abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 september 2005 @ 23:18:49 #201
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_30184296
quote:
Op donderdag 1 september 2005 23:11 schreef HarigeKerel het volgende:

[..]

Hoe erg het eigenlijk ook is, hier moest ik ook om lachen.

Ik zie ze al zo rijden.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_30184373
quote:
Op donderdag 1 september 2005 23:09 schreef Guns_n_Roses het volgende:

[..]

Goh, die hadden we nog niet gezien spuit 11. Als dit nu door eenzelfde journalist geschreven was, had je misschien een punt. Immers dan wordt er uit gegaan van een gelijke situatie, en wordt er anders geoordeeld wellicht gebasseerd op etniciteit.

Op yahoo wordt er echt nieuws weergeven van tal van press-agencies. Als je uit je doppen kijkt zie je boven beide berichten verschillende logo's staan. Hier uit mag je dus afleiden dat de berichten door verschillende journalisten geschreven zijn.

Dat verklaar waarschijnlijk het verschil in de woordkeuze tussen "finding" en "looting".
Laten we hopen dat je gelijk hebt.
Ik zie nog helaas te vaak dat een woordkeuze gebruikt wordt afhankelijk van de huidskleur.
pi_30184396
quote:
Op donderdag 1 september 2005 22:32 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Iets zegt me dat jij bevooroordeeld bent.
Iets zegt dat niet, of jij luistert niet goed .

Bush kan dat niet zeggen.
Bush mag dat niet zeggen.
Bush heeft dat niet gezegd.
En ik kan het weten. Want ik heb geluisterd.
  donderdag 1 september 2005 @ 23:23:34 #204
126614 Guns_n_Roses
Hadj Brahim Khaled.
pi_30184452
quote:
Op donderdag 1 september 2005 23:13 schreef popolon het volgende:

[..]

Weer een kloon.
Dude, wat lul je nou? Kan je niet inhoudelijk reageren?
  donderdag 1 september 2005 @ 23:25:42 #205
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_30184541
quote:
Op donderdag 1 september 2005 23:23 schreef Guns_n_Roses het volgende:

[..]

Dude, wat lul je nou? Kan je niet inhoudelijk reageren?
Oh jawel hoor, dat 't door verschillende journalisten is geschreven maakt me eigenlijk weinig uit.

't Is de algemende trend, niks nieuws, wel opvallend.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  donderdag 1 september 2005 @ 23:30:51 #206
126614 Guns_n_Roses
Hadj Brahim Khaled.
pi_30184752
quote:
Op donderdag 1 september 2005 23:25 schreef popolon het volgende:

[..]

Oh jawel hoor, dat 't door verschillende journalisten is geschreven maakt me eigenlijk weinig uit.

't Is de algemende trend, niks nieuws, wel opvallend.
Oh, maar dat laatste ben ik ook best met je eens. De samenleving in de V.S. is nu eenmaal racistisch, ik zal de laatste zijn die dat logenstraft.
Het stoort me echter wel mateloos dat elke keer dit dingetje als 'sluitend bewijs' hiervoor aangedragen wordt. Dit daar, zoals reeds gesteld, er 2 verschillende press-agencies 2 verschillende foto's van 2 verschillende commentaren voorzien hebben.
  donderdag 1 september 2005 @ 23:34:35 #207
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_30184857
quote:
Op donderdag 1 september 2005 23:30 schreef Guns_n_Roses het volgende:

[..]

Oh, maar dat laatste ben ik ook best met je eens. De samenleving in de V.S. is nu eenmaal racistisch, ik zal de laatste zijn die dat logenstraft.
Het stoort me echter wel mateloos dat elke keer dit dingetje als 'sluitend bewijs' hiervoor aangedragen wordt. Dit daar, zoals reeds gesteld, er 2 verschillende press-agencies 2 verschillende foto's van 2 verschillende commentaren voorzien hebben.
Daar ben ik het voor een groot deel wel met je eens hoor.

Alleen je kots en gaap smilie nodigden nou niet echt uit voor een normale reactie, vandaar.
  donderdag 1 september 2005 @ 23:38:15 #208
126614 Guns_n_Roses
Hadj Brahim Khaled.
pi_30184990
quote:
Op donderdag 1 september 2005 23:34 schreef popolon het volgende:

[..]

Daar ben ik het voor een groot deel wel met je eens hoor.

Alleen je kots en gaap smilie nodigden nou niet echt uit voor een normale reactie, vandaar.
Kan ik inkomen, mijn fout. Ik irriteer me echter zo mateloos aan die vergelijking, dat ik nogal onfatsoenlijk reageerde, waarvoor mijn excuses. In elke draad die voorbij komt, die maar iets met New Orleans te maken heeft, staat die foto-vergelijking...
... En niemand die lijkt op te merken dat het door 2 verschillende press-agencies geschreven is, en dat de vergelijking alzo mank gaat.
pi_30185415

Kan iemand vertellen hoe het met onze held is afgelopen?? Heeft hij rustig ze bier kunnen verstoppen en opzuipen of is hij ondertussen alweer geroofd van zijn roofwaar?

Dit gaat echt de persfoto van het jaar 2005 worden
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  donderdag 1 september 2005 @ 23:53:15 #210
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_30185499
quote:
Op donderdag 1 september 2005 23:38 schreef Guns_n_Roses het volgende:

[..]

Kan ik inkomen, mijn fout. Ik irriteer me echter zo mateloos aan die vergelijking, dat ik nogal onfatsoenlijk reageerde, waarvoor mijn excuses. In elke draad die voorbij komt, die maar iets met New Orleans te maken heeft, staat die foto-vergelijking...
... En niemand die lijkt op te merken dat het door 2 verschillende press-agencies geschreven is, en dat de vergelijking alzo mank gaat.
Ok.

Ik zie nu je punt wel.

En om die foto met die man met die Heineken's moest ik ook stiekum lachen, wreed maar waar.
pi_30185675
quote:
Op donderdag 1 september 2005 23:53 schreef popolon het volgende:

[..]

Ok.

Ik zie nu je punt wel.

En om die foto met die man met die Heineken's moest ik ook stiekum lachen, wreed maar waar.
is toch niet wreed, het is eerder een manier van toelachen, jij en ik hadden daar ook zo gelopen als we daar gezeten hadden

Misschien kunnen ze die man in een heinekencommercial doen..... zo van: "wat er ook gebeurt: als er maar heineken is".
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  vrijdag 2 september 2005 @ 00:01:46 #212
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_30185805
quote:
Op donderdag 1 september 2005 16:43 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Plunderaars zijn arm. Armoede is een gevolg van eigen falen.(stoppen met school, te jong kinderen krijgen, drugs etc etc)

Oorzaak en gevolg
eigen falen??? In de meeste gevallen is dat ECHT NIET ZO.
Era Vulgaris
  vrijdag 2 september 2005 @ 00:03:37 #213
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_30185859
quote:
Op donderdag 1 september 2005 16:56 schreef popolon het volgende:

[..]

Je bent nog naiever dan een ongeschoolde redneck.
Eens, MrX moet eens het ware verhaal gaan ontdekken achter de self made man in de VS
Era Vulgaris
pi_30185864
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 00:01 schreef Vassili_Z het volgende:

[..]

Gozer wat kan jou het allemaal schelen, het zijn amerikanen, die moet jij toch niet.....
  vrijdag 2 september 2005 @ 00:04:30 #215
95278 Scandum
Conform Consume Obey
pi_30185891
quote:
Op donderdag 1 september 2005 23:30 schreef Guns_n_Roses het volgende:
Ik snap niet hoe mensen de samenleving in de V.S. racistisch kunnen noemen. Je leert dan ook geen amerikanen kennen als je op een of ander nederlands fok forum zit te posten. Om je uit de droom te helpen, de meeste amerikanen zijn niet racistisch, nederlanders zijn een stuk erger zelfs.

Het enige wat nog ontbreekt aan 't racistische plaatje dat jij wilt schetsen zijn de blanke lijken met kogel gaten. De VS is echter nog een groter kruitvat dan Nederland, dus dat zal wel achterwegen blijven.
I'm nobody's sheep
  vrijdag 2 september 2005 @ 00:04:46 #216
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_30185904
quote:
Op donderdag 1 september 2005 23:16 schreef Hallulama het volgende:
Ongelofelijk, wat is er aan de hand in dat land!

-- FEMA suspends boat rescue operations in New Orleans because of dangers to rescuers, officials say.

-- New Orleans hospital halts patient evacuations after coming under sniper fire, a doctor who witnessed the incident says.

CNN.com
Anarchie is mooi
Era Vulgaris
  vrijdag 2 september 2005 @ 00:05:16 #217
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_30185920
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 00:03 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Gozer wat kan jou het allemaal schelen, het zijn amerikanen, die moet jij toch niet.....
Het zijn mensen zoals jij en ik. Maar voor jou is dat moeilijk te bevatten omdat JIJ in hokjes denkt
Era Vulgaris
pi_30185927
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 00:01 schreef Vassili_Z het volgende:
Het feit dat er plunderingen zijn zegt genoeg over de mentaliteit van de mensen die zijn achter gebleven in de stad.

Of is plunderen ook iets wat normale mensen doen? het beschieten van hulpdiensten, is dat iets wat normale mensen doen etc etc.
pi_30185953
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 00:05 schreef Vassili_Z het volgende:

[..]

Het zijn mensen zoals jij en ik. Maar voor jou is dat moeilijk te bevatten omdat JIJ in hokjes denkt
Naar mijn weten heb ik je heel negatief over amerikanen zien uitlaten.....
pi_30186078
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 00:03 schreef Vassili_Z het volgende:
Eens, MrX moet eens het ware verhaal gaan ontdekken achter de self made man in de VS
Oh en wat is het ware verhaal.
  vrijdag 2 september 2005 @ 00:12:46 #221
126614 Guns_n_Roses
Hadj Brahim Khaled.
pi_30186160
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 00:04 schreef Scandum het volgende:

[..]

Ik snap niet hoe mensen de samenleving in de V.S. racistisch kunnen noemen. Je leert dan ook geen amerikanen kennen als je op een of ander nederlands fok forum zit te posten. Om je uit de droom te helpen, de meeste amerikanen zijn niet racistisch, nederlanders zijn een stuk erger zelfs.

Het enige wat nog ontbreekt aan 't racistische plaatje dat jij wilt schetsen zijn de blanke lijken met kogel gaten. De VS is echter nog een groter kruitvat dan Nederland, dus dat zal wel achterwegen blijven.
Ik ken véél Amerikanen. Uiteraard kunnen ze qua racistische instelling niet tippen aan Japanners ofzo, maar voor een volk wat al zo lang met verschillende bevolkingsgroepen samenwoont, vind ik ze wel degelijk racistisch (racisme is wat anders dan, he jij ben zwart dus kut, of jij bent blank dus klote).
  vrijdag 2 september 2005 @ 00:14:46 #222
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_30186222
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 00:10 schreef MrX1982 het volgende:
Oh en wat is het ware verhaal.
Het is een sprookje.

Je weet wel, net als Sneeuwwitje, Doornroosje en het vrouwelijke orgasme.
Ik ga naar huis.
  vrijdag 2 september 2005 @ 00:15:05 #223
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_30186233
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 00:12 schreef Guns_n_Roses het volgende:

[..]

Ik ken véél Amerikanen. Uiteraard kunnen ze qua racistische instelling niet tippen aan Japanners ofzo, maar voor een volk wat al zo lang met verschillende bevolkingsgroepen samenwoont, vind ik ze wel degelijk racistisch (racisme is wat anders dan, he jij ben zwart dus kut, of jij bent blank dus klote).
Klinkt lullig maar dat hangt toch ook weer van het gebied af waar je woont/waar jouw bekenden vandaan komen.

Maar inderdaad, er zijn plekken waar 't heel erg is.
pi_30186346
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 00:14 schreef nietzman het volgende:
Het is een sprookje.

Je weet wel, net als Sneeuwwitje, Doornroosje en het vrouwelijke orgasme.
Mager antwoord maar ok had niets anders verwacht
  vrijdag 2 september 2005 @ 00:19:03 #225
126614 Guns_n_Roses
Hadj Brahim Khaled.
pi_30186362
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 00:15 schreef popolon het volgende:

[..]

Klinkt lullig maar dat hangt toch ook weer van het gebied af waar je woont/waar jouw bekenden vandaan komen.

Maar inderdaad, er zijn plekken waar 't heel erg is.
Eigenlijk uit elke plekken wel. New Yorkers net zo goed, als Zuiderlingen. Maar wat versta je onder racisme is de vraag. Ik versta het onderscheid maken tussen 'rassen', dat hoeft niet per se negatief te zijn ofzo. Ook een neger die het constant heeft of "brothers" "my niggas" etc, is wat mij betreft racistisch bezig als hij hier expliciet kleurlingen mee bedoelt.

Een programma als Rayman is laat (die Surinaamse stand-up moppentapper van de NPS), vind ik erg racistisch. Bijna alle grappen hebben betrekking op huidskleur/afkomst. Ook al is dit niet negatief maar humoristisch bedoelt, dan nog is het racisme vermits er dat onderscheid gemaakt wordt...
  vrijdag 2 september 2005 @ 00:20:33 #226
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_30186420
Rayman heeft wat dat betreft veel weg van Chris Rock.

Zelfde soortt 'grappen', veelal te maken met huidskleur.
pi_30186704
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 00:12 schreef Guns_n_Roses het volgende:

[..]

Valt bestwel mee hoor..... ongeveer 50% van de kkk en rechtsextremisten vindt joden relaxte mensen(dit is iets wat is gaan spelen sinds de afgelopen 20 jaar).....
Het is niet erger dan hier in nederland.
  vrijdag 2 september 2005 @ 00:28:15 #228
126614 Guns_n_Roses
Hadj Brahim Khaled.
pi_30186718
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 00:27 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Valt bestwel mee hoor..... ongeveer 50% van de kkk en rechtsextremisten vindt joden relaxte mensen.....
Het is niet erger dan hier in nederland.
Relevante opmerking ja...
pi_30186753
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 00:28 schreef Guns_n_Roses het volgende:

[..]

Relevante opmerking ja...
Cool plaatje heb je..... ik vind het jammer dat hij is weggeschoten -ookal is hij een mooie heldendood gestorven- ik vond hem ook een topacteur..... RIP
pi_30186762
quote:
Op donderdag 1 september 2005 19:05 schreef gelly het volgende:

[..]

Ik vind het sowieso vaag dat die garde niet ingezet is voor het noodweer toesloeg, het was al dagen bekend. Als in Nederland een dorp ontruimt moet worden wegens wateroverlast zijn er al militairen aanwezig om de boel in de gaten te houden. Duizenden doden, hoe verzin je het. Een falende regering Bush.
het was niet op tijd bekend waar die orkaan zou toeslaan om meteen in het gebied manschappen en materieel te plaatsen, kan overal zijn in de Golfregio, en dan nog zou dat haast onmogelijk zijn om meteen ter plekke meteen van nut te zijn daar de communicatielijnen ook zijn vernield
  vrijdag 2 september 2005 @ 00:36:05 #231
126614 Guns_n_Roses
Hadj Brahim Khaled.
pi_30186976
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 00:29 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Cool plaatje heb je..... ik vind het jammer dat hij is weggeschoten -ookal is hij een mooie heldendood gestorven- ik vond hem ook een topacteur..... RIP
Ik blijf het te grof voor woorden vinden dan een bejaarde invalide man, met raketten bestookt wordt, bij het verlaten van een gebedshuis nota bene.
Dat heeft me zeker aangegrepen. Mensenrecht gelden blijkbaar niet voor Palestijnen.

maar laten we niet verder offtopic gaan, dat lijkt me niet de bedoeling.
pi_30187071
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 00:36 schreef Guns_n_Roses het volgende:

[..]

Ik blijf het te grof voor woorden vinden dan een bejaarde invalide man, met raketten bestookt wordt, bij het verlaten van een gebedshuis nota bene.
Dat heeft me zeker aangegrepen. Mensenrecht gelden blijkbaar niet voor Palestijnen.

Kerel weet je wat voor heldendood dat is?? Zo'n dood wilt iedere strijder sterven...... je zou verwachten dat ze die arme man uit ze rolstoel schieten met een simpele kogel, maar zij gebruikte een hi-tech-raket voor die oude man Zie je dat het 1 grote soap is..... Alles zit perfect in elkaar.
pi_30188187
Khoorde net op CNN dat er gister een lijk op de straat lag en dat ratten ervan aten
-AJAX AMSTERDAM-
  vrijdag 2 september 2005 @ 01:23:10 #234
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_30188246
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 01:20 schreef MakaveliTheDon het volgende:
Khoorde net op CNN dat er gister een lijk op de straat lag en dat ratten ervan aten
Mooi he, die natuur, voor alles wordt gezorgd, als er ergens een probleem is, dan wordt dat vanzelf opgelost

Het zou maar NET het lijk zijn geweest waarin de eerste besmettelijke ziekte zou zijn ontstaan tijdens deze ramp, ik bedoel maar
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
  vrijdag 2 september 2005 @ 01:23:48 #235
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_30188258
Als ik ooit kom te overlijden dan mag ik hopen dat mijn overblijfselen nog een dergelijke nuttige rol kunnen vervullen.
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
pi_30188331
Er liggen misschien wel duizenden lijken in het water te rotten..Dit gaat niet lang meer duren

[ Bericht 40% gewijzigd door MakaveliTheDon op 02-09-2005 01:32:24 ]
-AJAX AMSTERDAM-
  vrijdag 2 september 2005 @ 01:34:40 #237
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_30188455
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 00:36 schreef Guns_n_Roses het volgende:

[..]

die man, hoe zielig hij ook in zijn rolstoeltje voortbewoog, had het komen. het is een verschrikkelijke man die heel erg veel onschuldige joden gedoodt heeft. ga jij die maar lekker verdedigen. ik heb zelden zo hard gelachen als toen ik die brokstukken van die rolstoel omhooggehouden zag worden. kansloze palestijnen en ander tuig.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_30188617
maar mensen hoe is het nou met onze bierbrouwer in het water???
Voor die gast moeten we eigenlijk een giro777 nummer openen zodat die alcoholist als miljonair uit de strijd gaat komen........
  vrijdag 2 september 2005 @ 01:45:30 #239
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_30188639
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 01:44 schreef JohnDope het volgende:
maar mensen hoe is het nou met onze bierbrouwer in het water???
Voor die gast moeten we eigenlijk een giro777 nummer openen zodat die alcoholist als miljonair uit de strijd gaat komen........
het is idd een plaats in de heinekengalory waard...
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_30188841
quote:
New Orleans slips into anarchy

NEW ORLEANS — Storm victims were raped and beaten, fights and fires broke out, corpses lay out in the open, and rescue helicopters and law enforcement officers were shot at as flooded-out New Orleans descended into anarchy Thursday. "This is a desperate SOS," the mayor said.

Anger mounted across the ruined city, with thousands of storm victims increasingly hungry, desperate and tired of waiting for buses to take them out.

"We are out here like pure animals. We don't have help," the Rev. Isaac Clark, 68, said outside the New Orleans Convention Center, where corpses lay in the open and he and other evacuees complained they were dropped off and given nothing – no food, no water, no medicine.
http://www.wwltv.com/

Gekkenhuis..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_30188897
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 01:57 schreef venomsnake het volgende:

[..]

http://www.wwltv.com/

Gekkenhuis..
Ik zie het al voor me.... volgens mij is het 1 groot gangster-shit-hole daar..... ben benieuwd naar de beelden.....
  vrijdag 2 september 2005 @ 02:03:38 #242
58842 Karzeuler
Hey jij daar!!!
pi_30188974
Ze kunnen met al dat water beter uitgehongerde krokodillen inzetten

ben je zo van het probleem af

en ze ruimen ook mooi de ronddrijvende lijken op
Mensen die zich snel gekwetst voelen zijn een grotere bedreiging voor de vrije samenleving dan mensen die graag bewust andere mensen beledigen. Ik hoop dat ik hiermee niet andere mensen kwets. Het is slechts mijn mening :-)
pi_30190163

"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  vrijdag 2 september 2005 @ 03:08:07 #244
19840 Libris
Live from Singapore
pi_30190208
It's tough to verify from our vantage point here, but one of the officers said that some of the inmates at the Orleans Parish jail may have taken control of the prison. From what we are hearing, the prisoners have weapons. They have not left the jail. They can't get out. But we heard that they have control of weapons inside the jail.

CNN Weblog

Het gaat er inderdaad goed mis..

Indrukwekkende foto's trouwens...
pi_30190234
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 03:08 schreef Libris het volgende:
It's tough to verify from our vantage point here, but one of the officers said that some of the inmates at the Orleans Parish jail may have taken control of the prison. From what we are hearing, the prisoners have weapons. They have not left the jail. They can't get out. But we heard that they have control of weapons inside the jail.

CNN Weblog

Het gaat er inderdaad goed mis..

Indrukwekkende foto's trouwens...
Oz Kick's' ass.
pi_30191901
Vanochtend in het RLT Ontbijtnieuws zag ik beelden van een vrouw met suikerziekte die zegt dat ze zo niet dood wil en dan gaat ze ineens onderuit... ik schrok me rot. Als je dit soort voorbeelden ziet, dan doet het gewoon pijn om ernaar te kijken!
Nothing takes the past away like the future!
pi_30192394
Ik weet dat het laagje beschaving erg dun is bij alle mensen, maar dat er sluipschutters bezig zijn om hulpdiensten te beschieten...dat is gewoon creepy. Dat is geen paniekreactie maar doelbewust de situatie rekken.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  vrijdag 2 september 2005 @ 08:39:44 #248
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_30192539
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 08:28 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik weet dat het laagje beschaving erg dun is bij alle mensen, maar dat er sluipschutters bezig zijn om hulpdiensten te beschieten...dat is gewoon creepy. Dat is geen paniekreactie maar doelbewust de situatie rekken.
Al-Qaeda ?

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_30192944
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 08:28 schreef Mwanatabu het volgende:
Er blijken gewoon een groot aantal mensen te zijn die profijt hebben bij anarchie
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_30193012
De USA Gaan moralisch natuurlijk ontiegelijk op hun bek. Hte zijn dagen waar dit land nog lang aan moeten knabbelen.

Weg is de schone schijn van 11/9 teon het leek alsof heel de USA 1 familie was.
Nu lijkt het op een bende proleten , die niets en neiamdn ontzien. Een soort Mad Max op het water is waarheid geworden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')