Dat viel mij ook al opquote:Op donderdag 1 september 2005 16:47 schreef Peter6000 het volgende:
Ik vind dat door Rob, er een soort dreiging over het spelletje heenhangt.
Dat iedereen die een opmerking maakt, dat buiten de structuur van het spelletje valt, hiervoor wordt gestraft ofzo.
Er onstaat nu onenigheid over hoelang je een ei moet koken![]()
quote:Op donderdag 1 september 2005 16:46 schreef Tamaartje het volgende:
Nathalie lult met Lies over Ralph
Rob is echt een heel vervelend mannetje vind ikquote:Op donderdag 1 september 2005 16:47 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Dat viel mij ook al op
Beetje tiranniek. Alleen HIJ heeft gelijk en de rest heeft ongelijk
Ja hoorquote:Op donderdag 1 september 2005 16:47 schreef Isabeau het volgende:
Peter6000, is het goed als ik zo de OP aanpas?
Dat hij heel dominant is..quote:
ff kijken zal ik wellicht, maar je hoort mij niet : ingridquote:Op donderdag 1 september 2005 16:36 schreef Blue Thunder het volgende:
wij mannen niet dan?
als ik roep dat op stream5 ingrid in bad gaat, gaan alle mannen ook die stream snel checken
alst maar naakt isquote:Op donderdag 1 september 2005 16:51 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ff kijken zal ik wellicht, maar je hoort mij niet : ingrid
sowieso is ingrid niet bepaald lekker, maar dat staat er los van
JAMMERquote:Op donderdag 1 september 2005 16:50 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Dat hij heel dominant is..
Ze vroeg gister in het algemeen wat ze aan zou doen..
Ralph zei dat ze dat oranje truitje aan moest doen.. dat staat haar goed
Maar ze moest fietsen dus had iets anders aangedaan.. en hij had "jammer" gezegd..
Dat vond ze helemaal niet leuk..
In hun relatie zei die ook steeds dat ze korte rokjes moest aandoen enzo
Als ze het dan niet deed zei die ook op een bepaalde toon "jammer" en dan deed ze het toch...
Ze vind het gewoon echt 3x niks dat hij in het huis zit
Ja, ligt vlakbij noor-west amerikaquote:Op donderdag 1 september 2005 16:51 schreef Blue Thunder het volgende:
zuid oost pool?!
Hangt ervanaf hoe groot je de vleugels maaktquote:Op donderdag 1 september 2005 16:54 schreef Peter6000 het volgende:
Vraag: Als er een vliegtuig neerstort, blijft er altijd één onderdeel over: de zwarte doos. Waarom wordt het hele vliegtuig dan niet van dat materiaal gemaakt, waar ze de zwarte doos van maken.
Antwoord: Omdat het vliegtuig dan te zwaar wordt, om te kunnen vliegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |