Of met een puntige vleesvork (je bent een CUL-er of niet hequote:Op donderdag 1 september 2005 11:54 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
met de natte handoek dan he...?
je kan ook ff tjes een vriend bellen en daar wat mee gaan drinken ofzo...quote:Op donderdag 1 september 2005 11:57 schreef kareltje_de_grote het volgende:
helemaal mee eens, vrouwen zijn nl histerisch (volgens een bekende psycholoog) en een pets kan ze even tot bedaren brengen waarna ze weer netjes luisteren.
Freud is zo achterhaaldquote:Op donderdag 1 september 2005 11:57 schreef kareltje_de_grote het volgende:
helemaal mee eens, vrouwen zijn nl histerisch (volgens een bekende psycholoog) en een pets kan ze even tot bedaren brengen waarna ze weer netjes luisteren.
maar dat zei je nietquote:Op donderdag 1 september 2005 11:48 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hij heeft nog wel meer meegemaakt hoor![]()
Daar ga ik het hier niet over hebben maar geloof het maar gewoon...
Gebruik dan een PIquote:Op donderdag 1 september 2005 12:00 schreef kareltje_de_grote het volgende:
ohw, m'n opmerking wat btw sarcastisch bedoeld. Ik ben heel lief hoor.
zolang ze naar je luisteren?quote:Op donderdag 1 september 2005 12:00 schreef kareltje_de_grote het volgende:
ohw, m'n opmerking wat btw sarcastisch bedoeld. Ik ben heel lief hoor.
Is toch de wereld in geholpen door Hippocrates? Die dacht dat de oorzaak van hysterie in de baarmoeder lag (griekse woord: 'hystera') omdat vooral vrouwen dit gedrag vertoonden.quote:Op donderdag 1 september 2005 11:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Freud is zo achterhaald.
Netjes luisteren? Rare rolverdeling heb jij waar het relaties betreft...
en niet histerisch gaan doen.quote:
Weer wat bijgeleerdquote:Op donderdag 1 september 2005 12:04 schreef cinnamongirl het volgende:
Is toch de wereld in geholpen door Hippocrates? Die dacht dat de oorzaak van hysterie in de baarmoeder lad (gr.'hystera') omdat vooral vrouwen dit gedrag vertoonden.![]()
Je vroeg het ook niet, maar oordeelde meteen... jankzakquote:
Maar je hebt gelijk, Freud heeft, eng genoeg, dat gedachtegoed overgenomen!quote:Op donderdag 1 september 2005 12:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Weer wat bijgeleerd.
Maar Hippocrates was geen psych, wilde ze zichzelf toch goedpraten.
Het is "hysterisch", niet "histerisch".quote:Op donderdag 1 september 2005 12:06 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
en niet histerisch gaan doen.
Dom studentje?quote:
Dat maak ik liever zelf uitquote:Op donderdag 1 september 2005 12:08 schreef addie84 het volgende:
Ik had het overigens over het feit dat jij zegt dat je vriend flipt van wat koud water.. zoals jij het zei was het puur daaromiets duidelijker zijn volgende keer
ik zou niet weten of je een dom studentje bent, zul je je omgeving moeten vragen..quote:
Dan niet gaan huilen als iemand reageert en je vriendje niet zo zielig vind als hij zichzelf vindquote:
Goh jij kent mij en mijn vriend echt goedquote:Op donderdag 1 september 2005 12:10 schreef addie84 het volgende:
[..]
Dan niet gaan huilen als iemand reageert en je vriendje niet zo zielig vind als hij zichzelf vind
ik ben zovaak geslagen door radeloze hysterische dames.quote:Op donderdag 1 september 2005 12:10 schreef BBQ-kip het volgende:
Maar het gaat hier dus zo te zien vooral over hysterische vrouwen (ben ik het wel mee eens hoor).
Maar stel nou dat je vrouw jou als man zijnde een "pedagogische tik" geeft?
En vind je dat dan normaal? Vind je het terecht? Of extra raar omdat het een vrouw is die je mept of, of, of? (zelf invullen)quote:Op donderdag 1 september 2005 12:12 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik ben zovaak geslagen door radeloze hysterische dames.
Nogmaals: jij geeft aan dat je vriend hysterisch wordt als je hem onder de koude douche doet, omdat hij daar slechte ervaringen mee heeft, als je verder geen info geeft, beoordeel ik hem daarop jaquote:Op donderdag 1 september 2005 12:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Goh jij kent mij en mijn vriend echt goed![]()
Chapeau!
En nu weer OT
Ikzelf sla overigens nooit iemand, zelfs niet als ik volledig hysterisch ben.quote:Op donderdag 1 september 2005 12:12 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
Om idd weer OT te gaan: ik zou wel heel erg moeten flippen, zou ik het accepteren dat mijn vriendin me slaat.. anders zou er een heel serieus gesprek moeten volgen over de relatie..quote:Op donderdag 1 september 2005 12:10 schreef BBQ-kip het volgende:
Maar het gaat hier dus zo te zien vooral over hysterische vrouwen (ben ik het wel mee eens hoor).
Maar stel nou dat je vrouw jou als man zijnde een "pedagogische tik" geeft?
ik heb er zelf geen problemen mee, ik weet dat ik erg irritant kan zijn tijdens een ruzie, door bijvoorbeeld de hele tijd te glimlachen en niks te zeggen... maar ach, ik doe het zelf niet omgekeerd.quote:Op donderdag 1 september 2005 12:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
En vind je dat dan normaal? Vind je het terecht? Of extra raar omdat het een vrouw is die je mept of, of, of? (zelf invullen)
Helemaal mee eens.. Heeft ook totaal geen nutquote:Op donderdag 1 september 2005 12:14 schreef MaRySe het volgende:
Kinderen slaan is ook not done
Ik hoef toch niet bij elke post mijn hele levensverhaal én die van mijn vriend uit de doeken te doen lijkt me...quote:Op donderdag 1 september 2005 12:13 schreef addie84 het volgende:
[..]
Nogmaals: jij geeft aan dat je vriend hysterisch wordt als je hem onder de koude douche doet, omdat hij daar slechte ervaringen mee heeft, als je verder geen info geeft, beoordeel ik hem daarop ja![]()
Vind ik niet normaal, ik zou de bitch dumpen, echt. je hebt je maar in de hand te houden.quote:Op donderdag 1 september 2005 12:12 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
andersom verwacht ik hetzelfde trouwens..quote:Op donderdag 1 september 2005 12:14 schreef addie84 het volgende:
[..]
Om idd weer OT te gaan: ik zou wel heel erg moeten flippen, zou ik het accepteren dat mijn vriendin me slaat.. anders zou er een heel serieus gesprek moeten volgen over de relatie..
zucht.. ik zeg ook niet dat jij dat moet doenquote:Op donderdag 1 september 2005 12:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik hoef toch niet bij elke post mijn hele levensverhaal én die van mijn vriend uit de doeken te doen lijkt me...![]()
Zo wel, jammer dan, daar heb ik geen zin in.
Dat jij dan over jouw moeder begint zegt meer over jou dan over mij, lijkt me zo.
het interesseert me dus echt helemaal niet. en ik dump genoeg om andere redenen.quote:Op donderdag 1 september 2005 12:15 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Vind ik niet normaal, ik zou de bitch dumpen, echt. je hebt je maar in de hand te houden.
Vrouwzijn is geen excuus om maar lekker te kunnen gaan meppen.
okquote:Op donderdag 1 september 2005 12:15 schreef Copycat het volgende:
Kappen nu, addie84 en BBQ-kip.
Ik vind dat het wat zegt over de dame in kwestie, een vrouw die hysterisch wordt en slaat lijkt me ofwel een verwende trut of een labiele trut, of beide....quote:Op donderdag 1 september 2005 12:16 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het interesseert me dus echt helemaal niet. en ik dump genoeg om andere redenen.
het is ook inderdaad afhankelijk van hoe je er zelf over denkt.. als je er geen problemen mee hebt, kan ik me voorstellen dat het eerder zal gebeuren..quote:Op donderdag 1 september 2005 12:16 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het interesseert me dus echt helemaal niet. en ik dump genoeg om andere redenen.
En hoe is dat afgelopen dan?quote:Op donderdag 1 september 2005 12:16 schreef MaRySe het volgende:
en toen moest ie lachen: kreeg ie er nog 1
*uitzondering*
misschien op dat moment wel ja.quote:Op donderdag 1 september 2005 12:18 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik vind dat het wat zegt over de dame in kwestie, een vrouw die hysterisch wordt en slaat lijkt me ofwel een verwende trut of een labiele trut, of beide....
Misschien valt zoalshetis op labiele trutten.. Die mannen zijn er ook.quote:Op donderdag 1 september 2005 12:18 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik vind dat het wat zegt over de dame in kwestie, een vrouw die hysterisch wordt en slaat lijkt me ofwel een verwende trut of een labiele trut, of beide....
Ik heb mijn vriend ook weleens een klap gegeven (niet hard), als hij me pijn deed zonder dat hij het wist (op mijn voet staan en niet doorhebben dat ik "auw" zeg ofzoquote:Op donderdag 1 september 2005 12:22 schreef zoalshetis het volgende:
ga me nou niet zeggen dat ik de enige man hier ben die niet weleens geslagen is door een vrouw. ik heb het dan natuurlijk wel over een tik met de vlakke hand, verder laat ik ze niet gaan.
Inderdaad.. de relatie moet wel gelijkwaardig blijven..quote:Op donderdag 1 september 2005 12:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb mijn vriend ook weleens een klap gegeven (niet hard), als hij me pijn deed zonder dat hij het wist (op mijn voet staan en niet doorhebben dat ik "auw" zeg ofzo) of tijdens het stoeien.
En andersom hij bij mij ook.
Maar dat heeft niets met pedagogische tikken te maken.
We praten het uit en anders ga ik even afkoelen in de slaapkamer of buiten lopen ofzo, andersom ook
Nja..quote:Op donderdag 1 september 2005 12:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
En hoe is dat afgelopen dan?
Ik zeg niet dat het terecht is dat je liep te meppen, maar een kat trappen is wel erg gemeen...
En dat van een kattenhater als ik![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |