Ik kan me inderdaad voorstellen dat dit CL zou kunnen afschrikken.quote:
oe ik zeg daar anders ook geen nee tegenquote:
ik ookquote:
Kijk, dat zou nu ook zó op mij kunnen slaan. Als er iemand is die hier niet vaak (meer) komt, dan ben ik het wel.quote:Op donderdag 1 september 2005 13:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je komt hier niet vaak genoeg meer
Party hardy!quote:Op donderdag 1 september 2005 15:18 schreef Mukie het volgende:
Hi TC, eindelijk drvanaf he
Tijd om te feesten
Dat zal vanavond wel lukkenquote:
De hoeren.quote:Op donderdag 1 september 2005 13:07 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Uiterlijk schijnen die vrouwen ook nog op te letten![]()
niet als in prositituee hequote:
Hoezo weleens... Vaker wel dan nietquote:Op donderdag 1 september 2005 16:07 schreef 907 het volgende:
hebben jullie dat nou ook wel eens, dat jeje teveel op een meid gaan concentreren, en dat je dan gewoon weet dat t verkeerd afloopt?
Veel te vaak.quote:Op donderdag 1 september 2005 16:07 schreef 907 het volgende:
hebben jullie dat nou ook wel eens, dat jeje teveel op een meid gaan concentreren, en dat je dan gewoon weet dat t verkeerd afloopt?
All the time.quote:Op donderdag 1 september 2005 16:07 schreef 907 het volgende:
no probquote:
Jupsquote:Op donderdag 1 september 2005 16:07 schreef 907 het volgende:
hebben jullie dat nou ook wel eens, dat jeje teveel op een meid vent gaan concentreren, en dat je dan gewoon weet dat t verkeerd afloopt?
Innerlijk is niet hetzelfde als het uiterlijkquote:Op donderdag 1 september 2005 16:12 schreef 907 het volgende:
of dat jeje gaat concentreren op een leuk uitziende meid, je praat ermee, ze lacht lief, heeft eigenlijk alles ... maar t innerlijk is toch echt iets dat totaal niet bij je past... echt gewoon kl*te
Wel lekker is beide prettig isquote:Op donderdag 1 september 2005 16:16 schreef Mukie het volgende:
[..]
Innerlijk is niet hetzelfde als het uiterlijk
nee duhquote:Op donderdag 1 september 2005 16:16 schreef Mukie het volgende:
[..]
Innerlijk is niet hetzelfde als het uiterlijk
Innerlijk is zo overratedquote:Op donderdag 1 september 2005 16:19 schreef 907 het volgende:
[..]
nee duh
maar tis wel t eerste waar je naartoe staptinnerlijk is zo moeilijk aan de buitenkant te bekijken he
yupquote:Op donderdag 1 september 2005 16:07 schreef 907 het volgende:
Ik ook weerquote:Op donderdag 1 september 2005 16:22 schreef Pheno het volgende:
hallo, ik ben er weer.
Ik ook! Zijn wij klonen?quote:
quote:
Dat sowieso.quote:Op donderdag 1 september 2005 16:18 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wel lekker is beide prettig is![]()
Kan je gedachte lezen?quote:Op donderdag 1 september 2005 16:28 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dat sowieso.
Lichamelijke aantrekkingskracht en een klik qua denken en doen
Uitstralingquote:Op donderdag 1 september 2005 16:19 schreef 907 het volgende:
[..]
nee duh
maar tis wel t eerste waar je naartoe staptinnerlijk is zo moeilijk aan de buitenkant te bekijken he
Daarom moet jehet ook niet doen . . .quote:Op donderdag 1 september 2005 16:07 schreef 907 het volgende:
hebben jullie dat nou ook wel eens, dat jeje teveel op een meid gaan concentreren, en dat je dan gewoon weet dat t verkeerd afloopt?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |