nee, dat is echt een bikkel, maar ze is gaan slapen, hele nacht wakker, net nog gefietst.quote:Op donderdag 1 september 2005 07:58 schreef Zapje het volgende:
waar is Ingrid......ingestort ??
wat nu dan?quote:Op donderdag 1 september 2005 07:59 schreef agRESSIV-e het volgende:
ingrid heeft menno weer wat geflikt![]()
Ja, en voor hetzelfde geld lult ze uit haar nekje, ik vertrouw niemand meerquote:Op donderdag 1 september 2005 08:02 schreef GI het volgende:
Dankjewel Milagro.
http://bigbrother.fok.nl/blog/159
Die heb ik dus helemaal niet gezienquote:Op donderdag 1 september 2005 08:04 schreef Isabeau het volgende:
Uh, dat Dido geen brunette was dat is absoluut geen nieuws hoorIk had al veel eerder mooie blondine foto's van Dido gezien. Dat BB het haar gevraagd heeft het te kleuren, dát vind ik wel opzienbarend.
Misschien was het haar eerste opdrachtquote:Op donderdag 1 september 2005 08:04 schreef milagro het volgende:
[..]
Ja, en voor hetzelfde geld lult ze uit haar nekje, ik vertrouw niemand meer![]()
als ik naar haar kleuterfoto's kijk zie ik toch echt een bruneuter, maar ja, volgens Dido is ze veel lichter van zichzelf dan ditquote:Op donderdag 1 september 2005 08:04 schreef Isabeau het volgende:
Uh, dat Dido geen brunette was dat is absoluut geen nieuws hoorIk had al veel eerder mooie blondine foto's van Dido gezien. Dat BB het haar gevraagd heeft het te kleuren, dát vind ik wel opzienbarend.
quote:Op donderdag 1 september 2005 08:08 schreef ChantalC het volgende:
Mogguh!
Moeten ze nu nog 55 min fietsen?
Nee, tot 21.00!!quote:Op donderdag 1 september 2005 08:08 schreef ChantalC het volgende:
Mogguh!
12 uur en 55 minquote:Op donderdag 1 september 2005 08:08 schreef ChantalC het volgende:
Mogguh!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |