edit: hier maar 2 out of 6

Da's dan weer jammer.
Ben benieuwd naar het nieuwe klassement!

En Ralph maar drie nominaties: gaat de goeie kant op!

[ Bericht 77% gewijzigd door Kolomo op 22-09-2005 21:29:02 ]
pi_30838165
quote:
Op donderdag 22 september 2005 20:06 schreef Kolomo het volgende:
Baal baal... wil al drie dagen een paar dingen veranderen en steeds als ik kom kijken is hij niet beschikbaar... en nu ben ik ook weer net te laat. Maar ach... misschien wilde ik wel fout veranderen
Dat is inderdaad zonde! Met ingang van de volgende ronde ga ik (aan iedereen die het wel) mails sturen als de database open en dicht gaat. Dan hoef je iig niet steeds zelf te checken.

En 1 voordeel: naarmate we verder komen is het spel volwassener en hoeft er minder aan te gebeuren Met BB6 hebben we een perfect systeem
pi_30838194
quote:
Op donderdag 22 september 2005 20:16 schreef flugeltje het volgende:
Nou ben benieuwd of ik ga stijgen in het klassement vanavond....
Ik ga zo de oude gegevens van mensen die niet aan ronde 2 hebben meegedaan doorkopieren en dan kunnen de scores weer berekend worden Ik post hier wel even als ze erop staan.
pi_30838240
quote:
Op donderdag 22 september 2005 21:28 schreef eborn het volgende:

[..]

Dat is inderdaad zonde! Met ingang van de volgende ronde ga ik (aan iedereen die het wel) mails sturen als de database open en dicht gaat. Dan hoef je iig niet steeds zelf te checken.

En 1 voordeel: naarmate we verder komen is het spel volwassener en hoeft er minder aan te gebeuren Met BB6 hebben we een perfect systeem
Haha, en weet je: bij alles wat ik wilde veranderen, was wat er nog stond goed. Ik had er nl. een paar in Tanja willen veranderen. Heuj! Ge zijt bedankt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')