quote:
Joh, denk je dat alleen AH mensen dit topic lezen ? Nu begrijp ik waarom het altijd zo in DW stondquote:Op zondag 4 september 2005 11:19 schreef blrrrt het volgende:
In de DW/actie 37 stond wat ik al dacht:
In verband met concurrentie-overwegingen kunnen we nu nog niet zeggen wat het nieuwe winkelthema wordt.
Zoals altijd dus![]()
Dat bedoel ik, kreeg gewoon nog HT actie's binnen op zaterdagochtend en middag, terwijl mijn banca's nog ramvol lagen en ik ook al de nieuwe acties opgebouwd had, kun je alles weer samen in een bancarella gooien wat er niet uit zietquote:Op zondag 4 september 2005 14:38 schreef Carpento het volgende:
[..]
![]()
RE voor vers, breek me de bek niet open![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou, wij mogen nog 6 weken genieten van RFBA, en daarna ook RE voor vers.quote:Op zondag 4 september 2005 14:38 schreef Carpento het volgende:
[..]
![]()
RE voor vers, breek me de bek niet open![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Panklaar wand op groente is bij ons meer dan de helft van de tijd leeg.quote:Op zondag 4 september 2005 14:47 schreef MouseInteractive het volgende:
[..]
Nou, wij mogen nog 6 weken genieten van RFBA, en daarna ook RE voor vers.
Ik ben benieuwd hoe dat gaat worden. Op houdbaar vind ik het geen verkeerd systeem![]()
quote:Op zondag 4 september 2005 14:48 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Panklaar wand op groente is bij ons meer dan de helft van de tijd leeg.
Yep bij ons ook, en maaltijden is ook de ene keer om 10 uur s'ochtends al op en de andere keer krijgen we opmaandag genoeg binnen voor een hele maand.quote:Op zondag 4 september 2005 14:48 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Dito.quote:Op zondag 4 september 2005 14:48 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ga wegquote:Op zondag 4 september 2005 15:40 schreef Silverado het volgende:
Toch leuk om te lezen als Plus Eijkemans medewerker
En de melk dan ? Komt regelmatig voor dat we een halve zaterdagmiddag zonder een bepaald soort melk (of meerdere soorten zitten)...quote:Op zondag 4 september 2005 14:48 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Wij twee.quote:Op zondag 4 september 2005 21:10 schreef Carpento het volgende:
[..]
Ga weg![]()
[..]
En de melk dan ? Komt regelmatig voor dat we een halve zaterdagmiddag zonder een bepaald soort melk (of meerdere soorten zitten)...
Is die van de Zaanse Hoeve op, neemt iedereen van AH mee, gaat die ook op, en wie mag er 33 keer hetzelfde verhaal ophangen ?![]()
quote:Op zondag 4 september 2005 15:40 schreef Silverado het volgende:
Carpento en ik zijn het zaterdagmiddag team van zuivel.quote:
IK WIL JE BAAS SPREKENquote:Op zondag 4 september 2005 23:00 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Carpento en ik zijn het zaterdagmiddag team van zuivel.En mogen al die klanten dus gaan vertellen dat we het niet hebben en dat wij twee er niks aan kunnen doen.
STERF STOMME HOER!quote:
ÉCHT NIETquote:
Die van ons is nog wel te pruimen enigsinds.quote:Op maandag 5 september 2005 00:46 schreef Carpento het volgende:
[..]
ÉCHT NIET![]()
en anders
WIL HIJ JOU NIET SPREKEN![]()
En nu serieus, mag je hier ook zeggen wat je van je SMM vindt zonder ontslagen te worden ?
(niet zo positief dus, en dat hij jou niet wil spreken kan best, aan klanten heeft ie ook een broertje dood)![]()
Ooit van MOMO gehoord? Als dit een regelmatig terugkerend probleem is, gewoon een week of 4 achterelkaar extra melk bijbestellen in MOMO. Als je iedere zaterdag uitverkocht bent, blijven je prognoses te laag omdat je gewoon niet meer kúnt verkopen dan {aantal aanwezige pakken}. Na een paar weken moet RE dit dan zelf wel oppakken. Net als RFBA moet je ook RE af en toe een beetje (of een beetje veel) manipuleren om het beste resultaat te halen.quote:Op zondag 4 september 2005 21:10 schreef Carpento het volgende:
En de melk dan ? Komt regelmatig voor dat we een halve zaterdagmiddag zonder een bepaald soort melk (of meerdere soorten zitten)...
Is die van de Zaanse Hoeve op, neemt iedereen van AH mee, gaat die ook op, en wie mag er 33 keer hetzelfde verhaal ophangen ?![]()
Wel is van humor gehoord?quote:Op maandag 5 september 2005 11:29 schreef Silverado het volgende:
[..]
Tss vriendelijkheid is zeker nooit bijgeleerd bij de Appie![]()
Er zijn best klanten waar ik het soms tegen zou willen zeggen.quote:Op maandag 5 september 2005 10:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ga lekker met je pielie spelen eikel!
Dat zegt genoeg inderdaad. Allemaal boeren.quote:
In een boeregehucht zit hier inderdaad een Plusquote:Op maandag 5 september 2005 12:39 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Dat zegt genoeg inderdaad. Allemaal boeren.
AH is gewoon voor de goeie mensen.quote:Op maandag 5 september 2005 12:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
In een boeregehucht zit hier inderdaad een Plus
echte stadsmensenquote:Op maandag 5 september 2005 12:47 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
AH is gewoon voor de goeie mensen.
quote:
AH.quote:
Humorquote:Op maandag 5 september 2005 12:39 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Dat zegt genoeg inderdaad. Allemaal boeren.
Die is inderdaad nog SM. Is inderdaad een toffe SMquote:Op maandag 5 september 2005 06:39 schreef Mindlight het volgende:
ElmarO, is Robert nog jullie SM? Das met afstand de tofste die wij ooit gehad hebben, wat dat betreft hebben jullie mazzel
Doe hem eens de groeten van me (Rien), en met hem heb je wel goeie kans een winkelwedstrijd te winnenquote:Op maandag 5 september 2005 14:14 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Die is inderdaad nog SM. Is inderdaad een toffe SM
Ook een keer gedaan, ik was gelukkig net op tijd om te bedenken wat ik had gedaan, en ramde op tijd op de rode knopquote:Op maandag 5 september 2005 22:32 schreef super-muffin het volgende:
Een collega gooide vorige week een terminal perongeluk de karton pers.
man, particulier koop je ze in voor 600 euroquote:
Maar dat is de ah niet.quote:Op dinsdag 6 september 2005 07:39 schreef donald_dick het volgende:
[..]
man, particulier koop je ze in voor 600 euro
ze betalen gene license per pda hoor, ze hebben gewoon een 100.00+ licensie waarschijnlijkquote:Op dinsdag 6 september 2005 07:42 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Maar dat is de ah niet.
En het zal vooral de software zijn die wat duiten kost.
Hebben jullie veel last van die nieuwe Jumbo daar??quote:Op dinsdag 6 september 2005 08:00 schreef Brammie1 het volgende:
vet, een AH medewerkers topic![]()
Ik werk dus bij de AH 8628 in Winterswijk (afdeling deli/kaas/brood)
heel zeldzaam, een jongen op deli![]()
Op deli werken over het algemeen wel lekkere wijven.quote:Op dinsdag 6 september 2005 08:00 schreef Brammie1 het volgende:
vet, een AH medewerkers topic![]()
Ik werk dus bij de AH 8628 in Winterswijk (afdeling deli/kaas/brood)
heel zeldzaam, een jongen op deli![]()
Welke filialen heb jij gezien om die stelling te kunnen onderbouwen ?quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:31 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Op deli werken over het algemeen wel lekkere wijven.
o?quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:31 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Op deli werken over het algemeen wel lekkere wijven.
Die jonge brunette bij ons?quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:06 schreef Carpento het volgende:
[..]
Welke filialen heb jij gezien om die stelling te kunnen onderbouwen ?![]()
Kan me in ons geval weinig concreets voor de geest halen
Maak aub eens foto's danquote:
Als ik het onthoud zal ik het doen als ik hem zie.quote:Op maandag 5 september 2005 22:30 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Doe hem eens de groeten van me (Rien), en met hem heb je wel goeie kans een winkelwedstrijd te winnen![]()
Hoiquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:02 schreef Clauw het volgende:
Hoi Collega's!Wat leuk een AH topic
.
Ik werk zelf als cassiere bij de AH 1045 in Breda.
Hoi collega!quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:02 schreef Clauw het volgende:
Hoi Collega's!Wat leuk een AH topic
.
Ik werk zelf als cassiere bij de AH 1045 in Breda.
14 kassa'squote:Op dinsdag 6 september 2005 15:15 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Hoi collega!![]()
Hoeveel kassa's heeft jullie filiaal?
Ok.quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:16 schreef Clauw het volgende:
[..]
14 kassa's
waaronder dus 2 counterkassa's.
We hebben wel winkelgrootte 5.
Op 23 december 2004 hadden wij eigenlijk 31 kassa's nodig gehad om de klantenstroom fatsoenlijk te kunnen verwerken. Op de gemiddelde zaterdagmiddag hebben wij er ook standaard 16 of 17 open, dus het is me een raadsel waarom het er straks minder worden. Wel een kanttekening: we krijgen van die 180graden scanners, die aan bijna alle kanten van een artikel de streepjescode kunnen lezen. Het idee zal wel zijn dat de kassa-afhandeling daardoor sneller gaat.quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:20 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Ok.
Ik snap echt niet hoe die nieuwe XL's het moeten redden met 13 kassa's (excl. counter)
Wij hebben er 17 en op een normale zaterdag hebben we er geregeld 15 nodig. Hoe moeten die XL's dan ooit de kerst doorkomen met maar 13!!!
Ik ben naar een (toen) nieuw filiaal gegaan (8605 in apeldoorn AH4 winkel), Het filiaal waar ik daarvoor werkte had de oude kassa's. Ik ben dus overgestapt op de 180 graden scannen. In het begin was dit zo wennen, dat het langzamer ging. Nu gaat het wel iets sneller, maar niet zoveel dat je met minder kassa's kan. Ik wens ze dus veel succesquote:Op dinsdag 6 september 2005 16:04 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Op 23 december 2004 hadden wij eigenlijk 31 kassa's nodig gehad om de klantenstroom fatsoenlijk te kunnen verwerken. Op de gemiddelde zaterdagmiddag hebben wij er ook standaard 16 of 17 open, dus het is me een raadsel waarom het er straks minder worden. Wel een kanttekening: we krijgen van die 180graden scanners, die aan bijna alle kanten van een artikel de streepjescode kunnen lezen. Het idee zal wel zijn dat de kassa-afhandeling daardoor sneller gaat.
ik wil een algemeen supermarkt medewerkers topicquote:Op zondag 4 september 2005 15:40 schreef Silverado het volgende:
Wie houdt je tegen?quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:05 schreef Timmai het volgende:
[..]
ik wil een algemeen supermarkt medewerkers topic![]()
nope, niet dat ik weetquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:33 schreef aldmar het volgende:
Zijn er hier ook distributiecentrummedewerkers (leuk scrabbel woord...)??
zeer gezelligquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:12 schreef firecow het volgende:
Hey 1146 hier hoor
Leuk zeg een AH topic
Ik wist wel dat er behoefte aan wasquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:12 schreef firecow het volgende:
Hey 1146 hier hoor
Leuk zeg een AH topic
17 kassa'squote:Op dinsdag 6 september 2005 15:20 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Ok.
Ik snap echt niet hoe die nieuwe XL's het moeten redden met 13 kassa's (excl. counter)
Wij hebben er 17 en op een normale zaterdag hebben we er geregeld 15 nodig. Hoe moeten die XL's dan ooit de kerst doorkomen met maar 13!!!
Whahahah!quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:26 schreef Excess_All het volgende:
ik heb vandaag de halve winkel laten overstromen met euroshopper ijsthee
viel me een hele doos af van mijn rolley
stuk of 6 pakken stroomde helemaal leeg
Dito, alleen geen snelkassa maar een normale kassa.quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:31 schreef MouseInteractive het volgende:
[..]
17 kassa's![]()
Wat veel.
Wij hebben 8 kassa's en een snelkassa en twee counterkassa's. En dan zijn we geeneens zo'n kleine winkel.![]()
zijn de kassa's bij jullie ook zo slecht?quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dito, alleen geen snelkassa maar een normale kassa.
TE erg!!quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:39 schreef MouseInteractive het volgende:
[..]
zijn de kassa's bij jullie ook zo slecht?
Sommige kassa's bij ons donderen bijna van ellende uit elkaar![]()
Overal hetzelfde dusquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
TE erg!!
1 lade is totaal kapot, en de [00] knop is kapot
wil ik 50 euro aanslaan slaat ie 50 cent aan!
dus dan weer [4][9][5][0] aanslaan![]()
de stoelen zijn ook hoog bejaard.quote:
Hier ook!!quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:39 schreef MouseInteractive het volgende:
[..]
zijn de kassa's bij jullie ook zo slecht?
Sommige kassa's bij ons donderen bijna van ellende uit elkaar![]()
scanners doen uit verveling gewoon uitvallen enzoquote:
Bij ons valt het wel mee. Al moet je telkens die scanner resetenquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
scanners doen uit verveling gewoon uitvallen enzo
En ze reageren langzaamquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:15 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Bij ons valt het wel mee. Al moet je telkens die scanner reseten![]()
wij 22quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:31 schreef MouseInteractive het volgende:
[..]
17 kassa's![]()
Wat veel.
Wij hebben 8 kassa's en een snelkassa en twee counterkassa's. En dan zijn we geeneens zo'n kleine winkel.![]()
we zijn geen XLquote:
Oud-Beijerland elke dag van 8-20 en vrijdag van 8-21. Enige consternatie is er nog over de vanaf eind september ingevoerde koopzondag. Twijfel is er nog of wij dan ook open gaan. (hangt van de bas vdh af)quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:51 schreef Clauw het volgende:
Hoe zijn jullie openingstijden??
Bij ons elke dag van 08.00 tot 22.00 en zaterdag van 08.00 tot 20.00 !
Wij 6 dagen per week van 0800-2200.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:51 schreef Clauw het volgende:
Hoe zijn jullie openingstijden??
Bij ons elke dag van 08.00 tot 22.00 en zaterdag van 08.00 tot 20.00 !
Good for you 14.gifquote:Op woensdag 7 september 2005 01:28 schreef febster het volgende:
We krijgen nieuwe emballageband (ding was al lang en breed versleten en piepte om de haverklap) en 3 nieuwe pc's
(we hadden ik meen pentium 66's ofzo, Winkelweb was al mega traag
)
Nee, ben deze week nog niet in de ah geweestquote:Op woensdag 7 september 2005 10:36 schreef blrrrt het volgende:
Ik snap trouwens ook niet waarom in de nieuwe XL's ook geen zelfscan meer wordt ingevoerd...
Weet iemand nou trouwens al wat er in die doos van de WinkelKampioenschappen zit?
Posters enzo.quote:Op woensdag 7 september 2005 10:36 schreef blrrrt het volgende:
Ik snap trouwens ook niet waarom in de nieuwe XL's ook geen zelfscan meer wordt ingevoerd...
Weet iemand nou trouwens al wat er in die doos van de WinkelKampioenschappen zit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |