abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30139992
Vorige week was de buurman van een maat op een dag van nederland naar denemarken en weer terug gereden in een oude opgevoerde mercedes (nos etc.)

zette die z'n bak in de schuur, BAM! blok kapot, duwt wanhopig de auto de garage uit en gaat staan bellen, ondertussen brand zijn auto af, na dat de brandweer is geweest en weer weg gereden staat hij daar met z'n afgefikte bak.

maat dus met telefoon filmpje en foto's maken, ik zeg, wees 'ns creatief met windows movie maker

http://www.wacha.nl/temp/fok/RIP_Mercedes_Benz.wmv
met dank aan Googolplexian

[ Bericht 13% gewijzigd door alsem op 31-08-2005 20:05:47 ]
pi_30139999
kut, putfile kan maar 10 mb aan en het filmpje is 11.6 mb
pi_30140148
iemand host?
  woensdag 31 augustus 2005 @ 19:02:43 #4
51513 Foo_niks
'Weg weezze ! '
pi_30140156
maak je hem toch kleiner van beeldformaat of je zet hem op Yousendit.com.
Klaar?
Ik niet!
  woensdag 31 augustus 2005 @ 19:05:25 #6
73730 God_de_Vader
Die hard Toyota driver
pi_30140245
ik kan hem ook zetten maar heb wat schrik voor het aantal bezoekers lol
-.,.-°--> MultiBox Your software and solutions partner. <--°-.,.-
-.,.-°--> Young and Safe on the Road <--°-.,.-
pi_30140552
kommaar op
Calm down, please!
pi_30140719
http://www.megaupload.com/?d=3914HLVK

volgensmij werkt het zo
pi_30140837
12 kb/sec

ik download & host 'm wel
Calm down, please!
pi_30141613
netjes! bedankt
pi_30142570
np
Calm down, please!
pi_30143104
Leedvermaak
pi_30143367
Ik heb em gedownload maar als ik op play druk doet ie niets

ik gebruik BS player trouwens

Edit: nevermind, probleem opgelost
It's okay to be white
pi_30144146
Hehe Deutsche Grundlichkeit
pi_30144773
Zo dat fikt aardig zeg
pi_30145201
Lol dat fikte wel lekker .
  woensdag 31 augustus 2005 @ 21:31:30 #18
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_30145408
Buiten de tenenkrommende spelfouten is het een erg vermakelijk filmpje
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_30146853
Vraag me af hoe dat ding zomaar kan fikken
  woensdag 31 augustus 2005 @ 22:08:50 #20
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_30146926
fijne plek ook voor een fik, gezellig tussen het huis en andere auto's
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  woensdag 31 augustus 2005 @ 22:11:45 #21
51513 Foo_niks
'Weg weezze ! '
pi_30147052
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 22:06 schreef yup het volgende:
word over NOS gesproken als dat niet goed dicht heeft gestaan (Fles) krijg je een zeer zuurstofrijk mengsel onder de kap ,klein vonkje is dan genoeg
Klaar?
Ik niet!
pi_30147176
Hmmm idd ik dacht gewoon NOS stickers e.d. maar dus blijkbaar echt NOS

Is verboden in NL als ze dat zien ben je DE LUL. Serieus.
pi_30147190
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 22:06 schreef yup het volgende:
Hij zal wel flink geblazen hebben in Duitsland. De rijwind heeft 'm gered totdat hij stilstond en de ventilatie het niet meer trok (NOS brandt aardig, weet je)

Mijn gok is dat de NOS injectoren niet geflushed waren en vlam hebben gevat door de hitte veroorzaakt door gebrek aan koeling.
Vandaar de snelle brand.
Calm down, please!
pi_30147429
Geinig filmpje
only the end of things is important
pi_30147576
"moter"

en een stukje verder is het wel goed gespeld.
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
pi_30147775
opgeruimd staat netjes
pi_30147780
Volgens mij is moter nog oude spelling ... maar laten we alsjeblieft niet WEER als een stel Nederlanders ambtenaren het punt missen.

Al stond er "poep" ... het topic is "grafbak in de fik"... niet "vind de spelfout"
Calm down, please!
pi_30147916
het eerste stuk van het "filmpje" is bij mij trouwens niet eens bewegend beeld, dat zijn losse stilstaande beelden, ligt dat aan mij
pi_30147956
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 22:32 schreef Repeat het volgende:
het eerste stuk van het "filmpje" is bij mij trouwens niet eens bewegend beeld, dat zijn losse stilstaande beelden, ligt dat aan mij
quote:
maat dus met telefoon filmpje en foto's maken, ik zeg, wees 'ns creatief met windows movie maker
Calm down, please!
pi_30148145
achso
  woensdag 31 augustus 2005 @ 22:45:09 #31
88663 Five_Aces
S50B32 @ 340 bavarian horses
pi_30148441
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 22:14 schreef yup het volgende:
Hmmm idd ik dacht gewoon NOS stickers e.d. maar dus blijkbaar echt NOS

Is verboden in NL als ze dat zien ben je DE LUL. Serieus.
Helemaal niet, geld als brandstof additief en mag gewoon zolang het op een deugdelijke manier in de auto bevestigd is volgens mij. Dingen als injectorreiniger & octane booster mag je ook gewoon gebruiken.
RICE WAS NEVER A FAST FOOD SO HOW THE HELL IS IT A FAST CAR
///M - The Most Powerful Letter In The Alphabeth
pi_30148651
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 22:45 schreef Five_Aces het volgende:

[..]

Helemaal niet, geld als brandstof additief en mag gewoon zolang het op een deugdelijke manier in de auto bevestigd is volgens mij. Dingen als injectorreiniger & octane booster mag je ook gewoon gebruiken.
juist
Calm down, please!
pi_30148731
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 22:45 schreef Five_Aces het volgende:

[..]

HEt is zeer vaag. Soms mag het soms niet

Sommige komen door de apk (zelfs ondeugdelijk bevestigt ) sommigen niet (zelfs deugdelijk bevestigd niet)...

Sommige krijgen een boete sommige niet. (door de politie aan de kant gezet).

Iig in de VS is het totaal niet verboden en elke randdebiel mag het gebruiken. NOS is dangerous shit...

Ga nou niet komen met je wet dit dat. De justitie omzeilt de wet echt wel. Als de justitie zegt jij hebt NOS dus je krijgt een boete, dan krijg je die ook... Of je moet het voor laten komen met een dure advocaat.

Radardetector verboden: onwettig.

Rollerbank voor scooters: onwettig.

Toch komt justitie ermee weg. Terwijl het in strijd is met de wet.
pi_30148987
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 22:51 schreef yup het volgende:

[..]

HEt is zeer vaag. Soms mag het soms niet

Sommige komen door de apk (zelfs ondeugdelijk bevestigt ) sommigen niet (zelfs deugdelijk bevestigd niet)...

Sommige krijgen een boete sommige niet. (door de politie aan de kant gezet).

Iig in de VS is het totaal niet verboden en elke randdebiel mag het gebruiken. NOS is dangerous shit...

Ga nou niet komen met je wet dit dat. De justitie omzeilt de wet echt wel. Als de justitie zegt jij hebt NOS dus je krijgt een boete, dan krijg je die ook... Of je moet het voor laten komen met een dure advocaat.

Radardetector verboden: onwettig.

Rollerbank voor scooters: onwettig.

Toch komt justitie ermee weg. Terwijl het in strijd is met de wet.
Hier is het gewoon zo dat je ZOVEEL accijns betaalt dat -zolang je procentueel niet boven een bepaalde meng-verhouding komt- je een additief mag gebruiken. Rollerbanken en radardetectoren hebben weinig met benzine te maken.
Calm down, please!
pi_30149020
Interessante quote voor google en five aces:
quote:
Volgens mij zijn jullie al weer lekker snel met oordelen en veroordelen.

Geert stond bij het stoplicht, politiebusje staat naast hem. Kijkt bij hem in ze'n auto en ziet dus die NOS fles liggen....

Dus, Geert aan de kant en auto in beslag omdat NOS volgens politie niet mag. Het ergste was nog, Geert had het nog niet eens aangesloten....dus in feite kunnen ze je niks maken.
Maar je weet hoe die lekkere agenten zijn in NL. Die willen geld, geld en nog is geld verdienen....

Dus, Geert kan weer lekker ze'n gehele Polo in originele staat terugbrengen en herkeuren bij de RDW.

Het is erg zielig gesteld met de Nederlandse wetten en regels.

ps. Geert heeft dit keer dus ECHT niks gek gedaan of wat dan ook.

En hierbij laat ik het bij, want de oordelen over iedereen staan altijd lekker snel klaar.
http://www.gummen.org/newforum/forum_message.asp?mes_id=0456395

Gaat om een Polo 6n met 1.6i 16v GTi blok + nos (die niet aangesloten was).

Grappig googleplex dat je zo erover denkt. DAT WAS PRECIES mijn gedachte maar als jij ook maar EEN KLEIN beetje weet hoe de politie is, dan moet je weten dat NOS voor tering problemen gaat zorgen. Als je het gebruikt verstop het dan. (zowiezo is NOS levensgevaarlijk, dus niet gebruiken aub
pi_30157044
weer een mercedes minder
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_30160047
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 22:58 schreef yup het volgende:
Interessante quote voor google en five aces:
[..]

http://www.gummen.org/newforum/forum_message.asp?mes_id=0456395

Gaat om een Polo 6n met 1.6i 16v GTi blok + nos (die niet aangesloten was).

Grappig googleplex dat je zo erover denkt. DAT WAS PRECIES mijn gedachte maar als jij ook maar EEN KLEIN beetje weet hoe de politie is, dan moet je weten dat NOS voor tering problemen gaat zorgen. Als je het gebruikt verstop het dan. (zowiezo is NOS levensgevaarlijk, dus niet gebruiken aub
Ik weet precies hoe de popo is. Ben een keer vijf maanden auto en rijbewijs kwijtgeweest omdat twee agentjes vonden dat ik te hard reed. Het is me daarna ook nooit meer gelukt maar kennelijk heb ik die dag 144 km/h in z'n 2 gereden.
Calm down, please!
pi_30160599
quote:
Op donderdag 1 september 2005 11:25 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Ik weet precies hoe de popo is. Ben een keer vijf maanden auto en rijbewijs kwijtgeweest omdat twee agentjes vonden dat ik te hard reed. Het is me daarna ook nooit meer gelukt maar kennelijk heb ik die dag 144 km/h in z'n 2 gereden.
Medeleven voor jou. Want ik ken precies iemand (veuuuuul minder erg maar toch) die was door een paar km te hard precies een punt kwijt... Hij reed expres onder die puntenlimiet maar die 2 klootzakken hebben het toch maar 5 km/u verhoogd zodat het via officier van justitie zou gaan (en zodat ie dus een punt te pakken heeft).

Naja dit is way offtopic.
pi_30163983
Een 2 liter Mercedes met NOS en een LPG-tank, hoeveel pk geeft dat? 120?
pi_30164363
quote:
Op donderdag 1 september 2005 13:19 schreef jurjen13 het volgende:
250 voor 29.6 seconden
pi_30174218
quote:
Op donderdag 1 september 2005 13:19 schreef jurjen13 het volgende:
Zonder nitrious is het volgens mij idd iets van 120 pk, met nitrious weet ik niet..
..dat hangt namelijk van het shot af. Meeste hebben iets van 50-75pk shots.
(uitzonderingen natuurlijk daargelaten)

Maar wat me vooral opvalt in dat filmpje is dat niemand die gast even komt
helpen met een brandblusser ofzo. Lekkere sociale buurt om in te wonen..
Nee.
pi_30174833
quote:
Op donderdag 1 september 2005 18:43 schreef Opa_vertelt het volgende:

Maar wat me vooral opvalt in dat filmpje is dat niemand die gast even komt
helpen met een brandblusser ofzo. Lekkere sociale buurt om in te wonen..
het is inderdaad niet de rijkste/minst criminele buurt van zutphen , bob woont er nu een paar maanden en heeft al mooie verhalen ervan.

nu nog hopen dat al die andere slecht getunede auto's daar ook een keer in de fik vliegen
pi_30175341
beetje jammer om te lachen over iemand zijn pech met zijn hobbie.
Kijken of je nog zo lacht als jouw werk in vlammen op gaat.

of het volges jou een grafbak is of niet boeit wmb niet, voor hem was het misschien wel zijn grote plezier om eraan te werken.
And then there were syntax-errors
pi_30175592
Moet die gast niet zo dom zijn om met NOS te spelen. Eigen schuld dikke bult. NOS is gevaarlijk en dat weet je als je ermee kloot. En als je dat zelfs niet weet verdien je dit gewoon, een zeer leerzaam lesje dus voor meneer. Gast heeft nog geluk dat er niks kaboem is gegaan.

Moet je voor de grap eens kijken naar de VS, waar elke megool kloot met NOS, daar zijn dit soort "klappers" met NOS schering en inslag
pi_30179224
quote:
Op donderdag 1 september 2005 19:30 schreef yup het volgende:
Moet die gast niet zo dom zijn om met NOS te spelen. Eigen schuld dikke bult.
Als iemand invalide wordt geschopt omdat hij een grote mond heeft, help je dan ook niet?

"hij stond erbij en keer ernaar"
Nee.
pi_30179569
"Zorg altijd voor een goed werkende brandblusser in de auto" (een beginnend brandje is dan zo geblust)
pi_30179848
quote:
Op donderdag 1 september 2005 21:10 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

Als iemand invalide wordt geschopt omdat hij een grote mond heeft, help je dan ook niet?

"hij stond erbij en keer ernaar"
een auto is toch wel iets anders dan een persoon..

het is idd wel lullig voor die man, maar zo'n mercedes is niet echt een auto waar de originaliteit en sympatie vanaf springt
pi_30180428
quote:
Op donderdag 1 september 2005 21:16 schreef HPoi het volgende:
"Zorg altijd voor een goed werkende brandblusser in de auto" (een beginnend brandje is dan zo geblust)
ALS er iemand met een brandblusser te hulp was geschoten dan had hij z'n auto NOG weg kunnen gooien. 99 van de 100 mensen die een brandblusser hebben hebben een standaard poeder-blusser.
Dat poeder VREET letterlijk door elk electronisch systeem heen. Binnen 2 weken zit er geen isolatie meer om de draden en zijn printplaten aangetast beyond repair.

Voor het blussen van auto-branden moet je een ander soort blusser hebben en die zijn dan ook niet ¤13,- ... eerder 45. CO2 blusser of schuimblusser is aanbevolen, geloof ik.
Calm down, please!
pi_30181267
kan je dus het beste een CO2 blusser in je auto hebben, dat laat helemaal geen restant achter, het lijkt me dat schuim ook nog vervelend kan zijn als het overal zit
pi_30183154
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 18:57 schreef alsem het volgende:
hoop geblaat
net zo grappig dat jouw auto ook af mag fikken dan zet ik hem wel op internet (ja, ook nieuwere auto's maken soms kortsluiting)
Schudden voor gebruik. Bij voorkeur koel bewaren.
pi_30184281
quote:
Op donderdag 1 september 2005 22:48 schreef TenMinsteHoudbaarTot het volgende:

[..]

net zo grappig dat jouw auto ook af mag fikken dan zet ik hem wel op internet (ja, ook nieuwere auto's maken soms kortsluiting)
niet om het één of ander ... maar had je diepgaand medelijden verwacht hier op Fok?

Het was een Mercedes 190, hoor... geen SLR. Persoonlijk vind ik het kut voor de eigenaar maar...
1) dan had hij NOS moeten laten installeren door een erkend vakman OF gewoon moeten laten;
2) levert het mooie plaatjes voor leedvermakende mensen;
3) eigen schuld, dikke bult. Iedere auto heeft een metertje op het dashboard die de temperatuur van de koelvloeistof weergeeft. Een echte tuner had na de rit (en ook tijdens) gechecked of hij z'n werk wel goed had gedaan.

Begrijp dat het net zo goed zielig voor hem is als een les voor anderen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Googolplexian op 01-09-2005 23:23:48 ]
Calm down, please!
pi_30200912
quote:
Op donderdag 1 september 2005 22:48 schreef TenMinsteHoudbaarTot het volgende:

[..]

Ik host hem wel
* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
  woensdag 7 september 2005 @ 13:11:59 #53
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_30351592
quote:
Op donderdag 1 september 2005 21:22 schreef alsem het volgende:

[..]

een auto is toch wel iets anders dan een persoon..

het is idd wel lullig voor die man, maar zo'n mercedes is niet echt een auto waar de originaliteit en sympatie vanaf springt
Nee een getunede golf, civic, crx of astra...DAT is pas origineel
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_30355519
whehehehe, leuk filmpje..

Het zal wel lekker gestonken hebben daar op je balkonnetje
  woensdag 7 september 2005 @ 15:47:41 #55
129276 GSi
Sluit af met een hekje.
pi_30355935
Nou wat een geweldig filmpje.

Als jouw pauperflat afbrand omdat je net nieuwe spotjes heb opgehangen ofzo zal ik dan ook wel ff online zetten en er keihard om gaan lachen.
Ik wil je naast mij op de bank, tegen mij aan. Alsof ik een kat op mijn schoot heb, maar het niet erg vind dat ik op dat moment niet bij de chips kan en je lekker laat liggen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')