abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30144828
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 21:15 schreef CocaColaLight het volgende:
joost fluit een fout deuntje:

we hebben een clubje opgericht voor mensen met een lelijk gezicht, je zit er bij, jij zit er bij...
Stond er een spiegel voor hem
pi_30144848
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 21:11 schreef BigBro000 het volgende:
nog dagboekkamer verhalen tijdens de uitzending vertoond?!
Neuhhh alleen ff hoe Roel zich voelde en wat Lieske gaat zeggen/doen als andere haar geld vinden.
BF2: Diamond3d
pi_30144855
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 21:14 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

Volgende week donderdag
Heb je dan elke donderdag een vertrekkende bewoner en een stemronde?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_30144877
Ingrid is leuk gekleed. Staat haar goed. Beter dan dat roze.
  woensdag 31 augustus 2005 @ 21:18:01 #155
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_30144896
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 21:17 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Heb je dan elke donderdag een vertrekkende bewoner en een stemronde?
Lijkt me niet, want dan houden ze volgens mij tijd over...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_30144900
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 21:13 schreef Isabeau het volgende:
Wanneer gaat de eerste bewoner er dan uit? Zondag of moeten we daarvoor wachten tot de donderdag er weer na?
1e donderdag nominatieronde, donderdag erop wordt er iemand uitgeschopt Het uitschoppen en nomineren gebeuren niet op dezelfde dag.
Clarkson: Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
pi_30144926
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 21:14 schreef BigBro000 het volgende:
idd en rikkert is dat van de heren. de vrouwen zien niets in hem en bijna alle mannen kijken hem ook raar aan. dus linda en rikkert zijn favoriet voor de nominatie
Rikkert heeft bij Roel en Menno nog wel redelijk aanspraak.

De nacht is weer voor het vaste kliekje Roel, Menno, Chantal, Indrid en Rikkert. Wellicht ook Tanja als ze weer zin heeft in een nachtje doelloos staren.
  woensdag 31 augustus 2005 @ 21:18:45 #158
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_30144930
Lieske weer over vet aanmaken
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_30144975
je hebt wel een beetje een tweedeling nu he in de groep. de nachtbrakers zijn overdag aan het slapen.... leuk voor het spel-element
pi_30144999
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 21:18 schreef vw_caddy het volgende:

[..]

1e donderdag nominatieronde, donderdag erop wordt er iemand uitgeschopt Het uitschoppen en nomineren gebeuren niet op dezelfde dag.
maar...er moeten in ieder geval nog 12 mensen uit, dat is minstens 12 weken stemmen
Dus gaat er of elke donderdag iemand uit PLUS een stemronde, of er wordt op donderdag gestemd en op zondag gaat er dan iemand uit.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_30145002
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 21:08 schreef diamondvoodoo het volgende:
Kunnen we geen nominatiespel houden in een nieuw topic dmv poll's (of is het pollen?)
Iedereen raad wie de genomineerde zijn/is (weet niet hoeveel het er zijn, ik denk 2)
Als dit goed is verdien je per genomineerde 1 punt, heb je diegene goed die eruit gaat dan verdien je 3 punten. Nu weet ik niet hoevaak er genomineerd gaat worden maar toch.......
Iemand interesse om hieraan mee te doen? Anders wil ik er zelfs wel even een kleine site voor maken. Paar uurtjes werk en het lijkt me wel leuk om te zien wie het de hele BB het best de nominaties voorspelt

Het lijkt me dan leuker dat je per persoon opgeeft wie wie nomineert. Dan zitten er meer punten in het spel en kun je makkelijker inlopen. Wat zijn de precieze regels ook al weer? Iedereen kiest 2 namen? Of maar 1? En het publiek kiest dan uit de 3 met de meeste stemmen?

Maar goed, alleen als er dus mensen interesse hebben. Zie het als een soort pooltje
  woensdag 31 augustus 2005 @ 21:21:00 #162
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_30145021
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 21:20 schreef Isabeau het volgende:

[..]

maar...er moeten in ieder geval nog 12 mensen uit, dat is minstens 12 weken stemmen
Dus gaat er of elke donderdag iemand uit PLUS een stemronde, of er wordt op donderdag gestemd en op zondag gaat er dan iemand uit.
Er moeten er toch maar 10 uit om aan het einde met 3 personen over te blijven.... toch?

Als ze dus vanaf volgend week mensen gaan wegstemmen komen we ergens halverwege november uit...
pi_30145126
-Ralph mag er van mij inblijven... normaal leuk iemand en wil het goede voor de BB bewonders alhoewel hij soms erg slijmerig overkomt. Vooral toen tegen Naat. Maar stiekem hoop ik dat tussen hem en haar nog wat gaat gebeuren .

-Rob mag er ook wel inblijven van mij, gewoon wel een tof iemand, waarmee ik me kan vinden.

-Joost mag van mij weg, praat veel te veel en praat alsof hij overal verstand van heeft.. bah!

-Roel, tja... kan nog wel voor opschudding zorgen denk ik, dus die moet eigenlijk blijven.

-Menno... tja .. weinig over te vertellen. Zal me niets verbazen als hij de eerste echte ruzie met iemand krijgt.

-Naat praat vaak erg kinderachtig en gedraagt zich zo. De manier waarop ze praat bedoel ik dan. Mag van mij weg, hoeft niet.

-Dido, mooiste dame van het BB huis, dus die mag wel blijven. Ze is verder ook normaal.

-Linda, geen echte toegevoegde waarde voor het BB huis. TE normaal, mag van mij weg

-Ingrid, zelfde verhaal als Linda. Echt mooi is ze ook niet dus mag van mij ook weg

-Tanja, tja .... boeit me ook niet echt maar krijgt de voordeel van het zwangerschap hé ":)

-Chantal, kan leuk overkomen, leuke lach ook maar verder zal ik dr niet missen.

-Lieske, die mag blijven ook al is het alleen maar om het geld dat ze dan steeds moet verstoppen. Kan ook nog voor gezeik zorgen.

-Rikkert.... tja is wel oké....
  woensdag 31 augustus 2005 @ 21:24:06 #164
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_30145138
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 21:20 schreef eborn het volgende:

[..]

Iemand interesse om hieraan mee te doen? Anders wil ik er zelfs wel even een kleine site voor maken. Paar uurtjes werk en het lijkt me wel leuk om te zien wie het de hele BB het best de nominaties voorspelt

Het lijkt me dan leuker dat je per persoon opgeeft wie wie nomineert. Dan zitten er meer punten in het spel en kun je makkelijker inlopen. Wat zijn de precieze regels ook al weer? Iedereen kiest 2 namen? Of maar 1? En het publiek kiest dan uit de 3 met de meeste stemmen?

Maar goed, alleen als er dus mensen interesse hebben. Zie het als een soort pooltje
Lijkt me wel leuk ik doe dus mee
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
pi_30145211
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 21:24 schreef BONG4002 het volgende:
Lijkt me wel leuk ik doe dus mee
Ik wil het vanavond wel in elkaar zetten, maar dan moeten we wel wat regels afspreken:
- wanneer sluit de database en mag men niet meer wisselen (oftewel: wanneer begint in het huis het nomineren)
- hoeveel mensen nomineert elke bewoner en wie komen er allemaal op het bankje?
- wanneer zijn alle nominatierondes?
pi_30145297
Ik kan op de site van talpa ook geen reglementen vinden wbt Big Brother, het wordt dus afwachten.
  woensdag 31 augustus 2005 @ 21:28:35 #167
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_30145299
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 21:26 schreef eborn het volgende:

[..]

Ik wil het vanavond wel in elkaar zetten, maar dan moeten we wel wat regels afspreken:
- wanneer sluit de database en mag men niet meer wisselen (oftewel: wanneer begint in het huis het nomineren)
Probleem is dat ik dus niet precies weet wanneer er daadwerkelijk word genomineerd kan er dus nog niet zoveel over zeggen, maar ik ga ervan uit dat iedere bewonder iig 2 mensen moet nomineren
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
  woensdag 31 augustus 2005 @ 21:28:48 #168
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_30145310
dido vraagt zich af waarom dat ze aangevallen wordt door muggen... tja die beesten weten ook wel in wiens huid ze hun tanden zetten!
Voor al uw nieuwe en ouwe nieuws
pi_30145318
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 21:20 schreef eborn het volgende:

[..]

Een topic is denk al voldoende, daarin kun je ook polls maken en erover chatten (niet te veel naturlijk) maar ik weet niet hoe de nominaties gaan?? 2 mensen per keer waarvan er 1 vertrekt?
Dus iedereen moet dan 2 mensen kiezen voor een bepaalde tijd/dag (iig voordat het bekend is bij Big Brother) en ze moeten iemand kiezen waarvan zij denken dat die eruit gaat.

DUSSSSSSSSS je kan bijv Joost en Linda nomineren maar bijv denken dat Lieske eruit gaat. Maak je wel meer kans op punten, alhoewel je de volle punten dan niet meer kan pakken, snappie?
pi_30145331
leuk ideem ik stem alvast rob naar huis, ik ben zijn verhalen meer dan zat.
Hier in het kort zijn levensverhaal:

Toen zijn been werd afgezet en hij veel later thuis werd afgezet lag daar de rekening en was ie weer afgezet...
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_30145345
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 21:26 schreef eborn het volgende:

[..]

precies, wellicht kunnen we big brother/talpa een mailtje sturen omtrent dit?
  woensdag 31 augustus 2005 @ 21:29:57 #172
242 Pinball
Electric Monk
pi_30145349
Oh wat dramatisch zeg, Tanja rokend en aan haar buik voelend. Ik krijg bijna medelijden met haar.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  woensdag 31 augustus 2005 @ 21:30:47 #173
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_30145382
Hé Milagro.... Ralph zoekt nog iemand om z'n kindje te baren....

Jij of ik??
pi_30145397
Ze zou toch stoppen ? Of was verplicht te kappen door de vroedvrouw in de dbk-sessie ?
pi_30145409
Ik zat inderdaad al te zoeken. Zonder regels is het een beetje lastig om uberhaubt iets van een 'spel' (in welke vorm dan ook) te beginnen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')