Maar morgen is vandaag tog?? Dat wat je net zag is vandaag/vanavond lijkt mijquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:05 schreef MaLo het volgende:
Nou, we weten in ieder geval dat de baby morgen nog leeft.
maar de buik had toch gisteren al bezoek van die verloskundige?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:06 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Maar morgen is vandaag tog?? Dat wat je net zag is vandaag/vanavond lijkt mij
menno zit helemaal vol met BSquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:05 schreef CocaColaLight het volgende:
Vandaar dat Menno zo hard fietst.
En uit de zin die de stem zei dat hij verwarring zaait lijkt het mij complete bullshit die 10k
Dat klopt idd... Vond wel dat het Been vrij positief wordt neergezet op de TVquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:06 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ja klopt. Ik bedoelde meer dat het zo'n anti-cliffhanger is voor de mensen die alleen de uitzendingen volgen. Het was veel spannender geweest als ze zeiden:"Morgen mag Tanja naar het hartje van de baby luisteren. Zou het nog kloppen, ondanks haar gepaf?"quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:06 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Tuurlijk.,.. manke nelis moet tot het einde toe blijven natuurlijkquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:08 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Dat klopt idd... Vond wel dat het Been vrij positief wordt neergezet op de TV
Ja! Anders kunnen we geen beengrappen meer makenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:11 schreef teamlead het volgende:
[..]
Tuurlijk.,.. manke nelis moet tot het einde toe blijven natuurlijk
Menno.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:13 schreef teamlead het volgende:
waar halen ze toch die onzin over die 10.000 vandaan?
Tuurlijk wel... check sbs 6... erg relaxtamundo qua beengrappen-mogelijkhedenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:12 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ja! Anders kunnen we geen beengrappen meer maken
Met sluimjurk Menno voorop!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:18 schreef MaLo het volgende:
Ach, de slijmerige tuinlui willen met hun viertjes overblijven
Dido is echt een slet!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:19 schreef agRESSIV-e het volgende:
dido geniet heel erg, ze wil dat alle mannen verliefd op haar worden.
dido was namelijk fotomodel....
fotomodellen zijn knap.
remember, voor de kijkers thuis is het pas zondag begonnen!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:13 schreef Maurisico het volgende:
Hoezo dag 3?? Verkeerde titel: eigenlike titel had moeten zijn dag 3,4,5 en verder. Ze lieten zelfs fragmenten van gisteren zien!
dido probeert haar ex te laten zien wat hij allemaal mist....quote:
NIets interessants gemist hoor...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:20 schreef vw_caddy het volgende:
Damn, een tip: neem nooit je vriendin mee naar de Ikea. Nu heb ik de uitzending gemistHerhaling dan maar.
In dit geval mag je je vriendin dankbaar zijn,.. je hebt niks gemistquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:20 schreef vw_caddy het volgende:
Damn, een tip: neem nooit je vriendin mee naar de Ikea. Nu heb ik de uitzending gemistHerhaling dan maar.
Menno interesseert haar volgens mij echt geen reet.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:17 schreef agRESSIV-e het volgende:
menno streelt het haar van dido en komt klaar....
menno word vanavond door ingrid in elkaar gemept!
Ik was van plan om niets te lezen en de herhaling maar af te wachtenquote:
En je mist straks nog meer als je dat laatste ontbrekende schroefje zoekt (of juist 300 van die krengen overhebtquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:20 schreef vw_caddy het volgende:
[ot]We wilden alleen maar even wat eten. Bleek dat je vandaag voor het bedrag dat je gegeten hebt korting krijgt bij de kassa. Ze was niet meer te houdenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:23 schreef eborn het volgende:
[..]
En je mist straks nog meer als je dat laatste ontbrekende schroefje zoekt (of juist 300 van die krengen overhebt)
ingrid heeft problemen met mannen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:23 schreef milagro het volgende:
[..]
Menno interesseert haar volgens mij echt geen reet.
ze vindt hem leuk, omdat hij een grote bek tegen haar open trekt en wilt matten, maar voor de rest niet, denk ik dan.
[quote]quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:25 schreef clauwheee het volgende:
De uitzendig was inderdaad matig...
Diermanagement zegt Dido
Jaloers?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:26 schreef agRESSIV-e het volgende:
[..]
menno moet stoppen met masseren. dido is klaar.![]()
Dan altijd nog Verstandelijk gehandicapt. Een jongetje met het syndroom van Down was nog meer politiek correct geweest.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:27 schreef eborn het volgende:
Geestelijk gehandicapte Ingrid, geen mongooltje. Of ze moet naar Mongolie op vakantie zijn geweest
Omg, wat een foutquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:31 schreef Tourniquet het volgende:
Dan altijd nog Verstandelijk gehandicapt. Een jongetje met het syndroom van Down was nog meer politiek correct geweest.
ja. Rob en Liesje aan het keuvelenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:32 schreef flugeltje het volgende:
Hebben jullie geluid vanuit de keuken?
Dat was in BB1 toch ook? Om de vaste lasten te dekken terwijl je geen inkomen hebt.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:33 schreef teamlead het volgende:
mijn streams doen een beetje vervelend.. hoorde ik nu goed dat ze startgeld hebben gekregen??
Volgens mij krijgen ze datgene wat ze normaal iedere maand verdienen vergoed.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:33 schreef teamlead het volgende:
mijn streams doen een beetje vervelend.. hoorde ik nu goed dat ze startgeld hebben gekregen??
tnx, ff opnieuw opgestart en hij doet het weer....quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:34 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
ja. Rob en Liesje aan het keuvelen
Ik gok wat ze gedaan hebben voor het green-screen. Dus voor intro-filmpjes en tussen-shots.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:34 schreef agRESSIV-e het volgende:
ze mogen niet meer over "dat groene" praten.....
bedoelen ze wiet/blowen??
Komt letterlijk uit de theatershow hehe, dacht Najib Amhaliquote:Klap je als het vliegtuig land? ik niet, je gaat toch ook niet klappen voor de bakker als ie een brood bakt!
Tot morgen 9 uur.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:36 schreef Rica het volgende:
Hoelang duurt dat fietsen nog?
Tot morgen 21:00quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:36 schreef Rica het volgende:
Hoelang duurt dat fietsen nog?
Als je de achtergrond kent dan is Down al helemaaaal niet correct. Mongolen waren tenminste nog stoere strijders op paardenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:31 schreef Tourniquet het volgende:
Dan altijd nog Verstandelijk gehandicapt. Een jongetje met het syndroom van Down was nog meer politiek correct geweest.
Ok. Blij dat we dat gehad hebben dan.quote:
ah oke.. dat wist ik dus nietquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:34 schreef eborn het volgende:
[..]
Dat was in BB1 toch ook? Om de vaste lasten te dekken terwijl je geen inkomen hebt.
ik noem het nog steeds mongooltjesquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als je de achtergrond kent dan is Down al helemaaaal niet correct. Mongolen waren tenminste nog stoere strijders op paarden
Welke achtergrond? En wat is dan wel correct?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als je de achtergrond kent dan is Down al helemaaaal niet correct. Mongolen waren tenminste nog stoere strijders op paarden
Down was een arts die die kinderen als afwijkend en een misbaksel van de natuur beschouwde. Hij had geen positief woord over voor de ziekte met die kenmerken, wat we nu het syndroom van Down noemen. Nou, leuk hoor...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:40 schreef milagro het volgende:
ik noem het nog steeds mongooltjes
vind het wel lief klinken juist
Down syndroom klinkt niet lief, maar als iets naars, vind ik
Uitgebreid verslag in deel 39, veel plezierquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:43 schreef Maurisico het volgende:
Op officiele big brother site:
"Niemand vindt me leuk!"Het wordt Lieske allemaal te veel. Haar tranen nemen de vrije loop. Nathalie grijpt in en neemt Lieske mee naar een slaapkamer zodat ze eens goed haar hart kan luchten......
http://www.talpa.tv/web/s(...)d=1/typeofpage=47019
heb ik iets gemist? wanneer is dit gebeurd?
Kijk eens aan.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Down was een arts die die kinderen als afwijkend en een misbaksel van de natuur beschouwde. Hij had geen positief woord over voor de ziekte met die kenmerken, wat we nu het syndroom van Down noemen. Nou, leuk hoor...
Dat was volgens mij BB2 toch? Kreeg je alleen je geld als je bleef, tenminste niet zelf opstapte. In BB3 kregen ze geen geld maar persoonlijke kado's. Beetje op de persoon toegesneden.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:42 schreef Isabeau het volgende:
En in welke BB dat was dat weet ik niet, maar er was ook een serie waarin je 10.000 euro kreeg zodra je was weggestemt. Als je uit jezelf ging dan kreeg je niets, het was een soort lokkertje om er vooral in te willen blijven (omdat in 1&2 zoveel mensen zomaar waren opgestapt)
Yep, begon om 18:30 uurquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Uitgebreid verslag in deel 39, veel plezier
Menno is de grootste nerd in het huis, wat eenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:41 schreef agRESSIV-e het volgende:
menno, noemt dido de liefde van zn leven...
hij gaat naar america, naar africa, hij loopt de marathon
hij is gewoon stoer....*kots *kots
Hahaha neeeeeej volgens mij hebben ze het idee dat het 7 uur is ofzo ipv 9 uurquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:47 schreef BBscanner het volgende:
De BB bewonders zitten lekker te eten (20:45... zouden ze nog enig tijdsbesef hebben?) Kok Rob heeft weer gekookt. Ralph en Joost zitten op de fiets.
Omdat het programma al begonnen is misschien?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:48 schreef LuukBes het volgende:
Waarom zoeken ze geen zwangere uit [...]
Bedoelen jullie niet de finale van bb2 waar opa koos 10.000 geboden kreeg om er juist uit te komen?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:45 schreef Rica het volgende:
[..]
Dat was volgens mij BB2 toch? Kreeg je alleen je geld als je bleef, tenminste niet zelf opstapte. In BB3 kregen ze geen geld maar persoonlijke kado's. Beetje op de persoon toegesneden.
EN spelletjes verzinnen, zoals gisteravond het rijmen en vandaag de quiz(zen)quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:50 schreef diamondvoodoo het volgende:
Rob is wel een beetje de papa van BB, koken en wassen.... etc
Ik doel ook erop dat ze dat vantevoren hadden kunnen weten met een beetje profielschets, analyse en praatje met haar.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:50 schreef Rica het volgende:
[..]
Omdat het programma al begonnen is misschien?
Nee dit was een beloning om te voorkomen dat ze zelf opstapten. Volgens mij was dat BB2 maar weet het niet zeker.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:50 schreef teamlead het volgende:
[..]
Bedoelen jullie niet de finale van bb2 waar opa koos 10.000 geboden kreeg om er juist uit te komen?
Versatel stream 3 werkt, met Ralph op de fiets.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:52 schreef BONG4002 het volgende:
Hoelang is stream 3 btw dood?Hij doet het bij mij namelijk niet
Beter weten, Tan je moet stoppen met roken, Roel je moet kappen met blowen, Lieske je mag geen pindakaas snoepen etc....quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:50 schreef diamondvoodoo het volgende:
Rob is wel een beetje de papa van BB, koken en wassen.... etc
Ik vind Tanja wel leuk.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:51 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Ik doel ook erop dat ze dat vantevoren hadden kunnen weten met een beetje profielschets, analyse en praatje met haar.
En ze kunnen desnoods nog steeds een vervangende zwangere in de plaats nemen.
Nee, ik heb met iemand gesproken die meegedaan had aan BB en 10.000 euro had gekregen, ik denk dat het de 4e serie was.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:50 schreef teamlead het volgende:
Bedoelen jullie niet de finale van bb2 waar opa koos 10.000 geboden kreeg om er juist uit te komen?
Zo zijn papa's toch ook???quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:53 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Beter weten, Tan je moet stoppen met roken, Roel je moet kappen met blowen, Lieske je mag geen pindakaas snoepen etc....![]()
![]()
![]()
Whahahahahaquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:56 schreef Maurisico het volgende:
Mooi als dit gezegd zou worden:
De Stem: 'LIESKE, CENTEN CHECKEN...LIESKE CENTEN CHECKEN'![]()
Hij mag dan wel irritant zijn, volgens mij is een dergelijk persoon wel teering handig in het huis, zeker als Tanja wellicht gaat bevallen in het huis. En hij moet van BB het rookgedrag van Tanja beinvloeden.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:53 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Beter weten, Tan je moet stoppen met roken, Roel je moet kappen met blowen, Lieske je mag geen pindakaas snoepen etc....![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:56 schreef Maurisico het volgende:
Mooi als dit gezegd zou worden:
De Stem: 'LIESKE, CENTEN CHECKEN...LIESKE CENTEN CHECKEN'![]()
idd, maar het kan misschien ook nadelig werken. Misschien wil Nederland hem nu weg hebben... want wie gaat DAN koken en wie gaat dan de was doen....??? Zo komen er vanzelf irritaties.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:58 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Hij mag dan wel irritant zijn, volgens mij is een dergelijk persoon wel teering handig in het huis, zeker als Tanja wellicht gaat bevallen in het huis. En hij moet van BB het rookgedrag van Tanja beinvloeden.
Ah dus ik was niet de enige die stream 5 had ontdektquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:59 schreef CocaColaLight het volgende:
hier heb ik stream 5 toch maar open laten staan voor het geval dat er iets op komt.
lijkt me in lieske taal relaxed als daar de dagboek kamer te zien zou zijn.
juist de vervelende en irritante figuren mogen van mij blijven!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:56 schreef Isabeau het volgende:
Doe die menno maar eerst weg, die vin dik gewoon niet interessant en niet leuk, maar ook niet vervelend genoeg om de anderen te irriteren
Menno is anders de beste stoker en groepjesvormer, en zorgt voor veel hersenspinsels. Op zijn eigen subtiele manier is ie ook zeer irritant voor anderen, zoals voor Ralph vanmorgen (op de fiets) en zoals ie tegen Rob inging toen ie op de fiets zat en met 'bespreekpunten' aankwam.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:56 schreef Isabeau het volgende:
Doe die menno maar eerst weg, die vin dik gewoon niet interessant en niet leuk, maar ook niet vervelend genoeg om de anderen te irriteren
Hij moet het veel meer doseren, overal commandeert hij momenteel. In de tuin, op de fietsen, rond de dbk. Als ie dat wat beter doet, gaat hij het ver schoppen denk ik.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:00 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
idd, maar het kan misschien ook nadelig werken. Misschien wil Nederland hem nu weg hebben... want wie gaat DAN koken en wie gaat dan de was doen....??? Zo komen er vanzelf irritaties.
En dat is toch wat we willen??![]()
of is dit te ver gezocht?
Leuk hè, Woonsdag!!!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:20 schreef vw_caddy het volgende:
Ik hou het wel ff voor je in de gatenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:03 schreef teamlead het volgende:
ik ga een uurtje badderen... als stream 5 nog beeld geeft, beschrijf dat dan ff ajb![]()
Heb gehoord dat dit de privé-niet gecensureerde douchestream voor John de Mol isquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:00 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ah dus ik was niet de enige die stream 5 had ontdekt
Naar mijn idee is het om het even; Als Rob het huis verlaat onstaan er spanningen mbt tot het huishouden. Als Rob blijft onstaan er spanningnen vanwege zijn iritante gedrag!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:00 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
idd, maar het kan misschien ook nadelig werken. Misschien wil Nederland hem nu weg hebben... want wie gaat DAN koken en wie gaat dan de was doen....??? Zo komen er vanzelf irritaties.
En dat is toch wat we willen??![]()
of is dit te ver gezocht?
nou dan zien we je zo wel in beeldquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:03 schreef teamlead het volgende:
ik ga een uurtje badderen... als stream 5 nog beeld geeft, beschrijf dat dan ff ajb![]()
Naar de ikea is al slecht laat staan met je vriendin, ikea is gewoon erger dan menno.quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:06 schreef Maurisico het volgende:
[..]
nou dan zien we je zo wel in beeld![]()
nee... in mijn contract staat dat ze dat niet uitzendenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:06 schreef Maurisico het volgende:
[..]
nou dan zien we je zo wel in beeld![]()
http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/bb5.aspquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:03 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Hij moet het veel meer doseren, overal commandeert hij momenteel. In de tuin, op de fietsen, rond de dbk. Als ie dat wat beter doet, gaat hij het ver schoppen denk ik.
btw: stream5?
De hogere nummers zijn trouwens audio-streams zie hoor ik.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:08 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/bb5.asp
maar tot nu toe is er alleen nog maar het BB logo
Mee eensquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:02 schreef Maurisico het volgende:
juist de vervelende en irritante figuren mogen van mij blijven!
-Menno was gisteren goed bezig met zijn complot-theorieën en zijn vrouwen aandacht
-Roel- lekker irritant discusiëren
-rikkert ging daar weer op in dus ook goed
- rob met zijn uitgesproken houding zorgt voor veel reacties bij huisgenoten
-dido brengt iedereen het hoofd op hol
- joost werkt iedereen op de zenuwen
- Nathalie en Ralph- need i say more?
- Lieske- is omkoopbaar, dus prima
- Tanja- zolang ze blijft roken mag ze blijven- en dan moet ze ook nog gaan zuipen- levert weer nieuwe discussies op
Wie blijven er dan over: Ingrid -mooi lichaam maar geen echte rol in mijn ogen, maar vanwege voorkomen voorlopig gespaard
Chantal-euuuhhh?
Linda- tja...beiden dames is niets mis mee. Dat pleit in real live voor de dames, maar niet in het huis!
Zij mogen van mij dan ook vertrekken.
Klopt idd Chantal moet blijven! Heb gisternacht gekeken en je streamverslag gelezenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:07 schreef Isabeau het volgende:
Chantal is juist leuk met al haar idiote complottheorieën
Ik vermoed dat Linda vrijwillig vertrekt.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:12 schreef Isabeau het volgende:
Linda vind ik wel een beetje nietszeggend. Zal best een leuke meid zijn buiten het BB huis, maar hier komt ze niet tot haar recht.
Volgende week donderdagquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:13 schreef Isabeau het volgende:
Wanneer gaat de eerste bewoner er dan uit? Zondag of moeten we daarvoor wachten tot de donderdag er weer na?
Volgens mij op de zondag, maar weet het niet zeker.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:13 schreef Isabeau het volgende:
Wanneer gaat de eerste bewoner er dan uit? Zondag of moeten we daarvoor wachten tot de donderdag er weer na?
Stond er een spiegel voor hemquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:15 schreef CocaColaLight het volgende:
joost fluit een fout deuntje:
we hebben een clubje opgericht voor mensen met een lelijk gezicht, je zit er bij, jij zit er bij...
Neuhhh alleen ff hoe Roel zich voelde en wat Lieske gaat zeggen/doen als andere haar geld vinden.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:11 schreef BigBro000 het volgende:
nog dagboekkamer verhalen tijdens de uitzending vertoond?!
Heb je dan elke donderdag een vertrekkende bewoner en een stemronde?quote:
Lijkt me niet, want dan houden ze volgens mij tijd over...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heb je dan elke donderdag een vertrekkende bewoner en een stemronde?
1e donderdag nominatieronde, donderdag erop wordt er iemand uitgeschoptquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:13 schreef Isabeau het volgende:
Rikkert heeft bij Roel en Menno nog wel redelijk aanspraak.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:14 schreef BigBro000 het volgende:
idd en rikkert is dat van de heren. de vrouwen zien niets in hem en bijna alle mannen kijken hem ook raar aan. dus linda en rikkert zijn favoriet voor de nominatie
maar...er moeten in ieder geval nog 12 mensen uit, dat is minstens 12 weken stemmenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:18 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
1e donderdag nominatieronde, donderdag erop wordt er iemand uitgeschoptHet uitschoppen en nomineren gebeuren niet op dezelfde dag.
Iemand interesse om hieraan mee te doen? Anders wil ik er zelfs wel even een kleine site voor maken. Paar uurtjes werk en het lijkt me wel leuk om te zien wie het de hele BB het best de nominaties voorspeltquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:08 schreef diamondvoodoo het volgende:
Kunnen we geen nominatiespel houden in een nieuw topic dmv poll's (of is het pollen?)
Iedereen raad wie de genomineerde zijn/is (weet niet hoeveel het er zijn, ik denk 2)
Als dit goed is verdien je per genomineerde 1 punt, heb je diegene goed die eruit gaat dan verdien je 3 punten. Nu weet ik niet hoevaak er genomineerd gaat worden maar toch.......
Er moeten er toch maar 10 uit om aan het einde met 3 personen over te blijven.... toch?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
maar...er moeten in ieder geval nog 12 mensen uit, dat is minstens 12 weken stemmen
Dus gaat er of elke donderdag iemand uit PLUS een stemronde, of er wordt op donderdag gestemd en op zondag gaat er dan iemand uit.
Lijkt me wel leukquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:20 schreef eborn het volgende:
[..]
Iemand interesse om hieraan mee te doen? Anders wil ik er zelfs wel even een kleine site voor maken. Paar uurtjes werk en het lijkt me wel leuk om te zien wie het de hele BB het best de nominaties voorspelt
Het lijkt me dan leuker dat je per persoon opgeeft wie wie nomineert. Dan zitten er meer punten in het spel en kun je makkelijker inlopen. Wat zijn de precieze regels ook al weer? Iedereen kiest 2 namen? Of maar 1? En het publiek kiest dan uit de 3 met de meeste stemmen?
Maar goed, alleen als er dus mensen interesse hebben. Zie het als een soort pooltje
Ik wil het vanavond wel in elkaar zetten, maar dan moeten we wel wat regels afspreken:quote:
Probleem is dat ik dus niet precies weet wanneer er daadwerkelijk word genomineerdquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:26 schreef eborn het volgende:
[..]
Ik wil het vanavond wel in elkaar zetten, maar dan moeten we wel wat regels afspreken:
- wanneer sluit de database en mag men niet meer wisselen (oftewel: wanneer begint in het huis het nomineren)
- hoeveel mensen nomineert elke bewoner en wie komen er allemaal op het bankje?
- wanneer zijn alle nominatierondes?
Een topic is denk al voldoende, daarin kun je ook polls maken en erover chatten (niet te veel naturlijk) maar ik weet niet hoe de nominaties gaan?? 2 mensen per keer waarvan er 1 vertrekt?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:20 schreef eborn het volgende:
[..]
Iemand interesse om hieraan mee te doen? Anders wil ik er zelfs wel even een kleine site voor maken. Paar uurtjes werk en het lijkt me wel leuk om te zien wie het de hele BB het best de nominaties voorspelt
Het lijkt me dan leuker dat je per persoon opgeeft wie wie nomineert. Dan zitten er meer punten in het spel en kun je makkelijker inlopen. Wat zijn de precieze regels ook al weer? Iedereen kiest 2 namen? Of maar 1? En het publiek kiest dan uit de 3 met de meeste stemmen?
Maar goed, alleen als er dus mensen interesse hebben. Zie het als een soort pooltje
precies, wellicht kunnen we big brother/talpa een mailtje sturen omtrent dit?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:26 schreef eborn het volgende:
[..]
Ik wil het vanavond wel in elkaar zetten, maar dan moeten we wel wat regels afspreken:
- wanneer sluit de database en mag men niet meer wisselen (oftewel: wanneer begint in het huis het nomineren)
- hoeveel mensen nomineert elke bewoner en wie komen er allemaal op het bankje?
- wanneer zijn alle nominatierondes?
Ze denkt zelf dat het een jongetje wordtquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:29 schreef Pinball het volgende:
Oh wat dramatisch zeg, Tanja rokend en aan haar buik voelend. Ik krijg bijna medelijden met haar.
Niet verplicht hoor, wel adviserend dacht ikquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:31 schreef LuukBes het volgende:
Ze zou toch stoppen ? Of was verplicht te kappen door de vroedvrouw in de dbk-sessie ?
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:31 schreef eborn het volgende:
Ik zat inderdaad al te zoeken. Zonder regels is het een beetje lastig om uberhaubt iets van een 'spel' (in welke vorm dan ook) te beginnen
Iemand kan idd een mailtje naar Talpa sturen met een paar kleine vraagjes. Even uitleggen dat we een soort polletje willen maken om het spannend te maken of zo.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:31 schreef eborn het volgende:
Ik zat inderdaad al te zoeken. Zonder regels is het een beetje lastig om uberhaubt iets van een 'spel' (in welke vorm dan ook) te beginnen
nee hoor, heeft gisteren verklaard dat ze zeker niet stopt.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:31 schreef LuukBes het volgende:
Ze zou toch stoppen ? Of was verplicht te kappen door de vroedvrouw in de dbk-sessie ?
bronquote:Regels van Big Brother 5
De nieuwe Big Brother-bewoners zullen ruim 100 dagen afgezonderd van de buitenwereld in het speciaal voor hen in Studio 5 te Aalmeer gebouwde huis verblijven. Er zijn 14 basisregels met betrekking tot het leven in het Big Brother Huis. Met hun toezegging om deel te nemen aan Big Brother verklaren de bewoners zich bereid om zich aan deze regels te houden.
1: Contact met de buitenwereld is verboden. Boeken, schrijfmateriaal, klokken, telefoons en electrische apparaten zijn verboden.
2: De bewoners worden zeven dagen per week en 24 uur per dag gefilmd. Zij moeten hun persoonlijke microfoons altijd bij zich dragen
Dagboekkamer en nominaties
3: De Dagboekkamer is de enige plek in het huis waar de bewoners een persoonlijk gesprek met Big Brother aan kunnen gaan.
4: Bezoek aan de Dagboekkamer is verplicht.
5: Nominaties voor het wegstemmen van bewoners zijn verplicht.
6: De bewoners zijn verplicht nominaties eerlijk en steekhoudend te beargumenteren.
7: Het is verboden nominaties te bediscussiëren, of andermans nominaties te beïnvloeden.
Omgang met elkaar
8: Het is niet toegestaan om details te bespreken over de besteding van het eventuele prijzengeld.
9: Alle taken en opdrachten dienen gezamelijk uitgevoerd te worden. Het wekelijks budget is van de resultaten afhankelijk.
10: Bewoners mogen geen geweld tegen hun medebewoners gebruiken.
Vertrekken uit het huis
11: Verwijdering uit het huis geschiedt na een publieke stemming.
12: Bewoners mogen te allen tijde het huis vrijwillig verlaten. Hiermee verliezen zij het recht op een prijs. Zij kunnen vervangen worden.
13: Als een bewoner de regels verbreekt kan hij gevraagd worden het huis te verlaten. Daarmee verliest hij of zij het recht op een prijs. Verwijderde bewoners kunnen vervangen worden.
De allerbelangrijkste regel
14: Big Brother kan de regels te allen tijde naar believen veranderen. De producers kunnen de regels niet breken. Zij máken de regels.
----------------------quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:31 schreef eborn het volgende:
Lijkt me ook wel leukquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:20 schreef eborn het volgende:
[..]
Maar goed, allIemand interesse om hieraan mee te doen?
Count me inquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:20 schreef eborn het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:34 schreef schatje het volgende:
10: Bewoners mogen geen geweld tegen hun medebewoners gebruiken.
Dat ook, maar Tanja afzeiken doe ik al eldersquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:32 schreef Isabeau het volgende:
Ze denkt zelf dat het een jongetje wordtIk krijg derhalve bijna medelijden met hem.
Op andere dagen is er geen live uitzending.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:37 schreef eborn het volgende:
[..]
Tja, regel 14 doet alle andere regels teniet
Dat ze zich maar flink hypocriet mag voelenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:41 schreef Tourniquet het volgende:
Haha!
Rob tegen Lieske: "Je bent een schatje"
Lieske: "Schijnt bedriegt"
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:41 schreef Tourniquet het volgende:
Haha!
Rob tegen Lieske: "Je bent een schatje"
Lieske: "Schijnt bedriegt"
Denk dat dit de reden is van lieskes huibui. Bij BB hebben ze een paar klasse psychologen in dienst. Ze wisten natuurlijk van te voren dat lieske met haar weinige levenservaring met het geldaanbod de meeste moeite zou hebben.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:42 schreef BigBro000 het volgende:
eigenlijk wil lieske het vertellen! of goedkeuring krijgen voor haar daad! ze wil bevestiging
Nope, alleen op Versatelquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:43 schreef BigBro000 het volgende:
offtopic: heeft iemand stream 3?
hier ook zo dood als een pier die stream 3quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:43 schreef BigBro000 het volgende:
offtopic: heeft iemand stream 3?
Ja maar hoe meer ze haar nu ophemelen hoe meer het dwars gaat zitten.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:42 schreef BigBro000 het volgende:
eigenlijk wil lieske het vertellen! of goedkeuring krijgen voor haar daad! ze wil bevestiging
Ach die draait nog wel door, kwestie van paar kleine sturingen van de regie en BOEM... dag Lieske...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:43 schreef LuukBes het volgende:
Ja ze draait eromheen, maar het ligt wel op bepaalde momenten op haar tong.
Behalve LuukBes (die post hier ook), verder niet veel mensen denk ikquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:46 schreef fantastrick het volgende:
[..]
en waarschijnlijk heeft niemand dat
Nee dat zei Dido juist.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:46 schreef Maurisico het volgende:
hahahahahaha, Lieske: "Ik denk niet dat er op een rotmanier een spel wordt gespeeld" Je speelt zelf het rotst haha!!
ik wel, heb alleen geen zin om de tv aan te zetten...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:46 schreef fantastrick het volgende:
[..]
en waarschijnlijk heeft niemand dat
ach ja.... ging alleen op het geluid af omdat ik hier aan het lezen was... klonk in ieder geval wel erg in de buurt van de waarheid.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:48 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Nee dat zei Dido juist.En toen begon Lieske steeds meer te twijfelen.
zou ze mee mogen spelen van john de mol omdat ze goed op stofzuigers kan blazen ??quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:52 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Didgeridooles! *opletten gaat*
*stiekeme gedachtes*quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:52 schreef gebruikersnaam het volgende:
PFFF is DIDOridoe weer bezig.
Ze begint haar zin wel vaak met "weet je wat ik heeel goed kan"
hij kan ook op zijn tenen fluitenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:53 schreef Maurisico het volgende:
Zou een mooie gimmick voor Rob zijn, dat ie zo'n stofzuigerpijp ipv zijn been kan schroeven!
Ik zie het al voor me als een soort .. hoe noem je dat ook al weer.. panfluit??quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:54 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
hij kan ook op zijn tenen fluiten
Oeh, Dido bij de audities!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:53 schreef korrel het volgende:
[..]
zou ze mee mogen spelen van john de mol omdat ze goed op stofzuigers kan blazen ??
nee grapje, ze is wel tof..
Rob zijn huishoudbeenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:53 schreef Maurisico het volgende:
Zou een mooie gimmick voor Rob zijn, dat ie zo'n stofzuigerpijp ipv zijn been kan schroeven!
meisjes ruften niet, en lieske al helemaal nietquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:55 schreef korrel het volgende:
ik zit wat mee te luisteren , maar is lieske nu aan het ruften ???
daar zijn er ondertussen al heel veel van verschenen (van die grappen) dat is gewoon niet meer bij te benenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:59 schreef BBscanner het volgende:
[..]
![]()
Misschien een ideetje om al Rob zijn Benen (grappen) te verzamelen in een apart topic!)
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:00 schreef Zapje het volgende:
kvraag me af hoeveel mensen er nu thuis ook die oefeningen gaan proberen.....![]()
Ik zie daar ook geen been in nee.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:02 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
daar zijn er ondertussen al heel veel van verschenen (van die grappen) dat is gewoon niet meer bij te benen
stream 5????quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:04 schreef CocaColaLight het volgende:
op stream 5 de badkamer op dit moment
ahh... en nu alleen het logo?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:05 schreef CocaColaLight het volgende:
http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/bb5.asp
Nope gewoon logo hoorquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:04 schreef CocaColaLight het volgende:
op stream 5 de badkamer op dit moment
Ze neemt dr zelf vast in beschermingquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:08 schreef la.femme.nikita het volgende:
dinges, Linda, zei daarnet dat ze niet van plan was de 100 dagen daar te blijven. Zelf eruit gaan is geen optie, maar anders verzoekt ze haar medebewoners. Ingrid en Joost...`waarom doe je dan mee´ ... : gewoon gaaf om er in te zitten, wel mee te kunnen maken.
en is joost zo onopvallend dat je vergeet hem te vermelden ?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:07 schreef AiaS het volgende:
hier een heel verhaal over alle bewoners
Joost noemt ie als derdequote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:11 schreef korrel het volgende:
[..]
en is joost zo onopvallend dat je vergeet hem te vermelden ?
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:12 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ingrid, rikkert menno, linda en tanja........ en GEEN gespreksonderwerp.
Zeg toch wel weer genoeg.. op naar de andere stream!
Jep, en een startbedrag. Maar dat kunnen ze verliezen als ze fluisteren, schelden, merknamen noemen etc.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:12 schreef BigBro000 het volgende:
wisten jullie dat elke bewoner sowieso 75 euro per dag krijgt als onkostenvergoeding
uh ik lees net in R&P dat ik een oude opgedroogde vrouw ben, dus doe jij maarquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:30 schreef flugeltje het volgende:
Hé Milagro.... Ralph zoekt nog iemand om z'n kindje te baren....
Jij of ik??
mijn foutje , komt omdat er bij de rest een regel tussen zit denk ikquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:12 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Joost noemt ie als derde
[..]
ze poetst volgens mij wel vaker haar tanden ver voordat ze gaat slapenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:16 schreef diamondvoodoo het volgende:
Hmmmm helpen jullie me eens, voor 12 uur wil ik slapen... morgen vroeg op! School begint weer... zucht.
Zal ik nog ff BB blijven kijken, Filmpje kijken of Battlefielden....
...gaat lieske al slapen?????
Of doet ze het omdat ze weet dat er camera's hangen??quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:20 schreef diamondvoodoo het volgende:
Poetst zij nou zo lang of ik nou zo kort???
Dat vroeg ik me 3 minuten geleden ook al afquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:20 schreef diamondvoodoo het volgende:
Poetst zij nou zo lang of ik nou zo kort???
volgens mij is ze steeds wel onzeker over hoe ze eruit ziet op de camera.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:20 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Of doet ze het omdat ze weet dat er camera's hangen??![]()
kun je grapjes mee uithalen van : je hebt best gele tandenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:21 schreef Tindra het volgende:
Is dat Lieske? Die heeft een tandenpoetsobsessie. Dat weten we.
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:22 schreef korrel het volgende:
[..]
kun je grapjes mee uithalen van : je hebt best gele tanden
en dan met de stopwatch bijhouden hoelang het duurt voordat ze naar de badkamer loopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |