dat heeft ze dus nietquote:Op donderdag 1 september 2005 03:11 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik vind het niet om aan te horen, die rollende r![]()
Dacht dat dat z'n moeder wasquote:Op donderdag 1 september 2005 03:12 schreef milagro het volgende:
[..]
Rob's ex is ook zo donker, die zat naast zijn dochter bij de Live uitzending.
Jij noemt Aerdenhout niet kak?quote:Op donderdag 1 september 2005 03:08 schreef milagro het volgende:
[..]
Nee joh, Nathalie heeft ook een echt Hags accent
En Dido is idd wel typisch Heemstede Aerdenhouts netjes, net niet kak
ik moest even denkenquote:Op donderdag 1 september 2005 03:09 schreef Isabeau het volgende:
Lekker hoor, collega's die bij je komen zitten om eens gezellig te kletsen "omdat je anders ook zo alleen zit"
ik noem Dido niet kak, wel oplettuh!quote:Op donderdag 1 september 2005 03:13 schreef Greetings het volgende:
[..]
Jij noemt Aerdenhout niet kak?![]()
![]()
Ik vind dido maar een beetje een nepkakker..... kijk haar CV maar....quote:Op donderdag 1 september 2005 03:13 schreef Greetings het volgende:
[..]
Jij noemt Aerdenhout niet kak?![]()
![]()
Wat zei ze dan?quote:Op donderdag 1 september 2005 03:10 schreef BBscanner het volgende:
Ingrid; Haat je op dit moment mensen Roel?
OMG.... Ingrid kan zo ontzettend lekker lomp uit de hoek komen!!!
Hulde...eerste bewoners been grap staat dus ook op haar conto!
quote:
of glasquote:Op donderdag 1 september 2005 03:18 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Schaamlippen er af snijden met een stuk steen ?
![]()
Precies, ik let dus wel op....quote:Op donderdag 1 september 2005 03:16 schreef milagro het volgende:
[..]
ik noem Dido niet kak, wel oplettuh!
en Ralph , rot van die fiets af, idioot!
Ingrid; "toen Rob het huis uit was zei ik zullen we Rob zijn benen erbij zetten is ie toch nog een beetje bij ons!"quote:
Ja maar zij komt uit heemstede.... A en H zijn namelijk een wereld van verschil.... er wonen ook kampertz in heemstede(niet dat dat erg is).quote:Op donderdag 1 september 2005 03:20 schreef Greetings het volgende:
[..]
Precies, ik let dus wel op....
Jij zegt dat Dido zo uit Aerdenhout zou kunnen komen omdat ze "net niet kak is", terwijl ik Aerdenhout een van de grootste kakkers-plaatsen in NL vind.
Dat doet er nu niet toe, waar ze woont. Milagro stelt dat Aerdenhout een net-niet kakplaats is, en ik vind het een enorme kak-plaats. That's it....quote:Op donderdag 1 september 2005 03:22 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ja maar zij komt uit heemstede.... A en H zijn namelijk een wereld van verschil.... er wonen ook kampertz in heemstede(niet dat dat erg is).
zeker vette kakplaats(niet dat dat erg is).quote:Op donderdag 1 september 2005 03:23 schreef Greetings het volgende:
[..]
Dat doet er nu niet toe, waar ze woont. Milagro stelt dat Aerdenhout een net-niet kakplaats is, en ik vind het een enorme kak-plaats. That's it....
Nee, dat zeg ik niet, ik zeg dat Dido een Aerdenhouts ACCENT heeft, oftewel vrijwel accentloos, maar dat ze zelf net niet kak is,quote:Op donderdag 1 september 2005 03:20 schreef Greetings het volgende:
[..]
Precies, ik let dus wel op....
Jij zegt dat Dido zo uit Aerdenhout zou kunnen komen omdat ze "net niet kak is", terwijl ik Aerdenhout een van de grootste kakkers-plaatsen in NL vind.
Gelukkig weet ik zelf beter wat ik bedoelquote:Op donderdag 1 september 2005 03:23 schreef Greetings het volgende:
[..]
Dat doet er nu niet toe, waar ze woont. Milagro stelt dat Aerdenhout een net-niet kakplaats is, en ik vind het een enorme kak-plaats. That's it....
Het is natuurlijk al wat later op de avond... maar overdag kan ik ze ook niet betrappen op onderwerpen van niveau; vaak drugs , sex...quote:Op donderdag 1 september 2005 03:21 schreef Rica het volgende:
- sex
- relaties
- geslachtsorganen
Andere gespreksonderwerpen hebben ze eigenlijk niet.
Of ze probeert bekakt over te komen en het net niet te zijn.....quote:Op donderdag 1 september 2005 03:24 schreef milagro het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik niet, ik zeg dat Dido een Aerdenhouts ACCENT heeft, oftewel vrijwel accentloos, maar dat ze zelf net niet kak is,
Okquote:Op donderdag 1 september 2005 03:24 schreef milagro het volgende:
[..]
Gelukkig weet ik zelf beter wat ik bedoel
dank uquote:Op donderdag 1 september 2005 03:20 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Ingrid; "toen Rob het huis uit was zei ik zullen we Rob zijn benen erbij zetten is ie toch nog een beetje bij ons!"
dat klopt wel, hoor, een scherp stuk glas, bot mes, als het maar enigzins snijdt, bij gebrek aan beterquote:
het gaat nu toch echt over geloof en de bijbehorende achterlijkheden, mormomen, vrouwenbesnijdenis, anti abortusquote:Op donderdag 1 september 2005 03:21 schreef Rica het volgende:
- sex
- relaties
- geslachtsorganen
Andere gespreksonderwerpen hebben ze eigenlijk niet.
ik geloof ook wel dat het klopt hoorquote:Op donderdag 1 september 2005 03:26 schreef milagro het volgende:
[..]
dat klopt wel, hoor, een scherp stuk glas, bot mes, als het maar enigzins snijdt, bij gebrek aan beter
quote:Op donderdag 1 september 2005 03:29 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Slaapt Dido nou ?
Ja een uitloper van een gesprek over geslachtsorganen.quote:Op donderdag 1 september 2005 03:28 schreef milagro het volgende:
[..]
het gaat nu toch echt over geloof en de bijbehorende achterlijkheden, mormomen, vrouwenbesnijdenis, anti abortus
Ja dus, maar ze werdt dus wakker gemaakt door Roel & Mennoquote:Op donderdag 1 september 2005 03:29 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Slaapt Dido nou ?
Hij praatquote:Op donderdag 1 september 2005 03:31 schreef milagro het volgende:
[..]![]()
En Ralph zit nog steeds op de fiets, en zegt helemaal niet, al uuuuuuuuuren lang niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |