abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 4 september 2005 @ 13:42:52 #101
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_30256672
quote:
Op zondag 4 september 2005 13:14 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]



Trouwens, Metroid Prime 3 is waarschijnlijk online ofzo.
Lijkt me ook wel, na hunters klnkt dat wel logisch.
  zondag 4 september 2005 @ 15:05:36 #102
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_30258803
Ja, maar hunters is een echte fps in tegenstelling tot Metroid Prime (schijnt een fps adventure te zijn ofzo).
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  zondag 4 september 2005 @ 16:06:37 #103
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_30260193
Nog... e.. elf.. dagen..

*KUCH*

Ik ben... stervende... Ik ga dood door gebrek aan Revolution info.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_30262307
quote:
Op zondag 4 september 2005 15:05 schreef Ruzbeh het volgende:
Ja, maar hunters is een echte fps in tegenstelling tot Metroid Prime (schijnt een fps adventure te zijn ofzo).
De multiplayer in MP2 is ook lachwekkend... van mij hoeft online niet zo bij de console metroids. Maarja, als ze het niet doen gaan veel reviewers klagen. "MAN WAT EEN COOL SPEL IS DIT 1337 1337 1337! Maar geen online play en dat zuigt dus twee punten er af."
  zondag 4 september 2005 @ 21:48:22 #105
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_30270958
Nog elf dagen en zes uur!!
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  maandag 5 september 2005 @ 08:47:47 #106
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_30280318
quote:
Zit EA nog zonder Revolution informatie?

Electronic Arts schijnt nog totaal geen informatie te hebben ontvangen over de next gen console van Nintendo. Dit zijn woorden uit de mond van Kazuyuki Kazuyuki, vice president voor nieuwe platforms bij EA!

Ook op de CESA Developers Conference 2005 in Japan werd niet gesproken over de Revolution, maar wel over de hardware specificaties van de Playstation3 en de Xbox360. Het blijft dus onduidelijk rond de Nintendo Revolution.
bron
pi_30280750
quote:
Op maandag 5 september 2005 08:47 schreef King_of_cubes het volgende:

[..]

bron
De revolutie is dat er geen EA spellen op draaien. Op zich een goede zaak



[ Bericht 16% gewijzigd door Pheno op 05-09-2005 09:23:54 ]
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_30281972
Mooi zo, schijt aan EA
Houd van een lijntje.
  maandag 5 september 2005 @ 10:33:24 #109
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_30282011
Een EAloze console! Een droom voor iedere gamer. Geen crappy ports meer, geen filmlicensie games. WOW! Laten we het hopen
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_30282252
Mwoah, ligt er maar aan wat je crappy vind. EA maakt ook behoorlijke goede games,... Burnout anyone?
  maandag 5 september 2005 @ 10:52:18 #111
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_30282391
quote:
Op maandag 5 september 2005 10:45 schreef zeldalord het volgende:
Mwoah, ligt er maar aan wat je crappy vind. EA maakt ook behoorlijke goede games,... Burnout anyone?
EA maakt geen burnout. Als ze een keer een goede game uitbrengen dan is het van een developer die ze net hebben opgekocht. Een jaar later heeft deze developer 2 dezelfde games gemaakt met alleen een nieuw getal en wat betere graphics.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_30282515
quote:
Op maandag 5 september 2005 10:33 schreef BMH het volgende:
Een EAloze console! Een droom voor iedere gamer. Geen crappy ports meer, geen filmlicensie games. WOW! Laten we het hopen
dan zou nintendo ook gelijk een hoop geld mislopen aan misgelopen licenties.
De mainstream gamer koopt die EAgames, jij hoeft ze niet te kopen.
als er geen EAgames meer uitkomen op alleen de revolution verkopen ze dus vet minder consoles
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  maandag 5 september 2005 @ 11:03:54 #113
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_30282653
quote:
Op maandag 5 september 2005 10:57 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

dan zou nintendo ook gelijk een hoop geld mislopen aan misgelopen licenties.
De mainstream gamer koopt die EAgames, jij hoeft ze niet te kopen.
als er geen EAgames meer uitkomen op alleen de revolution verkopen ze dus vet minder consoles
Who gives a shit about sales? Hoe slechter een nintendo console word verkocht, hoe beter Nintendo haar best doet bij het maken van games.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_30282721
quote:
Op maandag 5 september 2005 11:03 schreef BMH het volgende:

[..]

Who gives a shit about sales? Hoe slechter een nintendo console word verkocht, hoe beter Nintendo haar best doet bij het maken van games.
Liever failliet dan EAgames op een console?
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  maandag 5 september 2005 @ 11:15:47 #115
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_30282935
quote:
Op maandag 5 september 2005 11:07 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

Liever failliet dan EAgames op een console?
Wie heeft het over Failliet gaan? Als Philips met een nieuw soort TV komt, en die flopts gigantisch zijn ze toch ook niet meteen failliet.

Lever failliet dan zijn als de rest.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_30282995
Als nintendo de mainstream gamer niet naar hun console krijgt dan flopt de console gigantisch, alleen de Nintendo fanboys zullen em dan kopen en dat is zeker weten niet genoeg omzet om de produktie kosten terug te winnen.
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  maandag 5 september 2005 @ 11:22:40 #117
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_30283095
quote:
Op maandag 5 september 2005 11:18 schreef Gamedemon het volgende:
Als nintendo de mainstream gamer niet naar hun console krijgt dan flopt de console gigantisch, alleen de Nintendo fanboys zullen em dan kopen en dat is zeker weten niet genoeg omzet om de produktie kosten terug te winnen.
Nog maals: I dont care about sales.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_30283184
quote:
Op maandag 5 september 2005 11:22 schreef BMH het volgende:

[..]

Nog maals: I dont care about sales.
Maar wil Nintendo meer geld hebben voor games en marketing moeten ze meer consoles verkopen. En die verkopen ze door de games die mensen interesseren.
  maandag 5 september 2005 @ 11:26:53 #119
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_30283203
quote:
Op maandag 5 september 2005 11:25 schreef gamecube_master het volgende:

[..]

Maar wil Nintendo meer geld hebben voor games en marketing moeten ze meer consoles verkopen. En die verkopen ze door de games die mensen interesseren.
Aan de recentelijke sales van EA te zien zijn er steeds minder mensen geinterresseerd in hun games. Ze maken nu zelfs verlies.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_30283251
quote:
Op maandag 5 september 2005 11:26 schreef BMH het volgende:

[..]

Aan de recentelijke sales van EA te zien zijn er steeds minder mensen geinterresseerd in hun games. Ze maken nu zelfs verlies.
totdat er van de zomer weer een aantal blockbusters in de bioscoop komen waar EA de gamerechten van krijgt dan verkopen ze weer games als gekken
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  maandag 5 september 2005 @ 11:31:36 #121
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_30283304
quote:
Op maandag 5 september 2005 11:29 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

totdat er van de zomer weer een aantal blockbusters in de bioscoop komen waar EA de gamerechten van krijgt dan verkopen ze weer games als aan gekken
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_30283373
of het gekken zijn of niet maakt niet uit, EA vangt centjes, nintendo vangt centjes en verkoopt mischien consoles, de gek vind de game leuk.
Iedereen blij
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  maandag 5 september 2005 @ 11:35:56 #123
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_30283407
Als EA de "BIG" serie maar wel uitbrengt op de Revolution, ik kan niet zonder Def Jam
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  maandag 5 september 2005 @ 11:46:08 #124
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_30283653
Wat een gelul, EA gaat toch wel games maken voor de Rev.
pi_30284925
De laatste console waar geen EA voor ontwikkelde was de Dreamcast en we weten allemaal hoe dat gelopen is.
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
pi_30285388
quote:
Op maandag 5 september 2005 12:30 schreef piet_pelle het volgende:
De laatste console waar geen EA voor ontwikkelde was de Dreamcast en we weten allemaal hoe dat gelopen is.
That's a sad, sad, sad story....
  maandag 5 september 2005 @ 14:17:40 #127
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_30287499
quote:
Op maandag 5 september 2005 12:30 schreef piet_pelle het volgende:
De laatste console waar geen EA voor ontwikkelde was de Dreamcast en we weten allemaal hoe dat gelopen is.
In de korte tijd dat de dreamcast leefde kreeg hij wel ongelijk goede exclusieve games.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  maandag 5 september 2005 @ 14:25:12 #128
90764 Frankeinstein
Captain Baseballbat-boy!
pi_30287698
misschien vind nintendo wel dat EA niet genoeg inventiviteit heeft om games te maken voor de Revolutionaire console
pi_30287740
Ik heb laatst nog sega bass fishing gespeeld, echt meesterlijk!
Houd van een lijntje.
pi_30287804
Ach, dat zal Nintendo niet zo erg veel uitmaken. Ik denk dat het eerder aan EA zal gaan liggen, als ze geen games maken voor de Rev. Het moet niet te moeilijk worden uiteraad. En zolang Nintendo incasht op de licenties, en zijzelf wel goede, creatiefe en originele games maken, zijn er geen problemen.
  maandag 5 september 2005 @ 14:36:02 #131
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_30287995
Leuke aan de revolution is de lage productiekosten voor het maken van een game. Nintendo stelt namelijk geen eisen voor grafische pracht en praal. Zelfs kleine bedrijven die voorheen alleen GBA games konden maken kunnen nu gewoon revolution games maken.

Het programmeren blijkt ook haast hetzelfde te zijn als bij de gamecube, dus dat is ook een plus. Vooral bij launchgames.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  maandag 5 september 2005 @ 14:38:57 #132
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_30288071
quote:
Op maandag 5 september 2005 11:46 schreef King_of_cubes het volgende:
Wat een gelul, EA gaat toch wel games maken voor de Rev.
Ja. Dat bericht klopt niet.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_30288206
Van mij mogen ze schijt hebben aan EA, maar zoals gezegd hebben ze een dev als EA zeker nodig.
  maandag 5 september 2005 @ 14:56:24 #134
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_30288572
Wat heb ik een meisterlijke countdown op me desktop.

De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_30289055
quote:
Op maandag 5 september 2005 14:38 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Ja. Dat bericht klopt niet.
Bron?
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  maandag 5 september 2005 @ 15:16:50 #136
64218 philipnorth
zeg maar Danny
pi_30289162
quote:
Op maandag 5 september 2005 14:56 schreef Ruzbeh het volgende:
Wat heb ik een meisterlijke countdown op me desktop.

[[url=http://img367.imageshack.us/img367/2867/wow5hj.th.png]afbeelding][/URL]
Deel eens
  maandag 5 september 2005 @ 15:33:05 #137
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_30289624
quote:
Op maandag 5 september 2005 15:13 schreef Pheno het volgende:

[..]

Bron?
Me gezond verstand. Ownage.nl ( ) heeft het gewoon overgenomen van http://www.gamefront.de/ . Ik wil niet zeggen dat gamefront.de onbetrouwbaar is (in tegendeel), maar het is gewoon een zwak bericht. Het "schijnt" dat EA het niet weet? Wat een onzin. Als EA 'in the know' zit dan betekent dat sowieso niet dat wij het weten.
quote:
Op maandag 5 september 2005 15:16 schreef philipnorth het volgende:

[..]

Deel eens
Ik gebruik gdesklets, maar er zal wat Windows apps zijn die hetzelfde kunnen. Gewoon effe googlen ofzo.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  maandag 5 september 2005 @ 15:35:11 #138
64218 philipnorth
zeg maar Danny
pi_30289678
quote:
Op maandag 5 september 2005 15:33 schreef Ruzbeh het volgende:

Ik gebruik gdesklets, maar er zal wat Windows apps zijn die hetzelfde kunnen. Gewoon effe googlen ofzo.
Ah ja, zie nu pas dat je geen windows machine hebt
Ah dan knutsel ik idd ook zelf wel ff wat
pi_30293150
quote:
Op maandag 5 september 2005 14:56 schreef Ruzbeh het volgende:
Wat heb ik een meisterlijke countdown op me desktop.

[[url=http://img367.imageshack.us/img367/2867/wow5hj.th.png]afbeelding][/URL]
Ik mis het woordje Ton Verder is ie wel leuk
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
  maandag 5 september 2005 @ 17:59:40 #140
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_30293850
Als ie klaar is met aftellen komt er
quote:
"Wow!"
REVOLUTION
te staan. Maar goed.

Nu precies 10 dagen en 10 uur te gaan!!
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  maandag 5 september 2005 @ 18:09:15 #141
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_30294126
quote:
Op maandag 5 september 2005 15:35 schreef philipnorth het volgende:

[..]

Ah ja, zie nu pas dat je geen windows machine hebt
Ah dan knutsel ik idd ook zelf wel ff wat
Deel mede als je klaar bent, ik heb ook interesse
pi_30298459
Ik haat het wachten.
  maandag 5 september 2005 @ 20:33:08 #143
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_30298575
quote:
Op maandag 5 september 2005 20:30 schreef Oksel het volgende:
Ik haat het wachten.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  dinsdag 6 september 2005 @ 03:50:00 #144
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_30309816
Leesvoer (deze is goed):


Let's first take a look at his argument, HD content. You don't really have to recreate the HD textures for a lower resolution display. They can be down sampled quite easily. The same goes for polygon meshes if we are assuming that the rev's graphics hardware doesn't have the horsepower to deal with the same number of polygons as on the xbox 360 / ps3. Meshes may have to be tweaked, but it is not a whole lot of work to go from a higher poly count model to a lower count one.

The HD content argument is trivial when compared to the actual architectural differences in the 3 systems.

Here's what we know: (I'm eliminating some details for brevity)

Xbox 360:
CPU: IBM powerPC based processor, 3 cores, 2 threads per core, 1 vector unit per core. Each core runs at 3.2 GHz

Graphics: ATI graphics processor, 10mb embedded DRAM, rumored(confirmed) to be based on the x800 line of Radeon cards.

RAM: 512MB unified


PS3:
CPU: IBM/Sony PowerPC based Cell processor. 3.2Ghz. 1 vector unit, 7 SPE @ 3.2GHz

Graphics: Nvidia RSX @ 550MHz

Ram: 256MB XDR main ram, 256MB GDDR3 VRAM.

Revolution:
CPU: IBM PowerPC based processor

Graphics: ATI GPU

RAM: unknown


Now, it's easy to see that comparisons cannot be directly made between the rev and the other systems at this point. There's just no information. Nintendo has said no HD, but they've also said that amazing graphics are just the entry fee for the next generation.

But I'm not interested in talking about visual prowess, I'm talking system architecture, and as a result, game engine architecture. No game that is developed to take advantage of the architecture of the PS3, or Xbox 360 will be easily ported to the other machine.

Games, and game engines today are designed with 1 hardware thread in mind, a single core, general processing unit. The PS2 has some vector units attached as well but I'm not going to bother looking up that system architecture because it's moot for the next round.

The Xbox 360 has 6 hardware threads and in order to use the system to it's potential the game engine will have to be designed to use all 6 of those hardware threads. Whether this is to have different logical segments of the game run on different physical threads (such as core game loop, AI, physics, etc) or to use some of the cores together for a certain job and have a smart compiler, or software engineer implement a simulated "out of order" processor by combining the processing power of 2 or more hardware threads. This would be less efficient than using the 6 threads independently however. As an analogy, think of a sports team, each member has it's role, but they have to work together to achieve a the desired outcome. For the PS3, you've got one hardware thread. The SPEs are not generic enough to run their own threads, but they're great helpers that can be managed by the main thread.

Game engine wise, these are completely different. You need to develop the game engine specifically for the console in question. There's not going to be a lot of code re-use in the next generation as far as engines go. (For this reason I see middle ware developers gaining momentum in the next round) At any rate, the Rev's system architecture is unknown. IBM has their hand in all 3 systems so we can guarantee that all three systems are PowerPC based.

Now, Nintendo has said the Rev is easy to develop for. To me, this means 1 hardware thread, maybe 2. Symmetric multiprocessing has historically been the domain of research, not commercial applications. The Sega Saturn introduced a dual processor setup and developers had a hard time tapping it's potential.

Don't get me wrong, I applaud Microsoft's choice in using 3 dual-core processors. Multiple cores can increase performance while keeping heat and power consumption low compared to a similarly capable single core processor. However, developing games for this beast is going to be tough,

If I'm right, and the Rev has a single hardware thread then porting game engine code between the rev and the PS3 will be easier than porting game engine code between rev/ps3 and xbox 360. If the rev goes the multi processor/core route then it'll be easier to port between rev and xb360 (obviously) Now let's talk about the graphics. Both the XB (dropping the 360 from here on) and Rev use ATI GPUs while PS3 uses an Nvidia developed one. There's been a lot of comparisons between the XB and PS3 GPUs, and the general consensus is that they are the same with the XB having a slight edge.

The Rev is again an unknown. But no matter which of ATI's current offerings it's based upon, it will be physically capable of doing HD output. Assuming Nintendo's Rev is based on slower technology, say the Radeon 9600 series, such a graphics processor is still capable of outputting Unreal tournament, at a resolution of 1024*768, using maximum quality settings at 90 frames per second. (check tom's hardware guide or any other benchmarking website if you don't believe me)

Honestly, however, the hardware doesn't matter from a porting standpoint. Well it does, but there's something more important. The Software API used.

Microsoft has been touting it's XNA development tools. Basically this means that games developed for the XB and PC will be done using MS Visual Studio, and use C++ combined with Direct3D as the graphics API. Sony has been rumbling that it will use OpenGL as the graphics API. (source: ps3world.com, opengl.org) Really this is a nobrainer since MS developed Direct3D and OpenGL is the only viable alternative.

Nintendo has been using OpenGL for gamecube development. (pretty sure ps2 was also openGL, but too lazy to search with a post that's getting this big already) And what do we know about Rev development? It currently involves using GC dev kits, which means... (If she weighs as much as a duck... she's made of wood.. and hence... a WITCH! BURN HER!) that Rev is almost assuredly using OpenGL as the graphics API. Now, I'm getting tired and have a headache, but to sum it all up, from a speculation standpoint, with Rev being "easy to develop for", and using GC dev kits initially, it will be easier to port from PS3 to Rev than from PS3 to XB.

And, counter point, if Nintendo is lying, and the Rev is complicated from a system architecture point, it will be easier to make XB ports for Rev than for PS3. Boiling that down a little more the revolution will be the easiest machine to port to from a game engine perspective.

-----------------

Now, we have another issue that was brought up; the controller as a barrier to ports.

So we know the Rev controller is revolutionary, and it's different. That's given. XB and PS3 use controllers that are basicly the same as this generation. Now, we also know that the rev controller can be used to play all the old Nintendo games.

(and don't dare say that it might not be able to play GC games because there's no way in h e double hockey sticks, that Nintendo is going to make consumers buy a GC controller to play GC games. I don't care what you say and I'm willing to do a crazy Internet stunt if they do.)

So anyways, the Rev controller also supposedly has less buttons, and is less complex.

This doesn't mean it has less options for input, just that it is more natural. It may very well have less input options than the others, but it has just as many as the GC / N64. Now a stick may not end up being mapped to a stick, but rather a gyro, or direct mind link or whatever other rumors you prefer to believe.

The point is that the revolution controller is capable of providing n distinct inputs, where n is at least 13 toggles(buttons) with 2 of them allowing for analog input, as well as 2 x*y field inputs which can be used to emulate an analog stick.

The rev controller requires this many inputs (minus the x*y field) to allow for N64 support (A,B, c-up,c-down, c-left,c-right, l, r, z, d-up, d-down, d-left,d-right [although the directional pad could be mapped to an analog input ])
So, the rev controller will be able to send lots of various signals to the hardware. so let's abandon the hardware view and take a look at the software side, since that's the most important for ports.

Now how does software capture the input? By listening for events and / or polling the state of an analog stick. The software hears an event, say an A button press, and calls whatever routine is necessary for an A button press. This could cause the main character to jump or whatever that button has been mapped to in the software, modified by context, etc.

It doesn't matter what the inputs are from a programming perspective. The characters or objects in the game need to perform certain actions as defined by the game's design. Whether they are triggered by pressing an A button or throwing a peanut butter sandwich at the screen is irrelevant. The objects are still programmed to perform that action. The event handler that causes that behavioral code to run can be mapped to any sort of input. The only time it gets tricky is in supporting input types which cannot be easily converted to another type. Such as gestures.

We've already established above that the rev controller needs a certain number of inputs which can be treated like those offered on a 'normal' controller.
Does the new XB or PS3 have more input sources than the N64 / GC? In the way of analog buttons, yes. So this may be an issue. We may end up with games that have to modify the player controls for the Rev. Such as how SSX for PS2 uses all buttons, and then for the GC, the developers suddenly found they had 2 less shoulder buttons to work with.

Continuing, with any control scheme there will be genres which are more suited than others to the layout. Sports games may be more suited to the XB, Mario type games may be more suited towards the Rev input and dingo hunting games may be more suited to the PS3 boomerang. but that is normal.

All of this controller discussion assumes that the revolutionary input features of the rev controller are worthless, and instead the controller is used in a traditional fashion. But consider that the Rev DOES have a 'different' control method. IF this different method of control offers something to any of the major genre's, then fans of those genres will want to use the rev controller unless the games look horrible on Nintendo's system.

^ Misschien kunnen sommige 'insiders' van al die 'blogs' daar even wat van leren.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  dinsdag 6 september 2005 @ 09:18:48 #145
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_30311515
Teveel tekst
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_30311607
Weer een blog met iemand die zijn fantasie loslaat
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_30311613
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 09:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Teveel tekst
Wat hij zegt, maar ik had tijd over
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_30312351
quote:
Graphics: ATI graphics processor, 10mb embedded DRAM, rumored(confirmed) to be based on the x800 line of Radeon cards.
Goh gaat hij ff snel de fout in...
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
  dinsdag 6 september 2005 @ 10:17:01 #149
64218 philipnorth
zeg maar Danny
pi_30312749
quote:
Op maandag 5 september 2005 18:09 schreef King_of_cubes het volgende:

[..]

Deel mede als je klaar bent, ik heb ook interesse
Wil wel hoor, maar wordt voor mij een Serious Samurize projectje
Nadeel is alleen dat ik hier op mijn werk geen fatsoenlijk foto bewerkings programma heb, en dus wat beperkter ben Maar ga thuis wel aan een plaatje knutselen
  dinsdag 6 september 2005 @ 13:49:46 #150
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_30318893
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 09:24 schreef Pheno het volgende:
Weer een blog met iemand die zijn fantasie loslaat
Nee hoor. 't Is gewoon een gozer die alles redelijk netjes op een rijtje zet.
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 09:59 schreef Kill_em_all het volgende:

[..]

Goh gaat hij ff snel de fout in...
Dat boeit niet. Er worden in het tekst toch geen belangerijke conclusies getrokken op basis van dat feit.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')