quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:59 schreef BadKeukenTegel het volgende:
50 cent Ft. Mobb Deep - Outta control (remix)
Beter dan je vorige postquote:Op vrijdag 2 september 2005 21:34 schreef Jaguarized het volgende:
James Blunt - You're beautifull
Verhip nu luister ik dit ookquote:Op vrijdag 2 september 2005 21:34 schreef Jaguarized het volgende:
Ik lees wel hoor.quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:12 schreef DiLDoG_ het volgende:
The Chemical Brothers - Star Guitar
btw ligt het aan mij of paste iedereen hier gewoon wat ie op heeft staan zonder dat iemand de rest van t topic doorleest?
quote:DiLDoG_ het volgende:
The Chemical Brothers - Star Guitar
btw ligt het aan mij of paste iedereen hier gewoon wat ie op heeft staan zonder dat iemand de rest van t topic doorleest?
Het is wel een mierzoet liefdesnummer maar wel lekker 'romantisch'.quote:
Achter je msn naam staat datje The Streets luistertquote:Op zondag 4 september 2005 00:39 schreef Zeberdee het volgende:
dhc-hosselbrigade
quote:Op zondag 4 september 2005 16:44 schreef the_legend_killer het volgende:
Apocalyptica feat. Sandra Nasic - Path
quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:47 schreef Jaguarized het volgende:
quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:51 schreef taart het volgende:
Coldplay - The Scientist
quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:00 schreef Nory het volgende:
Racoon - Love you more
Hij heeft nog gelijk ook!quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:34 schreef Ayaxola het volgende:
Iedereen moet Love Generation van Bob Sinclair downloaden, die is relax
Ben ik tr00 als ik zeg dat ik al naar Sonata Luisterde VOOR Winterhearts guild uit was?quote:Sonata arctica, Sonata Arctica en ow ja ook nog Sonata Arctica. Ik denk wel dat het duidelijk is n u of moet ik het nog eens herhalen.
quote:Op zondag 4 september 2005 15:47 schreef the_legend_killer het volgende:
Apocalyptica - Enter Sandman
Hoe heet dat album......quote:Op zondag 4 september 2005 16:44 schreef the_legend_killer het volgende:
Apocalyptica feat. Sandra Nasic - Path
Blow Your Tearsquote:Op woensdag 7 september 2005 18:14 schreef Dopperking het volgende:
Racoon - Another Day
van dat nieuwe album? (is dat een goed album trouwens?quote:
quote:Op woensdag 7 september 2005 17:40 schreef mrkanarie het volgende:
Muse - Falling Down
Die staat niet op een album, is gewoon los uitgebracht geloof ik.quote:
2 liedjes door elkaarquote:Op zondag 11 september 2005 17:12 schreef rob-88. het volgende:
zal ik maar es pimpen met mijn liedjes![]()
ik luister nu voor de grap
dingetje - Ik drink graag een biertje met henkie
Tiroler Baum - Hey Rudi spiel uns eins
normaal alleen maar rock maar heb soms ook een zwak voor duitse piraten hits![]()
quote:Op zondag 11 september 2005 19:59 schreef B_BOY het volgende:
viool concerto van tchaistowsky
moet je dat luisteren van de muziekleraar op het vmbo ofzo?quote:Op zondag 11 september 2005 19:59 schreef B_BOY het volgende:
viool concerto van tchaistowsky
nee dat is een stuk wat ik speel met het euregiojeugdorkest.quote:Op zondag 11 september 2005 20:14 schreef Repeat het volgende:
[..]
moet je dat luisteren van de muziekleraar op het vmbo ofzo?
en ja sorry ik kan zijn naam niet spellen. het word ook vaak anders geschreven dus raak je ook nog eens vaak in de war. nu trouwens: keine lust van rammstein opstaan.quote:Op zondag 11 september 2005 20:14 schreef Repeat het volgende:
[..]
moet je dat luisteren van de muziekleraar op het vmbo ofzo?
kom dan een keer naar een concert van me luisteren. waar woon je ergens dan kan ik zeggen wanneer we erges bij je in de buurt zijn:pquote:Op zondag 11 september 2005 20:33 schreef the_legend_killer het volgende:
klassiek ( vioolen gedoe ) is mooi
Sittard.quote:Op zondag 11 september 2005 20:37 schreef B_BOY het volgende:
[..]
kom dan een keer naar een concert van me luisteren. waar woon je ergens dan kan ik zeggen wanneer we erges bij je in de buurt zijn:p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |