Waarom zegt iedereen dan "size doesn't matter" ?quote:
Tja, ik heb mijn trots, maar het ligt natuurlijk aan de manier waarop het gebeurt.quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:09 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat klinkt heel naar, duifje
Je gaat dus zoeken naar iets om haar te kwetsen, omdat ze jou niet met opzet gekwetst heeft?
quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:09 schreef FuifDuif het volgende:
Het is vooral gewoon veel geblaas en stoer doen, maar uiteindelijk zoekt iedereen toch liefde en geborgenheid.
Het is gewoon heel persoonlijk, daar kun je geen generaliserende uitspraak over doen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:12 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
[..]
Waarom zegt iedereen dan "size doesn't matter" ?
Het does matter, maar als je slecht in bed bent heb je er niks aan zeggen ze dan, nee dan heb je nergens iets aan lijkt me...
Nou, het doet er niet toe, in zoverre, dat het echt niet per se een kanjer van een lul hoeft te zijn. Wat mij betreft zelfs liever niet. Maar gewoon rondom het gemiddelde is toch prima? Pas als hij echt klein wordt, zou het wel eens moeiljk kunnen worden. Moet zeggen dat ik er geen ervaring mee heb, dus ik kan er niet over oordelenquote:Op zaterdag 3 september 2005 16:12 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
[..]
Het does matter, maar als je slecht in bed bent heb je er niks aan zeggen ze dan, nee dan heb je nergens iets aan lijkt me...
Dat is gewoon een lulpraatje.quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:12 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
[..]
We hebben iets meer hersencapaciteit dan een chimpansee, wat zegt dat nu weer over het wel of geen dier zijn. Wat zijn we dan? En hoezo, dierlijk, wat is er wel en niet dierlijk?quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:12 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
De we overeenkomsten hebben met dieren zegt niet dat we dieren zijn. Alleen al het feit dat we de intellectuele mogelijkheid hebben om hier over na te denken en om door wil afstand te nemen van dat dierlijk gedrag, dat zegt mij al voldoende. Ik gedraag mij bijvoorbeeld (bewust) zo weinig mogelijk dierlijk. Die keuze kan ik maken, als mens, niet als dier.
Mijn vrouw is stevig en mollig. Beter?quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:11 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Het gaat mij er niet om wat je vriendin weegt hoor, het gaat me gewoon om de term die nergens op slaat. Zeg dat stevig, of mollig.
Natuurlijk lig thet aan de manier waarop. Maar als ze afknap ergens op, kan ze daar toch niets aan doen? Dan kun je natuurlijk zwaar beledigd gaan lopen zoeken naar iets om haar ook hard terug te pakken, maar dat was toch al helemaal niet haar bedoeling?quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:13 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Tja, ik heb mijn trots, maar het ligt natuurlijk aan de manier waarop het gebeurt.
Ja, kijk, velen zullen dit wel weer gaan ontkennen, maar ik zie het keer op keer gebeuren. Tuurlijk, er zijn uitzonderingen, maar over het algemeen is het slechts een fase waarin mensen zo onzinnig lopen te bleren over afmeting zus, lengte zo, diepte dit, grootte dat.quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:13 schreef patrickt35 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
In al mijn qoutes kon ik het niet zo verwoorden., maar je haalt de woorden uit mijn mond.
Er zijn maar 2 levensvormen op aarde, planten en dieren, De mens is geen levensvorm. Alleen omdat De Mens verder ontwikkeld is in zijn kunnen en doen vinden veel mensen het nodig hier afstand van te nemen, onzin.quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:12 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
De we overeenkomsten hebben met dieren zegt niet dat we dieren zijn. Alleen al het feit dat we de intellectuele mogelijkheid hebben om hier over na te denken en om door wil afstand te nemen van dat dierlijk gedrag, dat zegt mij al voldoende. Ik gedraag mij bijvoorbeeld (bewust) zo weinig mogelijk dierlijk. Die keuze kan ik maken, als mens, niet als dier.
Tja, spreek voor jezelf. Dat jij jouw primitief en simplistisch gedrag wilt projecteren op mij uit angst, ga je gang, maar val mij er niet mee lastig. En "iets meer hersencapaciteit"? Man, lul niet zo uit je nek zeg. De chimpansee is vanaf het begin van zijn tijd nooit verder gekomen, maar de mens, de mens gaat verder en verder, leert meer en meer, ontwikkeld meer en meer. Een mens is geen dier, een mens heeft een dierlijke achtergrond, dat is wat anders.quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:14 schreef heiden6 het volgende:
We hebben iets meer hersencapaciteit dan een chimpansee, wat zegt dat nu weer over het wel of geen dier zijn. Wat zijn we dan? En hoezo, dierlijk, wat is er wel en niet dierlijk?
Je bent een dier dus je gedraagt je altijd dierlijk; al je arrogantie ten spijt.
Is het ook om eerlijk te zijn, maar ik denk wel dat ik zo zou reageren en wetende dat vrouwen wat dat betreft wat makkelijker te raken zijn (gemiddeld uiteraard), zou ik mijn eer wel kunnen reddenquote:Op zaterdag 3 september 2005 16:15 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Natuurlijk lig thet aan de manier waarop. Maar als ze afknap ergens op, kan ze daar toch niets aan doen? Dan kun je natuurlijk zwaar beledigd gaan lopen zoeken naar iets om haar ook hard terug te pakken, maar dat was toch al helemaal niet haar bedoeling?
Ik vind dat echt een naar trekje, hoor![]()
Nee sorry, ik weet dat het een hype is om de mens als een dier te zien, maar dat gaat mij toch echt te ver.quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:16 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
[..]
Er zijn maar 2 levensvormen op aarde, planten en dieren, De mens is geen levensvorm. Alleen omdat De Mens verder ontwikkeld is in zijn kunnen en doen vinden veel mensen het nodig hier afstand van te nemen, onzin.
Wij zijn gewoon een diersoort, net als de Neanderthaler, Chimpansee en de Dodo. Homo Erectus enzo![]()
'k bekijk 't toch wat fysieker, we hebben ruggengraat, spijsverteringsstelsel enz. Zoogdier klaar.quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:18 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Tja, spreek voor jezelf. Dat jij jouw primitief en simplistisch gedrag wilt projecteren op mij uit angst, ga je gang, maar val mij er niet mee lastig. En "iets meer hersencapaciteit"? Man, lul niet zo uit je nek zeg. De chimpansee is vanaf het begin van zijn tijd nooit verder gekomen, maar de mens, de mens gaat verder en verder, leert meer en meer, ontwikkeld meer en meer. Een mens is geen dier, een mens heeft een dierlijke achtergrond, dat is wat anders.
Ik zie 't juist als hype dat men ons hiervan wil onderscheiden.quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:22 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Nee sorry, ik weet dat het een hype is om de mens als een dier te zien, maar dat gaat mij toch echt te ver.
Dat is slechts jouw mening. Op zich wel bijzonder dat je jezelf zo naar beneden haalt, maar ach, alles om het blindelings volgen van je lustgevoelens te rechtvaardigen of nietquote:Op zaterdag 3 september 2005 16:23 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
'k bekijk 't toch wat fysieker, we hebben ruggengraat, spijsverteringsstelsel enz. Zoogdier klaar.
Dat we zo ver gekomen zijn waar we nu zijn ten opzichte van alle andere levensvormen maakt ons niet een nieuwe of andere soort maar een uitschieter.
We zijn dus wel speciaal, dat valt niet te ontkennen. De mens is juist meer dan alleen zijn biologische bouw. De mens onderscheidt zich juist door taal en rede! Het is pas recentelijk dat een aantal mensen het nodig vindt zichzelf als een dier te beschouwen; een hype dus.quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:26 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
[..]
Ik zie 't juist als hype dat men ons hiervan wil onderscheiden.
Ik bekijk het gewoon biologisch (of whatever), zo speciaal zijn we nou ook weer niet, wij kunnen gewoon nadenken en redeneren en dergelijke (de meeste dan)
Ja precies, dus blijf jezelf maar lekker zien als iets speciaals en boven natuurlijks danquote:Op zaterdag 3 september 2005 16:26 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Dat is slechts jouw mening. Op zich wel bijzonder dat je jezelf zo naar beneden haalt, maar ach, alles om het blindelings volgen van je lustgevoelens te rechtvaardigen of niet?
Uiteraard, maar hey, het geeft niet, misschien dat jij in je volgend leven al wat verder ontwikkeld zult zijn op het spirituele vlakquote:Op zaterdag 3 september 2005 16:36 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
[..]
Ja precies, dus blijf jezelf maar lekker zien als iets speciaals en boven natuurlijks dan![]()
quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:37 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Uiteraard, maar hey, het geeft niet, misschien dat jij in je volgend leven al wat verder ontwikkeld zult zijn op het spirituele vlak.
Uiteraard, iedereen zijn eigen kwaliteiten en talentenquote:Op zaterdag 3 september 2005 16:40 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
[..]
![]()
Maar 'k heb wel een grote piemel![]()
quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:42 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Uiteraard, iedereen zijn eigen kwaliteiten en talenten. Iedereen op zijn eigen tempo en op zijn eigen niveau.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |