abonnement Unibet Coolblue
pi_30160793
Ik gebruik al een tijdje de producten teatree dag/nachtcreme en reinigingslotion van Kruidvat huismerk(goedkoop en effectief),maar sinds een tijdje kan ik deze producten niet meer vinden. Ik ben al bij een aantal Kruidvatwinkels langsgeweest maar nergens verkopen ze deze producten meer, alleen nog teatree-maskers.

Weet iemand bij welke winkel je een goedkoop(tot 5 euro?) alternatief kan vinden voor de kruidvat lijn(wel teatree)?
  donderdag 1 september 2005 @ 12:00:24 #2
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_30161246
Al is bij de trekpleister gekeken? Of een andere voordeeldrogist...
  Moderator donderdag 1 september 2005 @ 12:07:48 #3
9859 crew  Karina
Woman
pi_30161525
Hier hetzelfde probleem, ik ga het nu bij De Tuinen kopen, volgens mij de enige winkel die creme, lotion EN wasgel heeft. Wel wat duurder dan bij het Kruidvat helaas.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_30161665
Ok bedankt, ik zal vanmiddag eens ff kijken bij De Tuinen
  donderdag 1 september 2005 @ 12:48:58 #5
53167 Ri-Klain
klein zwart schaapje
pi_30162915
Ja, bijna de gehele lijn is uit het assortiment genomen. Waarom weet ik niet, maar het stond op de prijskaartjes. Ik weet niet of het masker gewoon slecht verkoopt of als enige wel in het assortiment blijft.
Vorige maand heb ik alle flesjes tonic en dagcreme die ik kon vinden opgekocht Dus ik kan nog wel even vooruit, maar als het echt niet meer terug komt, moet ik uiteindelijk ook naar een alternatief op zoek gaan.

(dus tvp)
Of niet soms?
pi_30289516
Ik had nog net het laatste flesje teatree oil te pakken vorige maand, ik vind het ook wel jammer! Gelukkig had ik ook pas een potje teatree scrubgel en masker gekocht. Bij de tuinen vind ik het ook best duur... Misschien dat er op internet nog iets te vinden is? Ik heb daar wel eens een keer naar gezocht maar die waren meestal ook niet echt goedkoop.
pi_30290605
Ik gebruikte ze ook en vind het erg jammer dat de lijn weg is. Nu gebruik ik een lijn van HEMA huismerk, blauw/groen is het meeste van die lijn 'voor de jonge huid'.
pi_30292387
Ik heb gehoord dat het er tijdelijk uit is omdat ze werken aan nieuwe verpakkingen enzo. Dus het komt weer terug in de schappen.
pi_30294045
Je kunt ook gewoon neutrale cremes kopen, een flesje pure tea tree olie en zelf de olie toevoegen aan de creme
  maandag 5 september 2005 @ 21:34:27 #10
53167 Ri-Klain
klein zwart schaapje
pi_30300750
quote:
Op maandag 5 september 2005 17:09 schreef -Kate- het volgende:
Ik heb gehoord dat het er tijdelijk uit is omdat ze werken aan nieuwe verpakkingen enzo. Dus het komt weer terug in de schappen.
dat zou echt geweldig zijn
Of niet soms?
pi_30302116
quote:
Op maandag 5 september 2005 21:34 schreef Ri-Klain het volgende:

[..]

dat zou echt geweldig zijn
Ik denk van wel, het stond vandaag in de folder
  maandag 5 september 2005 @ 22:59:17 #12
73209 dnzl
Minimalist.
pi_30311812
Mocht het kruidvat nou geen tea-tree meer hebben moet je eens kijken bij een Surinaamse toko, waar ze ook haarproducten etc verkopen. Die hebben het zeker weten en ook redelijk goedkoop.
pi_30311932
quote:
Op maandag 5 september 2005 16:05 schreef ParanoidEv het volgende:
Ik gebruikte ze ook en vind het erg jammer dat de lijn weg is. Nu gebruik ik een lijn van HEMA huismerk, blauw/groen is het meeste van die lijn 'voor de jonge huid'.
zit daar ook TTO in dan of is dat gewoon compleet iets anders?
Ik hoop trouwens dat het lopt over de nieuwe verpakkingen! Wel vreemd dat ze het dan een tijdje compleet uit de schappen halen... Meestal gaat de productie dan toch gewoon door???
pi_30312010
"De tuinen", heeft ook een eigen lijn van tea-tree en is redelijk goedkoop..

[edit] zie nu pas dat de tuinen werd vermeld
pi_30312025
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 09:39 schreef flutterbye het volgende:

[..]

zit daar ook TTO in dan of is dat gewoon compleet iets anders?
Ik hoop trouwens dat het lopt over de nieuwe verpakkingen! Wel vreemd dat ze het dan een tijdje compleet uit de schappen halen... Meestal gaat de productie dan toch gewoon door???
Op de kruidvat site staat de folder. Er staat inderdaad dat de "natuurcosmetica" een nieuwe verpakking krijgt en dat daarom alle bruine glazen verpakkingen 3 halen 2 betalen zijn. Staat alleen (volgens mij) niet bij dat het ook voor de tea-tree geldt, die is al langer weg uit de winkels. Ik hoop dat 't inderdaad terugkomt, ik mis het wel...
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_30312088
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 09:43 schreef Levitation het volgende:

[..]

Op de kruidvat site staat de folder. Er staat inderdaad dat de "natuurcosmetica" een nieuwe verpakking krijgt en dat daarom alle bruine glazen verpakkingen 3 halen 2 betalen zijn. Staat alleen (volgens mij) niet bij dat het ook voor de tea-tree geldt, die is al langer weg uit de winkels. Ik hoop dat 't inderdaad terugkomt, ik mis het wel...
Klopt, het geld voor de hele lijn van KV natuurcosmetica, ze verkopen eerst de 'oude verpakking' uit.
pi_30312763
Ok, ik ga zo wel ff naar De Tuinen en als het daar niet te duur is koop ik het daar zolang.
Als iemand hier ziet dat tea-tree bij de KV weer terug is, zou hij/zij dat dan hier kunnen melden ?
  dinsdag 6 september 2005 @ 10:35:00 #19
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_30313173
Bij de Bodyshop hebben ze het ook, zal wel iets duurder zijn.
pi_30322323
Had al tijdje geleden mailtje gestuurd:

Geachte heer/mevrouw,

Wij hebben uw vraag of opmerking op 05-08-2005 ontvangen. U heeft het volgende aangegeven.

"Geachte heer/vrouw,
klopt het dat u de kruidvat teatree scrubcreme en de wasemlusie uit het assortiment heeft gehaald? ik heb al verschillende filialen bezocht, en geen van alle had ze nog. groet"


Naar aanleiding hiervan treft u onderstaand onze reactie aan.

"de teatree producten gaan niet uit het assortiment. echter, zij ondergaan op dit moment een relounch. dat betekent dat er enkele wijzigingen aan de verpakking en samenstelling van het product worden doorgevoerd. op korte termijn zullen deze producten weer verkrijgbaar zijn in onze filialen."

Wij vertrouwen erop u hiermee van dienst te zijn.

DUssssssssss dat wordt effe wachten
pi_30323283
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 15:33 schreef zw0lsman het volgende:
Had al tijdje geleden mailtje gestuurd:

Geachte heer/mevrouw,

Wij hebben uw vraag of opmerking op 05-08-2005 ontvangen. U heeft het volgende aangegeven.

"Geachte heer/vrouw,
klopt het dat u de kruidvat teatree scrubcreme en de wasemlusie uit het assortiment heeft gehaald? ik heb al verschillende filialen bezocht, en geen van alle had ze nog. groet"


Naar aanleiding hiervan treft u onderstaand onze reactie aan.

"de teatree producten gaan niet uit het assortiment. echter, zij ondergaan op dit moment een relounch. dat betekent dat er enkele wijzigingen aan de verpakking en samenstelling van het product worden doorgevoerd. op korte termijn zullen deze producten weer verkrijgbaar zijn in onze filialen."

Wij vertrouwen erop u hiermee van dienst te zijn.

DUssssssssss dat wordt effe wachten
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_30324319
gelukkig!!! maarre... relounch? Als ze dan met engelse woorden gaan gooien moeten ze wel effe de spelling checken! Relaunch lijkt me een beter idee...
pi_30544427
In week 39 ligt de nieuwe Tea Tree lijn van het Kruidvat in de schappen .
pi_30545407
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 16:32 schreef flutterbye het volgende:
gelukkig!!! maarre... relounch? Als ze dan met engelse woorden gaan gooien moeten ze wel effe de spelling checken! Relaunch lijkt me een beter idee...
Misschien was het een reactie op de 'wasemlusie'
pi_30564381
lol
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')