wow echt ?? dat is dichtbij wel hier..quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:31 schreef Martinovibes het volgende:
Rozenburg ZH :
Regen met gezapig onweer in de verte
Klopt, had ik ook last van, maari k heb die ene kaart nog op mijn site staanquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:04 schreef Take_A_Picture het volgende:
Juist, maar die krijg ik niet meer als standaard kaart als ik naar de site ga. In plaats daarvan zie ik deze site: www.teleweer.nl
Huh, maf. Hier in Capelle a/d IJssel (toch niet zo ver weg) zit ik momenteel met de zon in m'n smoelquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:39 schreef kepler het volgende:
eindelijk regenlekker verkoelend en er valt best veel
het is ook alweer voorbij, nu is het wel ok weerquote:Op dinsdag 6 september 2005 18:33 schreef Merkie het volgende:
[..]
Huh, maf. Hier in Capelle a/d IJssel (toch niet zo ver weg) zit ik momenteel met de zon in m'n smoel.
Gelukkig wel ja.quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:19 schreef Evil-Cherry het volgende:
Wereld van verschil..
Het is hier nog wel lekker warm, dat scheelt.
Zag het net ook op weerwoordquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:15 schreef Richard_Zutphen het volgende:
Onweersbui ten oosten van Arnhem (Duitsland)
[afbeelding]
[afbeelding]
Den Helder is nog altijd kurkdroog hoorquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:03 schreef i2Them2 het volgende:
Toch nog een aardig buitje in noord noord-holland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |