nee hoor, ik blijf ook dan de vriendelijkheid zelve, zoals een ieder hier mij kent op dit forum, geduldig, extreem empathisch en met een laag vetgehaltequote:Op donderdag 1 september 2005 08:27 schreef Isabeau het volgende:
Milagro, word jij ook steeds zo moe van al die herhalende vragen? Zo van: "hey, waarom fietsen ze?"
Iemand gebruikt drugs en is gelijk een junkquote:Op donderdag 1 september 2005 08:30 schreef agRESSIV-e het volgende:
[..]
dat verzonnen verhaal over dat DJ café was ook echt![]()
roel is een drugsgebruikende kraker...... een junk dus.
Truste!quote:Op donderdag 1 september 2005 08:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt gaat richting bed
Veel plezier nog met kijken
Doe maar geen screendumpquote:Op donderdag 1 september 2005 08:29 schreef milagro het volgende:
ja en ze is meteen al zwanger! zo (wijst) een buik!
nee hoor, deze is specifiek voor roel...quote:Op donderdag 1 september 2005 08:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Iemand gebruikt drugs en is gelijk een junkHoe kortzichtig.
Klopt... Roel kan slecht tegen kritiek. Dan schiet hij meteen in de verdediging...quote:Op donderdag 1 september 2005 08:34 schreef agRESSIV-e het volgende:
[..]
nee hoor, deze is specifiek voor roel...![]()
roel kan alleen maar drugs-gerelateerde verhalen vertellen,
en gaat op zijn achterpoten staan als hij erop word aangesproken.
daarom junk.![]()
Die zal hij vanavond wel van Ruud de Wild krijgen denk ik...quote:Op donderdag 1 september 2005 08:36 schreef agRESSIV-e het volgende:
ralph word uitgelachen....
hij wil zijn bal.
denk niet dat deze nog terug komt... eenmaal uit het huis is uit het huis he...quote:Op donderdag 1 september 2005 08:36 schreef agRESSIV-e het volgende:
hij wil zijn bal.
Ralph vreest de dag dat hij geen ballen meer heeftquote:Op donderdag 1 september 2005 08:36 schreef agRESSIV-e het volgende:
hij wil zijn bal.
En voor je het vraagt: nee, van koffie word je niet dik!quote:Op donderdag 1 september 2005 08:31 schreef milagro het volgende:
nee hoor, ik blijf ook dan de vriendelijkheid zelve, zoals een ieder hier mij kent op dit forum, geduldig, extreem empathisch en met een laag vetgehalte
![]()
Mag ik de ECHTE Milagro terug dan?quote:Op donderdag 1 september 2005 08:31 schreef milagro het volgende:
[..]
nee hoor, ik blijf ook dan de vriendelijkheid zelve, zoals een ieder hier mij kent op dit forum, geduldig, extreem empathisch en met een laag vetgehalte
![]()
Deze milagro is oververmoeid. We zijn denk ik elkaars tegenpolen, ik word juist bitchy en chagrijnig al sik moe ben, zij wordt heel liefquote:
heeft ie zeker weed gekregenquote:Op donderdag 1 september 2005 08:44 schreef agRESSIV-e het volgende:
roel is terug en doet gelukkig....
quote:Op donderdag 1 september 2005 08:45 schreef fantastrick het volgende:heeft ie zeker weed gekregen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |