word over NOS gesproken als dat niet goed dicht heeft gestaan (Fles) krijg je een zeer zuurstofrijk mengsel onder de kap ,klein vonkje is dan genoegquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:06 schreef yup het volgende:
Vraag me af hoe dat ding zomaar kan fikken
Hij zal wel flink geblazen hebben in Duitsland. De rijwind heeft 'm gered totdat hij stilstond en de ventilatie het niet meer trok (NOS brandt aardig, weet je)quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:06 schreef yup het volgende:
Vraag me af hoe dat ding zomaar kan fikken
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:32 schreef Repeat het volgende:
het eerste stuk van het "filmpje" is bij mij trouwens niet eens bewegend beeld, dat zijn losse stilstaande beelden, ligt dat aan mij
quote:maat dus met telefoon filmpje en foto's maken, ik zeg, wees 'ns creatief met windows movie maker
Helemaal niet, geld als brandstof additief en mag gewoon zolang het op een deugdelijke manier in de auto bevestigd is volgens mij. Dingen als injectorreiniger & octane booster mag je ook gewoon gebruiken.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:14 schreef yup het volgende:
Hmmm idd ik dacht gewoon NOS stickers e.d. maar dus blijkbaar echt NOS
Is verboden in NL als ze dat zien ben je DE LUL. Serieus.
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:45 schreef Five_Aces het volgende:
[..]
Helemaal niet, geld als brandstof additief en mag gewoon zolang het op een deugdelijke manier in de auto bevestigd is volgens mij. Dingen als injectorreiniger & octane booster mag je ook gewoon gebruiken.
HEt is zeer vaag. Soms mag het soms nietquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:45 schreef Five_Aces het volgende:
[..]
Helemaal niet, geld als brandstof additief en mag gewoon zolang het op een deugdelijke manier in de auto bevestigd is volgens mij. Dingen als injectorreiniger & octane booster mag je ook gewoon gebruiken.
Hier is het gewoon zo dat je ZOVEEL accijns betaalt dat -zolang je procentueel niet boven een bepaalde meng-verhouding komt- je een additief mag gebruiken. Rollerbanken en radardetectoren hebben weinig met benzine te maken.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:51 schreef yup het volgende:
[..]
HEt is zeer vaag. Soms mag het soms niet
Sommige komen door de apk (zelfs ondeugdelijk bevestigt) sommigen niet (zelfs deugdelijk bevestigd niet)...
Sommige krijgen een boete sommige niet. (door de politie aan de kant gezet).
Iig in de VS is het totaal niet verboden en elke randdebiel mag het gebruiken. NOS is dangerous shit...
Ga nou niet komen met je wet dit dat. De justitie omzeilt de wet echt wel. Als de justitie zegt jij hebt NOS dus je krijgt een boete, dan krijg je die ook... Of je moet het voor laten komen met een dure advocaat.
Radardetector verboden: onwettig.
Rollerbank voor scooters: onwettig.
Toch komt justitie ermee weg. Terwijl het in strijd is met de wet.
http://www.gummen.org/newforum/forum_message.asp?mes_id=0456395quote:Volgens mij zijn jullie al weer lekker snel met oordelen en veroordelen.
Geert stond bij het stoplicht, politiebusje staat naast hem. Kijkt bij hem in ze'n auto en ziet dus die NOS fles liggen....
Dus, Geert aan de kant en auto in beslag omdat NOS volgens politie niet mag. Het ergste was nog, Geert had het nog niet eens aangesloten....dus in feite kunnen ze je niks maken. Maar je weet hoe die lekkere agenten zijn in NL. Die willen geld, geld en nog is geld verdienen....
Dus, Geert kan weer lekker ze'n gehele Polo in originele staat terugbrengen en herkeuren bij de RDW.
Het is erg zielig gesteld met de Nederlandse wetten en regels.
ps. Geert heeft dit keer dus ECHT niks gek gedaan of wat dan ook.
En hierbij laat ik het bij, want de oordelen over iedereen staan altijd lekker snel klaar.
Ik weet precies hoe de popo is. Ben een keer vijf maanden auto en rijbewijs kwijtgeweest omdat twee agentjes vonden dat ik te hard reed. Het is me daarna ook nooit meer gelukt maar kennelijk heb ik die dag 144 km/h in z'n 2 gereden.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:58 schreef yup het volgende:
Interessante quote voor google en five aces:
[..]
http://www.gummen.org/newforum/forum_message.asp?mes_id=0456395
Gaat om een Polo 6n met 1.6i 16v GTi blok + nos (die niet aangesloten was).
Grappig googleplex dat je zo erover denkt. DAT WAS PRECIES mijn gedachte maar als jij ook maar EEN KLEIN beetje weet hoe de politie is, dan moet je weten dat NOS voor tering problemen gaat zorgen. Als je het gebruikt verstop het dan. (zowiezo is NOS levensgevaarlijk, dus niet gebruiken aub![]()
Medeleven voor jou. Want ik ken precies iemand (veuuuuul minder erg maar toch) die was door een paar km te hard precies een punt kwijt... Hij reed expres onder die puntenlimiet maar die 2 klootzakken hebben het toch maar 5 km/u verhoogd zodat het via officier van justitie zou gaan (en zodat ie dus een punt te pakken heeft).quote:Op donderdag 1 september 2005 11:25 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik weet precies hoe de popo is. Ben een keer vijf maanden auto en rijbewijs kwijtgeweest omdat twee agentjes vonden dat ik te hard reed. Het is me daarna ook nooit meer gelukt maar kennelijk heb ik die dag 144 km/h in z'n 2 gereden.
250 voor 29.6 secondenquote:Op donderdag 1 september 2005 13:19 schreef jurjen13 het volgende:
Een 2 liter Mercedes met NOS en een LPG-tank, hoeveel pk geeft dat? 120?
Zonder nitrious is het volgens mij idd iets van 120 pk, met nitrious weet ik niet..quote:Op donderdag 1 september 2005 13:19 schreef jurjen13 het volgende:
Een 2 liter Mercedes met NOS en een LPG-tank, hoeveel pk geeft dat? 120?
het is inderdaad niet de rijkste/minst criminele buurt van zutphenquote:Op donderdag 1 september 2005 18:43 schreef Opa_vertelt het volgende:
Maar wat me vooral opvalt in dat filmpje is dat niemand die gast even komt
helpen met een brandblusser ofzo. Lekkere sociale buurt om in te wonen..![]()
Als iemand invalide wordt geschopt omdat hij een grote mond heeft, help je dan ook niet?quote:Op donderdag 1 september 2005 19:30 schreef yup het volgende:
Moet die gast niet zo dom zijn om met NOS te spelen. Eigen schuld dikke bult.
een auto is toch wel iets anders dan een persoon..quote:Op donderdag 1 september 2005 21:10 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Als iemand invalide wordt geschopt omdat hij een grote mond heeft, help je dan ook niet?
"hij stond erbij en keer ernaar"![]()
ALS er iemand met een brandblusser te hulp was geschoten dan had hij z'n auto NOG weg kunnen gooien. 99 van de 100 mensen die een brandblusser hebben hebben een standaard poeder-blusser.quote:Op donderdag 1 september 2005 21:16 schreef HPoi het volgende:
"Zorg altijd voor een goed werkende brandblusser in de auto"(een beginnend brandje is dan zo geblust)
net zo grappigquote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:57 schreef alsem het volgende:
hoop geblaat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |