Hey das mooi ik kan je helpen waardoor het oppeens heel veel sneller gaatquote:Op donderdag 1 september 2005 16:47 schreef Mr_Belvedere het volgende:
OMFG.. Al die reacties op de prijsvraag.. en die moeten we allemaal lezen. Daar gaat m'n weekend
de debielste tvp ooit!
jaa maar het volume van de oordopjes vinnik eigelijk te zacht.. alsk me ipod dopjes erin doe zijn ze wel beterquote:Op vrijdag 2 september 2005 09:42 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Ik vind er meer dan genoeg geluid uit komen (oordopjes van het value pack dan he), de bas is prima en dankzij de ALVS stand krijg je ook nog alles mee van je omgeving en heeft de omgeving geen last van het geluid uit je oordopjes.
Heb je ook zo'n leuk mailtje gekregen dat hij slecht leverbaar is?quote:Op donderdag 1 september 2005 16:59 schreef Fonzarelli het volgende:
Nou ik heb m dus besteld bij een telefoon bij 2call.nl. Het zal mij benieuwen wanneer die PSP komt. (die telefoon kan me niezo veel bommen)
Even surfen naar www.freerecordshop.nl biedt het verlossende antwoord!quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:16 schreef RAM_ het volgende:
Hoe lang geld die actie bij de freerecord shop nog?
quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:37 schreef Max-Westerman het volgende:
GVD
NOG NIKS
NET STOND HET TPG BUSJE EN WEER GEEN PSP
Is er geen mogelijkheid om me PSP bij de Intertoys ofzo tegaan halen en dan als ik de PSP van de Dixons binnen heb hem kan gaan ruilen en weer me geld terug krijg?
10 euro eraf hé? Doen ze hier ookquote:Op vrijdag 2 september 2005 13:57 schreef H.Flick het volgende:
Dixons Schiedam had Virtua Tennis! En nog met korting ook omdat er een FRS naast zit en ze dus wel mee moeten met de actie.
Goedzo knul!quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:55 schreef spenky het volgende:
ik heb net DTM gekocht bij bart smith en bij de media markt z'n berschermdoos van logitech!
Dan kan je gewoon spelen, toch?quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:13 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Net bij Bart geweest![]()
Nu accu aan het laden![]()
Ga echt niet 2 uur zitten kijken naar dat dingquote:Op vrijdag 2 september 2005 15:14 schreef BMH het volgende:
[..]
word nooit geadviseerd bij de eerste oplading.
Oh, ik heb het volgens mij wel gedaan.quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:14 schreef BMH het volgende:
[..]
word nooit geadviseerd bij de eerste oplading.
Verziek de batterij dan maar.quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:15 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
[..]
Ga echt niet 2 uur zitten kijken naar dat ding
Die beschermdoos heb ik ook, lekker stevig!quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:55 schreef spenky het volgende:
ik heb net DTM gekocht bij bart smith en bij de media markt z'n berschermdoos van logitech!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |