abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 31 augustus 2005 @ 23:35:14 #26
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_30150457
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 23:33 schreef feyenoord-dude het volgende:

[..]

Vorige week stond in het Algemeen Dagblad, geloof ik, dat ze nog steeds bezig waren met afbetalen.
het AD
we betalen een hypotheek af en het spelersfonds is vorig jaar omgezet in een lening (rond de 10 miljoen) en die is praktisch afbetaald met de verkoop van t parkeerterrein en de extra inkomsten uit de CL
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 31 augustus 2005 @ 23:36:10 #27
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_30150491
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 23:34 schreef PirE het volgende:

[..]

Die 2 mln. was zijn salaris bij Rangers omgerekend in Euro's.
snap k, k reageer daar toch ook op?
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 23:34 schreef feyenoord-dude het volgende:
Knetterduur? Betalen ze in Schotland zoveel dan?
jeps
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_30150505
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 23:30 schreef johannes1986 het volgende:

[..]

6 + 1 + 5 + 2 = 14
5 + 2 + 2 = 9

14 - 9 = 5

PSV kon MINSTENS 10 bieden op Kalou

10 + 5 = 15

15 - 8 ( lijkt me een heel bedrag voor Koné om hem te kopen, want het is huurkoop, ik heb al 2 gerekend voor de huur ) = 7

Dus zou er nog 7 over moeten zijn, en dan heb je al geld voor Koné opzij gelegd

Westerhof heeft op t.v. bij Studio Sport " grote namen en fantastische spelers " beloofd, later werd het " goede namen en spelers voor wie je naar het stadion komt " . Heel veel medio op internet en in de kranten hebben soortgelijke citaten van Westerhof. Zelfs www.vi.nl meldde het...dus je kan mij nou wel helemaal gaan afzeiken ( wat lekker makkelijk is altijd ) , maar als je alles even goed checkt valt er volgens mij niet veel in te brengen tegen mijn lange verhaal
!!

Je blijft maar goochelen he? PSV kon minstens 10 miljoen bieden voor Kalou, waar haal je dat vandaan vent?!?! 10 miljoen voor Kalou kunnen bieden is overigens nog altijd iets heel anders dan 10 miljoen gulden op de bank hebben staan, voor een grote speler als Kalou is natuurlijk makkelijker financiering te regelen.

Dus verschillende media nemen een uitspraak van westerhof over en dan heeft hij ineens meerdere malen gezegd dat er grote namen komen? Konè kan overigens wel zo;n speler worden waar je voor naar het stadion komt, maar dat terzijde.

Leuk om te zien dat je zelf al terug krabbelt, in het vorige topic had PSV nog 12-17 miljoen klaar liggen, daar is wel heel vlug 5-10 miljoen af gegaan hè? Is Kalou in de tussentijd gekocht?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  woensdag 31 augustus 2005 @ 23:36:39 #29
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_30150519
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 23:34 schreef rubbereend het volgende:

[..]

idd maar k ga t niet nog eens uitleggen. Één keer in de week komt er weer iemand met die achterhaalde berichten. Ze lezen maar terug. En dan komt Johannes ook nog eens met die belachelijke rekensom
Als jij het allemaal zo goed weet, mag jij mij als leek maar wel groot PSV-supporter uitleggen waar al dat geld blijft, als je vertelt dat de schulden al afbetaald zijn
pi_30150541
Nuchtere feiten.
Om Sturing te quoten: "Lekker PSV."
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_30150558
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 23:34 schreef feyenoord-dude het volgende:
Knetterduur? Betalen ze in Schotland zoveel dan?
Daar betalen ze dus echt meer dan ze hebben !
  woensdag 31 augustus 2005 @ 23:39:12 #32
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_30150613
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 23:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

!!

Je blijft maar goochelen he? PSV kon minstens 10 miljoen bieden voor Kalou, waar haal je dat vandaan vent?!?! 10 miljoen voor Kalou kunnen bieden is overigens nog altijd iets heel anders dan 10 miljoen gulden op de bank hebben staan, voor een grote speler als Kalou is natuurlijk makkelijker financiering te regelen.

Dus verschillende media nemen een uitspraak van westerhof over en dan heeft hij ineens meerdere malen gezegd dat er grote namen komen? Konè kan overigens wel zo;n speler worden waar je voor naar het stadion komt, maar dat terzijde.

Leuk om te zien dat je zelf al terug krabbelt, in het vorige topic had PSV nog 12-17 miljoen klaar liggen, daar is wel heel vlug 5-10 miljoen af gegaan hè? Is Kalou in de tussentijd gekocht?
Als je een beetje goed leest, had je kunnen zien dat ik de bedragen van de verkopen in totaal iets naar omlaag heb afgerond en de bedragen van de aankopen iets naar boven heb afgerond, om iets lager uit te komen bij het bedrag dat we nog over hebben. Dan ga je dus van het meest negatieve uit, dus dan moet je heel dicht bij het werkelijke budget kunnen komen ja
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 31 augustus 2005 @ 23:39:44 #33
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_30150632
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 23:36 schreef johannes1986 het volgende:

[..]

Als jij het allemaal zo goed weet, mag jij mij als leek maar wel groot PSV-supporter uitleggen waar al dat geld blijft, als je vertelt dat de schulden al afbetaald zijn
k kom wel heel bedweterig over he

maargoed:

uit t vorige topic:
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 23:12 schreef rubbereend het volgende:

[..]

[..]

idd Vayrinnen en Simons hebben bij elkaar geloof k rond de 8 miljoen gekost, tel daar de 9 miljoen van Koné bij ( er van uitgaande dat dat vast gereserveerd is) dan is t geld alweer op.
dat bod op Kalou is dus in principe wat voor Kalou betaald zou worden en wat investeerders
DeLuna vindt me dik ;(
pi_30150643
Johannes:
1+1=2
Maar dan moet zo'n 1 wel een 1 zijn.
pi_30150666
Voor "die ball" hem kom ik naar het stadion
  woensdag 31 augustus 2005 @ 23:40:44 #36
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_30150669
Blehh, flinke domper. Grote naam beloofd, onbekende naam gekomen. Nou maakt dat opzich weinig uit, maar dat ie niet in de CL mag spelen...
Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
pi_30150670
Er komt nu echt niemand meer bij hoor. We zijn Internazionale niet.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 31 augustus 2005 @ 23:40:53 #38
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_30150677
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 23:37 schreef ErikT het volgende:
Nuchtere feiten.
Om Sturing te quoten: "Lekker PSV."
sturing
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 31 augustus 2005 @ 23:41:32 #39
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_30150694
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 23:40 schreef ErikT het volgende:
Er komt nu echt niemand meer bij hoor. We zijn Internazionale niet.
gelukkig niet nee
DeLuna vindt me dik ;(
  woensdag 31 augustus 2005 @ 23:41:33 #40
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_30150695
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 23:39 schreef ErikT het volgende:
Johannes:
1+1=2
Maar dan moet zo'n 1 wel een 1 zijn.
De bedragen van de verkopen en aankopen zijn rechtstreeks overgenomen uit verschillende media hoor, dus daar kan niets mis mee zijn. Dan is het gewoon een kwestie van optellen en aftrekken en dan hou je een geldbedrag over.
pi_30150725
slim bedacht van Westerhof, voor een bal kom je idd naar een stadion

[ Bericht 40% gewijzigd door pascalheister op 01-09-2005 00:00:59 ]
pi_30150726
Jaaaaahaaaaa, maar zoals al gezegd was: dat geld voor Kalou zat niet in Westerhof's kontzak.
  woensdag 31 augustus 2005 @ 23:43:04 #43
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_30150748
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 23:42 schreef pascalheister het volgende:
slim bedacht van Westerhof, voor een bal kom je idd naar een stadion (Y)
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
pi_30150757
quote:
Leuk voor t' wereldje morgen.
pi_30150778
Maar ff alle gekheid op een stokje: ik vind dit maar mooi kut, zoveel transfers. We lijken Internazionale wel. En dit doet me denken aan het seizoen Robson.
pi_30150808
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 23:34 schreef johannes1986 het volgende:

[..]

Ik ga af op harde feiten...inkomsten verkopen - uitgaven verkopen

als psv daar schulden van af moet betalen is dat hun probleem, maar deze nuchtere feiten gecombineerd met zeer grote woorden van onze voorzitter zorgen voor een verwachtingspatroon.

Als jij of Westerhof dat niet begrijpt, vind ik dat een hele vreemde zaak
Jij hebt geen inzicht in harde feiten, net zo min als ik, je kan alleen maar de bedragen overnemen die in de media genoemd worden, maar daar zitten vaak nogal wat speling in, als je daar dan ook nog eens mee aan het rekenen slaat en de boel bij elkaar op gaat tellen en aftrekken moet je niet verwachten dat het eindresultaat ook maar enigzins in de buurt van de waarheid ligt.

Ik weet niet wat voor verwachtingspatroon jij hebt, maar jij denkt zeker meteen aan spelers als Robihno oid als onze voorzitter zegt dat hij grote namen wil halen? Tijd voor een realiteitscheck: PSV kan al jaren geen grote namen meer halen, de bekende talenten kiezen voor rijkere clubs dan PSV, de gearriveerde grote namen zijn onbetaalbaar of ze willen gewoon niet in Nederland voetballen.

Zelfs de terugkeer van Philip Cocu was een toevalstreffer, als Barca hem een fatsoenlijk contract had aangeboden was hij daar gewoon gebleven, maar omdat hij zich ondergewaardeerd voelde ging hij net zo lief weg. Van dat soort gevallen moeten we het hebben, of je dat nou leuk vindt of niet.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 31 augustus 2005 @ 23:45:17 #47
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_30150825
quote:
uitspraak van de dag
DeLuna vindt me dik ;(
  woensdag 31 augustus 2005 @ 23:45:54 #48
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_30150845
maargoed, als jullie allemaal al wisten dat er geen geld meer was he...

....waarom zei je dat dan niet gisteravond ofzo al? dan hadden we allemaal gewoon op een transfervrije speler gerekend en niet op een grote naam...

óf jullie tellen ook fout, óf je bent hypocriet en verwacht grote namen net als iedereen terwijl jullie slimmerikken als enigen wisten dat PSV geen geld meer had en alleen nog transfervrije spelers kon aantrekken
  woensdag 31 augustus 2005 @ 23:47:30 #49
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_30150900
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 23:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Jij hebt geen inzicht in harde feiten, net zo min als ik, je kan alleen maar de bedragen overnemen die in de media genoemd worden, maar daar zitten vaak nogal wat speling in, als je daar dan ook nog eens mee aan het rekenen slaat en de boel bij elkaar op gaat tellen en aftrekken moet je niet verwachten dat het eindresultaat ook maar enigzins in de buurt van de waarheid ligt.

Ik weet niet wat voor verwachtingspatroon jij hebt, maar jij denkt zeker meteen aan spelers als Robihno oid als onze voorzitter zegt dat hij grote namen wil halen? Tijd voor een realiteitscheck: PSV kan al jaren geen grote namen meer halen, de bekende talenten kiezen voor rijkere clubs dan PSV, de gearriveerde grote namen zijn onbetaalbaar of ze willen gewoon niet in Nederland voetballen.

Zelfs de terugkeer van Philip Cocu was een toevalstreffer, als Barca hem een fatsoenlijk contract had aangeboden was hij daar gewoon gebleven, maar omdat hij zich ondergewaardeerd voelde ging hij net zo lief weg. Van dat soort gevallen moeten we het hebben, of je dat nou leuk vindt of niet.
Tuurlijk verwacht ik geen Robinho en dergelijke, maar als Westerhof zulke uitspraken doet, mag je wel denken aan een speler als De Cler, Vlaar of zelfs Dédé vind ik ja..
pi_30150901
Ik weet nog niet wat ik er van moet denken. De verwachtingen waren hooggespannen maar als je eerlijk bent weet je ook heus wel dat PSV echt geen absolute topper kon halen op deze termijn... Dat zou denk ik toch een tikkeltje naief zijn. Westerhof beloofde wel wat maar heeft wel vaker wat ongelukkige flaters in de pers gemaakt. Dus zo gek is dat ook niet.

Maar goed, ik ben toch allang blij dat we een echte linksback hebben. Bovendien moeten we hem een kans geven, men zag hem toch ooit als een goed talent en is voor veel geld gehaald. Hij zal toch wel iets kunnen. Je weet nooit hoe zo iets uitpakt. Laat maar zien wat ie kan
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')