Maar morgen is vandaag tog?? Dat wat je net zag is vandaag/vanavond lijkt mijquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:05 schreef MaLo het volgende:
Nou, we weten in ieder geval dat de baby morgen nog leeft.
maar de buik had toch gisteren al bezoek van die verloskundige?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:06 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Maar morgen is vandaag tog?? Dat wat je net zag is vandaag/vanavond lijkt mij
menno zit helemaal vol met BSquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:05 schreef CocaColaLight het volgende:
Vandaar dat Menno zo hard fietst.
En uit de zin die de stem zei dat hij verwarring zaait lijkt het mij complete bullshit die 10k
Dat klopt idd... Vond wel dat het Been vrij positief wordt neergezet op de TVquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:06 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ja klopt. Ik bedoelde meer dat het zo'n anti-cliffhanger is voor de mensen die alleen de uitzendingen volgen. Het was veel spannender geweest als ze zeiden:"Morgen mag Tanja naar het hartje van de baby luisteren. Zou het nog kloppen, ondanks haar gepaf?"quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:06 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Tuurlijk.,.. manke nelis moet tot het einde toe blijven natuurlijkquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:08 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Dat klopt idd... Vond wel dat het Been vrij positief wordt neergezet op de TV
Ja! Anders kunnen we geen beengrappen meer makenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:11 schreef teamlead het volgende:
[..]
Tuurlijk.,.. manke nelis moet tot het einde toe blijven natuurlijk
Menno.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:13 schreef teamlead het volgende:
waar halen ze toch die onzin over die 10.000 vandaan?
Tuurlijk wel... check sbs 6... erg relaxtamundo qua beengrappen-mogelijkhedenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:12 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ja! Anders kunnen we geen beengrappen meer maken
Met sluimjurk Menno voorop!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:18 schreef MaLo het volgende:
Ach, de slijmerige tuinlui willen met hun viertjes overblijven
Dido is echt een slet!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:19 schreef agRESSIV-e het volgende:
dido geniet heel erg, ze wil dat alle mannen verliefd op haar worden.
dido was namelijk fotomodel....
fotomodellen zijn knap.
remember, voor de kijkers thuis is het pas zondag begonnen!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:13 schreef Maurisico het volgende:
Hoezo dag 3?? Verkeerde titel: eigenlike titel had moeten zijn dag 3,4,5 en verder. Ze lieten zelfs fragmenten van gisteren zien!
dido probeert haar ex te laten zien wat hij allemaal mist....quote:
NIets interessants gemist hoor...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:20 schreef vw_caddy het volgende:
Damn, een tip: neem nooit je vriendin mee naar de Ikea. Nu heb ik de uitzending gemistHerhaling dan maar.
In dit geval mag je je vriendin dankbaar zijn,.. je hebt niks gemistquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:20 schreef vw_caddy het volgende:
Damn, een tip: neem nooit je vriendin mee naar de Ikea. Nu heb ik de uitzending gemistHerhaling dan maar.
Menno interesseert haar volgens mij echt geen reet.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:17 schreef agRESSIV-e het volgende:
menno streelt het haar van dido en komt klaar....
menno word vanavond door ingrid in elkaar gemept!
Ik was van plan om niets te lezen en de herhaling maar af te wachtenquote:
En je mist straks nog meer als je dat laatste ontbrekende schroefje zoekt (of juist 300 van die krengen overhebtquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:20 schreef vw_caddy het volgende:
[ot]We wilden alleen maar even wat eten. Bleek dat je vandaag voor het bedrag dat je gegeten hebt korting krijgt bij de kassa. Ze was niet meer te houdenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:23 schreef eborn het volgende:
[..]
En je mist straks nog meer als je dat laatste ontbrekende schroefje zoekt (of juist 300 van die krengen overhebt)
ingrid heeft problemen met mannen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:23 schreef milagro het volgende:
[..]
Menno interesseert haar volgens mij echt geen reet.
ze vindt hem leuk, omdat hij een grote bek tegen haar open trekt en wilt matten, maar voor de rest niet, denk ik dan.
[quote]quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:25 schreef clauwheee het volgende:
De uitzendig was inderdaad matig...
Diermanagement zegt Dido
Jaloers?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:26 schreef agRESSIV-e het volgende:
[..]
menno moet stoppen met masseren. dido is klaar.![]()
Dan altijd nog Verstandelijk gehandicapt. Een jongetje met het syndroom van Down was nog meer politiek correct geweest.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:27 schreef eborn het volgende:
Geestelijk gehandicapte Ingrid, geen mongooltje. Of ze moet naar Mongolie op vakantie zijn geweest
Omg, wat een foutquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:31 schreef Tourniquet het volgende:
Dan altijd nog Verstandelijk gehandicapt. Een jongetje met het syndroom van Down was nog meer politiek correct geweest.
ja. Rob en Liesje aan het keuvelenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:32 schreef flugeltje het volgende:
Hebben jullie geluid vanuit de keuken?
Dat was in BB1 toch ook? Om de vaste lasten te dekken terwijl je geen inkomen hebt.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:33 schreef teamlead het volgende:
mijn streams doen een beetje vervelend.. hoorde ik nu goed dat ze startgeld hebben gekregen??
Volgens mij krijgen ze datgene wat ze normaal iedere maand verdienen vergoed.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:33 schreef teamlead het volgende:
mijn streams doen een beetje vervelend.. hoorde ik nu goed dat ze startgeld hebben gekregen??
tnx, ff opnieuw opgestart en hij doet het weer....quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:34 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
ja. Rob en Liesje aan het keuvelen
Ik gok wat ze gedaan hebben voor het green-screen. Dus voor intro-filmpjes en tussen-shots.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:34 schreef agRESSIV-e het volgende:
ze mogen niet meer over "dat groene" praten.....
bedoelen ze wiet/blowen??
Komt letterlijk uit de theatershow hehe, dacht Najib Amhaliquote:Klap je als het vliegtuig land? ik niet, je gaat toch ook niet klappen voor de bakker als ie een brood bakt!
Tot morgen 9 uur.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:36 schreef Rica het volgende:
Hoelang duurt dat fietsen nog?
Tot morgen 21:00quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:36 schreef Rica het volgende:
Hoelang duurt dat fietsen nog?
Als je de achtergrond kent dan is Down al helemaaaal niet correct. Mongolen waren tenminste nog stoere strijders op paardenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:31 schreef Tourniquet het volgende:
Dan altijd nog Verstandelijk gehandicapt. Een jongetje met het syndroom van Down was nog meer politiek correct geweest.
Ok. Blij dat we dat gehad hebben dan.quote:
ah oke.. dat wist ik dus nietquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:34 schreef eborn het volgende:
[..]
Dat was in BB1 toch ook? Om de vaste lasten te dekken terwijl je geen inkomen hebt.
ik noem het nog steeds mongooltjesquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als je de achtergrond kent dan is Down al helemaaaal niet correct. Mongolen waren tenminste nog stoere strijders op paarden
Welke achtergrond? En wat is dan wel correct?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als je de achtergrond kent dan is Down al helemaaaal niet correct. Mongolen waren tenminste nog stoere strijders op paarden
Down was een arts die die kinderen als afwijkend en een misbaksel van de natuur beschouwde. Hij had geen positief woord over voor de ziekte met die kenmerken, wat we nu het syndroom van Down noemen. Nou, leuk hoor...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:40 schreef milagro het volgende:
ik noem het nog steeds mongooltjes
vind het wel lief klinken juist
Down syndroom klinkt niet lief, maar als iets naars, vind ik
Uitgebreid verslag in deel 39, veel plezierquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:43 schreef Maurisico het volgende:
Op officiele big brother site:
"Niemand vindt me leuk!"Het wordt Lieske allemaal te veel. Haar tranen nemen de vrije loop. Nathalie grijpt in en neemt Lieske mee naar een slaapkamer zodat ze eens goed haar hart kan luchten......
http://www.talpa.tv/web/s(...)d=1/typeofpage=47019
heb ik iets gemist? wanneer is dit gebeurd?
Kijk eens aan.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Down was een arts die die kinderen als afwijkend en een misbaksel van de natuur beschouwde. Hij had geen positief woord over voor de ziekte met die kenmerken, wat we nu het syndroom van Down noemen. Nou, leuk hoor...
Dat was volgens mij BB2 toch? Kreeg je alleen je geld als je bleef, tenminste niet zelf opstapte. In BB3 kregen ze geen geld maar persoonlijke kado's. Beetje op de persoon toegesneden.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:42 schreef Isabeau het volgende:
En in welke BB dat was dat weet ik niet, maar er was ook een serie waarin je 10.000 euro kreeg zodra je was weggestemt. Als je uit jezelf ging dan kreeg je niets, het was een soort lokkertje om er vooral in te willen blijven (omdat in 1&2 zoveel mensen zomaar waren opgestapt)
Yep, begon om 18:30 uurquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Uitgebreid verslag in deel 39, veel plezier
Menno is de grootste nerd in het huis, wat eenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:41 schreef agRESSIV-e het volgende:
menno, noemt dido de liefde van zn leven...
hij gaat naar america, naar africa, hij loopt de marathon
hij is gewoon stoer....*kots *kots
Hahaha neeeeeej volgens mij hebben ze het idee dat het 7 uur is ofzo ipv 9 uurquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:47 schreef BBscanner het volgende:
De BB bewonders zitten lekker te eten (20:45... zouden ze nog enig tijdsbesef hebben?) Kok Rob heeft weer gekookt. Ralph en Joost zitten op de fiets.
Omdat het programma al begonnen is misschien?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:48 schreef LuukBes het volgende:
Waarom zoeken ze geen zwangere uit [...]
Bedoelen jullie niet de finale van bb2 waar opa koos 10.000 geboden kreeg om er juist uit te komen?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:45 schreef Rica het volgende:
[..]
Dat was volgens mij BB2 toch? Kreeg je alleen je geld als je bleef, tenminste niet zelf opstapte. In BB3 kregen ze geen geld maar persoonlijke kado's. Beetje op de persoon toegesneden.
EN spelletjes verzinnen, zoals gisteravond het rijmen en vandaag de quiz(zen)quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:50 schreef diamondvoodoo het volgende:
Rob is wel een beetje de papa van BB, koken en wassen.... etc
Ik doel ook erop dat ze dat vantevoren hadden kunnen weten met een beetje profielschets, analyse en praatje met haar.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:50 schreef Rica het volgende:
[..]
Omdat het programma al begonnen is misschien?
Nee dit was een beloning om te voorkomen dat ze zelf opstapten. Volgens mij was dat BB2 maar weet het niet zeker.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:50 schreef teamlead het volgende:
[..]
Bedoelen jullie niet de finale van bb2 waar opa koos 10.000 geboden kreeg om er juist uit te komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |