Binnenstad is zo'n 5/10 minuutjes fietsen, maar voor je goed en wel daar bent kun je toch weer omdraaien.quote:Op donderdag 1 september 2005 19:13 schreef B_BOY het volgende:
[..]
wrom moet je dan op sgool blijven?
terras/binnenstad is bij ons 2 minuutjes lopen ofzobeter dus
Hoeveel vet zit er in 2 hamburgers, 2 banaantjes met spek, 2 satetjes en 3 lepels knoflooksaus ?quote:Op donderdag 1 september 2005 18:48 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Weetje hoeveel vet er zit in 1 hamburger ?
![]()
ahaquote:Op donderdag 1 september 2005 19:16 schreef Eix het volgende:
[..]
Binnenstad is zo'n 5/10 minuutjes fietsen, maar voor je goed en wel daar bent kun je toch weer omdraaien.![]()
quote:Op donderdag 1 september 2005 19:18 schreef PaRaR het volgende:
[..]
Hoeveel vet zit er in 2 hamburgers, 2 banaantjes met spek, 2 satetjes en 3 lepels knoflooksaus ?
PS. Knoflooksaus ... ik denk niet dat er vanavond een fokmeet in Zwolle in zit voor mij
Eet dat een maand lang elke dag en je bent dikker dan Shuglee hooperquote:Op donderdag 1 september 2005 19:18 schreef PaRaR het volgende:
[..]
Hoeveel vet zit er in 2 hamburgers, 2 banaantjes met spek, 2 satetjes en 3 lepels knoflooksaus ?
PS. Knoflooksaus ... ik denk niet dat er vanavond een fokmeet in Zwolle in zit voor mij
Gelukkig fitness ik nog regelmatigquote:Op donderdag 1 september 2005 19:22 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Eet dat een maand lang elke dag en je bent dikker dan Shuglee hooper![]()
Ik ga op fitnessquote:Op donderdag 1 september 2005 19:23 schreef PaRaR het volgende:
[..]
Gelukkig fitness ik nog regelmatig
Baggerquote:Op donderdag 1 september 2005 19:25 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Yay Within Temptation is in de prijzen gevallen![]()
Helaas drink ik dan ook weer meestal een paar biertjes teveel op een zaterdag(ookal zeg ik altijd dat teveel niet bestaat) ... maar gezien het weer zit BBQen er toch niet veel vaker in de komende tijdquote:
quote:Op donderdag 1 september 2005 19:25 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Yay Within Temptation is in de prijzen gevallen![]()
* Wist dat niet :/quote:Op donderdag 1 september 2005 19:26 schreef taart het volgende:
[..]
Within Temptation
het enige goeie is dat de zangeres uit Zwolle komt
quote:Op donderdag 1 september 2005 19:21 schreef B_BOY het volgende:
imber blijft tog de bagger-slet van fok he:P
nopequote:Op donderdag 1 september 2005 19:22 schreef PaRaR het volgende:
Niet bekend mee ? :\
quote:
ik ben sinds vandaag officieel geen lid meer van de sportsgool.quote:
Same herequote:Op donderdag 1 september 2005 19:26 schreef PaRaR het volgende:
[..]
Helaas drink ik dan ook weer meestal een paar biertjes teveel op een zaterdag(ookal zeg ik altijd dat teveel niet bestaat) ... maar gezien het weer zit BBQen er toch niet veel vaker in de komende tijd
Jij jaquote:
die Alice tochquote:Op donderdag 1 september 2005 19:29 schreef taart het volgende:
[..]
Alice:
Je hoeft je niet te schamen hoor.
Hallo Jettquote:Op donderdag 1 september 2005 19:30 schreef Jett het volgende:
HOIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
quote:Op donderdag 1 september 2005 19:37 schreef B_BOY het volgende:
hoi-posts mochten toch niet meer. oei nu komt Conflict achter jullie aan en hij spanked jullie allemaal keihard.
Niks mis meequote:Op donderdag 1 september 2005 19:37 schreef B_BOY het volgende:
hoi-posts mochten toch niet meer. oei nu komt Conflict achter jullie aan en hij spanked jullie allemaal keihard.
Mijn fout ... I'll take the blame :/quote:Op donderdag 1 september 2005 19:37 schreef B_BOY het volgende:
Dat vind ik liefquote:Op donderdag 1 september 2005 19:42 schreef PaRaR het volgende:
[..]
Mijn fout ... I'll take the blame :/
Die luiheid doet me aan mezelf denkenquote:Op donderdag 1 september 2005 19:45 schreef Imberr het volgende:
zeg PaRaR, hoe oud ben jij eig?![]()
staat vast wel in je profiel maar ben te lui om te kijken![]()
Ik dacht jongerquote:Op donderdag 1 september 2005 19:47 schreef PaRaR het volgende:
[..]
Die luiheid doet me aan mezelf denken
Ik ben 19.
Kijk ik niet (meer).quote:Op donderdag 1 september 2005 19:49 schreef Imberr het volgende:
wat zijn ze toch schattig samen![]()
(phoebe en cole, van charmed
)
Waarschijn door je avatarquote:Op donderdag 1 september 2005 19:50 schreef PaRaR het volgende:
[..]
Hoezo dat ?
Niet dat ik er wakker van lig ofzo
Dat heb ik ook wel een paar keer gezienquote:Op donderdag 1 september 2005 19:49 schreef Imberr het volgende:
wat zijn ze toch schattig samen![]()
(phoebe en cole, van charmed
)
ik vind cerror geilerquote:Op donderdag 1 september 2005 19:57 schreef B_BOY het volgende:
jullie geilen op conflict bahbah
moet jij een ban??/quote:Op donderdag 1 september 2005 20:01 schreef MaRySe het volgende:
haiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Ik heb eigenlijk nog nooit een foto van hem gezienquote:Op donderdag 1 september 2005 19:57 schreef B_BOY het volgende:
jullie geilen op conflict bahbah
houwe zoquote:Op donderdag 1 september 2005 20:03 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nog nooit een foto van hem gezien![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |