Stond er een spiegel voor hemquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:15 schreef CocaColaLight het volgende:
joost fluit een fout deuntje:
we hebben een clubje opgericht voor mensen met een lelijk gezicht, je zit er bij, jij zit er bij...
Neuhhh alleen ff hoe Roel zich voelde en wat Lieske gaat zeggen/doen als andere haar geld vinden.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:11 schreef BigBro000 het volgende:
nog dagboekkamer verhalen tijdens de uitzending vertoond?!
Heb je dan elke donderdag een vertrekkende bewoner en een stemronde?quote:
Lijkt me niet, want dan houden ze volgens mij tijd over...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heb je dan elke donderdag een vertrekkende bewoner en een stemronde?
1e donderdag nominatieronde, donderdag erop wordt er iemand uitgeschoptquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:13 schreef Isabeau het volgende:
Wanneer gaat de eerste bewoner er dan uit? Zondag of moeten we daarvoor wachten tot de donderdag er weer na?
Rikkert heeft bij Roel en Menno nog wel redelijk aanspraak.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:14 schreef BigBro000 het volgende:
idd en rikkert is dat van de heren. de vrouwen zien niets in hem en bijna alle mannen kijken hem ook raar aan. dus linda en rikkert zijn favoriet voor de nominatie
maar...er moeten in ieder geval nog 12 mensen uit, dat is minstens 12 weken stemmenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:18 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
1e donderdag nominatieronde, donderdag erop wordt er iemand uitgeschoptHet uitschoppen en nomineren gebeuren niet op dezelfde dag.
Iemand interesse om hieraan mee te doen? Anders wil ik er zelfs wel even een kleine site voor maken. Paar uurtjes werk en het lijkt me wel leuk om te zien wie het de hele BB het best de nominaties voorspeltquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:08 schreef diamondvoodoo het volgende:
Kunnen we geen nominatiespel houden in een nieuw topic dmv poll's (of is het pollen?)
Iedereen raad wie de genomineerde zijn/is (weet niet hoeveel het er zijn, ik denk 2)
Als dit goed is verdien je per genomineerde 1 punt, heb je diegene goed die eruit gaat dan verdien je 3 punten. Nu weet ik niet hoevaak er genomineerd gaat worden maar toch.......
Er moeten er toch maar 10 uit om aan het einde met 3 personen over te blijven.... toch?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
maar...er moeten in ieder geval nog 12 mensen uit, dat is minstens 12 weken stemmen
Dus gaat er of elke donderdag iemand uit PLUS een stemronde, of er wordt op donderdag gestemd en op zondag gaat er dan iemand uit.
Lijkt me wel leukquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:20 schreef eborn het volgende:
[..]
Iemand interesse om hieraan mee te doen? Anders wil ik er zelfs wel even een kleine site voor maken. Paar uurtjes werk en het lijkt me wel leuk om te zien wie het de hele BB het best de nominaties voorspelt
Het lijkt me dan leuker dat je per persoon opgeeft wie wie nomineert. Dan zitten er meer punten in het spel en kun je makkelijker inlopen. Wat zijn de precieze regels ook al weer? Iedereen kiest 2 namen? Of maar 1? En het publiek kiest dan uit de 3 met de meeste stemmen?
Maar goed, alleen als er dus mensen interesse hebben. Zie het als een soort pooltje
Ik wil het vanavond wel in elkaar zetten, maar dan moeten we wel wat regels afspreken:quote:
Probleem is dat ik dus niet precies weet wanneer er daadwerkelijk word genomineerdquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:26 schreef eborn het volgende:
[..]
Ik wil het vanavond wel in elkaar zetten, maar dan moeten we wel wat regels afspreken:
- wanneer sluit de database en mag men niet meer wisselen (oftewel: wanneer begint in het huis het nomineren)
- hoeveel mensen nomineert elke bewoner en wie komen er allemaal op het bankje?
- wanneer zijn alle nominatierondes?
Een topic is denk al voldoende, daarin kun je ook polls maken en erover chatten (niet te veel naturlijk) maar ik weet niet hoe de nominaties gaan?? 2 mensen per keer waarvan er 1 vertrekt?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:20 schreef eborn het volgende:
[..]
Iemand interesse om hieraan mee te doen? Anders wil ik er zelfs wel even een kleine site voor maken. Paar uurtjes werk en het lijkt me wel leuk om te zien wie het de hele BB het best de nominaties voorspelt
Het lijkt me dan leuker dat je per persoon opgeeft wie wie nomineert. Dan zitten er meer punten in het spel en kun je makkelijker inlopen. Wat zijn de precieze regels ook al weer? Iedereen kiest 2 namen? Of maar 1? En het publiek kiest dan uit de 3 met de meeste stemmen?
Maar goed, alleen als er dus mensen interesse hebben. Zie het als een soort pooltje
precies, wellicht kunnen we big brother/talpa een mailtje sturen omtrent dit?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:26 schreef eborn het volgende:
[..]
Ik wil het vanavond wel in elkaar zetten, maar dan moeten we wel wat regels afspreken:
- wanneer sluit de database en mag men niet meer wisselen (oftewel: wanneer begint in het huis het nomineren)
- hoeveel mensen nomineert elke bewoner en wie komen er allemaal op het bankje?
- wanneer zijn alle nominatierondes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |