quote:
Joh, denk je dat alleen AH mensen dit topic lezen ? Nu begrijp ik waarom het altijd zo in DW stondquote:Op zondag 4 september 2005 11:19 schreef blrrrt het volgende:
In de DW/actie 37 stond wat ik al dacht:
In verband met concurrentie-overwegingen kunnen we nu nog niet zeggen wat het nieuwe winkelthema wordt.
Zoals altijd dus![]()
Dat bedoel ik, kreeg gewoon nog HT actie's binnen op zaterdagochtend en middag, terwijl mijn banca's nog ramvol lagen en ik ook al de nieuwe acties opgebouwd had, kun je alles weer samen in een bancarella gooien wat er niet uit zietquote:Op zondag 4 september 2005 14:38 schreef Carpento het volgende:
[..]
![]()
RE voor vers, breek me de bek niet open![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou, wij mogen nog 6 weken genieten van RFBA, en daarna ook RE voor vers.quote:Op zondag 4 september 2005 14:38 schreef Carpento het volgende:
[..]
![]()
RE voor vers, breek me de bek niet open![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Panklaar wand op groente is bij ons meer dan de helft van de tijd leeg.quote:Op zondag 4 september 2005 14:47 schreef MouseInteractive het volgende:
[..]
Nou, wij mogen nog 6 weken genieten van RFBA, en daarna ook RE voor vers.
Ik ben benieuwd hoe dat gaat worden. Op houdbaar vind ik het geen verkeerd systeem![]()
quote:Op zondag 4 september 2005 14:48 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Panklaar wand op groente is bij ons meer dan de helft van de tijd leeg.
Yep bij ons ook, en maaltijden is ook de ene keer om 10 uur s'ochtends al op en de andere keer krijgen we opmaandag genoeg binnen voor een hele maand.quote:Op zondag 4 september 2005 14:48 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Dito.quote:Op zondag 4 september 2005 14:48 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ga wegquote:Op zondag 4 september 2005 15:40 schreef Silverado het volgende:
Toch leuk om te lezen als Plus Eijkemans medewerker
En de melk dan ? Komt regelmatig voor dat we een halve zaterdagmiddag zonder een bepaald soort melk (of meerdere soorten zitten)...quote:Op zondag 4 september 2005 14:48 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Wij twee.quote:Op zondag 4 september 2005 21:10 schreef Carpento het volgende:
[..]
Ga weg![]()
[..]
En de melk dan ? Komt regelmatig voor dat we een halve zaterdagmiddag zonder een bepaald soort melk (of meerdere soorten zitten)...
Is die van de Zaanse Hoeve op, neemt iedereen van AH mee, gaat die ook op, en wie mag er 33 keer hetzelfde verhaal ophangen ?![]()
quote:Op zondag 4 september 2005 15:40 schreef Silverado het volgende:
Toch leuk om te lezen als Plus Eijkemans medewerker
Carpento en ik zijn het zaterdagmiddag team van zuivel.quote:
IK WIL JE BAAS SPREKENquote:Op zondag 4 september 2005 23:00 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Carpento en ik zijn het zaterdagmiddag team van zuivel.En mogen al die klanten dus gaan vertellen dat we het niet hebben en dat wij twee er niks aan kunnen doen.
STERF STOMME HOER!quote:
ÉCHT NIETquote:
Die van ons is nog wel te pruimen enigsinds.quote:Op maandag 5 september 2005 00:46 schreef Carpento het volgende:
[..]
ÉCHT NIET![]()
en anders
WIL HIJ JOU NIET SPREKEN![]()
En nu serieus, mag je hier ook zeggen wat je van je SMM vindt zonder ontslagen te worden ?
(niet zo positief dus, en dat hij jou niet wil spreken kan best, aan klanten heeft ie ook een broertje dood)![]()
Ooit van MOMO gehoord? Als dit een regelmatig terugkerend probleem is, gewoon een week of 4 achterelkaar extra melk bijbestellen in MOMO. Als je iedere zaterdag uitverkocht bent, blijven je prognoses te laag omdat je gewoon niet meer kúnt verkopen dan {aantal aanwezige pakken}. Na een paar weken moet RE dit dan zelf wel oppakken. Net als RFBA moet je ook RE af en toe een beetje (of een beetje veel) manipuleren om het beste resultaat te halen.quote:Op zondag 4 september 2005 21:10 schreef Carpento het volgende:
En de melk dan ? Komt regelmatig voor dat we een halve zaterdagmiddag zonder een bepaald soort melk (of meerdere soorten zitten)...
Is die van de Zaanse Hoeve op, neemt iedereen van AH mee, gaat die ook op, en wie mag er 33 keer hetzelfde verhaal ophangen ?![]()
Wel is van humor gehoord?quote:Op maandag 5 september 2005 11:29 schreef Silverado het volgende:
[..]
Tss vriendelijkheid is zeker nooit bijgeleerd bij de Appie![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |