Dat is jouw conclusie misschien wel, maar je zit al de hele dag in het verkeerde topic te posten... Optiefen hier dus...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:45 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
meer indo's, da's wel leuk.
voor de rest is het niet diverser dan Amsterdam.
EDIT: VOL![]()
conclusie: Amsterdam is de beste stad ter wereld en iedereen die niet uit Amsterdam komt is een kutboer(unaniem besloten)
Dat, maar vooral ongelofelijk arrogant.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:52 schreef DaveMasteR het volgende:
Amsterdammers zijn stadsratten.
Kan je ook uitleggen waarom?quote:
Hahaha, ja... Daar mag je mij ook midden in de nacht voor wakker maken... Mits vol natuurlijk...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:59 schreef DaveMasteR het volgende:
Deze amsterdammer mag ik wel!
[afbeelding]
Hehehe goed dat je'm gevonden hebt... Jouw icoon komt ook zeker in de volgende OP...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:09 schreef jimjim1983 het volgende:
yes nog zo'n goed topic!!![]()
zullen we proberen het nu een beetje beschaafd te houden?
veel non-argumenten moeten toch echt weerlegd worden hoor.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:11 schreef whoops het volgende:
[..]
Hehehe goed dat je'm gevonden hebt... Jouw icoon komt ook zeker in de volgende OP...
Alleen vind ik toch dat jij te vaak offtopic gaat... We hebben het hier over de slechte eigenschappen van A'dam en zijn inwoners, open het jubeltopic over Amsterdam maar ergens anders, goed?
Sorry, maar dat is echt niet nodig hoor... Het is eerder bevestiging van wat er gesteld wordt, maar na een aantal posts is dat ook wel duidelijk...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:13 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
veel non-argumenten moeten toch echt weerlegd worden hoor.
En daar ben ik voor![]()
...en nu heeft het mij deze werkdag door geholpen. perfect tochquote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:14 schreef whoops het volgende:
[..]
Sorry, maar dat is echt niet nodig hoor... Het is eerder bevestiging van wat er gesteld wordt, maar na een aantal posts is dat ook wel duidelijk...
Zonder happende Amsterdammers was dit topic (deeltje 1 dan) waarschijnlijk na 20 posts al doodgebloed...
Vent, we hebben meer overeenkomsten dan je op het eerste gezicht zou denken...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:20 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
...en nu heeft het mij deze werkdag door geholpen. perfect toch
he bahquote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:25 schreef whoops het volgende:
[..]
Vent, we hebben meer overeenkomsten dan je op het eerste gezicht zou denken...![]()
We waren de hele tijd beschaafd, en vooral eerlijk (de niet amsterdammers dan).quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:09 schreef jimjim1983 het volgende:
jij was toch die persoon met die sterke argumenten?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:51 schreef Monus het volgende:
[..]
We waren de hele tijd beschaafd, en vooral eerlijk (de niet amsterdammers dan).![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:55 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
jij was toch die persoon met die sterke eerlijke argumenten?![]()
Dat noem ik dan ook een vaasjequote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:59 schreef DaveMasteR het volgende:
[afbeelding]
Hoezo principieel...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:58 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Dat noem ik dan ook een vaasje
ja inderdaad amsterdam is gebouwd op palen laat ze er dan allemaal over heen zakkenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:09 schreef jimjim1983 het volgende:
ja beschaafd alsof of amsterdammers dat zijnquote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:09 schreef jimjim1983 het volgende:
Waar was jij ook alweer geboren?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:48 schreef braako het volgende:
[..]
ja beschaafd alsof of amsterdammers dat zijn![]()
Offtopic geleuter...quote:
waarom ben jij er dan niet als baggeruserquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:14 schreef the_legend_killer het volgende:
Nogmaals ze zijn arrogant.
over een paal heen zakkenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:03 schreef braako het volgende:
[..]
ja inderdaad amsterdam is gebouwd op palen laat ze er dan allemaal over heen zakken![]()
quote:Op donderdag 1 september 2005 07:32 schreef donald_dick het volgende:
[..]
over een paal heen zakkenmisschien ishet vroeg hoor, maar leg mij maar eens uit, met plaatjes, hoe je dat doet
Je moet toch wat als je aan het werk bent...quote:
True.quote:Op donderdag 1 september 2005 10:54 schreef whoops het volgende:
[..]
Je moet toch wat als je aan het werk bent...![]()
Alleen paupers die geen identiteit hebben halen hun identiteit uit het stad dorp waar ze vandaan komen.quote:Op donderdag 1 september 2005 10:52 schreef --HOOLIE-- het volgende:
Wij zijn de beste want Wij komen uit Amsterdam!!!
nee ik kwam er net achter dat dit geen stormloop topic isquote:Op donderdag 1 september 2005 15:34 schreef Monus het volgende:
[..]
Je begint er achter te komen dat je in een kut dorp woont.![]()
quote:Op donderdag 1 september 2005 15:31 schreef Monus het volgende:
[..]
Alleen paupers die geen identiteit hebben halen hun identiteit uit het dorp land waar ze vandaan komen.
Zo zie je maar, zelfs het bier uit amsterdam is niet te zuipen!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:59 schreef DaveMasteR het volgende:
[afbeelding]
Niet zo vreemd met dat vieze water uit amsterdam.quote:Op donderdag 1 september 2005 16:05 schreef Kaap het volgende:
[..]
Zo zie je maar, zelfs het bier uit amsterdam is niet te zuipen!
wat weet je toch weinigquote:Op donderdag 1 september 2005 18:25 schreef Monus het volgende:
[..]
Niet zo vreemd met dat vieze water uit amsterdam.![]()
Dan wordt het toch eens een keer tijd dat je eens een keer uit je dorpje komt want het water van amsterdam is niet te drinken. En de beste bieren van nederland komen toch echt uit limburg.quote:Op donderdag 1 september 2005 18:30 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
wat weet je toch weinig
Amsterdam heeft het lekkerste leidingwater van Nederland.
Ik kom uit nederland maar echt niet dat ik daar mijn identiteit vandaan komt.quote:Op donderdag 1 september 2005 15:55 schreef donald_dick het volgende:
Alleen paupers die geen identiteit hebben halen hun identiteit uit het dorp land waar ze vandaan komen.
ik heb water van over de hele wereld geproeft en nergens was het zo lekker als in amsterdam.quote:Op donderdag 1 september 2005 18:41 schreef Monus het volgende:
[..]
Dan wordt het toch eens een keer tijd dat je eens een keer uit je dorpje komt want het water van amsterdam is niet te drinken. En de beste bieren van nederland komen toch echt uit limburg.
Vent, scheer je nou alsjeblieft eens weg uit dit topic, ga lekker op de Dam je liefde voor die stad verkondigen ofzo...quote:Op donderdag 1 september 2005 18:43 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik heb water van over de hele wereld geproeft en nergens was het zo lekker als in amsterdam.
over bier zou ik het niet weten.
uit je ondertitel blijkt dat je heel goed weet wat paalzitten isquote:Op donderdag 1 september 2005 10:52 schreef --HOOLIE-- het volgende:
Wij zijn de beste want Wij komen uit Amsterdam!!!
zou wel willen maar dan word ik opgepakt.quote:Op donderdag 1 september 2005 18:49 schreef whoops het volgende:
[..]
Vent, scheer je nou alsjeblieft eens weg uit dit topic, ga lekker op de Dam je liefde voor die stad verkondigen ofzo...![]()
![]()
Dat hoeft echt niet, dat is je eerder ook al verteld...quote:Op donderdag 1 september 2005 18:57 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
bovendien moeten al die onwaarheden de wereld uit worden geholpen.
Laat mij jouw conclusie dan is horen ?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:50 schreef whoops het volgende:
Vorige deel: Amsterdam is een snertstad 2
[..]
Dat is jouw conclusie misschien wel, maar je zit al de hele dag in het verkeerde topic te posten... Optiefen hier dus...
ik snap 't nietquote:Op donderdag 1 september 2005 18:59 schreef whoops het volgende:
[..]
Dat hoeft echt niet, dat is je eerder ook al verteld...
Daar is dit topic gewoon niet voor, hoe moeilijk kan dat zijn?
Mijn conclusie is dat het echt een kwestie van smaak is, en het er dus aan ligt wat je zelf wil, of het voor jou leuk is.quote:Op donderdag 1 september 2005 19:01 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Laat mij jouw conclusie dan is horen ?
quote:Op donderdag 1 september 2005 19:04 schreef whoops het volgende:
en het komt er altijd als beste uit
zie je wel dat amsterdammers arrogant en irritant zijnquote:Op donderdag 1 september 2005 18:57 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
zou wel willen maar dan word ik opgepakt.
bovendien moeten al die onwaarheden de wereld uit worden geholpen.
Preciesquote:Op donderdag 1 september 2005 19:04 schreef whoops het volgende:
[..]
Mijn conclusie is dat het echt een kwestie van smaak is, en het er dus aan ligt wat je zelf wil, of het voor jou leuk is.
Over Amsterdam: ik vind het opzich allemaal wel leuk en gezellig, ik vind alleen dat de stad veel en veel te veel wordt opgehemeld door z'n inwoners...
Het grappige is dus wel dat het de hele tijd zwaar verdedigd wordt, mensen beginnen je persoonlijk aan te vallen, en de stad te vergelijken met heel de wereld, en het komt er altijd als beste uit...
Hallo, Amsterdam is maar een van de vele steden hier op deze aardkloot, niks bijzonders...
ik vind het best dat je dit soort dingen roept maar dat roepen naar aanleiding van die post slaat nergens op.quote:Op donderdag 1 september 2005 19:10 schreef braako het volgende:
[..]
zie je wel dat amsterdammers arrogant en irritant zijn![]()
Ik vind het ook niet vreemd dat het de hoofdstad is hoor, het is immers in Nederland ook de stad me de meeste inwoners... Daarnaast gebeurt er ook veel, wonen er veel verschillende mensen, leuke winkels, etc, etc...quote:Op donderdag 1 september 2005 19:11 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Precies
De meeste mensen vinden het tof om over hun stad op te hemelen de ene stad doet dat nou eenmaal meer als andere steden , Opzich logisch omdat amsterdam nou eenmaal de hoofdstad is .
is ook zo.quote:Op donderdag 1 september 2005 19:15 schreef whoops het volgende:
Alleen blindelings blijven zeggen dat "Amsterdam de beste is van alles is", gaat er gewoon bij mij niet in, omdat ik dat zelf niet vind... Ik ken leukere steden, ik noem een Berlijn of, ietwat verder weg, San Francisco..
dat is ook zo natuurlijkquote:Op donderdag 1 september 2005 19:31 schreef Jvvianen het volgende:
Amsterdam ruleert.. jullie zijn gewoon allemaal JALOERS
amsterdam hoereert bedoelde jequote:Op donderdag 1 september 2005 19:31 schreef Jvvianen het volgende:
Amsterdam ruleert.. jullie zijn gewoon allemaal JALOERS
Cool dat zet ik in mijn sigquote:Op donderdag 1 september 2005 07:31 schreef donald_dick het volgende:
[..]
waarom ben jij er dan niet als baggeruser
Ik kom uit Amsterdam, woon nu in BOL ja.. en over 2 weken weer in Amsterdamquote:Op donderdag 1 september 2005 19:33 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dat is ook zo natuurlijk
maaruuh, jij komt uit broek op langedijk![]()
Ah ja, de beroemde grachten van Den Haagquote:Op donderdag 1 september 2005 23:48 schreef McCarthy het volgende:
steden met grachten vind ik sowiesso niet zo leuk. Amsterdam kan dan nog net maar utrecht, leiden of denhaag zijn echt kut steden.
blij dat ik er zelden kom
Ja, leuk en aardig allemaal. Maar Bavaria komt gewoon uit Brabant natuurlijkquote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:59 schreef DaveMasteR het volgende:
[afbeelding]
die liggen ook lekker dichtbij in Nederlandquote:Op donderdag 1 september 2005 19:15 schreef whoops het volgende:
Alleen blindelings blijven zeggen dat "Amsterdam de beste is van alles is", gaat er gewoon bij mij niet in, omdat ik dat zelf niet vind... Ik ken leukere steden, ik noem een Berlijn of, ietwat verder weg, San Francisco..
en is het #1 bier in Kroatiëquote:Op vrijdag 2 september 2005 07:21 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ja, leuk en aardig allemaal. Maar Bavaria komt gewoon uit Brabant natuurlijk
op de een of andere manier ben ik er nog trots op ookquote:Op donderdag 1 september 2005 20:27 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Cool dat zet ik in mijn sig
ben je allergisch voor grachtenquote:Op donderdag 1 september 2005 23:48 schreef McCarthy het volgende:
steden met grachten vind ik sowiesso niet zo leuk. Amsterdam kan dan nog net maar utrecht, leiden of denhaag zijn echt kut steden.
blij dat ik er zelden kom
Ik vond hem zelf erg goedquote:Op vrijdag 2 september 2005 08:02 schreef donald_dick het volgende:
[..]
op de een of andere manier ben ik er nog trots op ook
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |