Neeeeee volgende week zomeren we gewoon lekker verder...... zeggen ze.quote:Op donderdag 1 september 2005 12:21 schreef FRaGMaN het volgende:
eerste buien trekken binnen vanuit het zuiden... dag zomer...
Hier ook bijna geen zon meer.quote:Op donderdag 1 september 2005 13:09 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Hmmm.. hier geen zon meer.
ik ook niet, vreselijk benauwd was het ..quote:Op donderdag 1 september 2005 12:29 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Ik heb vannacht niet geslapen.
Vond het vannacht nog wel meevallen.quote:Op donderdag 1 september 2005 13:50 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
ik ook niet, vreselijk benauwd was het ..
Ik ben dan ook blij dat het nu aan het afkoelen is
Hey DaMart, weet jij waar die weerwebcams van zandvoort.com hangen?quote:Op donderdag 1 september 2005 16:32 schreef DaMart het volgende:
Zandvoort: regen en volgens mij gaat er ook onweer komen...
Het is geen wolwolk, dat kon ik zo al zienquote:Op donderdag 1 september 2005 17:42 schreef Funnie het volgende:
Hier nog niet nat geweest. Maar niemand die antwoord heeft op mijn foto's ? Of is dat echt een rolwolk. Maar dan vond ik hem lang niet zo mooi als vorig jar. Het rolde niet. Het kwam gewoon op ons af. Het schoof meer zeg maar.
Dat kan volgens mij alleen maar het Palace Hotel aan de boulevard zijn. Ik ben er zelf nooi bovenop geweest, maar dat is het hoogste gebouw van Zandvoort en de hoek vanwaar je het station en de boulevard bij nacht (eerste plaatje) ziet is precies goed.quote:Op donderdag 1 september 2005 16:53 schreef Xalopalyps het volgende:
[..]
Hey DaMart, weet jij waar die weerwebcams van zandvoort.com hangen?
Dan bedoel ik deze:
http://weer.tweaking.nl/index.php?p=webcams&id=8
Ah vet, oke, heb je er een plaatje van?quote:Op donderdag 1 september 2005 18:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat kan volgens mij alleen maar het Palace Hotel aan de boulevard zijn. Ik ben er zelf nooi bovenop geweest, maar dat is het hoogste gebouw van Zandvoort en de hoek vanwaar je het station en de boulevard bij nacht (eerste plaatje) ziet is precies goed.
Ik niet, Google welquote:Op donderdag 1 september 2005 18:46 schreef Xalopalyps het volgende:
[..]
Ah vet, oke, heb je er een plaatje van?
Hier ook gelige lucht alleen wat frisser; 18,6 gradenquote:Op donderdag 1 september 2005 19:52 schreef indahnesia.com het volgende:
21.7 graden en een lichtgrijze lucht met een gele tint.
onweer ja?quote:Op donderdag 1 september 2005 19:57 schreef Xalopalyps het volgende:
Hier 21,0 en het wordt al lekker donker, ik denk dat ik een webcam ga klaarzetten om onweer op te nemen![]()
onweer? niks over gehoordquote:Op donderdag 1 september 2005 19:57 schreef Xalopalyps het volgende:
Hier 21,0 en het wordt al lekker donker, ik denk dat ik een webcam ga klaarzetten om onweer op te nemen![]()
Was een tijd geleden "kans op" voorspelling, dus je weet het nooit, en anders nog voor snachts, want er trok toenstraks wel een aardige wolk over.quote:
De mist is het enige wat gaat ontploffen in het noorden ;quote:Op donderdag 1 september 2005 12:24 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Neeeeee volgende week zomeren we gewoon lekker verder...... zeggen ze.
Ik ben benieuwd hoe hevig het zal zijn in het Noordoosten vanavond.
Vooralsnog is het warm, zonnig en zwoel in Assen.
quote:Waarschuwing wegverkeer
Waarschuwing voor verkeersbelemmerende weersomstandigheden.
Bericht opgesteld door het KNMI op vrijdag 02 september om 01.37 uur.
MISTBANKEN
In het noorden en midden van het land komen mistbanken voor, soms is het
zicht minder dan 50 meter. Ook elders kunnen de komende uren mistbanken
ontstaan.
Mooie fotoquote:Op vrijdag 2 september 2005 02:20 schreef StefanP het volgende:
Of ie al geplaatst is weet ik niet.
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |