3:25 in het BB huis. Ralph en Ingrid op de fiets. Dido onder een dekbed met Roel naast haar. Chantal ligt tegen de geheime deur aan.
Gespreksonderwerp: geloof
Chantal: (...) Vrouw zwanger van een niet gezond kind en gaat die vrouw weer naar een arts en die zegt dat het kind echt nie gezond is en dat het vlak na de geboorte zal sterven, darmen liggen eruit. Die vrouw wilde dat niet geloven die zei dat Jezus haar vertelt had dat het kind gezond zal zijn. Dus zij weer bidden en bidden. Zie je die camera later in het ziekenhuis door de gangen gaan en zit die man met het kind op schoot. En de camera wilde inzoomen, maar snel de camera weg, want die cameraman schrok ook. En die man ook helemaal huilen. En toen gingen ze het filmen en ik schrok!! Ik wist niet dat dat uit je kon komen. Dat kind had een soort van slurf, het was zo zielig en het kind stierf dus ook in zijn armen. En ze waren helemaal apathisch en zo van dat hadden we toch niet met god afgesproken en al die kerklui weer in hun huis en ik dacht ze zijn nu wel genezen, maar nee hoor
(en toen kreeg ik telefoon
![]()
)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."