Dat je je DS niet meer hoeft uit te zetten... Stel ik speel Advance Wars DS. Ik druk op start, save mijn game. Quite de game, ga naar het hoofdmenu en druk op "NDS OS". Ik zit in de NDS os.quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:36 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Wat roy al zei, dat je je ds niet meer hoeft uit te zetten. Browser, pictochat verbeteringen kleur online enzo.
Het aan- uitzetten is slecht voor je hardware.quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:37 schreef BMH het volgende:
[..]
Dat je je DS niet meer hoeft uit te zetten... Stel ik speel Advance Wars DS. Ik druk op start, save mijn game. Quite de game, ga naar het hoofdmenu en druk op "NDS OS". Ik zit in de NDS os.
Of..
Ik speel Advance Wars DS en druk 2x op de power knop.
![]()
Eeh. Mijn GBA, GBA SP, Gameboy, NDS, NES, n64, xbox, Atari 2600, lynx etc zijn nog nooit gewond geraakt door het aan en uit schakelen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het aan- uitzetten is slecht voor je hardware.
KRIJG JE NIET VAN SINTERKLAAS! Sinterklaas haat je!quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mijn GB, GBA, GBA SP, NDS, NES, SNES, N64, Virtual Boy, Cube, PSOne, PS2, PStwo, Xbox, etc ook niet, maar toch... Ik wil gewoon een hoofdmenu-optie
quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mijn GB, GBA, GBA SP, NDS, NES, SNES, N64, Virtual Boy, Cube, PSOne, PS2, PStwo, Xbox, etc ook niet, maar toch... Ik wil gewoon een hoofdmenu-optie
Ik heb het al meer dan eens gehad. Maar geen van mijn systemen is ooit gesneuveld door het gebruiken van de aan/uit toetsquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:41 schreef BMH het volgende:
[..]
Eeh. Mijn GBA, GBA SP, Gameboy, NDS, NES, n64, xbox, Atari 2600, lynx etc zijn nog nooit gewond geraakt door het aan en uit schakelen.
"neuspeuteren zorgt voor een bloedneus" Toch doet iedereen het en misschien 1 op de 50.000 mensen krijgt er een bloedneus door.
Ben het met BMH eens wat dat betreft, nutteloze functie..quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Virtual boyquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het is gewoon vervelend. Lijstje (nuttige bijwerkingen):quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:58 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik heb het al meer dan eens gehad. Maar geen van mijn systemen is ooit gesneuveld door het gebruiken van de aan/uit toets
Ten eerste vind ik het compleet onzin om nou ook weer te moeten kunnen interneten op de DS koop toch een computer man owh wacht die heb je al... ik heb een DS om te gamen niet om films op te kijken muziek op te luisteren GAMES is leuk hoor all die extra'tjes bij die psp maar compleet overbodig en ik hoop ook echt nooit dat nintendo dit toe zou voegenquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:20 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik niet, en ik vind ook dat Nintendo moet inzien dat als ze willen winnen van de PSP dit soort dingen allemaal meespelen. Dat de PSP firmware upgradable is werkt alleen maar in Sony's voordeel.
1. het stopt piraterij
2. extra functionaliteiten kunnen worden toegevoed waardoor de PSP weer extra voordelen heeft.
Dat internal memory is RAM. Als je de console uitzet gaat de informatie opgeslagen in het ram verloren.quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:23 schreef hbootsman het volgende:
[..]
Ten eerste vind ik het compleet onzin om nou ook weer te moeten kunnen interneten op de DS koop toch een computer man owh wacht die heb je al... ik heb een DS om te gamen niet om films op te kijken muziek op te luisteren GAMES is leuk hoor all die extra'tjes bij die psp maar compleet overbodig en ik hoop ook echt nooit dat nintendo dit toe zou voegen
even terug dat nintendo the firware niet zou kunnen updaten dat kunnen ze dus wel of ben je vergeten dat er internal memory is? Wie weet er is wel aangekondigt dat er een Picochat met kleurtjes zou komen is wel zo vriendelijk als die dat gratis is.
en dan even over dat piraterij het is met de Nintendo DS haast nog niet mogelijk om games op een flashcard te zetten (ja kan al wel maar moet je alsnog een DS game hebben met de zelfde save type niet echt handig dus) maar de PSP met de eerste firmware die ze hadden was binnen een maand al gekraakt wat doet Sony nieuwe firmware erop die is onderhand ook al weer gekraakt en kun je zelf je games al downloaden setje kopen en op je psp'tje zetten dit is geen haat post over Sony ik heb zelf een PSPen natuurlijk een Nintendo DS en altijd maar dat winnen.... ze kunnen toch ook gewoon allebij een plek hebben in de winkel waarom is dat zo moeilijk te accepteren?
![]()
Klopt je koop een DS voor de games net zoals ieder ander. Maar waarom hoop je "echt nooit" dat ze dat toe zouden voegen? Wat heeft het voor slechts, je hoeft het niet te gebruiken.quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:23 schreef hbootsman het volgende:
[..]
Ten eerste vind ik het compleet onzin om nou ook weer te moeten kunnen interneten op de DS koop toch een computer man owh wacht die heb je al... ik heb een DS om te gamen niet om films op te kijken muziek op te luisteren GAMES is leuk hoor all die extra'tjes bij die psp maar compleet overbodig en ik hoop ook echt nooit dat nintendo dit toe zou voegen
quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:28 schreef hbootsman het volgende:
Omdat nintendo gewoon hun eigen ding moet blijven doen ze hoeven toch niet alles het zelfde te doen als Sony?
Je hebt het anders toch echt over "winnen van Sony"
Ik zeg alleen maar hoe Nintendo mogeljk meer klanten kan trekken met dit soort extratjes.quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:28 schreef hbootsman het volgende:
Je hebt het anders toch echt over "winnen van Sony"
Vind die tip trouwens wel een goede van dat je direct online kunt van het hoofdmenu, ik heb trouwens iets gelezen over picochat met kleurtjes even kijken of ik het weer kan vindenquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:29 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik zeg alleen maar hoe Nintendo mogeljk meer klanten kan trekken met dit soort extratjes.
Volgens mij was dat een grapquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:31 schreef hbootsman het volgende:
[..]
Vind die tip trouwens wel een goede van dat je direct online kunt van het hoofdmenu, ik heb trouwens iets gelezen over picochat met kleurtjes even kijken of ik het weer kan vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |