Je hebt gelijk van de koers maar ongelijk van dat de douane het altijd onderschept heb er al vaak genoeg wat besteld en nog nooit btw hoeven te betalenquote:Op maandag 5 september 2005 10:08 schreef Webby het volgende:
Bereken eerst eens op gwk met de correcte koers wat hij kost, die euro koers op dvdboxoffice wordt nooit geupdate en klopt voor geen meter, scheelt weer verassingen. Correct omgerekent komt het uit op ongeveer 143 euro, waar dan nog 19% btw overheen komt ivm DHL shipping, die geven ALTIJD aan bij de douane en hardware wordt altijd via dhl verstuurd bij dvdbox. Dan kom je dus uit op 170 euro.
Hmm das minder!quote:Op maandag 5 september 2005 10:41 schreef Webby het volgende:
Ik kwam er helaas achteraf achter. Toen hij nog iets duurder was dat pakket besteld. De koers was wel gunstiger toen. Ik was totaal ruim 175 euro kwijt. Heb ze nog telefonisch gesproken en toen vertelden ze me dat hardware altijd via dhl gaat en dat invoerrechten daar gewoon bij horen. Vermeldt dat dan duidelijk op de site!!
ik heb me nintendogs vorige week dinsdag binnen gekregen en damn zeg wat een super spel.quote:Op maandag 5 september 2005 10:50 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Hmm das minder!
Bedankt iig, zit nog te twijfelen, heb namelijk net een psp gekocht!
Alleen die Nintendogs lijkt me echt een toffe game!
EEn mens wil altijd meer!![]()
Misschien komtie vandaagquote:Op maandag 5 september 2005 12:12 schreef Kill_em_all het volgende:
argh bah dat lik-sang wil ook niet opschieten met JSS brengen :/ wacht nu al bijna 2 weken.
Maar je vond het wel logisch dat Nintendo een besturingssysteem van de concurrent erop zou zetten?quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:05 schreef super-muffin het volgende:
oh dat moet je er zelf op zetten.
Ik dacht al, das best onlogisch van Nintendo als ze dat doen, een tijd na de release.
Weer een top game erbij :Squote:Conclusion
It's almost a forgone conclusion that most Castlevania fans are going to embrace this game right off. Not only does it take some of the better aspects of the Game Boy Advance series of Castlevania games, but it also manages to expand upon those ideas with several unique touch screen functions that add even more originality to an already established formula. While some developers of Konami still struggle to bring the Castlevania experience into the world of 3D gaming, other members of their development teams have just created the product that once again illustrates just how well the game can still be executed in a 2D format. If you've been looking for a reason or excuse to buy a Nintendo DS system, you've just found it.
Tof.quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:28 schreef BMH het volgende:
Voor mensen die Advance Wars DS spelen: Druk Advance Wars 1 of 2 in de GBA slot, krijg je wat extra's bij Battlemaps.
waarom die :s ?quote:
ja inderdaad, ik heb nog niet veel gespeelt op een DS maar dat is erg vervelend.quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zit stiekem nog steeds een beetje te wachten op nieuwe firmware die het mogelijk maakt om terug te gaan naar het begin menu zonder de DS uit te zetten. Zo zou je makkelijker kunnen schakelen tussen GBA en DS games bijvoorbeeld...
Je zult vast nog wel een game tof vinden.quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:01 schreef H.Flick het volgende:
Als ik nou alleen Nintendogs wil spelen en de rest van de games me totaal niet boeien, is het dan toch verstandig om een DS te kopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |