Wel een leuke film. Is de spannendste Disney-film (nogal duister en eng) en er werd ten tijde van release volgens mij zelfs over gepraat oftie wel geschikt was voor kindertjesquote:Op maandag 19 september 2005 15:21 schreef anneja het volgende:
Ow...ik ken het alleen als boek. Ieuw, Disney.
Denk je bij Yentl dan niet gelijk aan Barbara Streisand?quote:Op donderdag 22 september 2005 00:03 schreef Suuz_ het volgende:
Ik vind voor een meisje Yentl heel mooi {spreek je uit als jentel} maar weet niet of ik ze zo zou noemen. ook britt en sterre vind ik mooi.
voor een jongentje vind ik merijn of marijn or thijmen mooi.
er zat bij mij ooit een meisje in de klas die heette geralda vond ik ook echt een erge naam of fortunata {ja idd je leest het goed} echt erg.
en idd keesje voor een meisje moet ik meteen aan flodder denken haha
Die heeft in de film Yentl de rol van Yentl gespeeldquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:24 schreef Suuz_ het volgende:
barbara streisand? why?
Ik dacht altijd dat Yentl een soort yeti wasquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:54 schreef Vava het volgende:
Die heeft in de film Yentl de rol van Yentl gespeeld
Ik denk bij die naam ook gelijk aan haar
ik ken die film niet, dus denk daar niet bij na zeg maar. vind de naam gewoon mooi en ik ken ook niemand die zo heet dus het doet me aan niemand denken vind ik wel mooi.quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:54 schreef Vava het volgende:
[..]
Die heeft in de film Yentl de rol van Yentl gespeeld
Ik denk bij die naam ook gelijk aan haar
Zitten die ouders aan de drugs ofzo?quote:Op woensdag 21 september 2005 13:04 schreef TazDevl het volgende:
Zie net hier een kaartje hangen van iemand die "Zwaantje Xenia" genoemd is... DUS...
quote:Op zaterdag 24 september 2005 09:57 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat Yentl een soort yeti was
Mercedes is nog wel een redelijke raam. Daar ken ik er meer van, maar NISSAN is echt erg.quote:Op woensdag 28 september 2005 07:05 schreef Nonneke het volgende:
zondag op mn werk gespot
NISSAN3x raden hoe dr zusje heette......
Mercedes
![]()
![]()
![]()
Mercedes is idd een normale Spaanse meisjesnaam. En de auto is volgens mij vernoemd naar de dochter van de baas.quote:Op woensdag 28 september 2005 09:10 schreef texelonia het volgende:
Mercedes was zelfs eerder een vrouwennaam dan de naam van een auto. De auto is naar een vrouw (dochter ofzow?) genoemd.
Maar Nissan...
uhuh maar om allebei je kids nou een auto naam te gevenquote:Op woensdag 28 september 2005 09:10 schreef texelonia het volgende:
Mercedes was zelfs eerder een vrouwennaam dan de naam van een auto. De auto is naar een vrouw (dochter ofzow?) genoemd.
Maar Nissan...
Ik persoonlijk denk dan aan een niet al te pinetere Amerikaanse boerendochter die het 'geschopt heeft' tot Call girl, maar goedquote:Op woensdag 28 september 2005 10:16 schreef coolbabe het volgende:
Wat vinden jullie voor een meisje van de naam Megan? Ben ik ineens helemaal vlieft op![]()
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:57 schreef Oxymoron het volgende:
Ouders mogen dochter naar whisky noemen
Geschreven ziet de naam er ook erg mooi uitquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:59 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Overigens vind ik Edradour (uitgesproken als Edradoer) best een mooie naam, past goed in Lord of the RingsMaar om je kind nou zo te noemen terwijl je weet dat het een drankmerk is, is ook weer zoiets
Heb er ook nog nooit van gehoord, maar ik ben wel naar een Anemoon vernoemd (anemoonstraat ben ik geboren) en mn geboortenaam is dus Anne Monique gewordenquote:Op zondag 2 oktober 2005 10:35 schreef Brighteyes het volgende:
Mijn achternicht heet Anemoon.
Er zullen veel mensen zijn die denken 'huh?' Maar omdat ik hem al zoveel jaren als naam hoor ben ik niet anders gewend. Vind het ook een erg mooie naam eigenlijk wel.
Je haar danst..quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:32 schreef Vava het volgende:
[..]
Van de week gehoord op mijn werk.... Pam voor een meisje![]()
Een y als i uitspreken is vrij uitzonderdelijk. Ie (Kirsty) of ij (Merlyn) is veel gebruikelijker.quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:08 schreef piere het volgende:
Dam ook al, RobIn want anders was het wel met ij gespeld...
ik denk er zelfs aan de naam al te laten veranderen in RobIn
Robin is zowel een meisjes- als een jongensnaam. Robbin (maar die zie je weinig) alleen een jongensvariant. Robyn heb ik eik nog nooit gezien.quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:19 schreef texelonia het volgende:
Ik dacht dat voor een jongen het altijd als Robin gespeld werd en voor een meisje als Robyn..
Een naam kun je niet zomaar op het gemeentehuis ff laten veranderen. Daar moeten zwaarwegende redenen achterzitten. Zelfs spelfoutjes die per ongeluk zijn vaak geen reden om een naam officieel te laten wijzigenquote:Op zondag 2 oktober 2005 12:16 schreef piere het volgende:
Ik kan me zo snel geen voorbeeld voor de geest halen waarbij dat zo is maar ik geloof je meteen.
Maar denk dus serieus het te laten veranderen omdat hij anders bv op school als hij in een nieuwe klas komt RobIJn genoemd gaat worden
Klopt, ik heb al járen "Ali" in mijn reeks van namen staanquote:Op zondag 2 oktober 2005 12:46 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Een naam kun je niet zomaar op het gemeentehuis ff laten veranderen. Daar moeten zwaarwegende redenen achterzitten. Zelfs spelfoutjes die per ongeluk zijn vaak geen reden om een naam officieel te laten wijzigenWat je natuurlijk wel kunt doen is de roepnaam wijzigen. Dus als de officiële naam Robyn is, het in het normale gebruik als Robin schrijven. Maar officieel heet hij dan nog Robyn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |